IBM 5 #1 Публикувано 30 Декември, 2013 Колеги, имам следния проблем с моето старо Хонде, родено 93-та. Проблемът е следния:След като запаля колата и тя достигне що годе работна температура, колата започва да ми гасне. Не е от свещите.Бях при едни майстори но те ми казаха, че Хондите били капризни и можело да е от всичко. Аз не мисля, че е капризна, защото до сега не съм имал проблеми от това естество. Каво може да е според вас и имал ли е някой подобен проблем. Възможно ли е карбуратора(да имам карбуратор) да се е позадръстил от многото каране?Моля, ако не с технически съвет,поне ме посъветвайте в кой сервиз са кадърни и ще намерят проблема. Ако може да не са кожудери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NesTea 96 #2 Отговорено 30 Декември, 2013 Като загрее гасне на свободни обороти или и с подаване на газ? Ако не иска и да запали след като угасне, бобината ги дава тея въртели. На д13-ките често им горят бобините, освен ако не си уцелил някоя добра. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #3 Отговорено 30 Декември, 2013 Като загрее гасне на свободни обороти или и с подаване на газ? Ако не иска и да запали след като угасне, бобината ги дава тея въртели. На д13-ките често им горят бобините, освен ако не си уцелил някоя добра.Уцелил съм добра, за 5 г. няма проблем с бобината. Гасни ми на свободни обороти като не подавам газ. След това няма проблем със запалването. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #4 Отговорено 30 Декември, 2013 Бях при едни майстори но те ми казаха, че Хондите били капризни и можело да е от всичко....който не разбира така ще каже от всичко е възможно даже и от налягането на гумите или заминал съединител .Доколкото схванах имаш проблем с ниски обороти на празен ход при заграят двигател и на 100% не е бобина Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #5 Отговорено 30 Декември, 2013 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=43548&st=15 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #6 Отговорено 30 Декември, 2013 Колко да те удерът за един спукан вакуум на карбуратора?? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #7 Отговорено 31 Декември, 2013 Колко да те удерът за един спукан вакуум на карбуратора?? Вакуума всъщност е 1 маркуч ли? Ако е това съм повече от доволен. Аз предполагах, че може да е от карбуратора, защото тази кола е имам 5 години и до сега не съм го чистил и помислих, че може да се е затлачил.Изплозвам темата да ви попитам и за читав сервиз в района на Младостите и съседните квартли, че като ми се наложи да оправям нещо и все се чудя къде да отида? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове