Jump to content
miroslav81

скоростна кутия

Recommended Posts

здравейте някой да се е сблъсквал с странен шум от към скоростната кутия който се чува само на пъва и съвсем леко на втора скорост звукат е едно ТРРРРРР и то само при набиране на скорост и след това изчезва да не би да е каре или нещо по елементарно..а не звучи като каре знам как трака каре на завой и на право.СТАВА ВЪПРОС ЗА СВИК 7 2ОО4Г

Редактирано от miroslav81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лагер на първичния вал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз съм със D14Z6 2005г.Разбрах за лагера по следния начин...Колата работи на място,когато натисна съединителя няма никъкъв шум,като го пусна се чува шум от скоростната.Все едно вие нещо вътре.Свалих кутията и се оказа лагер на първичния вал разбит.Смених всички след като съм я свалил вече.7 лагера-130лв. с отстъпка2л.масло HONDA-58лв.1 силикон 15лв.И един ден работа

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата споменава за 1 и 2 скорост.Лагера на първичния вал не се чува тогава.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата споменава за 1 и 2 скорост.Лагера на първичния вал не се чува тогава.

Да при мен се чуваше постоянно,най вече когато съм на скорост и пусна педала на газта.Ако действително проблема е в кутията,мисля че трябва да се свали,а не да гадаем.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така Публикувано изображение

Колегите са прави. Симптомът който се чува като едно леко стържене, когато колата е на място и не на скорост си е 100 % лагер на първичният вал.

 

Симптомът който колегата описва Miroslav81 е друг. Вият му Лагерите на 1-2 скорост , а след време ще започнат и на останалите скорости заминават. След доста четене по чуждестранните форуми разбрах, че скоростната кутия която се монтира на D14z6 го има този проблем след определени километри и голяма част започват да вият .

 

Както каза колегата всичките лагери се намират за около от 50 до 150 лв / зависи от отстъпката / .

 

Аз започнах от Първичния вал виеше леко ... с времето започна да вие доста повече /чак на затворено можеше и леко ехо да се долови хахахах) , общо взето аз така карах около 40 хил. км. След това започна да се чува едно виене на първа , втора , после на трета ... накрая в един сервиз отвориха кутията смениха всички лагери и сега кутията е пушка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кои са лагерите на 1,2 ,3, 4 и 5та които вият . И да за кутия на д14 /малкия лагер/ и коио лагери с дебела отсъпка ше се влезне в 150 лева но с тия 50 лева :lol: :lol: :lol: маслото не можеш да си купиш :lol:

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най вероятно е лагер на диференциал.Ако вият само 1 и 2-ра,кутията е за смяна..Едит:Да дообесня:и 5-те предавки си имат лагери,било то иглени или триещи.Обаче зъбното колело е част от лагера,а зъбно колело се сменя само комплект,което може да се случи на 5-та,но не и на другите...

Редактирано от Markony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и кои са лагерите на 1,2 ,3, 4 и 5та които вият . И да за кутия на д14 /малкия лагер/ и коио лагери с дебела отсъпка ше се влезне в 150 лева но с тия 50 лева :lol:/> :lol:/> :lol:/> маслото не можеш да си купиш :lol:/>

Кво се правиш пък ти, че не знаеш, лагерите на 1 и 2-ра са предните лагери на първичния и вторичния вал, :P лагерите на 3, 4 и 5-та са задните лагери ..И не се подигравай с отстъпките на хората, някои ползват по 200- 300% .. :D Кво да направим сега, като ти не можеш да си договориш такива отстъпки .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но с тия 50 лева :lol:/>/> :lol:/>/> :lol:/>/> маслото не можеш да си купиш :lol:/>/>

Фен дай малко по-сериозно отношение,не може всички да разбират от скорости.Маслото последно като го купувах беше на 29 лв литъра. Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като си купиш 2 литра станаха 58 и се прескочиха заветните 50 лева .Кутията ако е с заминали лагери от липса на масло да речем последното което ще замине е иглените ;) поради това че докато и те се ''трошат'' другите така ще са изтропали че няма как да се кара. Лагера на 1вичния винаги обира калая защото при парва и втора натоварването му е много . А иглените са там колко да не се въртят на ''сухо'' предавките .Само за справка малките лагери на дифа коио са от 28 до 31,40 2та- клиент . А има още 5 и не говорим за NTN.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз някой ден ще си ребилдвам кутията ще е при fena :) Евтино и хубаво няма , независимо от отстъпките и е хубаво да се знае.Качествените лагери не са по 1 лев , те даже на лагерните колички с които сме се пускали като деца са повече като цена.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да ви кажа сега какво става ходих по милион маистори и всеки които чуе тракането го е страх да каже каквото и да е та то небеше вътрешно каре ,измествал се двигателя и той закачал някаде та дори че тракали клапани .Качих един и след като чу каза : ЩЕ СВАЛЯМЕ СКОРОСТИ.бил някакав лагер.Най веоятно ще я закарам утре. Та да кажа за цени ........сваляне,отваряне,затваряне,качване-300лв. Лагер-50лв. И НЕ СТАВА ВЪПРОС ЗА ЛАГЕРА НА ПАРВИЧНИЯ ВАЛ. КАТО ИМАМ РЕЗОЛТАТИ СЛЕД РЕМОНТА ЩЕ ПИША ПАК.

Редактирано от miroslav81

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При така описаните симптоми си за лагери на първичния вал ;) КАТО ИМАШ РЕЗУЛТАТ СИ ПУСНИ ДРУГА ТЕМА ДА НИ НАПИШЕШ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...