Jump to content
sharpbg

Не пали като загрее

Recommended Posts

Здравейте! Колата е хеч 5ген. д15б2 Така проблема се изразява в следното: Когато сутрин колата е студена или ако не е карана от много време така че температирата да е на минимум пали от раз. Върви няма проблем но в момента, в който тръгне обаче стрелката за температурата да отлепя от мнимума на който е и колата започва да се държи много странно почва да прекъсва, почва да губи мощнност препуква от ауспуха, това се случва както на скорост так и на място. Когато е на място започва да пада от 1500 rpm до 1000 и в момента в които стигне там започва едно прекъсване плаване на обороти претрисане един два пъти и това е колата изгасва и най странното не пали. По никъакъв начин докато не изстине напълно после си пали от четвърт оборот върви  все едно нищо и няма до момента в който пак позагрее малко дори не мойе да влезе в работна температура.

Акумулатор нов

Капачка нова

Палец нов

клеморед не е. Гледан е и е профилактиран

Просто не знам какво е и каво да гледам

Върти ми се из главата бобина ама не знам и тва ще пробвам и се изчерпвеам.

Моля ако някои има идеи на базата на гореописаните симптоми нека сподели че колатя я плзвам всеки ден и ми е много спешно.

Благодаря за вниманието!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор,бобина ей такива работи ми се въртят в главата.Имал съм такъв филм.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Клапани регулирал ли си скоро ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около година.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, погледни си за всеки случай и инжектора на карба, пробвай и с добавка за почистване на инжектори, или спрей такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди около година.

Прегледай ги пак,да не са натегнати.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чек лампата да ти свети случайно.

Когато главното реле му дойде времето за презапояване не правеше ли същите номера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми намирисва на главно реле. То командва бензиновата помпа. Колега, може да почнеш 1-во от главното реле като му презапоиш спойките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скапах стартера от въртене, след като го извадих и изчистих гресирах и го сложих паля колата работи, но ми прави впечатление на два пъти когато колата поработи на място нещо из под капака изцъква и колата продължава да работи, но след това изцъкване дори и да работи без да угасва, когато сам си я угася и  не пали докато не изстине разбира се и така пак отначало. Изстинала паля цък или гасне или аз ако я угася и вече не пали и така всеки път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така днес извадих прословутото главно реле видимо нямаше лоши или с нарушена цялост спойки, но така и така го бях свалил ги презапойх, сложих го обратно и запалих след това зачаках да повдигне малко температурата на двигателя и изгасих завъртих и запали, след това пак изгасих и... калъч пак не пали пука мирише на бензин на моменти не може да се изфорсира, а като си загрее и проблема си остава, май остава само бобина и комутатор ма не знам дали може да е от тях като ги сменя ще пиша.

За сега проблема остава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязал ли си по време на проблемите, как ти се държи ОБОРОТОМЕРА ? Да не прескача стрелката, да не прави такива магарии ? Ако е така - значи проблема е в комутатора 100%.

Понеже симптома ти ми говори за прецакан комутатор в делкото, а обикновено когато той се преебе, стрелката на оборотомера почва да показва глупости (понеже оборотомера взима стойности именно от комутатора).

 

Забелязал ли си дали проблема го прави при всякакво време - дали е сухо или влажно (дъждовно) ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязва се едно свободно скачане на оборотомера колега, но не е постоянно, само за момент, освен това работи и като я изфорсирам все едно е параход работи все едно на 3 цилиндъра, но има го тва свободно скачане, Другото което е дали го прави на мокро и влажно не мога да кажа проблема се прояви когато беше влажно рано сутринта, но не мога да кажа че има разлика, защото тука при нас тая година мъглите са много често  явление, След смяната на комутатора ще пиша какво се е получило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато загрее и спре да пали, провери дали идва искра на свещите, като някой ти помогне да върти, и виж дали кача гориво.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комутатор, но има вероятност да има проблем със сензора за температурата на охлаждащата течност в резултат на което и при загрял двигател да се подава по-богата гориво-въздушна смес. "Живите" данни могат да помогнат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй след известен престой в сервиза колата е 6, проблема наистина бе в комутатора, освен това се наложи да сменя и четките на стартера, разбираемо защо,Исках да напиша за решението на моя проблем, защото като вляза в търсачката било тук или на друго място, само проблеми, а решения почти няма, а хората си пишат нови теми.... Благодаря на колегите за съветите!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми аз писах още в началото ,защото съм го имал проблема и би следвало първо това да се провери.Добре е че колата е вече изрядна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...