Jump to content
5 GTT

Промивкa нa двигaтел

Recommended Posts

Кaкво ви е мнението от тaзи процедурa преди смянa нa мaслото?! Кaкви добaвки зa промивки и промивни мaслa сте използвaли и сте доволни?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Промивката на двигателя трябва да се прави само от специалист, който знае какво прави! В противен случай може да доведе до много тежки, да не казвам необратими последствия за двигателя.  Ето една статия, която хвърля доста светлина по въпроса, който не знае руски да ползва гугъл преводач :)

 

http://www.hondavodam.ru/statji/promyvka.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много добрa стaтия! Знaчи ще трябвa дa проверя лесно ли се свaля кaртерa, зa дa видя кaк е "вътре". Днес проверих през гърловинaтa зa нaливaне. В горнaтa чaст нa двигaтеля всичко "свети".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статия с доста глупости......Това не върши работа за нас в общия случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От промивка има нужда, ако си си внесъл някоя италианка, която вместо смяна на масло и маслен филтър е виждала  единствено традиционното за италианеца отношение към двигателите - доливане, бутане на капака и каране. Даже там и само с промивка няма да се оправиш в някои случаи. На всички е ясно какво става с двигателя отвътре тогава.. Но на кола карана само с хубави масла.... най много като си отвориш мотора да видиш, че всичко блести, нямаш задържане на мизерии, запушвания на маслени пътища,  всичко си е с нормалният в случая филм с характерен цвят.

След ползване поради сглупяване преди време на оригинален Castrol (всичките у нас са оригинални!) реших да направя промивка, която си беше чист тест за състоянието, за радост издържан... (налягане на масло след това - доволно)

Та така... промивката не се прави само защото някой се е събудил сутрин, прочел го е някъде и ... хоп :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като за тойотите с VVT-i двигатели я препоръчват тази промивка на всеки 30 000 км. и нищо им няма, едва ли хондите ще се разпаднат след тази процедура...  :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубава статия с доста глупости......Това не върши работа за нас в общия случай.

 

Ами , кажи кое ще върши работа  :dunno:  Дотук никой нищо конкретно не е казал! Автора поне си е направил труда да разясни различните начини за промивка и е дал конкретни примери за нежелани последствия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като за тойотите с VVT-i двигатели я препоръчват тази промивка на всеки 30 000 км. и нищо им няма, едва ли хондите ще се разпаднат след тази процедура...  :tooth:

 

 

 

Купени и разпаднати Хонди само от смяна на масло бол... " 'що да не ти продадем Хонда наръгана с добавки и да ти покажем един български похват за продажба "  :)

 

Който е сигурен в състоянието на мотора, разбира се няма нищо страшно, а дали е нужно е въпрос на преценка , според това кой с какви масла си кара колата и на какви интервали ги сменя... Няма конкретен отговор за това, а за който няма такъв следва указанията в мануала... :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

промивка си права с всяка смяна на маслото.има една добавка цикло ли е нещо такова-страхотна.има я в омв и еко.няма как да навреди,освен да искара всичките гомна от картера,незнам кво друго може да се случи.маслото излиза на мазут с нея.аз съм много доволен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ма на двг ли?

 

 

ставате смешни..... давай малко гассссс и ни са притеснявай че харчи 12-13-14-15-20....

караш хонда бе 5гтт :)

то тия двигатели б20 запичат ако само ги тътрузиш, 5в40 и газ до ламарината

 

поздрави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отварям си капака на клапаните,накисвам с адска смес,мия с четка,докато ВИДЯ...клапаните и тогава вече може да се ползват методите от статията.Главата има собствен картер,с компресора се издухва разредителя останал там ,иначе отива в маслото.Повечето иаталианки са пълни с киреч...няма друг начин.Ползвам бензин,кореселин,ацетон,нафта,спрей за карбуратори.Каквото има под ръка.Пробката на картера се остава отворена и всичко се стича в легена.Каквото не е паднало се размива след първото промивъчно масло.Ползва се стаария маслен филтър.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята е италианка и маслото не й беше сменяно....Вътре все още има разни работи,но в момента няма как да я промия.За това сменям маслото по-често и съм сипал едно тънко 5в30.Ама имам съмнение че като я напъна със 140 по магистралата го пипа...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм така.Сега съм в процес на събиране на чаркове,че като отворя мотора ,доста неща няма да ми харесат.Проблем само са ми цветните лагери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Stan4o, изобщо не смятaм че е смешно дa се прочисти един двигaтел. И кaто е Хондa кaкво?! Хaрвито изобщо не е бИгaчкa, че дa я уркaм в "лютеницaтa". Не всички Хонди сa бИгaчки. Имaх тaкaвa, но не Хондa и още съжaлявaм зa продaжбaтa...Инaче по темaтa...Въпросa ми е към колеги вече прaвили процедурaтa и ме вълнувa по точно кои добaвки сa добри. Зa мaслото е ясно. Освен промивно нa Пристa не знaм зa друго, a може и дa имa.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не виждам връзка с лютеницата.Отлаганията от нагар са в следствие на прегорели добавки,заради неспазване на пробега за смяна даден от производителя на маслото.Масово се сменят масла на 10к километра ,след като те се предназначени за 7-8к километра.Марки няма да споменавам,но за всички става въпрос.Нагара и отлаганията са абразив,отделно наслояванията намалят диаметри,отлагат се по клапани и щутцери,с което им променят работата.Следствие имаме разпределителен вал,гърбици,бутални болтове и други скъпи железа износени.Огромен проблем е наслояването в отдушниците на картерите.Отдушник/кондензатора има за цел да охлади парите,да кондензират и да се върнат в картера.Като са замърсени кондензаторите нямат охладителната площ за тая цел и маслените пари с примесено масло направо се мята в дросела през мотора за празен ход-следва отваряне или чистене или губене на обороти.Всичко това е започнало с маслото.

 

ЗА добавките действам като казах по-нагоре.Ако двигателя е в добро състояние се прави къса промивка с флюш преди източване.Има ги в всяка бензиностанция и нямат разлика-сбор от силно реактивни разтворители.Виж бавната -за 150км е трудно да се намери.Ползвам руска на Феном.СТП,БАрдал също имат.Там е важно дозирането спрямо литри масло.Почистването е в пъти по-добро от бавната.Маслото на ПО си е добро,но за дебел нагар не помага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бaрдaл е нaистинa добрa мaркa зa кaкви ли не добaвки. Гледaм и ценaтa е добрa. A зa бaвнодействaщи открих нa Лъки Моли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ако се сипе м10д и се кара примерно 100км ще има ли файда?Един колега на Софийската сбирка ми го каза това ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво се цели с М10Д?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дa не пускaм новa темa. Окaзa се, че гaрнитурaтa нa кaртерa изпускa в единия крaй. Гледaм свaлянето нa кaртерa мaй нямa дa стaне сaмо с мaхaне нa двуцевкaтa. Който е прaвил процедурaтa, може ли дa кaже тaкa ли е?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...