Jump to content
kazadores

Колко реално значение имат килограмите?

Recommended Posts

Здравейте колеги,обърнах всичко под дърво и камък да си намеря читава 5-та генерация заводско ВТй.Явно вече са изчезнали като динозаврите и страшно рядко изпада някаква що годе читава оферта.Фен съм на хубавите и запазени неща и може би затова ми е толкова трудно да се реша и да купя нещо...Първоначалната ми и наи-голяма мечта беше 5-та ген хеч с б16,но тъй като са невъзможни за намиране,започнах да се оглеждам и по други купета с б16.Основния ми избор се върти между делсол,седан или 6-та ген хеч или седан (последната също е много трудна за намиране и може би почти няма шанс да се сдобия с такава). Основната ми причина за покупката е самата б16-ка,понеже ми се иска да покарам този култов мотор.Не съм състезател и затова мотора в стоков вид напълно би задоволил желанията ми.Питането ми е следното: колко се оказват в минус на вървенето килограмите на делсола? Моля хора,които са си мерили колите на кантар реално да кажат каква е разликата в КГ и във вървежа.Знам със сигурност,че 5-та хеч е 1080 кг. Доста мнения казват,че седана е по-лек от делсола,въпреки 4-те врати.Нека ако има хора,който са наясно с тези тънки моменти споделят.Знам,че хеча е наи-бърз,но не говорим за тунинги и проекти,а за заводски показатели.С колко изостават делсола и седана и има ли реално някаква осезаема разлика във вървежа между трите.Надявам се да получа компетентни мнения,понеже имам оферта за много хубав делсол от познат човек и е въпрос на време да реша...(между другото имам известно наблюдение и над 6-тата ген,но наистина ми се стори малко тромава в сравнение с 5-та)Благодаря на всички фенове и поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5та хеч ЕГ6 980кг със стандартните боклуци в багажника Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кантара ти не е верен, няма как да е под 1 тон колата ;)@kazadores - ако те кефи колата която ти предлагат я взимай, колкото повече се бавиш, толкова по-малко коли ще излизат :lol: Така или иначе няма да си най-бързият ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Публикувано изображение значи и в КАТ не съм им верни кантарите или данните в системата,щото и в талона ми това пише Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тия в КАТ ги мани, те слагат каквото им падне (civiK, едно тегло за всички хечове и тн.) доста е вероятно теглото да е на малък витек. Така или иначе няма смисъл да се спори, важното е Жоро да си намери каквото търси :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

теглене от преди 5 минути-960кг с празен резервоар,крик,ключ,резервна гума(патерица),триъгълник,аптечка,пожарогасител в багажника и пълна жабка с какви ли не боклуци Публикувано изображение

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стокова ЕГ6 по заводски данни я дават 1080 кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стокова ЕГ6 по заводски данни я дават 1080 кг.

Почти съм сигурен, че заводското тегло го дават приблизително с шофьор и пълен резервоар. Да ме поправи някой ако не е така. Редактирано от Kwot

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Офтопик си е, но зависи и от екстрите с които е обурудвана колата. Стъклен шибидах си е 20-40кг, климатика и той. Халогените и те са няколко кила. Така че зависи. Към автора: ако я караш заводска и за всекидневна и не нон стоп в граничен режим едва ли ще усетиш чак толкова разлика. Дел Сола като всяко кабрио е усилвано за да не се суче и от там идва теглото, но дали това ще ти пречи зависи от експлоатацията. Успех с търсенето!

Редактирано от ZaRRicK
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от опит ти казав,че няма да усетиш разликата м/у хеча е Дел Сола.Имал съм напълно сток Дел Сол ВТИ и си вървеше, и теглеше доста приличноПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще съм полезен имал съм 2 ВТИ-та 6тици хечове ЕК4ки заводски :1. Преди фейса 97ма - 1080кг на кантар с всичко в нея с никакъв бензин.2. След фейса 99та - 1100кг на съшия кантар с всичко в нея без никакъв бензин .

Редактирано от PeNaLTy
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какви екстри са били двете коли? Моето ЕК4 (2000г.) не съм го теглил, но все ми се струва че ще е повече от 1100кг.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом си намерил читав Дел Сол от твой човек, няма какво да се чудиш, а го взимай. Желязото се кове докато е горещо! Аз лично смятам, че Дел Сол-а не е чак толкова бавен спрямо сивик хеч. и седан 5-та т.е. разликата няма да е нещо фрапиращо от рода на 1-2 сек. А и ти сам каза, че не си състезател и тунинги, не те интересуват, така че тази минимална разлика ( ако въобще има разлика ) според мен е без значение.Возил съм се в 2 Дел Сол-а ВТИ и то многократно, единия беше на колегата Stancho, а другия на Benji и 2-та вървят адски много. И благодарения на тези 2-ма колеги и мои добри приятели Дел Сол-а си ми е мечта..... някой ден, ще имам. ;)Колегата Stancho е правил няколко замервания с инфоборд на неговия Дел Сол и най-доброто време, което е постигал от 0-100 е 7,1 сек. при напълно стокова кола.Колега, вземи си Дел Сол-а, свали си таванчето, сложи си слънчевите очила и се радвай на живота! :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега :)Има ли някакво развитие относно покупката на ВТИ и по специално на Дел Сол? :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят сток дел сол VTI тежи 1170 кила. Това е без човек в него и с минимално количество бензин (7 - 8 литра). По каталог го водят 1110кг. Тези 70 кила отгоре които е отчел кантара ми е музиката на колата, която се състои е дървен бокс (със стени 2см и половина) намиращ се зад седалките, в който са монтирани три броя 12 инчови (т.е. 30см диаметър) говорители, крайно стъпало + кондензатор в багажника, предни 17 см говорители във вратите и плеър. Колата не е с ел. таргата и няма клима.0-100 с двама души по хронометър прави за 7 секунди и нещо, с двама души по равен път си пълни километража (240). Килата имат значение и ако е по-лек, предполагам, че ще бяга повече, но не всичко в една кола е 0-100км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами умувам го още въпроса.Един от основните ми проблеми е,че имам вече 2 коли,едната от които трябва да продам.За жалост няма пазар в момента,защото имам едно от 2-те най-запазени купета с Д16+клима+всички останали екстри+оригинална боя без ръжди никъде и като гледам на какви пари се продават в момента купета с Д15,просто ме отказва да го продавам изобщо,а 3 коли ще ми дойдат много в този момент.Делсолчето стои още и му се точа...малко ще ми е тегаво с 2-те места,но колегите са прави,че това не е кола да си върши човек работата с нея,а е за по-качествени преживявания :)/>/>

Редактирано от kazadores

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...