Jump to content
Zollok

Saab 9-3 2.0T 2001г.

Recommended Posts

Здравейте на всички. Налага се да купя кола на дядо ми и много се чудя какво да взема и ми се ще да помоля за помощ.Цялата работа, е че последната му кола беше автоматик и не искам да му взимам ръчна, защото тотално е отвикнал и ме притеснява да не направи беля.Търсих коли и се спрях на Saab 9-3 2.0T http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348521516360104&f1=detailsИскам да ви попитам какво мислите за тези коли, здрави ли са, надеждни ли са и също така дали са скъпи частите.Благодаря ви много за помощта, нарочно не искам да пиша във форума на Сааб, защото те имат пристрастия все пак към колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е кораб на корабите. Няма толкова спряла кола, с толкова мудно управление. Всичко в нея се случва на slow motion. Перфектна е за дядо ти. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това си е шведска Вектра със софт турбо. По-добре се ориентирай към Сааб форума- там можеш да прочетеш за възможните проблеми. Доколкото знам на 200 хил.км. се сменява ангренажната верига в комплект със съпътстващите я елементи и това излиза скъпо- около 800 лв само за части. Дисплеят на централната конзола е калпав като при опелите, но се подменя(не знам дали е скъп). Окачането май си е Опел. Май бях чел, че автоматиците са калпави(действително по-добре потърси информация в Сааб форума).Успех с покупката!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сааб наскоро фалираха, виж как стои въпроса с резервните части.Уж някакви китайци ги купиха и бяха поели ангажимент да произвеждат части за моделите от преди фалита, но провери за всеки случай.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен гледай специално SAAB да е с ръчка.Изключително надежден при удар е този модел и останалите под него.Влаган е доста материал и от към сигурност са в пъти по-добри от Хонда.Понеже познат катастрофира с такова , отвън беше като канче но вътре не беше мръднала колцата.Виж вече за агрегатите не мога да ти дам много инфо.Турбо и автоматик за кола на 10 и повече години си е късмет.Честно казано като видя кола на под 200 000км около 2000г. и ми става смешно :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро Сааб воскресе из мертвых и фабриката отново произвежда. Който се интересува, в мрежата има както клюкарски, така и икономически статии.По темата мога да кажа само едно - Сам по себе си, рядко надежден автомобил, ако е поддържан и се поддържа както подобава за автомобил, а не по български - с боя от пръдня. Но, това се отнася за почти всяка марка или почти почти.

Редактирано от Драгойчо
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...