qnki4a1 0 #1 Публикувано 24 Декември, 2013 Здравейте колеги. Не знам дали тук е най - подходящото място , но продължавам защото не можах да намеря друга такава тема. та какво ми се случи. Карах колата и всичко беше ОК и след престои от 3-4 дни без палене днес ми се наложи да изляза пак с нея. Оказа се че загрява, погледнах под капака и забелязах че перката не се върти. Та въпроса ми е , къде за бода се намира този датчик които включва и изключва вентилатора ? Включвам и варианта за изгорял вентилатор но много ме съмнява. Благодаря на всички отзовали се на въпроса ми предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #2 Отговорено 24 Декември, 2013 На 2 см,от термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #3 Отговорено 24 Декември, 2013 (Редактирано) А дали има достатъчно антифриз в радиатора /охл. система/?!? Редактирано 24 Декември, 2013 от SR-71 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #4 Отговорено 25 Декември, 2013 Колега маркони я ми разясни малко повече къде точно се намира понеже търсех като при повечето коли на радиатора или някъде около него, но освен този кабел който е за самото захранване на перката никакъв друг не се вижда. Четох за сивик че се намирал някъде на капака на буталата ,но дали е точно като за моя модел не знам. Аз карам Д15Б2. Относно до другия колега не виждам логика когато е малко антифриза защо да не включва перката, според мен тогава даже трябва да работи по дълго понеже не може да охлади добре. Благодаря ви и Весела Коледа колеги Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #5 Отговорено 25 Декември, 2013 Honda не е повечето коли,даже двигателя е на обратно...1 педя зад делкото е термостата,до него е датчика... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
qnki4a1 0 #6 Отговорено 25 Декември, 2013 ОК колега но понеже съм доста бос в тези неща я ме светни още малко за този датчик той ли е точно този който включва вентилатора понеже е ясно ако го извадя и закъся ще включи перката, но да не да извадя някой друг датчик ,защото знам 4е има и отделен който пък е вързан за стрелката вътре в купето, а той закъси ли се става май доста сложна щотот се прецаква и стрелката и едно че ще загрява и второ че няма да виждам пък колко е загряла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #7 Отговорено 25 Декември, 2013 http://imageshack.us/photo/my-images/441/39597459150750420899214.jpg/ Те тоя сивия от снимката ръчкай! Колегата SR-71 е прав - виж има ли достатъчно течност за охлаждане, защото топлата вода е измислена отдавна... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #8 Отговорено 25 Декември, 2013 Не съветвам да се окъсява нищо.Казах къде е датчика.Сега жичкаджия трябва да проследи веригите и да открие проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1009 #9 Отговорено 25 Декември, 2013 Виж имаш ли въобще течност в радиатора и казанчето първо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #10 Отговорено 20 Януари, 2014 Колега провери дали имаш течност, понеже ако има въздух точно на този затчик температурата там няма да стигне до положение да включи перката. Тествай самата перка дали мотора и е наред разкачи тая букса дето е до радиатора. Намери кой от двата кабела е - и директно пусни 2 кабела от акумулатора и виж дали ще тръгне перката. Ако тръгне разгледай се някъде в Service Manual-а има тест за тоя датчик води се TW-sensor(temperature water) виж дали и той е изправен все нешо ще изкочи. Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izverg 458 #11 Отговорено 21 Януари, 2014 (Редактирано) Колега като казваш "оказа се че загрява" нали нямаш предвид нормална работна температура. Ще ти споделя, че моята хонда за 1 година съм я виждал не повече от 4/5 да пуска вентилатора. Държа да го имаш на предвид, че се пуска само като е работила на място дълго време. Успех! Редактирано 21 Януари, 2014 от Izverg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 1009 #12 Отговорено 21 Януари, 2014 Мм не съм много съгласен за пускането на перката колега Izverg За зимата да но лятото като е 35-40 градуса навън и когато караш в градски условия си се пуска по-често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #13 Отговорено 21 Януари, 2014 И аз не съм съгласен,той може да си е сложил рейсинг или чисто нов радиатор.Перката си тръгва и зимата на място.,,,като спреш на светофар или задръстване,с намалено парно 50/50 и вентилатор на 1. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #14 Отговорено 21 Януари, 2014 И при движение по силно наклонен терен, също се включва перката на вентилатора ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #15 Отговорено 21 Януари, 2014 Прави сте колеги, при топло време и при натоварване на двигателя без да има достатъчно насрещен вятър, който да охлажда радиатора перката се включва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TEHKO 49 #16 Отговорено 23 Януари, 2014 5-6мин на 3000 на място и трьгва перката мотора няма охладителна течност Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dRad 0 #17 Отговорено 3 Февруари, 2014 Здравейте Колеги, карам Хонда Сивик 1,7 дизел от 2004 год.. Като застудя времето открих проблемче, колата си загрява добре,има парно, но когато пусна парното на максимална степен, температурата пада. Смених термостата, но проблема си остана! Може ли да има два термостата? Ако някой знае решението или поне предположение, ще съм много благодарен. Приятен ден и благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #18 Отговорено 4 Февруари, 2014 Колега сподели колко точно пада стрелката, какъв термостат си сложил (да не е някой евтин вариант, който да не върши работа). По принцип дизеловите автомобили зимата по трудно загряват и дори им пада температурата при ненатоварен двигател (не казвам всички, преди да сте ме нахокали ) и сега нещо, което не съм се интересувал, но има някои дизелови двигатели, които имат подгряване на антифриза виж дали твоята има и дали подгревите са ти здрави.. За по-сигурно някой колега, който е наясно да сподели дали имат.. Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #19 Отговорено 4 Февруари, 2014 Имаме подгревни свещи на антифриза. В темата за 7 генерация е описано къде се намират и кога се включват. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dRad 0 #20 Отговорено 4 Февруари, 2014 Здравайте отново, термостата струва 38 лева (казаха ми, че е хубав). Колата загрява, стрелката застава малко 1-2 мм под средата и като пусна парното на максимална степен и на топло стрелката пара с 2/3 надолу (3-4мм над началната чертичка) и започва да духа по-хладен въздух. Искам да отбележа, че парното и когато е загряла не е много горещо, топло е. Сравнено с на един приятел с Ауди, моето е на 70% топлина от негово. За тези подгряващи свещи, поне аз, който не разбирам много, си мисля, че те са при студен старт. На мен проблема си се появява когато колата е топла и пусна парното на макс или извън града карам на свободна няколко км Има ли възможност да има 2-ри термостат, засхтото според мен нещо не затваря или не отваря навреме. Кажете няколко марки за термостати за Хонда и около коко пари трябва да струва един "читав" термостат. Май ще сменям пак термостат, но ако някой има идея от къде другаде може да идва проблема, моля, нека сподели Благодаря ви и поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове