Jump to content
excalibur

Завишен разход на гориво.

Recommended Posts

След като махнах метановата уредба и сложих газ,вече няколко пъти я засичам и ми дава разход 13/15 на 100. От онзи ден я засичам на бензин не е пълен-пълен а до лампа.Знам че така не е много точно,но все пак. Дава ми разход 11/12 с повече извън градско и то спокойно каране.Струва ми се,че този разход е прекалено висок.Колата си работи добре,регулирани са клапани,свещите са нови.Карах я на газ анализатор всичко е ок.Не знам какъв може да е проблема и къде да отида.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява ли бързо ? Ако не - термостат, че и от това гълта много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то с такова засичане, остави ами за един път, няма как да си сигурен.Я виж при мен к'во вариране има http://www.spritmonitor.de/en/detail/548416.htmlПри все че зареждам пълно-пълно, което според мен е най-точно, но пак различни бензиностанции, колонки пък и често не спират на изключването на пистолета ами се допълва да се закръгли.Най-нисък разход 7.2 най-висок 12.9 бензин :D Така че карай си на газ и си свиркай, к'во те тормози бензина, като си с газова. Като посочения разход за газ ми се вижда приличен. Ако пък искаш пробвай, на бензин няколко пъти пълно-пълно и може да добиеш по-реална представа. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега колко очакваш да гори тая джипка ?Интересно ми е просто какво очакваш като разход

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-добрия газов инжекцион да си сложил не може да се докара разход като на метан пък било и на плочка като моя.Остава да се успокояваш,че и е олекнало на колата и трябва да дърпа доста по-пъргаво:rolleyes:/>.На бензин разхода вероятно е завишен защото дюзите винаги се цапат с метана,няма оправия:dry:/>,но можеш да ги изчистиш с ултразвук и мисля че нещата ще се подобрят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Загрява ли бързо ? Ако не - термостат, че и от това гълта много.

Колата си загрява бързо,не е термостат. И все си мисля,че разход 15/100 на газ извън градско е прекалено висок.Имам колега със същият автомобил който му гори 11/13 смесено,така съм съгласен.Не съжалявам,че съм сложил газова уредба карал съм доста години с газ на други автомобили.Закачвахме колата на диагностика,всичко дава да е добре,ланд сонди,катализатори. А бе няма никакви грешки и проблеми. Кажете някой добри майстори на Хонда в Пловдив,Пазарджик или София.За сервиза на Омбре в София съм слушал,не знам ако отида да ми направят цялостна диагностика някаква,макар че и аз не знам вече каква.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, щом по мотора всичко е наред, данеби някое колело да ти задържа и от там да идва завишеният разход?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ходих при майсторите където ми сложиха АГУ-то и намалиха малко подаваното количество газ и разхода падна значително,но светна чека-а. Бедна горивна смес,след няколко неуспешни опита казаха,че и връщат оригиналните настройки и да търся причина в автомобила. Кажете наистина някой добър майстор на тези автомобили да ми направи качествена диагностика и да се види какъв е проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук в Бургас от една и съща газстанция, на която зареждам най-често ми дава рзличен разход, може и да е от самата газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

99% покачен е от миналата метанова,както е писал колегата по-гореПубликувано изображение

 

Загрява ли бързо ? Ако не - термостат, че и от това гълта много.

 

 

 

Колата си загрява бързо,не е термостат. И все си мисля,че разход 15/100 на газ извън градско е прекалено висок.Имам колега със същият автомобил който му гори 11/13 смесено,така съм съгласен.Не съжалявам,че съм сложил газова уредба карал съм доста години с газ на други автомобили.Закачвахме колата на диагностика,всичко дава да е добре,ланд сонди,катализатори. А бе няма никакви грешки и проблеми. Кажете някой добри майстори на Хонда в Пловдив,Пазарджик или София.За сервиза на Омбре в София съм слушал,не знам ако отида да ми направят цялостна диагностика някаква,макар че и аз не знам вече каква.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Зион,хубаво че имате мнение,но обосновка?Колега Екскалибур,разхода ти е малко по-голям,като казвам малко10-15%.Ако почнем да отхвърляме аргументи:изминати километри/износване,калпави гуми или много добри гуми,неправилно налягане,разстроена предница,задържащи спирачки,аеродинамични елементи,неправилно показваща ламбда сонда,неправилно настроена газова уредба.,,,и т.н. Събират се по мъничко.Бих искал да ми кажеш марка и окомплектовка на ГИ и с какви гуми караш...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм с плочка на метан и ламбда контрола като колата не си знае километрите и досега не бях карал на бензин по-дълго да я засеча. Миналата седмица изминах 300км. и ми даде разход 6.1л/100км. +- 0.5л. при средна скорост 90-100км.което според мен е доста добре за този двигател.Дюзите са съвсем скоро чистени,бензин А95.Следователно заради метана не е много логично,все има нещо още.Подкрепям Маркони ,но е трудно да се помогне на автора от разстояние.

Редактирано от civic 1.6 aerodeck

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с отговор макар да ми е доста трудно,защото почти всичко е различно по тази уредба. Компютъра който остана от метановата уредба е "Car Gas". Бутилката е "MIm Gas" с клапан" Lovato " Изпарителя е Италиански,нищо не пише на него но мисля че е и той е "Lovato". Рейката е "Rail" поне така пише на нея,не знам дали това е името. Всичко освен компютъра е ново.Гумите са Bridgestone BLIZAK LM-25 4x4 205/70/15 напомпани на 2atm. с азот.Предницата е проверена и регулирана,всичко е изрядно Пак казвам,че автомобила работи много добре,няма прекъсвания придърпване и каквото и да било. На колегата който казва да няма колело да задържа,не няма сигурен съм. А за мнението за завишен разход от зацапани дюзи,какво имат те с разхода на газ?

Редактирано от excalibur

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто споменах че съм ги чистил,не че имат отношение относно твоя проблем на газ.Според мен най-голямо значение има кой и как прави настройките на газта,тоест да знае какво да направи и коригира на място и в движение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с отговор макар да ми е доста трудно,защото почти всичко е различно по тази уредба. Компютъра който остана от метановата уредба е "Car Gas". Бутилката е "MIm Gas" с клапан" Lovato " Изпарителя е Италиански,нищо не пише на него но мисля че е и той е "Lovato". Рейката е "Rail" поне така пише на нея,не знам дали това е името. Всичко освен компютъра е ново.Гумите са Bridgestone BLIZAK LM-25 4x4 205/70/15 напомпани на 2atm. с азот.Предницата е проверена и регулирана,всичко е изрядно Пак казвам,че автомобила работи много добре,няма прекъсвания придърпване и каквото и да било. На колегата който казва да няма колело да задържа,не няма сигурен съм. А за мнението за завишен разход от зацапани дюзи,какво имат те с разхода на газ?

Бутилката не играе,компютъра в подходящи ръце е удобен,мисля че е Тамона,бих препоръчал нещо вързано с ОБД.Редуктора...noname ме притеснява.Възможно е в движение да изстива.Рейката бива.Гумите прекалено добри,на средни температури,с голямо сцепление...затова ли ги караш по напомпени от колкото трябва?Не съм си играл с такова ЦРВ,но лошата работа на газ влошава работата на бензин по дефолт.единия компютър коригира втория и така до безкрай.Препоръчвам ти настройка в движение от газаджиите,ОБАЧЕ.След нулиране на бензиновия комп.АКо нямат тестер да откачат акомулатора за 3 мин.Желателно е настройката да се прави по таблица,а не с кривите.Няма да са много доволни ама...С подходящ комп ,с връзка по оОБД ще елиминираш газаджиите,верно малко по-скъп е....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С подходящ комп ,с връзка по оОБД ще елиминираш газаджиите,верно малко по-скъп е... Колега,какво значи това за този комп.? А относно газаджиите с тези май приключих взаимоотношения.Те си мислят,че си нямам друга работа ами ходя така при тях. За това питах за свестни майстори някъде в района както и за комп. диагностика така и за газова.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде е Панагюрище,баси че съм затъпял.Почти всички фирми вече пуснаха компютри с адаптация през буксата за диагностика.Това значи,че газаджиите не настройват нищо освен празния ход,брой цилиндри,брой бобини...първоначалния сетъп.След като понаправиш малко пробег ГИ си прави сам картата на впръскване на базата на адаптациите на бензиновите дюзи,което е оптимално за наще трошки.СМеня се само комп и кабелаж,копче и датчици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам колега какво правят,но повечето гледат да ти вземат парите друго нищо. Близо съм до Пазарджик Пловдив може и до София да отида стига само да знам,че ще се обърне внимание на автомобила.Нооооо Русе ми е доста далечко :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Taka e,70% от колегите са газаджии,бактисах да чистя дюзи и да сменям помпи.90% от случаите,настройката стига до автоматична калибрация и клиента трябвало да покара месец-2 до като си легнели мембраните.Хората крещят :"Аман от майстори"Аз пък не смея да отида на доктор...В Пловдив колегите ше ти препоръчат някой с Хонда диагностика...там е "меката"на газофицирането.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С подходящ комп ,с връзка по оОБД ще елиминираш газаджиите,верно малко по-скъп е... Колега,какво значи това за този комп.? А относно газаджиите с тези май приключих взаимоотношения.Те си мислят,че си нямам друга работа ами ходя така при тях. За това питах за свестни майстори някъде в района както и за комп. диагностика така и за газова.

а каква марка е ГИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Започвам с отговор макар да ми е доста трудно,защото почти всичко е различно по тази уредба. Компютъра който остана от метановата уредба е "Car Gas". Бутилката е "MIm Gas" с клапан" Lovato " Изпарителя е Италиански,нищо не пише на него но мисля че е и той е "Lovato". Рейката е "Rail" поне така пише на нея,не знам дали това е името. Всичко освен компютъра е ново.Гумите са Bridgestone BLIZAK LM-25 4x4 205/70/15 напомпани на 2atm. с азот.Предницата е проверена и регулирана,всичко е изрядно Пак казвам,че автомобила работи много добре,няма прекъсвания придърпване и каквото и да било. На колегата който казва да няма колело да задържа,не няма сигурен съм. А за мнението за завишен разход от зацапани дюзи,какво имат те с разхода на газ?

За изпарителя на 90% съм сигурен,че е Lovato...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен та и аз да попитам,ако сменя ламда сондите с нови ще има ли подубрение за разхода на гас карам Cr-v 2000 г. 147к.с. правих основен ремонт сменях лагери валоеве,вложки,сигменти и още куп неща сменени са филтри,клапани шлаиф с легла и т.н. та разхода ми е 12.5 -13.0 извън града и в града 14.0 - 14.5. Сложих и немски ел. Омаслител .Карам с гуми дънлоп 205.70.15 ,дюзите зачиствах на ултра звук и всичко каквото се сетите.ГИ е полски комп. KMI. дюзи романо и италиянски испарител.Друго немога да се сетя какво да поясня но остана само сондите да сменя .Дали ще има ефект????????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли.Сондата се диагностицира и тогава се сменя.Разхода зависи от гуми,спирачки и най вече от начин на каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...