vivs 0 #1 Публикувано 24 Януари, 2014 (Редактирано) Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам? Редактирано 24 Януари, 2014 от vivs Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #2 Отговорено 24 Януари, 2014 Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Колега мисля че е лагера на съединителя, опорен ли се казваше, или аксиален лагер, колегите ще кажат. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vivs 0 #3 Отговорено 24 Януари, 2014 Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Колега мисля че е лагера на съединителя, опорен ли се казваше, или аксиален лагер, колегите ще Този лагер не вие ли при натиснат съединител. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #4 Отговорено 24 Януари, 2014 Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Лагер на първичния вал на скоростната кутия ..Действия- или сваляш скоростите и го сменяш, или караш докато роди и после търсиш друга кутия .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #5 Отговорено 24 Януари, 2014 Лагер на първичния вал и след отварянето може и други да излязат за смяна както се оказа при мен!Аксиалния се обажда при натиснат съединител доколкото знам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
incr3dible 23 #6 Отговорено 24 Януари, 2014 Или спира да вие при натиснат съединител .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
terexe 0 #7 Отговорено 24 Януари, 2014 Лагер на първичния вал и след отварянето може и други да излязат за смяна както се оказа при мен!Аксиалния се обажда при натиснат съединител доколкото знам.Точно обратното като натиснеш съединителя, аксиалния спира да шуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2249 #8 Отговорено 25 Януари, 2014 Объркахте питащия с разногласията си.СКоростната кутия си е за смяна или ремонт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #9 Отговорено 25 Януари, 2014 +1 за аксиалния лагер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Player101 383 #10 Отговорено 25 Януари, 2014 И аз си мислех, че е кутията, но освен набутването за лагер на първичен вал и сваляне и цепене на кутия, друго не постигнах. За сметка на това аксиалния лагер беше приключил, но не бях подготвен, та си я събрах с него. Смени си аксиалния лагер и ще спре да вие. Ако няма да правиш смяната сам ти препоръчвам да се уговориш с някой магазин за к-т съединител ( за всеки случай), така че ако евентуално съединителя е за смяна да можеш да реагираш веднага и да не се налага да плщаш за сваляне и качване на кутия втори път. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #11 Отговорено 25 Януари, 2014 При мен това виене за момент спря напълно да вие,прекъсна няколко пъти и пак почна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2249 #12 Отговорено 25 Януари, 2014 Тук явно ще трябва да се намеси Миамото и да разчисти темата.Скоростната кутия още не е почнала да мисли/поне тази за която става въпрос/Аксиалния лагер без да е натиснат няма контакт с нищо въртящо се и няма как да "вие",освен ако някой недоразбрал не е дозавил болчето за обиране прания ход на педала.На свободна при Ненатиснат съединител се въртят 2 лагера и 4 или 5 двойки зъбни колела-демек общо 7 лагера.Ако "вие" кутията е 1 от тях или всичките...най-често всичките.Това не изключва да ви е за смяна и аксиалния лагер,който "вие" когато се натиска съединителя.Моля ви не пълнете темата с глупости и с това кой какво е правил.Устройството на кутията е елементарно и логично на всички двигатели напречно разположение е едно и също. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
J's Racing BB8 49 #13 Отговорено 25 Януари, 2014 Съгласен съм с Markony моя аксиален лагер виеше дори ми стържеше в педала,след време изведнъж започна да тресе мотора при натискане на съединител и започваше да СВИРИ яко-резултата беше лагерите се бяха събрали на едно място абе лагера беше разтопен и не е лагерувал изобщо.Ако го намеря ще кача снимка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #14 Отговорено 25 Януари, 2014 TEREXE,въобще не е обратното ами точно както съм го написал!При ненатиснат педал на съединителя аксиалния стои във въздуха и не се добира до нищо въртящо се че да шуми той. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dima78 2 #15 Отговорено 25 Януари, 2014 да не дращя нова тема тук да попитам тези, които имат опит с машината от подписа ми или подобна:Първата ми вие.. защо?вие както обикновенно задните го правят... това може ли да е казус или си е технологчно така? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2982 #16 Отговорено 25 Януари, 2014 Аиде пак опира или не ,върти ли се или не аксиалния на нетатиснат педал ? И като обереш празния ход на педала кутията върти ли се още или не защо аксиалния е понатегнал и е спрял да вие .Задачка закачка ????? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #17 Отговорено 25 Януари, 2014 Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Ей големи страсти са се разгорещили тук по тази тема!Имах подобен проблем, и се реши със смяна на 3 лагера с нарушена циментация в скоростната кутия.Първо майсторите твърдяха, че е от аксиалния лагер, и даже искаха да ми сменят и съединителя като така и така ще разглобяват.Само че при мен не само на неутрална виеше, но и при движение на всички скорости. Това, което обаче явно се установяваше беше, че на неутрална вие, и като натиснех съединителя спираше.Успех с решаването на проблема, и да пишеш после кои лагери са били причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2249 #18 Отговорено 25 Януари, 2014 (Редактирано) Фена набляга на 3-вариант,недоспал майстор пипал настройка на педала на съединителя.Вярно е фенче,ама излизаш от общия случай :D/> Редактирано 25 Януари, 2014 от Markony Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vivs 0 #19 Отговорено 26 Януари, 2014 Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Ей големи страсти са се разгорещили тук по тази тема!Имах подобен проблем, и се реши със смяна на 3 лагера с нарушена циментация в скоростната кутия.Първо майсторите твърдяха, че е от аксиалния лагер, и даже искаха да ми сменят и съединителя като така и така ще разглобяват.Само че при мен не само на неутрална виеше, но и при движение на всички скорости. Това, което обаче явно се установяваше беше, че на неутрална вие, и като натиснех съединителя спираше.Успех с решаването на проблема, и да пишеш после кои лагери са били причината.Същите симптоми, и при движение също се чува. Засега излях старото масло и сипах МТФ от Хонда го купих, поне да е чисто маслото, но шума не спря, може и да удължи малко ресурса на кутията. Но между другото с този шум миналата година пътувах до Германия и обратно (около 5000км.) и цяла година карам в България (около 20000км.) шума е същия, не се увеличи, не намаля.Един майстор ми каза че се сипва някаква добавка и спирал шума. Но как се казва не помни. Някой да знае? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #20 Отговорено 26 Януари, 2014 Добавката се казва- нови лагери в скоростната кутия .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2982 #21 Отговорено 26 Януари, 2014 Нека сложи бре не една добавка а две преди месец правих на мицубиши една .Та там му казали на оня да сложо обелка от банан да оплътни .Е на лагерите сачмите беха почнали да падат от сепаратора .А на мицуто лагерите са 3-пъти по скапи от тея на на хонда д серия . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
<<ibo>> 8 #22 Отговорено 26 Януари, 2014 Аксиален лагер според мене колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #23 Отговорено 26 Януари, 2014 Колега и аз имам същия шум и си мисля, че е от някой лагер на скоростната кутия, но не съм сигурен (нямам много опит със скоростните кутии) ако някой разбира или е имал такъв проблем нека сподели, че и аз искам да знам дали е нещо сериозно.. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #24 Отговорено 26 Януари, 2014 (Редактирано) Сивик 6, 1,4 90к.с. На неутрална се чува виене, като натисна саеденителя спира. Какво е и какви действия да предприемам?Ей големи страсти са се разгорещили тук по тази тема!Имах подобен проблем, и се реши със смяна на 3 лагера с нарушена циментация в скоростната кутия.Първо майсторите твърдяха, че е от аксиалния лагер, и даже искаха да ми сменят и съединителя като така и така ще разглобяват.Само че при мен не само на неутрална виеше, но и при движение на всички скорости. Това, което обаче явно се установяваше беше, че на неутрална вие, и като натиснех съединителя спираше.Успех с решаването на проблема, и да пишеш после кои лагери са били причината.Същите симптоми, и при движение също се чува. Засега излях старото масло и сипах МТФ от Хонда го купих, поне да е чисто маслото, но шума не спря, може и да удължи малко ресурса на кутията. Но между другото с този шум миналата година пътувах до Германия и обратно (около 5000км.) и цяла година карам в България (около 20000км.) шума е същия, не се увеличи, не намаля.Един майстор ми каза че се сипва някаква добавка и спирал шума. Но как се казва не помни. Някой да знае?Точно така. Добавката се казва нови лагери в скоростната кутия.И при мен освен шума нямаше друг осезаем проблем, и я карах така няколко хиляди километра преди да ги сменя. Но все в даден момент ще стане по-лошо положението. Излишно си сипал новото масло, тъй или иначе то няма да ти реши проблема.Тъй че не се залъгвай с добавки, а си смени лагерите. Няма как с добавка да оправиш заминали лагери.Пък после с новите лагери, хубаво е да сипеш и ново масълце. Редактирано 26 Януари, 2014 от мишо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #25 Отговорено 26 Януари, 2014 Нека сложи бре не една добавка а две преди месец правих на мицубиши една .Та там му казали на оня да сложо обелка от банан да оплътни .Е на лагерите сачмите беха почнали да падат от сепаратора .А на мицуто лагерите са 3-пъти по скапи от тея на на хонда д серия . Хехе, не съм знаел, иначе и на главините щях да сложа обелка от банан да уплътни!Нека не се залъгваме, има хора, които са склонни да вярват на всякакви глупости, само и само да спестят пари за по-сериозен ремонт. Не че не ги разбирам, но това просто не е сериозно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове