Jump to content
maxim_pavlev

Honda Jazz- проблеми

Recommended Posts

Здравейте, от скоро съм собственик на Хонда Джаз 1,2, но и с това започнаха проблемите ми. След около 40 км изминати с новата ми придобивка ми светна чек лампата. Закачихме я на компютър и ми казаха, че имало записани 2 грешки: едната проблем със запалването на 4 цилиндър и другата ЕГР клапан. Предложиха ми първоначално да ми сменят свещите и ако не се оправи бобините, а за ЕГР-а ми поискаха между 600- 800 лв, но после уточниха че можел да се почисти. Просто след тези суми си отидох. Отидох в друг сервиз и от там ми казаха, че грешките са същите, като и там не уточниха какво значи проблем със запалването на 4 цилиндър и щели да започнат със смяна на свещите и ако не се оправи щели да търсят друга причина.  След известно време си смених свещите- от магазин ми предложиха БЕРУ и почистих ЕГР клапана, но отново ми светна чека. Изчистих грешките и махнах буксата на ЕГР-а и отново светна лапмата. Не съм проверявал каква е грешката, но вече не знам какво да правя. Ако някой е имал същите проблеми и е намерил решение, ще бъда благодарен ако сподели решението на проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джазовете са  капризни към изгарянето си, но там проблема често е в бензина или в свещите.

За жалост ЕГР-а не е вакуумен и ще се наложи да го смениш.Новия оригинален, наистина струва толкова, но може да пробваш и с такъв от морга.

Ако ти играят оборотите, когато загрее - за ЕГР си.

Успех и дано намериш евтин и читав.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно свещите - за Джаз само NGK или Denso (според manual-a). Пример - след смяна на свещите с оригинални свалих разхода на бензин с 1,5 л. на 100 км и определено двигателя работи по-добре и по-безшумно...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като изчистихме ЕГР-а, майстора ми предложи да заредя по равно 95 и 98. Сложих по 5 литра от ОМВ 95 и техния 100 октана и днес както си карах и ми светеше чека започна да мига и след около 15- 20 премигвания ми изгасна от самосебе си. Реших да покарам малко повече и след известно време премигна 2- 3 пъти и пак изгасна като след още 10 км. премигна още 5 пъти като отново изгасна. Направи ми впечатление, че премигва и светва като карам равномерно с около 50 км на трета при 2100 оборота и като цяло колата е малко мудна, но след 2500 оборота все едно се отпушва. Както казва колегата при загряла кола на празен ход оборотите са си постоянни, има някакво заиграване с тях за около 2- 3 секунди само като пусна климатика, но си мисля че е нормално защото разко се натоварва колата с него. Питам се дали като ми е изгаснала чек лампата проблемите са ми се решили или грешките си остават, както и проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не че нещо, но да питам дали ти смениха всичките свещи, че съм виждал "майстори", които сменят само 4 и симптомите са подобни. колегата е прав, че е щяло да е хубаво да сложиш NGK свещи. Ако бях на теб щях да изключа минуса на акумулатора за 10 мин. , за да резетнеш компа и след като покараш 100-200 км. сам ще видиш дали проблемите продължават или не. Освен това дано не остане проблема в EGR-a, който ако му махнеш буксата - задължително ще светне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменихме осемте свещи. Като разкачахме минуса на акумулатора нулирахме компютъра, поне така спираше да свети лампата. Като махнахме буксата на ЕГР- а при нулиран компютър не светна веднага лампата а след извесно време. Нещо което бях направил преди да сменя свещите и да почистя ЕГР-а, беше да нулирам компютъра с махнат минус на акумулатора и карах по магистралата, от Нова Загора докато влезна в Бургас не ми беше светнала за секунда, след като започнах да карам градско веднага започна да премигва и след това светна. Мисля да посетя сервиза на Хонда в Стара Загора за диагностика, като се надявам те да са най- компетентни и да ми помогнат, но не знам дали могат да видят грешките след като чек лампата изгасна сама. Ако някой е ползвал услугите на сервиза на Хонда в Стара Загора ще бъда много благодарен ако сподели мнение за тях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението го открих, малко късно, но все пак. След като посетих сервиза на Хонда в Стара Загора си реших проблема. Бяха изключително любезни и компетентни. Проблема е бил единствено и само в ЕГР-а, но не в самия клапан, а в тръбите ( колектори) след него. Проблема с четвъртия цилиндър е бил защото неговата тръба е била най- запушена. По техен съвет смених и свещите си като ми сложиха 4 бр. Денсо и 4 бр. NGK, и като резултат колата работи като часовник и не на последно място разхода се намаля, а колата стана по- пъргава. Ако за в бъдеще ми се наложи вече знам къде да реша проблемите си.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добре, че си разрешил проблема! Само не разбирам защо ще ти сменят свещите 4 по 4 от различни марки...Тази изгъзица и другаде бях я срещал, май в Хонда Пловдив ако не се лъжа...Затвърждавам си мнението, че в официален сервиз на Хонда в България няма да стъпя, освен ако не ми трябва спешно да си закупя някакъв консуматив!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се доверявате на някого за смяна на свещи - попитайте колко трябва да се сменят. Ако отговора е четири - потегляйте. Хибридна смяна са ти направили. Велико!  :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разлика няма никаква м/у Denso и NGK в качеството ако са истински та нищо лошо няма в това.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сложили са 4 NGK и 4 Denso, защото колата така излиза от завода.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така излиза наистина. Не е ясно решението на япончетата за това, при положение, че има припокриващи се параметри. Благодаря за поправката Slayer!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да не е ясно, това е за да не се обиди някои от производителите, било то Дензо или НГК :) да има хляб за всички :tooth:

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

от скоро имам хонда джаз 1.3 бенз. и ми светна лампичката ABS .Закачихме я на компютър в обикновен сервиз,но не излезе грешката.Може би трябва да я закарам в специализиран сервиз на Хонда...някой ако е имал подобен проблем нека да сподели. :/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема със запалването на 4 ти цилиндър -грешка misfire-идва не от неговата запушена тръба до егр-а ,ами останалите егр пътища са били напълно запушени ,а само към 4 -ти цилиндър е била проходима и така твърде много отработени газове се връщат само към него и бъркат горивната смес ,оттам и горенето на съответния цилиндър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 5.08.2014 г. at 20:18, vanax написа:

Много добре, че си разрешил проблема! Само не разбирам защо ще ти сменят свещите 4 по 4 от различни марки...Тази изгъзица и другаде бях я срещал, май в Хонда Пловдив ако не се лъжа...Затвърждавам си мнението, че в официален сервиз на Хонда в България няма да стъпя, освен ако не ми трябва спешно да си закупя някакъв консуматив!

По каталог така ги дава производителя на Хонда.

Не е изгъзица на сервизите.

Напротив, много не знаят че трябва да са точно тези две марки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...