eransun 2 #1 Публикувано 4 Август, 2014 Здравейте. по какво да позная дали моторът е 128 или 147 кс (ако това са точните коне разбира се). Проверявам вин кодът и изписва 99 година 2.0 двигател JHLRD1750XC204070 е кодът. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #2 Отговорено 4 Август, 2014 (Редактирано) Код на двигателя. В20В е 128 коня: http://www.texasjdmengines.com/media/catalog/product/cache/1/image/1200x1200/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/2/b20b_2.jpg Всмукателният колектор е извит нагоре - като крив макарон и стърчи над двигателя. B20Z e 147 коня: http://img122.imageshack.us/img122/8259/crv2ui2.jpg Колекторът е по-нисък и е наравно с двигателя. п.п. Няма да е лошо да смениш заглавието на темата, за да може утре някой друг с твоя "проблем" да я открие по-лесно, вместо да se лута из форума, и да пуска нова. Търсачката е ... меко казано глупава, и няма как да се сети че темата "Honda CRV VIN" всъщност означава "Как да позная, колко коня е двигателя на CR-V 1". Редактирано 4 Август, 2014 от Krasi-mir 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #3 Отговорено 4 Август, 2014 Аз ги познавам най-лесно по предната броня. Доколкото съм чел B20B се вгражда преди фейслифта, а B20Z след него. Моделите преди фейслифта нямат дупки за халогени отстрани в бронята (да не се бърка, дали бронята е боядисана или не - това вече си зависи от модификацията). Преди фейслифт: След фейслифт: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eransun 2 #4 Отговорено 4 Август, 2014 Благодаря. А случайно някой да продава подобно нещо до 5500 - 6000? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nag 22 #5 Отговорено 4 Август, 2014 (Редактирано) Аз ги познавам най-лесно по предната броня. Доколкото съм чел B20B се вгражда преди фейслифта, а B20Z след него. Моделите преди фейслифта нямат дупки за халогени отстрани в бронята (да не се бърка, дали бронята е боядисана или не - това вече си зависи от модификацията). Преди фейслифт: След фейслифт: Също при фейса антената не е на шофьорската колонка,а над вратата на багажника.......... .....,че има и със сменени брони..... Редактирано 4 Август, 2014 от nag Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalintry 195 #6 Отговорено 4 Август, 2014 Това за антената е така и не е така ;-) Има и "междинки" - карам такава! Антената ми е на шофЕрската колонка, а е 147к. с., освен това НЕ е с 16-пинова букса и си правя самодиагностика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #7 Отговорено 4 Август, 2014 А сигурно има и самоделки Антената е в колонката на пътническата врата, щото някой ... ©€нзур@ ... е преместил волана от дясно в ляво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #8 Отговорено 5 Август, 2014 Аз имах ЦР-В 147 к.с. 2001 г. с 2 антени, както на шофьорската колонка, така и отзад на тавана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eransun 2 #9 Отговорено 14 Август, 2014 (Редактирано) Благодаря отново на всички за помощта! За фейслифта - вероятно е така, но в момента се продава една 1999 г., 128 к.с. с броня като след фейса. Ето линк: http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21407086633272673&slink=78hwa5 По снимките личи, че е 128 к.с. - тапицерията. Може да е била блъскана и затова да е с такава броня, не знам. За антената - новозакупената от мен е 1999 г., 147 к.с. и антената е на шофьорската колонка. Дано темата е полезна за още някой незапознат като мен. Редактирано 14 Август, 2014 от eransun Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirhadj 0 #10 Отговорено 12 Септември, 2014 Не знам за фейслифта, но моя е същия като зеленичкия ама 1 към 1 и се води 147к.с., 98г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kirhadj 0 #11 Отговорено 16 Септември, 2014 Не знам за фейслифта, но моя е същия като зеленичкия ама 1 към 1 и се води 147к.с., 98 Оооопппаааааааааааааааа, сега получих сертификата от Бултрако и ще има разправия с КАТ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове