Jump to content
ashlaka

Honda Accord 2.4 Touruer 2009г

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Колеги здравейте!

Първо, извинявам се за темата, която пускам, нов съм в форума, изчетох го почти целият, затова което ми е необходимо, но не намерих пълна информация.

Решил съм да си купувам Honda Accord 2009г,, 2.4i, 201h.p. Tourier. Честно казано не открих детайлна информация за конкретно този модел. Искам да получа малко повече мнения: що за кола е, двигателя с верига ли е, съединителя демфер ли е, условия и цени за потдръжка,,... в общи линии. В момента съм с друга японска кола, Примера, честно казано останах доста разочарован от към потдръжка на ходова част. Доколкото съм разговарял с колеги и познати, всички (айде да не всички) японски автомобили (с изключение на джиповете) настина са доста капризни към нашите хубави пътища. Но за сметка на това пък двигателите са безупречни (съдя по състоянието на Примерата).

Та по въпроса за точно този модел, Accord 2.4i Tourier, 201h.p.: не е често срещан модел (даже незнам дали не се води някакъв американски модел????). Визуално е уникален, има страхотен външен вид и возия (за съжаление и висок пътен данък!) Успях да тествам наскоро такава, но седан. Колега има акорд, 2009г 156к.с. мисля че беше, говорих с него да ми даде повече информация- здрави двигатели, капризна ходова част (но не е кой знае какво), резервни части много, на различни цени (но не били от най-евтините все пак, доколко е вярно обаче......). Самият модел подлежи ли на газифициране, как е откъм разход на гориво.....

Бих бил изключително благодарен да получа каквато и да е информация от всеки, който е запознат!

Благодаря предварително!

Редактирано от ashlaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха! Primera-та не е японски автомобил, а гадно Renault. Като цяло е един от най-неподходящите примери за японска кола. Общо взето не съм чувал нищо добро за нея, за който да е възел, агрегат и т.н.

 

Аз съм със 7-мо поколение на Акорд и ти казвам, че това е едно от най-здравите окачвания, които съм виждал. Колата е на истински 115 000 км и досега преди няколко дни смених една дясна биалета за 35 лева, и това е.

 

Двигателят е абсолютно същият, говоря за 2,4, както на 7-мо поколение, така и на 8-мото. Единствената разлика е повишената мощност и някои други модернизации откъм разход на гориво. Изключително здрав двигател, в който можеш да си дълбоко сигурен. Що се касае до окачването, нека колеги с 8-ци да кажат, защото аз нямам преки впечатления.

 

Чувал съм, но както казах, нямам преки впечатления, човек от вносителя на Хонда е казвал, че 8-цата от първите години не е толкова надеждна като 7-мо поколение. Нищо сериозно не й се случва, като от последните години моделите са също толкова безпроблемни като 7-цата.

 

Не се обиждай от мнението ми за сегашната ти кола, но ако вземеш Хонда, ще разбереш за какво говоря. :)

 

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 8ма серия не знам, но ако имам парите и търся такъв клас автомобил, бих се хвърлил директно на 8ма генерация с 2.4 бензин и автоматик понеже са безумно корави коли.

 

Мойта я взех на 170 реални преди 4 години, сега е на 260 реални. Като изключим разни скъпи консумативи на дизела, друго не е имало да се пипа. Газифицирането на К-серията двигатели (като тези в Акордите) не е особено лесно и безпроблемно, но ако мислиш да караш на бензин Хонда е на първо място по качество на двигателите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

"Капризно окачване".... ако караш на 3-та през бабуните и дупките, да капризно ще е :D. Моите впечатления са, че е доста здраво. Не знам колко разлика има между 7-ма и 8-ма серия относно ходовата част, но моята в момента е почти 80 К реални. О т сервизната история, която имаше до някакъв момент в Хонда ,не бяха пипали нищо гаранционно по ходовата част (освен лагер главина). Аз лично смених в началото на годината едни тампони на стабилизатор, което общо взето е стандартна история.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, последните дни поразпитах тук там хора които имат Акорд. Повечето ми препотъчват да търся 7-ма генерация, 156к, автомат. железен мотор. Макар че лично на мен 8-ма ге ми харесва повече като визия.

Мерси на всеки за информацията. Отсега нататък започвам да се оглеждам за нещо което е като за мен! Дано скоро да съм член и аз на форума......

Редактирано от ashlaka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Двигателят е абсолютно същият, говоря за 2,4, както на 7-мо поколение, така и на 8-мото. Единствената разлика е повишената мощност и някои други модернизации откъм разход на гориво. Изключително здрав двигател, в който можеш да си дълбоко сигурен.

Доколкото си спомням не са съвсем еднакви. При 8-цата мисля е с директно впръскване, и колекторите са разменени. Смукателя не е пред, а е зад двигателя(от към купето). Предполагам е не по-малко здрав, просто си спомням, че не са съвсем еднакви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласих се! Сега като каза, ми просветна за директното впръскване. За другите неща не знаех.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, последните дни поразпитах тук там хора които имат Акорд. Повечето ми препотъчват да търся 7-ма генерация, 156к, автомат. железен мотор. Макар че лично на мен 8-ма ге ми харесва повече като визия.

Мерси на всеки за информацията. Отсега нататък започвам да се оглеждам за нещо което е като за мен! Дано скоро да съм член и аз на форума......

 

С Акорд 7ма генерация ще си спестиш доста пари... и някои екстри. Определено 8ма генерация е по-модерна, но може би не си заслужава разликата в парите. Ако искаш наистина много лукс и екстри за парите си - погледни Legend. Там единственото перо ти е разхода на гориво, но къде къде по-богата от към... всичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При 8-цата мисля е с директно впръскване

 

 

Само дизеловият двигател е с директно впръскване. Бензиновите и 2та са PGM-FI, такива са и при 7ма акорд и всички бензинови на хонда за Европа в момента. В САЩ обаче пуснаха ново поколение акорд и там вече бензиновият двигател е с директно впръскване.

 

Ако има 9то поколение за нашият пазар предполагам вече ще е с директно впръскване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

legend-a е доста над финансовите възможности! за момента все още търся някоя читава 7-ма ген. а все пак -8-ма ген ми харесва повече откъм всичко-дизайн, возия, динамика (карах 8-ма ген седан). Доста липсва като оферта конкретният автомобил..... :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам точно същия Акорд 2.4i Tourer 2008г. (8-ма генерация), който ти търсиш. Имам го вече година и половина и като цяло мнението ми е повече от задоволително. За здравина няма смисъл да говорим, освен стандартните смяна на масло и филтри, нищо друго не е правено - доста скучна поддръжка ;) , надявам се да остане така и за в бъдеще. Двигателят е изключително безшумен и разхода е приличен. Преди карах Ауди с дизелов двигател и съответно спрямо него е доста по-мудна, но това разбира се не е никак учудващо. За мен колата има точно два недостатъка - при висока скорост е шумно вътре в купето (да подчертая, че шумът идва от асвалта, а не от двигателя) и колата гори масло, около 2л. на 12000км, но както разбрах в последствие това е нормално като цяло за марката Хонда. Пожелавам ти успех в търсенето, определено няма да съжаляваш ако се сдобиеш с такъв автомобил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще ме извиняваш колега , ама 2 литра масло на 10-12к километра  въобще не е нормален разход , камо ли пък за хонда. Имал съм 7 ма бензин 155 коня , имам сега и дизела 2.2 , ми няма такъв разход на масло. Нещо не е както трябва при теб.

Сега по темата , наистина хонди 8 ген. на БГ пазара са малко , и за сметка на това доста скъпи .А пък 155 коня мотора като днамика хич го няма . И ако не искаш дизел бензиновите хонди се свеждат до 2-3.. Аз лично също гледам 8 ген. Акорд , но май май ще се спра на мерцедес с220,поне избора е по голям и цените по нормални .

Редактирано от Todor_Gagovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 колата гори масло, около 2л. на 12000км, но както разбрах в последствие това е нормално като цяло за марката Хонда

Не знам от къде си го разбрал ама ти е грешна информацията колега

поне избора е по голям и цените по нормални .

Аз като гледам цените варират от много близки до много по-високи за Мерцедес

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

.А пък 155 коня мотора като днамика хич го няма . 

 

Зависи за къде я търсиш тази динамика. Ако искаш гонки по светофарите, акордът не е твоята кола.

За дълъг път си е  достатъчно мощен. Не съм имал никакви проблеми с изпреварвания било то на баир, с пуснат климатик или натоварена :)

 

2 литра на 12к км ми се струва бая голям маслояд :(.

Редактирано от Imst

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Значи аз Акорд 8 ген. под 21к лева не виждам по обявите ,докато мерцедеси има и за 18к. Друг е въпроса какво им е състоянието. 3к не е малка разлика поне за мен.

 

Колега Imst , както казах по горе карах 3 години акорд 7 2.0 втек 155к. Сега карам 2.2 дизела . и затова имам база за сравнение. :yes: но няма да спорим сега че става много :offtopic:

А и визирах една друга тема от форума къдета се казваше че ,заради еко нормите акорд 8 ген. 2.0 е още по муден.

 

П.П. За гонки вече одъртях ,макар че от време на време се пробвам .Вчера един акорд 2.4 ме замисли силно дали да не сменя колата :worthy: много върви.

Редактирано от Todor_Gagovski
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...