anakondakz75 19 #1 Публикувано 4 Декември, 2013 Здравейте колеги.Първо ако има подобна тема се извинявам на модераторите,но с търсачката не открих това което ме интересува.Значи колата е CIVIC ek3 1996.Интересувам се на колко бара трябва да е капачката за радиатора.На моята пише 1.1,но не е оригинална.Питах познати които имат като моя модел кола,и ми казаха че техните били на 0.9.Друг ми каза по добре да е на 0.9 за да не надува системата много.И сега не знам кое е правилно,пък искам да я сменя и не знам каква точно да взема.Каква е разликата ако е на 0.9 или 1.1 бара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #2 Отговорено 4 Декември, 2013 И с 0.9 и с 1.1 проблеми няма да имаш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #3 Отговорено 4 Декември, 2013 Не бъди толкова сигурен че няма да има проблеми.На мен от капачка на 1.1 два пъти ми гърмят маркучите.Като си сложих старата на 0.9 проблеми нямам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #4 Отговорено 4 Декември, 2013 (Редактирано) И с 0.9 и с 1.1 проблеми няма да имаш.Не разбирам много от двигатели,но интересува ме нещо което не мога да разбера.Може и смешно да ви се струва,но човек се учи като попита.Значи примерно ако клапанчето на капачката отвори на 1.1 бар това означава,че изпуска налягане и част от антифриза отива в разширителният съд,или греша?,защото моето ниво постоянно се сменя в разширителният съд.Ако е в работен режим нивото се покачва един сантиметър над максимума и като изстине пада нивото.Или ако системата трябва да засмуче от разширителният съд антофриз,как става това като клапана затваря-или не затваря докато мотора работи.Искам да кажа кога дърпа мотора течност от разширителният съд ако примерно системата трябва да е пълна.Не знам да ли се изразих правилно..Интересува ме и друго.Нивото на антифриза във разширителният съд на макс ли трябва да се държи при студен мотор като се провери,или между минимум и макс.И течността в радиатора,примерно антофриз,на какво ниво ртябва да е,до ръба или по-отдоло някъде.Ако ми отговорите на всичките тези въпроси,ще спя спокойно Редактирано 4 Декември, 2013 от CYPRUS_75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 986 #5 Отговорено 4 Декември, 2013 (Редактирано) Колега SVE_1986 не знам какъв автомобил караш , но капачките при повечето модели ХОНДА са на 1.1 ОЕМ демек стоково излизат от магазина/завода такива.Не е проблем обаче да караш и на 0.9 ! Това , че при теб на 1.1 има надуване значи , че имаш проблем с всичко друго но не и с капачката ( ако е била изрядна ).И да , сигурен съм защото карам с 0.9 поради факта , че тогава имаше такава след като ОЕМ на 1.1 не пасна на афтърмаркет радиатора който смених.P.S Антифриза в разширителният ти съд трябва да е на макс както и в радиатора.Проверявай когато е студена. Редактирано 4 Декември, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SVE_1986 72 #6 Отговорено 4 Декември, 2013 Проблемът си беше точно от капачката.Би трябвало да е била изрядна,дойде си в комплект с чисто нов алуминиев радиатор.За няма и 100км два пъти да ми гърмят маркучите и после с другата на 0.9 вече 500км да нямам проблеми.Хонда карам 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #7 Отговорено 9 Декември, 2013 (Редактирано) За да не пускам нова тема ще попитам тук.Колеги хайде помагайте,че дъщерята ще ме побърка вече.Значи преди около 3 месеца сменях маслото на скоростната кутия със CVTF HONDA,но бяха ми налели много повече от максимума и източих около 300гр.После източеното го налях в едно пластмасово шише и го сложих при другите ми масла където държа.Днес дъщерята ми заявява че добавила в двигателя масло точно от това което извадих CVTF HONDA.Доляла е около 200гр.Звъннах на един майстор в един добър сервиз и му заявих какво е направила дъщерята пък той ми каза че нямало никакъв проблем.Искам да знам и вие ли мислите същото което и той казва.Значи двигателното ми масло е кастрол-магнетик 10w40,а дъщерята добавила около 200гр-CVTF HONDA,кото знаем е за автоматична скоростна CVT.Кажете ми моля ви,проблем ли е да се кара така,примерно още 2000км или да бягам в сервиз да го сменям веднага.Какво може да стане след добавяне на това масло от нейна страна. Редактирано 9 Декември, 2013 от CYPRUS_75 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #8 Отговорено 9 Декември, 2013 Погледни след поредното каране дали маслото се е пресякло / малко вероятно /!Принципно може да караш и така с риск за засилено износване на триещи се повърхности. За 2к км. ако е въпроса, по-добре смени маслото и не карай с коктейли! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #9 Отговорено 9 Декември, 2013 Проблемът си беше точно от капачката.Би трябвало да е била изрядна,дойде си в комплект с чисто нов алуминиев радиатор.За няма и 100км два пъти да ми гърмят маркучите и после с другата на 0.9 вече 500км да нямам проблеми.Хонда карам ;)/>Съвсем логично е да няма разлика между 0,9 и 1,1 бара.Говорим за 2 десети само?Най вероятно ОЕМската капачка е била менте.Маркучите се проетират за 2 бара.Има хеви-дюти,които издържат 3 и нагоре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_lv 107 #10 Отговорено 9 Декември, 2013 По въпроса за маслото, хондовото си е 10 на 40 с добавки. Не би трябвало да има проблеми колата от 200 грама от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #11 Отговорено 12 Декември, 2013 Благодаря ви колеги за всичко.Последно да ви попитам за пробката отдоло на радиатора.Както знаете има на самата пробка една малка 2-3мм дупчица сочеща надоло.От там ми сълзеше антифриз.Ивадих напълно винта и има един гумен пръстен който предполагам ще иска да се смени само не знам дали изобщо може да се намери подобно нещо.Завих винта обратно,забърсах дупчицата със парцал и я запуших после със червен силикон.Мисълта ми е-проблем ли е да е запушена,предполагам служи за източване,а не за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #12 Отговорено 12 Декември, 2013 Опитах след 5 минутки да редатирам но нещо опцията беше вече изчезнала,за което се извинявам че пиша отново.Исках да допълня дали трябва да обезвъздушавам отново защото при махане на пробката изтече 200гр. антифриз който после върнах обратно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dan4o 3 #13 Отговорено 12 Декември, 2013 само да допълня че силикона едва ли ще ти спре сълзенето антифриза го прояжда след време, и проблема ще е решен временно, тая пробка е за точене на антифриза а не за обезвъздушаване, как ще обезваздушиш от наи ниската точка на системата, мислете малко въздуха бяга горе в системата обезвъздушава се от наи високата точка а именно капачката на радятора, а тя ако е ОК колата сама ще си свърши работата само трее се следи нивото натечноста в разширителя, пиши ми на ЛС за пробка мисля че имам оргинална Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #14 Отговорено 13 Декември, 2013 Днес ходих да търся такава пробка и не намерих никъде.После открих един човек който се занимава със поправка и смяна на радиатори.Обясних му проблема,и той ми каа че там където е гоменият О-пръстен се слага от бялата лентичка за уплътняването на водопроводни тръби и всичко заспивало.Той така правил и никога е нямал оплаквания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #15 Отговорено 13 Декември, 2013 Леле... Извади си О-пръстена и си потърси чисто нов със същият размер. Все пак не е част от проект на НАСА и се намира лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
anakondakz75 19 #16 Отговорено 16 Декември, 2013 Колеги знам че много хора имат информация за моята автоматична CVT.Интересува ме за какво е това вътрящото копче което има положение на ляво-E и надясно-S.Интересува ме кога се използвуват,градско или извънградско.Интересува ме и буквата-L на лоста за какво е.Тук съм снимал моята кутия http://prikachi.com/images/811/6857811w.jpg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове