Jump to content
anakondakz75

Капачка радиатор CIVIC EK3

Recommended Posts

Здравейте колеги.Първо ако има подобна тема се извинявам на модераторите,но с търсачката не открих това което ме интересува.Значи колата е CIVIC ek3 1996.Интересувам се на колко бара трябва да е капачката за радиатора.На моята пише 1.1,но не е оригинална.Питах познати които имат като моя модел кола,и ми казаха че техните били на 0.9.Друг ми каза по добре да е на 0.9 за да не надува системата много.И сега не знам кое е правилно,пък искам да я сменя и не знам каква точно да взема.Каква е разликата ако е на 0.9 или 1.1 бара.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с 0.9 и с 1.1 проблеми няма да имаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бъди толкова сигурен че няма да има проблеми.На мен от капачка на 1.1 два пъти ми гърмят маркучите.Като си сложих старата на 0.9 проблеми нямам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И с 0.9 и с 1.1 проблеми няма да имаш.

Не разбирам много от двигатели,но интересува ме нещо което не мога да разбера.Може и смешно да ви се струва,но човек се учи като попита.Значи примерно ако клапанчето на капачката отвори на 1.1 бар това означава,че изпуска налягане и част от антифриза отива в разширителният съд,или греша?,защото моето ниво постоянно се сменя в разширителният съд.Ако е в работен режим нивото се покачва един сантиметър над максимума и като изстине пада нивото.Или ако системата трябва да засмуче от разширителният съд антофриз,как става това като клапана затваря-или не затваря докато мотора работи.Искам да кажа кога дърпа мотора течност от разширителният съд ако примерно системата трябва да е пълна.Не знам да ли се изразих правилно..Интересува ме и друго.Нивото на антифриза във разширителният съд на макс ли трябва да се държи при студен мотор като се провери,или между минимум и макс.И течността в радиатора,примерно антофриз,на какво ниво ртябва да е,до ръба или по-отдоло някъде.Ако ми отговорите на всичките тези въпроси,ще спя спокойно :) Редактирано от CYPRUS_75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега SVE_1986 не знам какъв автомобил караш , но капачките при повечето модели ХОНДА са на 1.1 ОЕМ демек стоково излизат от магазина/завода такива.Не е проблем обаче да караш и на 0.9 ! Това , че при теб на 1.1 има надуване значи , че имаш проблем с всичко друго но не и с капачката ( ако е била изрядна ).И да , сигурен съм защото карам с 0.9 поради факта , че тогава имаше такава след като ОЕМ на 1.1 не пасна на афтърмаркет радиатора който смених.P.S Антифриза в разширителният ти съд трябва да е на макс както и в радиатора.Проверявай когато е студена.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът си беше точно от капачката.Би трябвало да е била изрядна,дойде си в комплект с чисто нов алуминиев радиатор.За няма и 100км два пъти да ми гърмят маркучите и после с другата на 0.9 вече 500км да нямам проблеми.Хонда карам ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не пускам нова тема ще попитам тук.Колеги хайде помагайте,че дъщерята ще ме побърка вече.Значи преди около 3 месеца сменях маслото на скоростната кутия със CVTF HONDA,но бяха ми налели много повече от максимума и източих около 300гр.После източеното го налях в едно пластмасово шише и го сложих при другите ми масла където държа.Днес дъщерята ми заявява че добавила в двигателя масло точно от това което извадих CVTF HONDA.Доляла е около 200гр.Звъннах на един майстор в един добър сервиз и му заявих какво е направила дъщерята пък той ми каза че нямало никакъв проблем.Искам да знам и вие ли мислите същото което и той казва.Значи двигателното ми масло е кастрол-магнетик 10w40,а дъщерята добавила около 200гр-CVTF HONDA,кото знаем е за автоматична скоростна CVT.Кажете ми моля ви,проблем ли е да се кара така,примерно още 2000км или да бягам в сервиз да го сменям веднага.Какво може да стане след добавяне на това масло от нейна страна.

Редактирано от CYPRUS_75

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледни след поредното каране дали маслото се е пресякло / малко вероятно /!Принципно може да караш и така с риск за засилено износване на триещи се повърхности. За 2к км. ако е въпроса, по-добре смени маслото и не карай с коктейли! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът си беше точно от капачката.Би трябвало да е била изрядна,дойде си в комплект с чисто нов алуминиев радиатор.За няма и 100км два пъти да ми гърмят маркучите и после с другата на 0.9 вече 500км да нямам проблеми.Хонда карам ;)/>

Съвсем логично е да няма разлика между 0,9 и 1,1 бара.Говорим за 2 десети само?Най вероятно ОЕМската капачка е била менте.Маркучите се проетират за 2 бара.Има хеви-дюти,които издържат 3 и нагоре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По въпроса за маслото, хондовото си е 10 на 40 с добавки. Не би трябвало да има проблеми колата от 200 грама от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви колеги за всичко.Последно да ви попитам за пробката отдоло на радиатора.Както знаете има на самата пробка една малка 2-3мм дупчица сочеща надоло.От там ми сълзеше антифриз.Ивадих напълно винта и има един гумен пръстен който предполагам ще иска да се смени само не знам дали изобщо може да се намери подобно нещо.Завих винта обратно,забърсах дупчицата със парцал и я запуших после със червен силикон.Мисълта ми е-проблем ли е да е запушена,предполагам служи за източване,а не за обезвъздушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Опитах след 5 минутки да редатирам но нещо опцията беше вече изчезнала,за което се извинявам че пиша отново.Исках да допълня дали трябва да обезвъздушавам отново защото при махане на пробката изтече 200гр. антифриз който после върнах обратно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

само да допълня че силикона едва ли ще ти спре сълзенето антифриза го прояжда след време, и проблема ще е решен временно, тая пробка е за точене на антифриза а не за обезвъздушаване, как ще обезваздушиш от наи ниската точка на системата, мислете малко въздуха бяга горе в системата обезвъздушава се от наи високата точка а именно капачката на радятора, а тя ако е ОК колата сама ще си свърши работата само трее се следи нивото натечноста в разширителя, пиши ми на ЛС за пробка мисля че имам оргинална

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да търся такава пробка и не намерих никъде.После открих един човек който се занимава със поправка и смяна на радиатори.Обясних му проблема,и той ми каа че там където е гоменият О-пръстен се слага от бялата лентичка за уплътняването на водопроводни тръби и всичко заспивало.Той така правил и никога е нямал оплаквания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Леле... :) Извади си О-пръстена и си потърси чисто нов със същият размер. Все пак не е част от проект на НАСА и се намира лесно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги знам че много хора имат информация за моята автоматична CVT.Интересува ме за какво е това вътрящото копче което има положение на ляво-E и надясно-S.Интересува ме кога се използвуват,градско или извънградско.Интересува ме и буквата-L на лоста за какво е.Тук съм снимал моята кутия http://prikachi.com/images/811/6857811w.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...