Jump to content
NezBoy

Проблем с оборотите !

Recommended Posts

Здравейте колеги имам малък проблем с колата, бях писал преди време за проблем с оборотите, но сега проблема е малко по различен !Та колата е Honda Accord 1.8 - 1999 - F18B2Проблемът се появява от време на време и така както се появява и изчезва....1 вото нещо което прави е да светне чека на таблото, като изгася и запаля се маха (жълтото двигателче.) Но при изпреварване примерно да ми се наложи да подам повече газ и пак светва....Другия проблем които върви ръка за ръка с светването на чека е че колата се "срива" иска да изгасне и на бензин и на газ. В движение ако натисна съединител, доста често изгасва а на място е малко по добре, пада почти до 0 и после ги задържа на 600-700 и пак не са както трябва !! Понякога този проблем се оправя за 1-2 часа а понякога го трая цял ден...Проблема се появява внезапно карам си 1-2 седмици ок и изведнъж не държи обороти, след това пак 1-2 седмици и пак така......Един приятел ми каза да си смъкна колекторите и да изчистя всички мизерии и щяло да се оправи, но пък като се замисля то го прави на 2 седмици веднъж.... (Ако е от мизерии не трябвали постоянно да го прави) Ако е от колекторите аз си го обяснявам по следния начин, датчиците зацапани и лъжат компа, че вкарва мръсен въздух и от там светва чека и започва да се сриват оборотите от грешната информация на датчиците....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Коя е записаната грешка на компа?Той чека свети, защото има проблем с някой датчик и като прочетеш грешката, отстраняваш проблема, триеш паметта и така. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чукча гадател?Виж диагностик с Хонда.Не е задължително да има записана грешка,затова ти трябват живи данни и човек ,който да може да ги чете и мисли.Не слушай приятели!Възможни причини TPS,IAC,IAB,хлабини на клапаните,газови извращения,ламбда сонда,филтри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм я закачал към комп защото буксата която намерихме на колата е някаква странна с 2 кабела и нито една не пасна от комплекта които има един приятел а той не е малък !!! Интересното е, че както си върви нормално и изведнъж решава, че ще се ебава !!!Правила ми го е докато съм на място, докато карам градско (това е най гадно както си е ок и почне да се опитва да гасне)А също ми го е правила и много пъти извън градско, карам си с 90-100 и реша да изпреварвам някои като подам повече газ и светва, чека така разбирам, че пак го е направила иначе разлика в вървежа няма при тази скорост...Днеска мисля да я закача за една диагностика да видим дали ще покаже нещо !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК,съжалявам за сЪрказЪма.Просто в темите се наредиха няколко въроса,със един и същи отговор.Ако смяташ ,че си технически грамотен,прочети малко из форума.Ще установиш ,че буксата не е странна.СЪщо така ще разбереш какво можеш да включиш в нея...тук му викат кламер.ГОЛЕМИЯ ти приятел да си изхвърли куфарчето....После ще кажеш каква е грешката и ще питаш какво да направиш.Темата ще стане 3 страници,докато смениш половината кола и нещата се оправят.Втори вариант:Хвърляш колата в някой сервиз и си взимаш след ден -2 най много.Изискванията са това да не е първата Хонда влизала там....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен този симптом ми говори, бедна смес. Така, че опитай да закачиш колата на компютър, и вижте какво пише срещу номера на грешката, която ще отчете. Иди ако е нужно в сервиз на HONDA, не струва диагностиката милиони.

Друг вариант да ти кажа.

Купуваш новия модел на HONDA Accord и нещата си идват на място.

Успех!!!Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен този симптом ми говори, бедна смес. Така, че опитай да закачиш колата на компютър, и вижте какво пише срещу номера на грешката, която ще отчете. Иди ако е нужно в сервиз на HONDA, не струва диагностиката милиони.

Друг вариант да ти кажа.

Купуваш новия модел на HONDA Accord и нещата си идват на място.

УспехПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Втория вариант най ми хареса ! :D :D :D Ама в момента не разполагам с толкова пари, може би след 1-2 години :D

Иначе за сервиза ще го направя да видим какво е отчело като грешка...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска направихме диагностика на Хондичката и от сервиза ми казаха, че и няма нищо Публикувано изображение Изчистиха грешките и казаха, че проблема идвал от газта, била твърде обогатена сместа на газ и компа се опитвал да намали притока на газ, съответно се променяли данни, ала бала, а на бензин сместа си е ок и компа се обърквал.... Та казаха ми да си направя нови настройки на газовата и щяло да се оправи всичко, малко не ми се вярва но го направих... Като се прибрах я закачих към лаптопа и направих други настройки и за сега е ок, ще си покаже до няколко дена....

Аз съм решил да и правя малък ремонт, че ми бута масло. Като за начало мисля да премеря компресията ако е добре ще и сменя само гумичките на клапаните и ще почистя всичко по всмукателните колектори.

Ако компресията не е добре ще сменя и сегментите..... (Струва ми се, че компресията е добре защото като вкарам на 1 ва и пусна съединителя на някои стръмен път и стои не тръгва...)

Редактирано от NezBoy

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не споменаваш за газовата уредба.Там настройката е доста тънка за да не излизаш от тримовете след по-голям пробег.В темата за алтернативните горива е доста разискван въпроса.Щом сам си настройваш газовата е хубаво да си в час с тия неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Аз съм решил да и правя малък ремонт, че ми бута масло. Като за начало мисля да премеря компресията ако е добре ще и сменя само гумичките на клапаните и ще почистя всичко по всмукателните колектори.

...

 

Хонда няма проблем с гумички на клапани - при горене на масло се сменят само сегменти! :)/>

Налягането в цилиндрите е по-голямо при разход на масло, но не е от гумички! :P/>

Сменяш само сегменти.

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда няма проблем с гумички на клапани - при горене на масло се сменят само сегменти! :)/>/>

Не е по темата ,ама това умозаключение от къде дойде,че последните 20 мотора,които отворих,не само акордови естествено,все са за пълен ремонт на главата и то не само маслообирачи, а водачи и легла.. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не искам да изглежда хейтърско, но реалността трябва да се гледа в очите и съм съгласен с Markony. С двигател отворен заради такива проблеми долу често има какво да се прави горе. Друг е въпросът, че уведомен за непредвидените за смяна неща собственикът може да желае само смяна на сегменти..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,аз също имам проблем с оборотите,падат до 100-150.Моят Акорд е 2000кб.,147коня,1999г.Светна ми чека,на компютъра излезе грешка от ламбда сонда,но като пуснаха графиката показа че сондата работи нормално/за момента/.Изчистиха грешката оборотите не се оправиха и на другата сутрин чека отново светна.Трябва ли направо да се сменя сондата или има и други варианти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря предварително!

Редактирано от vilianis

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма нужда от две еднакви теми,тази я затварям и дискусията продължава в другата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...