ivaivalito 8 #1 Публикувано 3 Януари, 2014 Здравейте От скоро имам един проблем с колата ,прекъсва на газ като загрее на бензин си работи добре .CIVIC 94 D15B2 sedan .Освен ,че прекъсва и гърми та чак излиза маркуча от кутията на въздушният филтър никога преди не ми е гърмяла . .Първоначално мислех ,че е от газта ама надали .За да не прекъсва трябва като е топла да я карам на големи обороти .Кабелите ми са NGK на 3 години а свещите иридиеви NGK специално за ГАЗ .Капачката и палеца са сменяни скоро .От къде може да другаде проблема Забравих да спомена ,че и разхода е перфектен 12 в града Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #2 Отговорено 3 Януари, 2014 Предварението на запалването е много, оправи си положението на делкото! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #3 Отговорено 3 Януари, 2014 не го ;ъжи да си разбутва колата ,врътни половин или един оборот болта на троиника които подава газ кум мотора при по студени температури така става и проблема ще е решен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #4 Отговорено 3 Януари, 2014 Ивайвилито(че готино име).Виж някой газаджия наоколо да погледне.Може вакуумче да се е скъсало.Кабели на 3 години...тъкмо са за смяна.Имаш капачка и палец проблемни....ей такива дреболии.А като чуя за свещи за газ падам.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #5 Отговорено 4 Януари, 2014 Ивайвилито(че готино име).Виж някой газаджия наоколо да погледне.Може вакуумче да се е скъсало.Кабели на 3 години...тъкмо са за смяна.Имаш капачка и палец проблемни....ей такива дреболии.А като чуя за свещи за газ падам....Днес ще сменя капачката и палеца ще започна от тях защото капачката ми има лека пукнатина .Относно кабелите не мисля ,че кабел на 3 години е за хвърляне и то NGK взех си ги от Англия и са добри ,а относно свещите просто пишеше LPG на тях знам ,че трябва да са 1 топлинно число надолу за газ ама както и да е .Това със свещите е може би маркетингов трик както е с маслата за бензин и дизел Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pantany 44 #6 Отговорено 4 Януари, 2014 приятелю както каза колегата dan4o по горе врътни болта на троиника и аз мисля че проблема ще се оправи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #7 Отговорено 4 Януари, 2014 Ако ще и златни да са,огледай ги,позабърши ги,виж ги колко са гъвкави.Топлинно число в гуглето ще ти даде отговор на въпроса....Капачката само можеш да избършеш отвътре и да изчоплиш нагара от електродите.По изпарителя има едни мембрани които се удърват.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 8 Януари, 2014 Ако се удървя мембраната ще гасне няма да прекъсва и гърми. Пробвай с друга бобина или върни старите палец и капачка. Принципно първо търси причината в това което си заменил. Погледни и изпарителя как е че с това придърпване и гърмене ми прилича на вледеняване на изпарителя. Това са моите предположения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho87 0 #9 Отговорено 10 Януари, 2014 Здр. колеги и аз го имам същия проблем на d16y2 . Сменил съм капачка,палец,кабели и свещи. Когато е студена не прекъсва и щом загрее и почва но само на ГАЗ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове