Jump to content
bloiler

Нов собственик на Хонда Civic 1.7 ctdi

Recommended Posts

Здравейте  съфорумци. От 2 дена съм собственик на Хонда CIVIC 1.7 CTDI - 2004 г.. Купих колата, минах пред КАТ и всичко беше ОК. След това малко градско каране светна чек лампата и колата угасна. Опитах да запали - не ще. След 2-3 мин. чакане - запали.  Бях проверил колата преди това в сервиз и направо побеснях. Отидох в бокса. Закачихме я на компа и там показа грешки  P1087 и P1095. Про4етох малко из нета и се оказа. че е ниско налягане в рейл системата. Майстора каза - тази кола е италиянка и горивния филтър е на кофти място и сигурно никога не е сменян. Извадихме го и излезе стра6на мизерия от него. Сложихме новия филтър и сега всичко е ок. Не светят никакви лампи по таблото. Колата върви перфектно и няма никакви забележки. Имал съм две мазди до сега, но хондата е класа над мазда. Та, ако някой има проблем с тези грешки нека да почне с горивния филтър и след това с регулатора на рейла. Поздрави.

  • Нагоре 4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и много безаварийни км.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито Колега! Много безаварийни километри ти пожелавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито :) За жалост купуването на кола втора употреба от Италия си е риск :( И моята е италианка и на нея не й бяха сменяли филтъра и маслото 195к км :( 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И моята е от Италия колеги , но си дойде със фактурите за предишните обслужвания и смени ,със сервизната книжка и 2 клиуча и тн и тн.Абе с две думи не всички италианци са толкова безхаберни,така че си е до късмет пак. Гледайте от добрата страна ,поне от към гниене и ръжда са ок !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито със здраве да си я караш и да те радва много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колеги. За сега всичко е ок. Дано и за напред да е така. Ако знаете кажете дали бутона на аварийните и запалката трябва да светят. На пепелника му беше изгоряла крушката и я смених, но за залката и аварийните не знам дали имат. Ако имат, някой да каже как се сменят благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой ли не е сменял крушки на централната конзола?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега :)

 

Нищо не свети там, свети (поне при мен) климатроник. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До bloiler

Честито и много безаварийни. Централната конзола се сваля сравнително лесно, но ти трябва приспособление ( като пластина) първо се сваля конзолката на скоростия лост - става за 20 сек. , после горната, но е хубаво да го видиш в you tube. Ще видя за линка. Във форума има мисля всичко, което може да те интересува. След 2 месеца правя 5 години с тази кола и мисля, че избора ти е добър. На моята също не светеха лампа на климатика и на плафона като я купих и това бяха проблемите ми за много време. Горивния филтър е много важен, сменяй го на всяко масло .или най - много през едно. Тука нафтата не е като италиянската вярвай ми. Скоро го папах със задръстен филтър на горивната помпа и крушата за подкачване на гориво.  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На всички коли дето съм имал досега, на всяко масло съм сменял всички филтри. И на тази ще е така. Благодаря на всички за поздравленията. Дано да съм уцелил с екземпляра. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мене колега , дано да си уцелил на кола . Аз карам такава Италиянка , като я купувах знаех , че е с удар . Е това беше преди 3 години и половина до момента не съм имал никакви проблеми с колата или електрониката . За 40-50 хил.км освен обслужване съм сменил 1 маншон , алтернатора четчиците се бяха изтъркали , сега гледам дисковете леко ръб имат и единия амортесиор е омаслил леко и скоро ще тръгва . Като стана дума за горивния филтър ми се случи нещо много неприятно , Паля колата и като остане в ниски обороти или се спускам от някъде и изключа от скорост гаснеше (чат пат), ако не и дам леко дас да я форсирам  или дам повече гас като пусна педала вместо да закове около 900 оробора стрелката падаше още надоло и беше 50/50 дали ще угасне(чат пат го правеше ) или се връщаше в нормално положение . Смених горивния (смених го на 1 вата смяна на масло и после , като направи проблема точно след 3-тата смяна на масло) проблема изчезна поне за сега. Та мисълта ми е ,не е толкова скъп , лесно се сменява по-добре е да се сменя на всяка смяна или през една .............

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сменям всички филтри и масло на 10к, Не ги редувам през смяна на маслото. Мисля, че едни 20 кинта отгоре не са проблем за никой. По -добре да ги дам, отколкото да викам някой да ме тегли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...