yavor81 0 #1 Публикувано 7 Март, 2014 Здравейте, Скоро си купих Хонда ЦРВ 2003 година, 2.0 I Vtec. Проблема е следния, при спиране спира, но при по силно натискане педала потъва малко и пак спира. Ходих в един сервиз и ми казаха че трябва да се смени помпата на спирачките, но все пак да се консултирам с някой от вас ако е имал същия или подобен проблем и как го е решил? След потъването на педала става много чувствителен и задеиства анти блокиращата система. Дисковете и накладките на колата са чисто нови. Пробвахме с обезвъдушаване ама не става..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #2 Отговорено 7 Март, 2014 Щом са сменени накладките и е обезвъздушена системата, не остава нищо друго освен помпата или сервото. Добре дошъл и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #3 Отговорено 7 Март, 2014 Не трябваше ли да се обезвъздуши и помпата на АБС-а? Май да, но все някой по-сведущ колега, ще потвърди или отрече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 8 Март, 2014 Здравейте, Скоро си купих Хонда ЦРВ 2003 година, 2.0 I Vtec. ................ Пробвахме с обезвъдушаване ама не става..... Честито за придобивката .. Обезвъздушаването по кой метод го пробвахте, от най далечното колело и на диагонал, или по стария изпитан метод задно дясно, задно ляво и т.н.. ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor81 0 #5 Отговорено 8 Март, 2014 Ами не зная как я обезвъздушаваха, беше в един сервиз, но мисля че не е било от най далечното и по диагонал...тъй като ги гледах май беше задно дясно, задно ляво ... Относно ABS помпата, не успях да открия пробка за обезвъздушаване, не зная на тоя модел може ли изобщо да се обезвъздушава ABS модула. Правих си един тест който прочетох в чужд форум на хонда...... и май ще е помпата, поне така показа теста. Питам тук защото четох в доста форуми че това е масов проблем на хонда, но така и няма решение. Някой пишат че сменят помпа и след седмица е пак същото. Така или иначе ще отида в хонда в Стара Загора другата седмица да видим там какво ще ми кажат и ще пиша други ако се зблъскат с тоя проблем поне да знаят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #6 Отговорено 8 Март, 2014 Вземи първо направи едно хубаво обезвъздушаване, пък ако не стане, тогава мисли за помпи .. Ако си с ляв волан, почваш от задно дясно> предно ляво> задно ляво> предно дясно .. Ако си с десен волан, почваш от задно ляво .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #7 Отговорено 8 Март, 2014 Батка я обясни тая тактика на кръст по какво се определя? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 8 Март, 2014 Производителя я определя.проследи тръбите къде ходят кат мартеници... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #9 Отговорено 9 Март, 2014 Аха, мислех да не е зависимост заради АБС примерно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #10 Отговорено 9 Март, 2014 Батка я обясни тая тактика на кръст по какво се определя? По това, дали луната е в Марс или в Юпитер, звездите ми го говорят, събори си и ти покрива и звездите ще влезнат в твоя дом .. Да не си помислиш, че съм го учил по физика, аз когато преподаваха за флуидите съм бил на опера .. Зависимостта идва повече от спирачната помпа и разпределението на кръговете и, АБС-а си е АБС .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor81 0 #11 Отговорено 9 Март, 2014 Ами ще опитаме с обезвъздушаването...... няма да сменям нищо преди да съм сигурен къде е проблема. Благодаря ви за съветите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
yavor81 0 #12 Отговорено 11 Март, 2014 (Редактирано) Здравейте, обещах да споделя за спирачките. Бях във Хонда в Стара Загора и се оказа че тоя модел имали такава функция- като натиснеш по силно педала на място и той омеква с цел да не натоварва системата, защото няма смисъл. Странна работа но това е факт, казаха ми че нищо и няма на колата, да я карам .Поне и регулираха клапаните. Поздрави Редактирано 11 Март, 2014 от yavor81 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 11 Март, 2014 Яворе,айде намери го тоя текст в файла на ЦРВ-то ,че нещо съм скептичен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jaze 10 #14 Отговорено 11 Март, 2014 Карал съм и по-нови и по-стари коли и досега не съм видял някоя, на която да се променя съпротивлението на педала, независиомо от силата на натиск или дали е спряла. Единствено на угасен двигател се втвърдяват, ама то е друга история... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
a.aleksandrov 23 #15 Отговорено 16 Март, 2014 Ако това ще успокои автора на темата - имам същата хонда като твоята и при мен на място като държа натиснат педала на спирачката започва полека да потъва и така до долу, имам чувството, че всеки момент колата ще тръгне, но дори и като опре педала в ламарината и няма повече на къде да потъва, тя си седи закована на място. Не знам дали има проблем, но съм решил, че щом не тръгва сама по светофарите, а в движение има перфектни спирачки, значи не трябва да я барам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #16 Отговорено 16 Март, 2014 Постепенно ще започне да продапа по-бързо, ще започне да тръгва на светофарите и ще започнеш да имаш проблеми със спирането. След това ще смениш спирачна помпа или гумичките и си готов. Това го пиша съдейки само по последния пост, не съм чел цялата тема. Имах такъв проблем след смяна на старата спирачна течност, която беше на парцали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове