dimitrov_83 0 #1 Публикувано 6 Април, 2014 Здр на всички колеги,нов съм в форума ще помоля за малко помощ и мнения при избора спрял съм се на Honda CR-V 1ген 147 коня.Питането ми е дали да закупя с поставено ГИ или без и в последствие аз да си сложа ако е второто какъв ГИ да монтирам и оринтировачна цена.Както и колко грубо излиза първото обслужване.Бюджета ми е някаде около 8000.Набелязал съм тези коли http://www.cars.bg/c639527 http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21395051652669669&f1=details&slink=65ag9v http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21394136522673387&f1=details&slink=65ag9v http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21392724105195096&f1=details&slink=65ag9v .Надявам се на малко помощ от ваша страна и ако някаде съм сбъркал нещо да бъда извинен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen_ni 0 #2 Отговорено 6 Април, 2014 На мен ми хареса последната, защото моята е същата. Аз не бих си купил с монтирана газова уредба. По-добре си я сложи ти, на място където ще си сигурен, че ще си свършат работат професионално. Според мен е по-добре преди теб колата да е карана на бензин, а не примерно 50-100 хил. км на газ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #3 Отговорено 6 Април, 2014 като цяло съм съгласен с теб ама тук във Варна джанбазите са големи цифромани разликата между кола с газ и без е 1000-1200 за това питах.а относно обслужването можеш ли да ми кажеш нещо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
koko__2002 32 #4 Отговорено 6 Април, 2014 http://www.offroad-bulgaria.com/showthread.php?t=127347&page=6 Колега виж пост 118 от миналата година малко да се ориентираш. И аз съм съгласен с колегата да си вземеш без газ. Италианците масло не сменят камоли клапани да регулират, а и много малко е вероятно кола с газ от Италия да е само на 100к км, по вероятно е да е + още толкова. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rahneff 0 #5 Отговорено 6 Април, 2014 Колега.Аз съм за втората/тази която е с френските номера/.Изглежда ми най реално за годините ,километрите и вида си.Последната/сребристата като я гледам първо е с удър отпред.Виж как се разминава линията на капака.Второ според мен е на 1 000 000 млн.километра по скоро от колкото на 100 000км.Само като погледнеш износването на скоростния лост и може да се замислиш че са се поуляли с връщането на километража.Моята е на 194 000 км без да знам колко са я връщали и нея ама почти няма разлика от нов скоростния лост.Освен всичко което гледаш като си избираш колата погледни и износването на волан,педали и скоростен лост.Това са места които ти дават почти реална оценка за експлоатацичта на колата,Без да гледаме какво пише на километтража.А относно ГИ аз бих си взел без и да си го поставя след това какъвто искаш а не какъвто е поставен защото после при разхода на газ има значение и от марката и поставянето.Успех. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #6 Отговорено 6 Април, 2014 Колега, ако вземеш кола без газ имай в предвид, че разходите ти след закупуването и регистрацията (около 400лв) ще скочат с още 1000лв за газова и около 800-1000лв за едно добро обслужване. По мои сметки ще ти излезе златна. Ако я вземеш с газова първо ще можеш да я тестваш и второ спестяваш тези 1000лв за монтажа на такава. Глави за ЦР-В ако случаааайно си изтегли късата клечка се намират за по 350-400лв. В какво състояние са клапаните може да се ориентираш като и проследиш оборотите на празен ход...не трябва да играят. Като я форсираш на място трябва да падат до 1200-1000 оборота и след няколко секунди да слязат на около 850. Моята беше обявена за 7000лв, но след пазарлъците я свалих на 6600. Взех я точно защото имаше вече газова и то не инжекцион ами обикновена. С останалите пари и направих едно добро обслужване с оригинални части от общите поръчки и сега колата е слънце. Стара кола и нова жена са на късмет....каквото ти е писано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NEKTAR 5 #7 Отговорено 6 Април, 2014 Здравейте,@dimitrov_83: От по малко от месец съм с CR-V. Бюджета ми беше като твоя. и ми стигна за.1. CR-V - 6400лв - (първоначалната беше 7000)преглед в сервиз на Honda - 110лв (отрязаха ми главата от кръста) 70лв беше стандартния преглед и 40 лв за мерене на компресия на цилиндрите(поне според мен това е начина да разбереш дали някои някога е регулирал клапаните а и не само.)В сервиза казаха, че е за смяна: една биалетка всички тампони на задна и предна стабилизираща щанга, един горен носач, два предни шарнира, много крушки по таблото и сегментите на буталата (защото маслото било под минимума.....). Много съм им благодарен това ми свали 600лв от цената.2. Камиона ми взе 80 лв да закара CR-V-то до сервиза (и той ми отряза главата)3 .Гражданска на изплащане ~50лв4. В Кат еко такса 265лв и 64лв за номера.5. Закарах я при братовчеда да ми смени всички части. Оказа се, че трябва да сменя други неща: 3 биалетки и един горен носач. Съответно и стандартните филтри, масло, ремъци. Цената за частите беше ~450.6. Каско щото съм я купил на кредит и а ко ми я дръпнат лошо: 400лв с намалението за приятели и това че гражданската е при същите.7. Беше на резерва и сипах за 100лв бензин.8. Масло за дифа 35лв (сам си го смених)9. Данъка може да го плащаш по нататък но трябва да я запишеш в данъчното до месец. Моя данък е 222лв за година.Общо: 7954 без данъка. (малко бира и пържени картофи и нищо не остана от парите)Успех и ако имаш време да прочетеш форума ще знаеш какво да гледаш като купуваш и как да си свалиш цената.П.П. Надявам се да съм ти помогнал защото на мен ми липсваше тази информация в началото и ми беше трудно да разбера дали ще ми стигнат парите, да стигнаха но си мислех, че ще имам и за газова. Но искам да я покарам на бензин за да съм сигурен, че всичко е 6+ преди да и боцна LPG. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #8 Отговорено 7 Април, 2014 Точно от тази френската бягай - имаше тема за този търговец, Слави го знае добре. Само може да спечелиш от това, че е на газ - не знам какво толко ви е страх. Вземи 2 - 3 с теб, които се сещат от ламарини и мотори и си намери твоята кола, газта е най - малкия проблем. Ясно, че са въртяни километрите на всички. п.п. На тоя Алекс всичките му са по 100 000... , първо ги пуска евтино, после ги вдига... то бива бива, ама... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 7 Април, 2014 Да не си посмял за френската Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #10 Отговорено 7 Април, 2014 Благодарен съм на всички за помоща.Като цяло се бях насочил кам Френската сега ме отказахте Варненските двете изведнъж изчезнаха.Др което ми хвана окото е това и на живо я гледах и беше добре http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21393584600037452&f1=details&slink=65pemq Търсенето продължава Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
гената. 11 #11 Отговорено 7 Април, 2014 маздата изглежда добре, волана е претапициран, ако всичко й е наред, не се замисляй. има си блокаж все пак Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #12 Отговорено 7 Април, 2014 Вземи си Хонда без газ, задължително без газ и си сложи газ на LandiRenzo, струва 1250, но няма да сбъркаш! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #13 Отговорено 8 Април, 2014 Mazdata е с претапициран волан да но с тия 125 коня ми се струва че ще е тромава.Иначе е доста читава но малко позната в Бг.В най лошия случеи ако не намеря читова CR-V ще гледам за HR-V далга база с големия мотор.Свикнал съм като карам нещо да има що годе добра динамика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #14 Отговорено 8 Април, 2014 То hr-v то в обороти има динамика Нямам идея как е с втека но предполагам,че разликата не е голяма Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #15 Отговорено 8 Април, 2014 Я дифинирай динамика,че и на Харви и ЦРВ...няма големи мотори.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #16 Отговорено 8 Април, 2014 Тази виждал ли си я - продава се и тук във форума, а момчето е от Варна и може да я погледнеш? Вярно, че е 1998г. но ми изглежда добра, пък ако всичко написано в обявата е вярно и подплатено с документи /както казва продавача/ си заслужава да я видиш. Успех. http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=92102 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #17 Отговорено 8 Април, 2014 Като динамика-в момента карам Seat Ibiza 1.9TDI 110 коня с чип към 140 коня мисълта ми беше че искам колата да си понавървява и спокойно да може да се изпреварва с нея както в града така и на магистрала. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 8 Април, 2014 Аз го видях това и затова питам.Тука всички са хондаджии и лошо няма да чуеш за Хонда,но караш 140 коня на 1100 килограма.ЦРВ-то ще ти се стори като умрял кон с тия 120 коня.Не видях в темата причина за търсене на СУВ,но за да не останещ разочарован по-добре си вземи Туарег... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrov_83 0 #19 Отговорено 9 Април, 2014 Именно заради малко по добрата динамика съм се насочил към CR-V 147 коня мисля че ще е що годе прилична Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #20 Отговорено 9 Април, 2014 (Редактирано) И 128 и 147 имат единтична динамика тея 20 коня да не те заблуждават, хич не са истински , само данъчно са "истински" покараи и 128 и ще се увериш какво говоря Преди да купя моята и аз исках 147 коня, покарах доста коли от тая модификация, като не намерих реших да тествам и 128, и почнах да се питам къде е разликата, изключвам уморените мотори които така или иначе не вървяха. Едно единствено ЦРВ 147 коня ми направи впечатление че адски много вървеше, гледах го за колега от софия които искаше да го купи, уж пича каза че нищо не му е правено, но от всички ЦРВ та които съм карал и тествал било за мен или за някого другиго това наистина вървеше много. Иначе погледни параметрите на двата мотора, погледни им въртящите моменти и при какви обороти, погледни и мощността и ускорението до 100 и ще ти се изясни че нещата са толкова близки че при търсенето е важено само да е читав екземпляр а не колко коня е Пък и нещо ми се чини че 128 държат повече на газта. Повечето колеги правили глави все са с 147ци, може да е случайност но явно тея изстискани коне си казват думата за живота на главата. За изпреварването нямаш дерт, изпреварва много лесно без да сваляш предавка щото и без тва на 120 е с 3500 оборота, само даваш газ и отлепя, а пък след 140 върви като луда, стига слуха ти да го понася, зора е да мине 150 после утихва Абе мисля че няма да си разочарован от вървежа, на мен си ми харесва мого как върви. Ти не си ли се качвал да покараш такава ? Ето какво казват в руския форум на ЦРВ по въпроса за разликите между двете, сигурен съм че те са измислили тая кола Привет! Нормальный усский Принципиального отличия нет, тк увеличение мощности было маркетинговым ходом хонды... 128 выдает при 5500обмин, 147 при 6200обмин.. смело можно покупать машину со 128л.с.с 99года должен быть поидее 147 уже.. Редактирано 9 Април, 2014 от Слави CR-V 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #21 Отговорено 9 Април, 2014 Дай да ти продавам моята сребърна стрела и да ти спестя мъките инжекциона е в гаранция монтиран в оторизиран сервиз на Ланди Ренцо и за всичко сменено имам фактури, сложил съм и оригинални степенки и халогени, 147 коня е, автоматик 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове