Basstard 0 #1 Публикувано 30 Януари, 2014 (Редактирано) Здравейте! Започвам с проблемите. Вчера излязох малко да се повъртя на пресния сняг и в много лош момент разбрах, че помпата на течността за чистачките не работи. В това време е ужас да нямаш тази ектра. Въпрос - мислите ли че е възможно някой бушон да е изгърмял или самото моторче (което дори не знам къде се намира)? Второ нешо. Докато си дърпах ръчни на паркинга на баумакс в левски видях че ми присветна лампата за бензина. След като се накефих на готиния сняг се прибрах без да заредя. Бензин почти нямам, но лампата вече не свети. Как се процедира? Трябва да свалям таблото? Сам бих ли се справил или има някви трудности покрай таблото? Карам Сивик ее9, 91-ва, ако има значение. Последно - туко що видях че съм изпуснал поредната среща в София. От година вече съм в клуба и още не съм се запознал с вас. Пишете и във ФБ страницата като има срещи, за да не изпускам поредната Редактирано 30 Януари, 2014 от Basstard Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #2 Отговорено 30 Януари, 2014 Лампата ти е присветвала като се плиска бензина в резервоара, няма се пуашиш.А най-вероятно ти е замръзнала течността за чистачките и затова не пръска.Вземи концентрат, долей го, паркирай в на някой мол подземния паркинг и иди да гледаш някой по-дълъг филм 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #3 Отговорено 30 Януари, 2014 (Редактирано) Най-вероятно течността е замръзнала или само дюзите или и двете. Ако не си сипвал зимна течност, значи на-вероятно е това. Ако си с вода в казанчето или си с лятна течност можеш да я източиш и/или да долееш концентрат зимна течност. Можеш да сипеш и спирт, върши работа, макар че си е по-добре с течност. Закарай колата в някои МОЛ да постои в подземния паркинг няколко часа да се размрази и пак пробвай. Ако сработи, значи е била замръзнала и трябва да си долееш или концентрат зимна или спирт.Колкото до лампата за бензина - там е доста капризна тая система. Моят Сивик е 2000г и май само веднъж за 4 години съм я видял да сработи. Другото което е че понякога тя смигва докато има още гориво (особено по наклон или в завой, когато горивото се лашка) и после угасва и след някое време вече си светва, като нивото падне цялостно. Поне знаеш че може да свети и не е изгоряла. ;)/>/>П.С. Пешо, много си бърз. Редактирано 30 Януари, 2014 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basstard 0 #4 Отговорено 30 Януари, 2014 (Редактирано) Нямаше да пиша ако беше толкова просто. Стрелката на бензина е на 0. Я има два литра, я не. Тоест със сигурност има проблем с лампата. А чистачките и аз предположих същото и налях литър концентрат за да размрази.Въпроса е там, че не се чува моторчето изобщо да се опитва да завърти. На контакт, виждам светлините на таблоточе премигват като дръпна ръчката, но звука от моторчето го няма....П.С.Ще пробвам и този вариант, въпреки че си бях и до сега със зимна течност и при доста по-големистудове нямах този проблем. Дано се окажете прави! Редактирано 30 Януари, 2014 от Basstard Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #5 Отговорено 30 Януари, 2014 Ти хубаво си долял, обаче ледът си е лед. Новата течност няма да го размрази толкова лесно при минусови температури, а ще си стои отгоре. Буцата лед си стои долу в казанчето и е стегнала и моторчето и няма как да стигне новата течност до него. Закарай я както ти казахме някъде на топло в подземен паркинг на някой МОЛ и се размотай няколко часа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #6 Отговорено 30 Януари, 2014 Не се опитвай да пръскаш докато не се размрази,че накрая наистина ще изгориш моторчетата.И моята замръзна така тия дни защото е само с вода,вкарах я в гаража за няколко часа долях гореща вода в казанчето и я оставих да размрази,е не се размрази но вчера като поумекна времето се размрази сама.И при мен не се чуваше шум това е защото са замръзнали не ги мъчи.И слагай хубава течност,че понякога замръзват пръскалките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #7 Отговорено 31 Януари, 2014 А коя е хубава течност и по какво ги познаваш? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #8 Отговорено 31 Януари, 2014 Хубава течност е такава която не ти разяжда колата и не замръзва при -2 градуса но не струва 1.50 лева. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #9 Отговорено 31 Януари, 2014 Хубава течност е такава която не ти разяжда колата и не замръзва при -2 градуса но не струва 1.50 лева.Добре, но как да позная че не ми разяжда колата като я видя на рафта? Само цената едва ли е критерий. За замръзването при -2 градуса е ясно :rolleyes:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #10 Отговорено 31 Януари, 2014 Колега за лампата на горивото е възможно да ти прави проблем датчика за резервата на горивото, който е на поплавъка. Най-лесно можеш да провериш като махнеш задната седалка долната й част, там има капак с 3 болта развиваш ги и отдолу има една букса, която има 3 кабела сваляш я и сега вече не съм на 100% сигурен, но мисля, че беше крайните два кабела ги даваш на късо, докато колата ти е на контакт и би трябвало да ти светне лампата за резерва. Ако светне, проблема ти е в датчика за резерва на поплавъка, ако не светне ти е изгоряла лампата на таблото. Според мен е по-добре да си сипеш в една туба бензин и да почакаш още да видиш дали ще светне. Ако пък си убеден, че е трябвало да светне просто следвай стъпките, които описах. П.С. Ако съм объркал за това кои кабели се дават на късо да ме поправят колегите, които знаят, но мисля, че са така. Поздрави и Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Basstard 0 #11 Отговорено 1 Февруари, 2014 Лампата светна. Просто издържа доста повече от колкото очаквах. Няма проблем с това. Скапаната течност за чистачки още е замръзнала и вече почти седмица няма чистене на стъклото. Бях си взел от петрол готова разредена зимна течност за - 25 градуса. Марката беше на Петрол и струваше примерно 6 лева. Е, разказа ми играта. Не си купувайте такава. Въобще какво съм правил в Петрол още не мога да си обясня?!?! Номера с паркирането в мол не стана, защото само при мисълта че трябва да прекарам няколко часа в молми даваше рентгеново зрение да карам със замазано и мръсно стъкло. Няма как да стане, ще чакам топло време и ще се надявам че не ми е изгоряла помпата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #12 Отговорено 1 Февруари, 2014 Моята уж е някакъв концентрат разреден,но пък сега като я пръсна и ми замръзва на стъклото А какъв точно спирт трябва да купя от аптеката,че нямам представа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #13 Отговорено 1 Февруари, 2014 Става Етилов спирт 90% - разфасовка 1 литър за 7 лева . Или етанол /изопропиловият алкохол/ - http://www.engineeri...ater-d_989.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #14 Отговорено 5 Февруари, 2014 Или както направих аз, най-малкото шишенце на етилов спирт около 1 левче, напълних казанчето с вода и изсипах спирта не ми е замръзвала на -10 градуса. А щом не ти се е размразило след толкова време, я пробвай с тел да видиш дали ще стигнеш до леда или проблема ти е другаде. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #15 Отговорено 6 Февруари, 2014 НЕ ползвайте чист спирт като течност против замръзване - прецаква всичко гумено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #16 Отговорено 6 Февруари, 2014 Течност за чистачки от Шел си купете и няма да ви замръзва , вместо да правите баркочи разни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #17 Отговорено 6 Февруари, 2014 В ЕКО има кампания. При 30 литра заредени, освен отстъпката с карта, дават и 1 л течност за чистачки -20. На етилова основа е, приятен аромат, добри измивни качества и не замръзна при -10 сутрин и -6 денем. Важно за течността за чистачки е да на е на основата на Метил/Метанол. Повечето евтини течности са именно такива, а той е изключително летлив и отровен при вдишване, а като пръскаме винаги в купето прониква през парното и вентилацията. В ЕС уж е забранен но на нашата държава и БГ бизнесмените не им пука за здравето ни, а само за печалбите. Дори на опакоките им отзад има черепи и предупреждения. Читавите течности са на осноата на Етанол/Етилов спирт. В Кауфланд и Лидъл има 5л туби германска течност концентрат по 9.90. Това е най-изгодно като цена-качество. На промоции често се пускат и други маркови течности като Nigrin за по 12 лв за 5 л. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hinev 1 #18 Отговорено 7 Февруари, 2014 (Редактирано) Това в Еко не е кампания , а промоция . Никога не бих заредил повече от там лъжат хората с тъпите им отстъпки а качеството на застоялия им 100 октана е под всякаква критика. Мое лично мнение Редактирано 7 Февруари, 2014 от hinev 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #19 Отговорено 7 Февруари, 2014 Някой знае ли дали има бушон за моторчетата или ако не работи е изгоряло?П.С задното работи,предното не се чува! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonStarr 14 #20 Отговорено 11 Февруари, 2014 Аз имах тоя проблем с моторчето за чистачките като беше по-студено (но не чак толкова). Една сутрин като тръгнах на работа и хоп.... Няма пръскалки... Помилих, че е замръзнало. На работа един колега ми даде концентрат и налях. Но се присетих да пробвам да размърдам буксите на моторчетата, така и така са удобни за ръчкане... Размърдах ги и всичко се оправи. Възможно е да са се окислили и да не правят хубав контакт, все пак хвърлят сол, у-а... не е невъзможно. Пробвай и този метод, туковиж сработил. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kosio76 2 #21 Отговорено 11 Февруари, 2014 За две години две моторчета сменям! Първо изгоря предното и след 3 месеца и задното! И двете са еднакви и са едно до друго. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове