vazmuten 7 #1 Публикувано 14 Април, 2014 (Редактирано) Здравейте,семейният съвет реши - искаме нова кола. В момента сме с Toyota Avensis 2002 1.6 бензин (110 к.с.). Правим 70% градско, 30% извънградско и не повече от 15000 км. на година. Доволни сме от марката, моторът е абсолютно безшумен при ниски обороти, но това се променя по магистралата на 140-150 км/ч. При изпреварване за съжаление на мен ми е адски мудна и ми е омръзнало лятото да спирам климатика при тази маневра. Погледнахме новия Avensis - много пластмасов ни се видя и твърдичко вози. RAV4ето също нещо подобно ни се видя, че и с малък багажник … не ни грабна. Понеже следващите години се очертава да ходим и по ски (тази зима закъсахме 1-2 пъти по баирите), а и пътищата в столицата и бордюрите са височки, в предложенията ни влезе и нова Honda CR-V, окомплектовка "2.0 i-VTEC AWD Elegance". Предвид километрите на година ни се иска да е бензин, а предвид градското каране и автоматик. За съжаление на Honda автоматика го дават пълна скръб – така ли е реално ? Някой има ли да сподели как е с 2.0 бензин ръчна и автоматична ?Моля за мнение по така поставената тема от първа ръка, като предварително Ви благодаря за помощта. Редактирано 14 Април, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2 Отговорено 14 Април, 2014 Кой дава автоматика на Хонда пълна скръб, напротив - обикновено ги цитират като изключително надеждни (макар и понякога мудни)?За CR-Vто гледам по ревютата (http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Honda_CR-V/) - " The CR-V comes standard with a five-speed automatic transmission that test drivers say is smooth-shifting and responsive" или на български - автоматичната кутия превключва плавно и е отзивчива. Аз лично не съм карал бензиново CR-V, но съм карал дизеловото CR-V 2010 с ръчка, дизел. Бих ти препоръчал да си вземеш бензина, с автомат, както го мислиш, защото предавките на тази кола са прекалено къси (поне на дизела) и те заболява рамото от ръчкане. Иначе колата е уникално надеждна и изпипана. Един колега си хвали неговата бензинова нова количка в тази тема (неговата е ръчка): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83730 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #3 Отговорено 14 Април, 2014 (Редактирано) Благодаря, прегледах темата, но там е само с предно предаване - т.е. колата е по-лека и по-пъргава. А да се взема CR-V според мен е безмислено, ако не е AWD. Притеснението ми с автоматика е, че по характеристики 0-100 ще е по-муден от Avensis-а ми, а вероятно и по-шумен. Но дали реално е така, трябва някой с подобна кола да каже. Редактирано 14 Април, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #4 Отговорено 14 Април, 2014 (Редактирано) Малко са хората които карат скъпи/нови коли и пишат по форуми. Направи тест драйв, изкарайте колата от Бултрако и я понамачкай по новата отсечка на магистралата гара Яна. Същото мога да те посъветвам да направиш и с Kia Sportage (Kia отдавна като качество нямат нищо общо с имиджа им от преди 15 години, не случайно такситата карат корейски коли), както и с Mazda CX-5. Честно казано маздата ми е най на сърцето в този клас - кеф ти динамика, кеф ти нисък разход, кеф ти доста повече екстри за същите пари. Но направи тест драйв, не я щади, в крайна сметка трябва да ти легне на ТЕБ на сърцето и да я платиш - ако някой ти каже "автоматика си е добре, върши ми работа" не мисля, че това трябва да означава каквото и да е за теб. Друг момент е, че наскоро купувах ново МПС - мотоциклет. Бях си харесал Honda, но Бултрако не искаха да коментират никакви цени. А за складови бройки на точно това, което ми харесва, от Kawasaki ми направиха към 30% отстъпка от каталожната цена, което беше невероятно. Не са много хората дето купуват коли за по над 50 бона (дори да е през лизинг), накарай представителите на марките малко да се потрудят за твоите пари Редактирано 14 Април, 2014 от Veseliq 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #5 Отговорено 15 Април, 2014 (Редактирано) Кой дава автоматика на Хонда пълна скръб, напротив - обикновено ги цитират като изключително надеждни (макар и понякога мудни)?За CR-Vто гледам по ревютата (http://usnews.rankingsandreviews.com/cars-trucks/Honda_CR-V/) - " The CR-V comes standard with a five-speed automatic transmission that test drivers say is smooth-shifting and responsive" или на български - автоматичната кутия превключва плавно и е отзивчива. Аз лично не съм карал бензиново CR-V, но съм карал дизеловото CR-V 2010 с ръчка, дизел. Бих ти препоръчал да си вземеш бензина, с автомат, както го мислиш, защото предавките на тази кола са прекалено къси (поне на дизела) и те заболява рамото от ръчкане. Иначе колата е уникално надеждна и изпипана. Един колега си хвали неговата бензинова нова количка в тази тема (неговата е ръчка): http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=83730 Ми дават бензиновата на извънградско да е мудна - автоматика го дават от 0-100 над 12 сек. , което ми се струва че ще изключи изпреварване на магистралата в диапазона 130-150 км/ч. А това че автоматичната кутия е "smooth & responsive" не значи, че колата е пъргава с тази скоростна кутия. На ръчна 0-100 е 10.2, което е огромна разлика с автомата. Предполагам че при дизела скоростите са къси, защото бързо губи мощност. При бензиновата би трябвало да е различно, но някой с опит трябва да сподели ... Малко са хората които карат скъпи/нови коли и пишат по форуми. Направи тест драйв, изкарайте колата от Бултрако и я понамачкай по новата отсечка на магистралата гара Яна. Същото мога да те посъветвам да направиш и с Kia Sportage (Kia отдавна като качество нямат нищо общо с имиджа им от преди 15 години, не случайно такситата карат корейски коли), както и с Mazda CX-5. Честно казано маздата ми е най на сърцето в този клас - кеф ти динамика, кеф ти нисък разход, кеф ти доста повече екстри за същите пари. Но направи тест драйв, не я щади, в крайна сметка трябва да ти легне на ТЕБ на сърцето и да я платиш - ако някой ти каже "автоматика си е добре, върши ми работа" не мисля, че това трябва да означава каквото и да е за теб. Друг момент е, че наскоро купувах ново МПС - мотоциклет. Бях си харесал Honda, но Бултрако не искаха да коментират никакви цени. А за складови бройки на точно това, което ми харесва, от Kawasaki ми направиха към 30% отстъпка от каталожната цена, което беше невероятно. Не са много хората дето купуват коли за по над 50 бона (дори да е през лизинг), накарай представителите на марките малко да се потрудят за твоите пари Тествах Kia Sportage - много приятно впечатление ми направи. Mazda CX-5 ми идва доооста скъпичка, ако е автоматик. А и на 2-те багажниците са мънички. RAV4 нещо не ми допадна, каручка ми се стори. Лошото е, че при тези "test drives" винаги ми дават дизел - шумен е, динамиката е различна и не съм убеден как реално ще се държи колата с бензина - затова питам. Редактирано 15 Април, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #6 Отговорено 17 Април, 2014 (Редактирано) Автомата на Mazda CX5 го дават 56/60 хиляди лева според нивото на оборудване. По-икономичен и по спецификации доста по-пъргав от Хондата. Хондата я дават 56 500 за нивото, което си харесал. Според мен за складова бройка и двете компании могат да ти нарпавят приятна отстъпка. Отделно, че Маздата ако помня добре е с постоянно 4x4, докато при Хондата се включва при прибуксуване. И двете си имат предимства и недостатъци, но аз лично бих предпочел кола с постоянно AWD. Редактирано 17 Април, 2014 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #7 Отговорено 21 Април, 2014 Автомата на Mazda CX5 го дават 56/60 хиляди лева според нивото на оборудване. По-икономичен и по спецификации доста по-пъргав от Хондата. Хондата я дават 56 500 за нивото, което си харесал. Според мен за складова бройка и двете компании могат да ти нарпавят приятна отстъпка. Отделно, че Маздата ако помня добре е с постоянно 4x4, докато при Хондата се включва при прибуксуване. И двете си имат предимства и недостатъци, но аз лично бих предпочел кола с постоянно AWD. Ами не я виждам при бензиновите да е по-пъргава с ръчна - къде го гледаш това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MItko_crv 14 #8 Отговорено 17 Май, 2014 Здравейте, семейният съвет реши - искаме нова кола. В момента сме с Toyota Avensis 2002 1.6 бензин (110 к.с.). Правим 70% градско, 30% извънградско и не повече от 15000 км. на година. Доволни сме от марката, моторът е абсолютно безшумен при ниски обороти, но това се променя по магистралата на 140-150 км/ч. При изпреварване за съжаление на мен ми е адски мудна и ми е омръзнало лятото да спирам климатика при тази маневра. Погледнахме новия Avensis - много пластмасов ни се видя и твърдичко вози. RAV4ето също нещо подобно ни се видя, че и с малък багажник … не ни грабна. Понеже следващите години се очертава да ходим и по ски (тази зима закъсахме 1-2 пъти по баирите), а и пътищата в столицата и бордюрите са височки, в предложенията ни влезе и нова Honda CR-V, окомплектовка "2.0 i-VTEC AWD Elegance". Предвид километрите на година ни се иска да е бензин, а предвид градското каране и автоматик. За съжаление на Honda автоматика го дават пълна скръб – така ли е реално ? Някой има ли да сподели как е с 2.0 бензин ръчна и автоматична ? Моля за мнение по така поставената тема от първа ръка, като предварително Ви благодаря за помощта. Не знам точно каква динамика очакваш, но при това купе и този мотор (К20А) ускорение от 10,2 сек до 100 е повече от добре. Разбира се усещането за динамика е нещо съвсем индивидуално - по-миналото лято карах колата на брат ми (3.0 D - 230 к.с.) и след това CR-V то ми беше доста мудно. Ако търсиш това, би трябвало да се ориентираш към кола с xDrive Една от причините да си купя CR-V е, че съм запален скиор и през зимата има доста катерене в планините. Системата 4х4 си върши работата перфектно в комбинация с VSA, не съм закъсвал никъде. Не че последната зима беше особено снежна ... Както те посъветва колегата Veseliq, запиши си тест-драйв с 2.0 бензин, покарай и ще почувстваш дали това е твоя автомобил. Мога да споделя още впечатления, но за фейслифтовия модел, който карам. Ако нещо те интересува - питай, на лични. Колега Veseliq, виждам че пишеш и в motoforum.bg, може ли няколко въпроса за моторчето, понеже бройкам едно ER-6N . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
горан81 0 #9 Отговорено 30 Май, 2014 Хайде и аз да се изкажа, макар че моето CR-V си е доста по-старичко 2-ра генерация, но двигателя е същия, а автоматика на новата не знам какъв е точно. Ще ти кажа впечатленията от моята. Смятам, че за такъв автомобил, в този клас колата си и е доста пъргава, просто иска малко по-високи обороти при изпреварване. При скорост над 150км. също си ускорява, но смятам, че не трябва да очакваш от този автомобил чудеса, все пак максималната му скорост по каталог мисля, че е малко над 180-190 км/ч.,така че.... инък, аз съм си доволен от нея и не бих я заменил за дизел с ръчка например/имах възможност да карам за две седмици третата генерация CR-V дизел с шест степенна ръчна скоростна кутия... ами предпочитам си в пъти повече бензиновия автомат/ Колкото до ходенето на ски с нея, смятам че с хубави гуми няма да имаш никакъв проблем по нашите курорти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #10 Отговорено 30 Май, 2014 (Редактирано) ... Колкото до ходенето на ски с нея, смятам че с хубави гуми няма да имаш никакъв проблем по нашите курорти. Ами и аз си мислех така с 4-те нови зимни гуми, но на практика със завист гледах как AWD и 4x4 си качваха баира без проблем за разлика от мен и колегите с предно. Ето скромно примерно видео за разликата, когато се приплъзне предното предаване - ако има и лек наклон се сещате как стоят нещата: https://www.youtube.com/watch?v=xlVPiWsrzLA https://www.youtube.com/watch?v=ABpC-lTMaKI Редактирано 30 Май, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин 0 #11 Отговорено 7 Юни, 2014 Преди година имахме същата задача за решаване – Хонда Акорд 2000, автоматик, 147 к.с. 13-15000 км на година, варианти за нов бяха – CR-V, CX5 и Forester, автомати и бензин задължително. Победител излезе CR-V. Много съм доволен - голям багажник, комфортно купе, много екстри(LifeStyle оборудване). Автомата е ОК, но на Акорда е с 4 скорости, така че може и да ми е малко изкривено мнението J. Ускорението е бавно наистина, но в ниските обороти(2000-4000) – голямо купе на бензинов двигател. Автоматика помага много тук – изпреварваш ->газта до долу-> от 5-та на 3/2-ра-> 5000/6000 об/м. и имаш ускорение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #12 Отговорено 7 Юни, 2014 (Редактирано) Преди година имахме същата задача за решаване – Хонда Акорд 2000, автоматик, 147 к.с. 13-15000 км на година, варианти за нов бяха – CR-V, CX5 и Forester, автомати и бензин задължително. Победител излезе CR-V. Много съм доволен - голям багажник, комфортно купе, много екстри(LifeStyle оборудване). Автомата е ОК, но на Акорда е с 4 скорости, така че може и да ми е малко изкривено мнението J. Ускорението е бавно наистина, но в ниските обороти(2000-4000) – голямо купе на бензинов двигател. Автоматика помага много тук – изпреварваш ->газта до долу-> от 5-та на 3/2-ра-> 5000/6000 об/м. и имаш ускорение. Тъй като вече съм собственик на CR-V бензин 2.0 AWD LifeStyle, ръчна (предпочитам я) да кажа мнението си до сега: Същата на тестдрайва беше с по-мека возия - сигурно е заради 17" джанти, а моята е с 18". За зимните ще сменя джантите, а за сега след консултация с БУЛТРАКО намалих налягането на 2.1, както го дават на американските CRV-та (30psi). Днес направих първите 200 км. извънградско - много конфортна и безшумна е, още се уча с 6-та скорост, че до сега съм карал с 5 скорости. Гледам да не дигам над 3500 оборота - това трабва ли да се съобразява? Само ми направи впечатление, че на един съвсем лек баир с мен и 2-ма пасажери без багаж понечих да изпреваря един ван, по навик включих от 4-та на 3-та с начална скорост 60-70, педалът до края и .... оборотите паднаха на към 3000 след превключването и започна баааааавно да се качват - отказах се от изпреварването. Предполага ли, че в такива ситуации трябва да давам на 2-ра или просто тази кола не може да изпреварва на баир? Редактирано 7 Юни, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Валентин 0 #13 Отговорено 8 Юни, 2014 Честито и много безаварийни км. Да, първите 1000 км може да ги караш по-спокойно. Автомата си слиза и на 2-ра, но все пак при мен са 5 а при теб 6 предавки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2245 #14 Отговорено 9 Юни, 2014 Всяка кола е с уникално дълги скорости и според това си избираш как да изпреварваш.Имам 3 коли и трите се държат различно.Моя Авенсис изпреварва на 5-та,Харвито на 4-та,сивика на 2-ра...или 3-та.Оборотомера показва най-добре! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #15 Отговорено 9 Юни, 2014 (Редактирано) Всяка кола е с уникално дълги скорости и според това си избираш как да изпреварваш.Имам 3 коли и трите се държат различно.Моя Авенсис изпреварва на 5-та,Харвито на 4-та,сивика на 2-ра...или 3-та.Оборотомера показва най-добре! Да, явно CRV-то ми е като сивика - на 2-ра или 3-та, а до сега на Мегана, Берлингото и Авенсиса ми беше винаги на 3-та без да го мисля много. Ще свиквам. Редактирано 9 Юни, 2014 от vazmuten Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #16 Отговорено 10 Юни, 2014 Всяка кола е с уникално дълги скорости и според това си избираш как да изпреварваш.Имам 3 коли и трите се държат различно.Моя Авенсис изпреварва на 5-та,Харвито на 4-та,сивика на 2-ра...или 3-та.Оборотомера показва най-добре! Харвито може и на 3та,ако си на много голям зор Или просто обръщам на бензин и на 4та Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #17 Отговорено 10 Юни, 2014 ... лек баир с мен и 2-ма пасажери без багаж понечих да изпреваря един ван, по навик включих от 4-та на 3-та с начална скорост 60-70, педалът до края и .... Няма да стане. При тази начална скорост, и 4-та предавка, за да ускориш си иска 2-ра (личен опит на 6-степенната ръчка на умрелия Сивик от подписа). Виж ... CR-V-то ми е друга бира ... достатъчно мощност и въртящ момент за тежкото купе, с форма на счупена тухла "четворка". Най обичам да изпреварвам нагоре по баира. Смачквам газта, автоматика се връща от 4-та на 2-ра, след секунди качва на 3-та (директна), оборотомера на 5500-6000, и започва невероятно ускорение. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vazmuten 7 #18 Отговорено 10 Юни, 2014 ... лек баир с мен и 2-ма пасажери без багаж понечих да изпреваря един ван, по навик включих от 4-та на 3-та с начална скорост 60-70, педалът до края и .... Няма да стане. При тази начална скорост, и 4-та предавка, за да ускориш си иска 2-ра (личен опит на 6-степенната ръчка на умрелия Сивик от подписа). Виж ... CR-V-то ми е друга бира ... достатъчно мощност и въртящ момент за тежкото купе, с форма на счупена тухла "четворка". Най обичам да изпреварвам нагоре по баира. Смачквам газта, автоматика се връща от 4-та на 2-ра, след секунди качва на 3-та (директна), оборотомера на 5500-6000, и започва невероятно ускорение. Ок, ще го тренирам на ръчка, където теоретично би трябвало да постигна още по-добри резултати Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #19 Отговорено 10 Юни, 2014 (Редактирано) Е сега пак погледнах, какво си писал ... Гледам да не дигам над 3500 оборота - това трабва ли да се съобразява? ... Точно обратното ... гледай да не падаш под 3500. Говорим, ако искаш добро доускорение. Не искам да говоря наизуст, защото не знамТТ-данните на твоето CR-V, затова ще ти кажа за моето. Максималните мощност и въртящ момент се достигат около 5000 об/мин.(± 200). Проучи на твоето, къде са, и потренирай. Например в посочената от теб ситуация - 60-70 км/ч., 4-та предавка, баир. Виж, какво показва оборотомера, и виж къде ще отиде, като включиш на 2-ра и смачкаш газта, и как ще се ускори. Повече обороти, и подходяща предавка => повече мощност и въртящ момент. Хонда от обороти не се плаши ... още Мечо Пух го е казал - "Колкото повече, толкова повече" п.п. И както каза Маркони ... уникално дълги скорости и според това си избираш как да изпреварваш. ... Оборотомера показва най-добре! Сивикът ни, например, може да се кара на 4-та И с 20 км/ч, И със 120. И да, още първия път, когато го карах сам, без собственичката му, го вкарах в прекъсвач на 2-ра, при едно изпреварване. Е така, само да видя, какво може Редактирано 10 Юни, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Prodi 27 #20 Отговорено 10 Юни, 2014 (Редактирано) Преди година имахме същата задача за решаване – Хонда Акорд 2000, автоматик, 147 к.с. 13-15000 км на година, варианти за нов бяха – CR-V, CX5 и Forester, автомати и бензин задължително. Победител излезе CR-V. Много съм доволен - голям багажник, комфортно купе, много екстри(LifeStyle оборудване). Автомата е ОК, но на Акорда е с 4 скорости, така че може и да ми е малко изкривено мнението J. Ускорението е бавно наистина, но в ниските обороти(2000-4000) – голямо купе на бензинов двигател. Автоматика помага много тук – изпреварваш ->газта до долу-> от 5-та на 3/2-ра-> 5000/6000 об/м. и имаш ускорение. Тъй като вече съм собственик на CR-V бензин 2.0 AWD LifeStyle, ръчна (предпочитам я) да кажа мнението си до сега: Същата на тестдрайва беше с по-мека возия - сигурно е заради 17" джанти, а моята е с 18". За зимните ще сменя джантите, а за сега след консултация с БУЛТРАКО намалих налягането на 2.1, както го дават на американските CRV-та (30psi). Днес направих първите 200 км. извънградско - много конфортна и безшумна е, още се уча с 6-та скорост, че до сега съм карал с 5 скорости. Гледам да не дигам над 3500 оборота - това трабва ли да се съобразява? Само ми направи впечатление, че на един съвсем лек баир с мен и 2-ма пасажери без багаж понечих да изпреваря един ван, по навик включих от 4-та на 3-та с начална скорост 60-70, педалът до края и .... оборотите паднаха на към 3000 след превключването и започна баааааавно да се качват - отказах се от изпреварването. Предполага ли, че в такива ситуации трябва да давам на 2-ра или просто тази кола не може да изпреварва на баир? Колега да не би да си бил пуснал еко режима ? Ужасно убива ускорението дори на равно е трудно с него . Моята на 3 та скорост с около 50 като и смачкам газта за секунда и усещам ви тека как ме изстрелва , няма никакви проблеми да се развърти Редактирано 10 Юни, 2014 от Prodi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #21 Отговорено 10 Юни, 2014 (Редактирано) Проди е прав (изобщо не се сетих за еко режима), ако си на "еко" забрави за ускорението! И нещо друго, предполагам знаеш, че i-vtec означава интелигентен vtec. Няколко степенен е и работи в целия диапазон на обороти. Не е фиксиран, да кажем на 4300 об/мин. да се включи. Не съм се задълбочавал в изучаването му, но така от бегъл поглед върху ревютата на Сивика, доколкото разбрах, ECU-то настройва работата на двигателя и всички системи според твоя стил на каране. Доказано на практика - съпругата ми кара спокойно, а аз по-агресивно. Няколко дни аз карам Сивика, след това тя отива с него на работа. Прибира се вечерта и крещи "Какво си направил на колата ми! Все едно не е същата кола, не мога да я карам!". Редактирано 10 Юни, 2014 от Krasi-mir Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В.Василев 4 #22 Отговорено 15 Юни, 2014 Здравейте колеги,ще използвам тази тема първо за да се представя и да попитам нещо за новата ни придобивка Honda Cr-v 2- серия.i-vtec бензин ръчка. В.Василев от гр. Шумен съм и благодарение на Вас,четейки във форума стигнах до правилното решение за покупка на следващия ни автомобил втора употреба.(за нов,няма да е в този живот).Навъртях 1000км и съм много доволен от колата,но-винаги както казвате,има едно но,или помагайте колеги,след такава покупка.Та днес,докато миех придобивката забелязах,че метално гумените уплътнения на прозорците и на четирите врати,са напукани изгорели и липсват парчета гума.Това ми е проблема,помагайте от къде да купя нови,или ако няма такива какво да правя защото водата си влиза директно във вратите. поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
В.Василев 4 #23 Отговорено 15 Юни, 2014 Днес като огледах по обстойно,се оказа,че изгорялата и напукана гума на уплътнението,фабрично не опира на стъклото,а отдолу си има здрави уплътнения,тя изглежда е само като предпазител и декорация.Ще и измисля някакво побългаряване за по -добър външен вид. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове