bloiler 37 #1 Публикувано 30 Март, 2014 Здравейте съфорумци. От 2 дена съм собственик на Хонда CIVIC 1.7 CTDI - 2004 г.. Купих колата, минах пред КАТ и всичко беше ОК. След това малко градско каране светна чек лампата и колата угасна. Опитах да запали - не ще. След 2-3 мин. чакане - запали. Бях проверил колата преди това в сервиз и направо побеснях. Отидох в бокса. Закачихме я на компа и там показа грешки P1087 и P1095. Про4етох малко из нета и се оказа. че е ниско налягане в рейл системата. Майстора каза - тази кола е италиянка и горивния филтър е на кофти място и сигурно никога не е сменян. Извадихме го и излезе стра6на мизерия от него. Сложихме новия филтър и сега всичко е ок. Не светят никакви лампи по таблото. Колата върви перфектно и няма никакви забележки. Имал съм две мазди до сега, но хондата е класа над мазда. Та, ако някой има проблем с тези грешки нека да почне с горивния филтър и след това с регулатора на рейла. Поздрави. 4 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #2 Отговорено 1 Април, 2014 Честито и много безаварийни км. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #3 Отговорено 2 Април, 2014 Честито Колега! Много безаварийни километри ти пожелавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #4 Отговорено 2 Април, 2014 Честито За жалост купуването на кола втора употреба от Италия си е риск И моята е италианка и на нея не й бяха сменяли филтъра и маслото 195к км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Danielmo 1 #5 Отговорено 2 Април, 2014 И моята е от Италия колеги , но си дойде със фактурите за предишните обслужвания и смени ,със сервизната книжка и 2 клиуча и тн и тн.Абе с две думи не всички италианци са толкова безхаберни,така че си е до късмет пак. Гледайте от добрата страна ,поне от към гниене и ръжда са ок ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
valioturb 165 #6 Отговорено 2 Април, 2014 Честито със здраве да си я караш и да те радва много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #7 Отговорено 2 Април, 2014 Мерси колеги. За сега всичко е ок. Дано и за напред да е така. Ако знаете кажете дали бутона на аварийните и запалката трябва да светят. На пепелника му беше изгоряла крушката и я смених, но за залката и аварийните не знам дали имат. Ако имат, някой да каже как се сменят благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #8 Отговорено 10 Април, 2014 Никой ли не е сменял крушки на централната конзола? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hype 161 #9 Отговорено 10 Април, 2014 Честито, колега Нищо не свети там, свети (поне при мен) климатроник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #10 Отговорено 13 Април, 2014 До bloiler Честито и много безаварийни. Централната конзола се сваля сравнително лесно, но ти трябва приспособление ( като пластина) първо се сваля конзолката на скоростия лост - става за 20 сек. , после горната, но е хубаво да го видиш в you tube. Ще видя за линка. Във форума има мисля всичко, което може да те интересува. След 2 месеца правя 5 години с тази кола и мисля, че избора ти е добър. На моята също не светеха лампа на климатика и на плафона като я купих и това бяха проблемите ми за много време. Горивния филтър е много важен, сменяй го на всяко масло .или най - много през едно. Тука нафтата не е като италиянската вярвай ми. Скоро го папах със задръстен филтър на горивната помпа и крушата за подкачване на гориво. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #11 Отговорено 13 Април, 2014 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda-vtec 6 #12 Отговорено 13 Април, 2014 Честито със здреве да си я караш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #13 Отговорено 14 Април, 2014 На всички коли дето съм имал досега, на всяко масло съм сменял всички филтри. И на тази ще е така. Благодаря на всички за поздравленията. Дано да съм уцелил с екземпляра. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
maldezzar 12 #14 Отговорено 16 Април, 2014 Честито и от мене колега , дано да си уцелил на кола . Аз карам такава Италиянка , като я купувах знаех , че е с удар . Е това беше преди 3 години и половина до момента не съм имал никакви проблеми с колата или електрониката . За 40-50 хил.км освен обслужване съм сменил 1 маншон , алтернатора четчиците се бяха изтъркали , сега гледам дисковете леко ръб имат и единия амортесиор е омаслил леко и скоро ще тръгва . Като стана дума за горивния филтър ми се случи нещо много неприятно , Паля колата и като остане в ниски обороти или се спускам от някъде и изключа от скорост гаснеше (чат пат), ако не и дам леко дас да я форсирам или дам повече гас като пусна педала вместо да закове около 900 оробора стрелката падаше още надоло и беше 50/50 дали ще угасне(чат пат го правеше ) или се връщаше в нормално положение . Смених горивния (смених го на 1 вата смяна на масло и после , като направи проблема точно след 3-тата смяна на масло) проблема изчезна поне за сега. Та мисълта ми е ,не е толкова скъп , лесно се сменява по-добре е да се сменя на всяка смяна или през една ............. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bloiler 37 #15 Отговорено 17 Април, 2014 Аз сменям всички филтри и масло на 10к, Не ги редувам през смяна на маслото. Мисля, че едни 20 кинта отгоре не са проблем за никой. По -добре да ги дам, отколкото да викам някой да ме тегли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове