jikencio 46 #1 Публикувано 26 Март, 2014 Колеги,Да се похваля с новата придобивка. Дълго време го мислих и гледах много хонди, но в крайна сметка си взех д15б2 сивик, 5та генерация, 1995, без грам ръжда и дори с работещ климатик. От тук натам ще го мисля - или ще направя едно Мини ме, или ще продам мотора и ще се слага б серия... Не съм нищо решил и чакам по-добри финансови времена Все пак ще се чувствам по-спокоен като вече има две Хонди в гаража 13 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #2 Отговорено 26 Март, 2014 Честито,колега!Със здраве да си я караш и много да те радва!Изглежда доста запазен екземпляр,наистина е трудно откриването на такива перли Трябва ти малко време и идеите за бъдещ проект ще улегнат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIVALDOO 68 #3 Отговорено 26 Март, 2014 Честито,колега!Със здраве да си я караш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #4 Отговорено 26 Март, 2014 Честито за хубавицата... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #5 Отговорено 26 Март, 2014 Честито Яко са намазали волана за по мазно въртене с една ръка И аз моя го мазах тия днис тия гъбките от кауфланд за табло много добре му се отразява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #6 Отговорено 26 Март, 2014 М'чи тя като нова бре Да ти е честита и със здраве да си я караш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
diver1 14 #7 Отговорено 27 Март, 2014 Честито колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM 8 #8 Отговорено 27 Март, 2014 Честито колега със здраве да ги караш и да ги размножаваш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dragi4 1506 #9 Отговорено 27 Март, 2014 Честито колега!Едно ме гложди мене от S2000 на D Turbo и сега D15B2 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #10 Отговорено 27 Март, 2014 от s2000 се бях отказал веднага. Д16 турбото го гледах и го харесах и докато си мислех дали да го купя в събота, един ме превари и го капарира. В последсвие реших, че дори и да излиза по-скъпо, по-добре човек да си я прави сам с мерак... Всичко да си пипне, както той иска 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
musho 6 #11 Отговорено 28 Март, 2014 Хубавица.Честито. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #12 Отговорено 19 Май, 2014 Счупих я новата придобивка, в началото бях отчаян, но сега се амбицирах да я направя на ново. Значи сложих и колекторче от д16з9, делко, пм6, играх си една седмица след работа, прекарах си кабелите и да не повярва човек запали Работеше и вървеше на много добре, даже над очакванията. Още в началото почна да пуши яко и се беше на чупене. Угасих я и после въртя на стартера, и стегна и се чу едно тропане. Предположения много, но докато се отвори не се знае какво е... Много хора ми бяха казвали, че като позасилиш малко д15 и като мотора не е първа младост си заминава и ето резултата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enigma 78 #13 Отговорено 19 Май, 2014 нещо си объркал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #14 Отговорено 19 Май, 2014 Нищо не съм Митко. Просто явно и дойде времето. Поне сега се амбицирах да сложа всичко ново по нея Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Civic ZC 382 #15 Отговорено 19 Май, 2014 (Редактирано) Като отвориш ще разбереш Успех с новото начинание! Редактирано 19 Май, 2014 от civic 1.6 aerodeck Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #16 Отговорено 20 Май, 2014 Биела се оказа за сега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #17 Отговорено 20 Май, 2014 Сега ти е момента да решаваш как и на къде да я играеш тая кола. Не са малко парите за ремонта, също и за друг двигател.Решавай докато не си дал пари за нея. Поне купето е читаво и може да си позволиш да зачака малко / месец- два... / .п.п. Ако трябва с нещо да съдействам свиркай. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #18 Отговорено 22 Май, 2014 Вече се прави мими ме... Принудих се да я почна... Глава от з6, нови сегменти, лагери - всичко се прави вече мераклийки... Само раздвижна ролка търся за сега. Ето го виновника, който постави началото на "проекта" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #19 Отговорено 22 Май, 2014 И от какво се е изкривила тази биела??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #20 Отговорено 22 Май, 2014 Аз ако знам. Човека дето я разглоби каза, че като съм слагал смуктеля явно гарнитурата е пропускала и на четвърти цилиндър е влизало вода. Аз я гледах и беше почти пергектна гарнитурата и я мяза с оня хубавия силикон виктор ренз. Незнам какво стана, но вървеше много за кола, кпято е само направена инжкция. После я изгасих и като тръгнах да паля каза едно "чак" и стегна, и не иска да превърти повече. Странно ми е и на мен но.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #21 Отговорено 22 Май, 2014 когато ми беше избила гарнитурата на главата,на минимето,колата първоначално започна да вади пара през ауспуха.направо като локомотив и все едно работеше на 3 цилиндара.от там при лекара и те така.вземи си метална гарнитура елринг.има ги в бг. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRiS_KN 125 #22 Отговорено 23 Май, 2014 (Редактирано) Добре бе хора, кое му е чудното? При изпаряване на кислорода се е получила детонация, вследствие на останалия водород. И то заради гарнитура от 10лв...Dufosvti, тука става на въпрос за всмукателната гарнитура Редактирано 23 Май, 2014 от KRiS_KN 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #23 Отговорено 23 Май, 2014 Крис, абе като ви казвам, че беше здрава гарнитурата на всмукателя ми вярвайте...От някъде друга е влязло вода - я от стария колектор, но новия беше перфектно легнал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #24 Отговорено 23 Май, 2014 Прочетох последните няколко мнения и ще вметна едно предположение.Ако си имал проблем с гарнитурата на главата, т.е. си имал пробив на вода към цилиндрите , след като загасиш мотора в цилиндъра се стича охладителна течност докато не изравни наляганията ( охладителната система ти работи на около 1 бар налягане и това кара охладителната система да се излива на загасен двигател в цилиндъра).После като врътнеш ключа и стартера завърти двигателя, се получава бутало тип бумеранг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #25 Отговорено 23 Май, 2014 Ей тва имам в предвид и аз,трябва да има хидравличен удар за да се изкриви биелата и Иво е прав в случая 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dufosvti2 303 #26 Отговорено 24 Май, 2014 доколкото си спомням от гарнитура на колектора може да ти направи проблем по скоро само на 1ви цилиндър.както и да е,понякога новозакупената гарнитура изглежда супер менте и е по добре да сложиш старата,но с блока никога стара гарнитура....блок за д15 се намира за по 40-50лв.не е фатално,ще покараш б18ката малко 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #27 Отговорено 24 Май, 2014 (Редактирано) Баш на 1ви цилиндър нема от де да засмуче вода освен от някоя локва .И на блока може с 2ра употреба метална ма не е много желателно. Редактирано 24 Май, 2014 от fenabg 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #28 Отговорено 29 Май, 2014 Хвана та запали каруцата Сега я разработвам, но проблема е, че има някакво прекъсване при около 2000 2500 оборота, което се увеличава. Не съм и давал газ над 4000, но ми се струва, ч се оправя. Особено като е на ниски обороти и и дам газ до долу, тогава най-явно прекъсва. Едиственото, което подозирам е, че не съм запоявал никои кабели и съм ги навързал така, колкото да я пробвам, но едва ли е от това екуто дава грешка 10 IAT - intake air temperature sensor , така че може да не съм го нещо вързал. Според вас от това може ли да е или кажете ако имате други идеи.Мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #29 Отговорено 1 Юни, 2014 Единия инженктор правеше проблем. Вече пали и се разработва... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #30 Отговорено 7 Юни, 2014 Разработих я почти - 600 км минах с новите лагери и сегменти. Екуто ми се оказа 88 година, което е от тези трудно чипващите.. Поиграх си днес като четох разни работи и монтирах един чип, който имах... Вече работи перфектно и след време ще си запиша чип за тази кола... Утре връзвам витека и да се надяваме, че всичко ще е ок... Ето как го навързах след два часа работа Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jikencio 46 #31 Отговорено 21 Юни, 2014 (Редактирано) Ето какво се получи, но е още с оригиналната генерация... Гаснеше за бензин по време на клипа... Като сложа повече гориво, новизпускател и генерация и малко пипане на делкото, може би ще тръгне малко повече...http://youtu.be/QLQi8YRpjKQ Редактирано 21 Юни, 2014 от jikencio 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове