mookar 4 #1 Публикувано 20 Юли, 2014 (Редактирано) Здравейте,Имам един такъв въпрос към вас относно следния казус: става въпрос за Honda Civic 1.4 (d14a2) 1995 г. английска, след пътуване от около 1000 км. почти изцяло на магистралата, на моменти със скорост около 170км/ч (ако това е от значение) колата е като спъната, не ускорява добре на 1-ва, 2-ра, понякога и на 3-та, като цяло има "запъване". Проверени са накладките, ангренажният ремък, компютъра на инжекциона, сменена е капачката на дистрибутора и палеца, направен е реглаж на клапаните, проверени са свещите, сменена е дроселната клапа, почистени бяха дюзите на мотора, проверена горивна помпа преди горивен филтър - 4 бара, настройка на запалване, сменен е катализатора с резонаторно гърне без особен резултат. Според вас как се постъпва в този случай? Мерси. Редактирано 20 Юли, 2014 от mookar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SeSSion 6 #2 Отговорено 20 Юли, 2014 Въздушният филтър сменян ли е? С какъв бензин е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mookar 4 #3 Отговорено 20 Юли, 2014 (Редактирано) Въздушният филтър сменян ли е? С какъв бензин е?Да, сменяван е, кара се с A95 Ecto + от Лукойл. Редактирано 20 Юли, 2014 от mookar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #4 Отговорено 20 Юли, 2014 (Редактирано) За Д14 след 170 какво се очаква да се случи? Не знам как е била преди ама е нормално да се запъва след тази скорост,която е почти терминална. Редактирано 20 Юли, 2014 от civic 1.6 aerodeck 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #5 Отговорено 20 Юли, 2014 А колко харчи ? Проблема кога настъпи преди или след смяна на дистрибутирната капачка и палеца? Как са свещите след проверката на коко хиляди са доста постна информация ни даваш за да получиш точен отговор? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #6 Отговорено 20 Юли, 2014 " сменен е катализатора с резонаторно гърне без особен резултат"С какъв е сменен?-да не би да е катализатора пълен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
butaloto 6 #7 Отговорено 21 Юли, 2014 Да не е запушен горивния филтър? Помпата има дебит, ама при затлачен филтър кел файда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mookar 4 #8 Отговорено 21 Юли, 2014 (Редактирано) Харчи около 7,5 градско, гореописаното се получи доста преди смяната на дистрибуторната капачка, при проверката свещите са добри, на 3000 км. са, катализаторът (по оценка на майстора - 15% - 20% задръстен) е сменен с резонаторно гърне, въздушният филтър е почти нов... Редактирано 21 Юли, 2014 от mookar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #9 Отговорено 23 Юли, 2014 Сигурно имаш полузапушено гърне назад. А относно мнението на колегата с Аеродека, където пита какво очакваш да се случи, след като си карал със 170 то моето мнение е, че нищо не би трябвало да се случи. Моята си я карам редовно със 160-180 по магистралите и още нищо не се е случило. Максималната ми скорост на равно е почти 190 на 4-та преди прекъсвач. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mookar 4 #10 Отговорено 23 Юли, 2014 Мерси за съветите. Значи катализаторът е преди последното гърне, така ли? А впрочем колко гърнета има англичанката и трябва ли да се проверят всичките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #11 Отговорено 23 Юли, 2014 (Редактирано) Колега,много ви вървят аеродеците.Само че нали на 170 не ускорява като на 120,това ми беше идеята.Това са терминални скорости и е нормално колата да сдъхва.Моя 115 коньов икономик си върви до 180 с гуми 195/60/15'.Толкова си може пък вашите явно са по-бързи не знам. Това за гърнето ми се струва по-малко веряотно защото колата ще се спъва доста преди 170. Редактирано 23 Юли, 2014 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #12 Отговорено 24 Юли, 2014 Колегата си е написал че се спъва на всички предавки. Относно скоростта моята е Fastback 90к.с. с D14A8 двигател и гуми 195/50/15. До 120 си показва еднакво с GPS, нагоре не съм я гледал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mookar 4 #13 Отговорено 27 Юли, 2014 А сензорът на коляновия вал има ли отношение към това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mookar 4 #14 Отговорено 12 Август, 2014 Автомобилът е отремонтиран, проблемът беше в ламбда сондата Мерси за съветите. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #15 Отговорено 10 Септември, 2014 Здрасти, имаше ли светене на чека за ламбда сондата? Мерси. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #16 Отговорено 10 Септември, 2014 До колкото съм запознат при рязко и голямо натоварване сондата се игнорира от компа и мотора трябва да върви максимум колкото може ,тогава компа не се съобразява със данните от сондата и буха яко гориво за постигане на максимални скорости. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #17 Отговорено 10 Септември, 2014 Когато даден компютър на каквато и да е бензинова кола не си вижда стойностите от сондата и я игнорира, като минава в съответните таблици, то това да не обедни сместа е нещо съвсем нормално (за живота на мотора) За вървене трябва точна смес - нито повече въздух нито повече гориво Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #18 Отговорено 10 Септември, 2014 Да ама според мен сондата при такива скорости се взима под внимание ако с останалите части нещо не е наред -примерно запушен въздушен филтър или запушени инжектори и такива работи ,нещо като обратна връзка с компа ако нещо не е наред за да компенсира някак .Ако всичко е наред компа си изпълнява горивните таблици и си свирка без да гледа сондата при такива скорости и натоварвания.Карбовете като са точно настроени как си работят перфектно без ламбда сонда. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове