Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Има 2 Турбетки с които не сме направили стартове :huh: Miyamoto's black mat beetle :huh: така става че се все се разминаваме....и на Shotgun LUDE Прелюдката :huh: Старта с него на националната не го броя,там си имаше някви неизправности колата му.Тук се пробвахме 1 вечер,но отново нереално

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе, верно вземете да ги съберете с турбаланата на Дарко :huh: Терористе, кефиш ме - храната е в големи порции :huh::huh::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами сподели ти доколкото знам д15з3 англичанка която си отъркалял и д15 4г е голям опит

англичанката е наред-195 км/ч на климатик на 5-та предавка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чак се наядох :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

ЗдравейтеДнес към 14.30 /25.07.2010/ по магистрала Тракия (по- точно от Пловдив до София) бая се "сгонихме" :) с едно Кончерто с номер СА6749РА !!! Беше удоволствие да се шофира с фен на Хонда, а и не забелязах кога пристигнахме в София :blink:Колегата беше с лепенка на фенклуба- ако се познае- да си признава кой е :)Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тая вечер се пробвах с една хубава астричка ц20хе не беше бургаска (мисля че от плевен)резултата е в моя полза астрата беше добре направена :help::P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кирееееее пак излъга :help: я изкарай онази астра дето ти стопи лагерите и ти прегре колата :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

засъжаление тя изчезна от 3-ри месеца насам ;( :P:help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилично поддържано и запазено BMW E36 318 IS (140) - 2:0 за мен.Първият му старт беше кофти и изостана 2-3 коли, но втория път стартира добре. До около 160 съм 1,5 - 2 коли пред него, без сериозни изгледи за промяна. Интересно беше, че след "kick"-a на старта, "умираше" :help:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LAMER: Колега това с Д15-ската ли? Какви модове има по нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Резултати от събота :)vs BMW 320 - 4 : 0 (за мен) bmw-то пада с 3-4 колиvs Hyundai Coupe 2.0 16v + chip + full exhaust system + k&n air intake = 2 : 0 (за него) :):):) припадам с 2 коли +

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая зоб и високооборотни крака от Родопа АД трябват,за да биеш дори и БМВ.Моля коолегите да пишат с какво трагват на старта ,че не е ясно дали трябвя да се радваме или....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая зоб и високооборотни крака от Родопа АД трябват,за да биеш дори и БМВ.Моля коолегите да пишат с какво трагват на старта ,че не е ясно дали трябвя да се радваме или....

хаха "ДОРИ" и бмв :( бмв правят бързи мотори от 2.5 нагоре (2.8,3.0,М ;) ) пък тая 320 даже доста вървеше сравнение с другите ;) малко ветече карам по въпроса ти ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко стана гонката,Б18Ц4ката ми в англичанка срещу Б16А2 в сивик 6та хеч.Разликата е минимална в полза на Б18ската,може би половин кола.Направихме грешката да завартим на второто колело на панаира и ченгетата ни спипаха,лепнаха ни по един акт за несъобразена скорост,високо ниво на шум и предпоставка за птп.Естествено възразихме.По важното е че митът за тежките и тромави англичанки е разбит.Та колко да е по тежка?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Прилично поддържано и запазено BMW E36 318 IS (140) - 2:0 за мен.Първият му старт беше кофти и изостана 2-3 коли, но втория път стартира добре. До около 160 съм 1,5 - 2 коли пред него, без сериозни изгледи за промяна. Интересно беше, че след "kick"-a на старта, "умираше" ;)

Няма такава 140 коня - или е 146 или 151 , имал съм възможността да карам такава бимка , и то на метан - на първа изключи на 75 км , а на втора не видях щот гледах жълтият светофар , сори колега , но се съмнявам , че мое го дръпнеш тва бимче. Явно нещо му е имало. Редактирано от hondakio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

няма такива бмв-та по 146 и 151...има 140-143 :cool:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

LAMER: Колега това с Д15-ската ли? Какви модове има по нея?

d15z6 икономик (114) - ибейски изпускател 4-2-1 с термолента(без генерация след него) и филтър с приличен, хоум мейд, колд еър интейк.

 

 

 

Няма такава 140 коня - или е 146 или 151 , имал съм възможността да карам такава бимка , и то на метан - на първа изключи на 75 км , а на втора не видях щот гледах жълтият светофар , сори колега , но се съмнявам , че мое го дръпнеш тва бимче. Явно нещо му е имало.

Ето това е колата:

 

Публикувано изображение

 

 

 

Пича каза, че втората му е до 80км/ч (моята е до 106-7)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая зоб и високооборотни крака от Родопа АД трябват,за да биеш дори и БМВ.Моля коолегите да пишат с какво трагват на старта ,че не е ясно дали трябвя да се радваме или....

Прилично поддържано и запазено BMW E36 318 IS (140) - 2:0 за мен.Първият му старт беше кофти и изостана 2-3 коли, но втория път стартира добре. До около 160 съм 1,5 - 2 коли пред него, без сериозни изгледи за промяна. Интересно беше, че след "kick"-a на старта, "умираше" :cool:

Няма такава 140 коня - или е 146 или 151 , имал съм възможността да карам такава бимка , и то на метан - на първа изключи на 75 км , а на втора не видях щот гледах жълтият светофар , сори колега , но се съмнявам , че мое го дръпнеш тва бимче. Явно нещо му е имало.
Пичове какво плюете д15з6? вашите коли колко по бързи са 0.5 сек от 0-100? Какво като караме този модел неможе колата да върви по добре от бмв 320, 318ис? И аз съм се гонил с 320 и до 190 неможа да ме дръпне тогава бях само с филтър приемете че не само вашите коли могат да бият такова бмв ;);):P мир да има ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

LAMER: Колега това с Д15-ската ли? Какви модове има по нея?

d15z6 икономик (114) - ибейски изпускател 4-2-1 с термолента(без генерация след него) и филтър с приличен, хоум мейд, колд еър интейк.

 

 

 

Няма такава 140 коня - или е 146 или 151 , имал съм възможността да карам такава бимка , и то на метан - на първа изключи на 75 км , а на втора не видях щот гледах жълтият светофар , сори колега , но се съмнявам , че мое го дръпнеш тва бимче. Явно нещо му е имало.

Ето това е колата:

 

Публикувано изображение

 

 

 

Пича каза, че втората му е до 80км/ч (моята е до 106-7)

 

Явно наистина му има нещо - щом втората му е 80км , то тя и моята англишманка отива 104-108 км на втора , не искам да обидя никой - просто съм карал такава бимка и вървят много добре - май тая дето съм я карал нещо са я правили щото беше 151 коня , но не е нормално втората да му отива до 80км само , нищо чудно че си го бил :cool:

Мир да има!!!

Редактирано от hondakio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
hondakio, ела да ти направим една кутия дето на 2-ра ще вдигаш 130 и ще си най - бързия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

80 км/ч на втора си е нормално, какво толкова ви учудва? На колко оборота му е прекъсвача? Едва ли е на 7200 като на хондата.Икономика са му прекалено дълги скоростите, за това не мисля че може да е база за сравнение.Бимата е 10,2 до 100, сивика също. Затова питах дали е сток, щото са на кантар нещата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

hondakio, ела да ти направим една кутия дето на 2-ра ще вдигаш 130 и ще си най - бързия

Терорист , с теб пък въобще не ми се спори щот си най-големият дърдорко тука и ще ме разпилееш ;) относно това дали съм бърз не го твърдя - те роувърите са бавни , незнаеш ли? Аз ако исках до ся втората да бях я направил да отива до 150 :cool:

 

п.п. пак казвам не съм искал да обидя никой -напротив , радвам се , че колегата я е дръпнал тая бимка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не бе, не си ме разбрал :cool: Просто не виждам връзката това колко вдига една кола на дадена скорост и това колко "бяга" ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vs Hyundai Coupe 2.0 16v + chip + full exhaust system + k&n air intake = 2 : 0 (за него) :D:D:D припадам с 2 коли +

...и аз съм падал от такъв Хюнадай само,че без чип,но с full exhaust system + air intake,но с кола само мисля,че беше на 3-та ме застигаше.Ма моята е бавна едвам 98/100км/ч прави на 2-ра предавка :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0-100 на 2ра за 8 сек 16 сек 400м0-100 на 3та за 8.5 сек 15.8 сек на 400мПомислете добре :plane:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прилично поддържано и запазено BMW E36 318 IS (140) - 2:0 за мен.Първият му старт беше кофти и изостана 2-3 коли, но втория път стартира добре. До около 160 съм 1,5 - 2 коли пред него, без сериозни изгледи за промяна. Интересно беше, че след "kick"-a на старта, "умираше" :plane:

Няма такава 140 коня - или е 146 или 151 , имал съм възможността да карам такава бимка , и то на метан - на първа изключи на 75 км , а на втора не видях щот гледах жълтият светофар , сори колега , но се съмнявам , че мое го дръпнеш тва бимче. Явно нещо му е имало.
318is пада от Д14-ка в 6-та хеч... айде не се излагай! 10.2 секунди до 100... едва ли има по-мъртви 140 коня в БМВ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте Едно малко уточнение от личен опит: по книжка Honda Civic 6 генерация (седан) с ръчни скорости и двигател D14A4 максималната скорост на втора предавка е 91 км/час (по предписание гумите за колата могат да са 13" или 14", аз съм с 175/70/13). До прекъсвач на втора предавка километража показва около 95- 100 километра, но реалната скорост в този момент (засечена с GPS- с две различни устройства) е точно 91- 92 км/час, както е по книжката.Така, че когато на 2 предавка показанието на скоростта по километраж е 100 км/час, то реалната е 91- 92 км/час !За този двигател с тази скоростна кутия (стокови) си е пълна заблуда, че на 2 предавка може да се постигне 100 км/час.Поздрави

Редактирано от JoroHondata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера бях наказан от Mercedes GL500.Бяхме трима в хондата от които двама с леко наднормено тегло и все пак разликата не беше голяма.п.п.Търся Б16,Б18 за замерване или напомпани Д-серии от Пловдив.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vs Hyundai Coupe 2.0 16v + chip + full exhaust system + k&n air intake = 2 : 0 (за него) :D:D:D припадам с 2 коли +

...и аз съм падал от такъв Хюнадай само,че без чип,но с full exhaust system + air intake,но с кола само мисля,че беше на 3-та ме застигаше.Ма моята е бавна едвам 98/100км/ч прави на 2-ра предавка :)
да бе аз до 3-та си го държа отзад ... но на 3-та..вече ме настига и ме минава абе ако 2 коли си ми прави до към 170-180 км .. добре върви :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера като се прибирах по Сливница и зад мен БМВ 2.5 170к.с. и мина пред мен и аз тръгнах на 2-ра след него и го настигнах и човека ми направи път и се изравнихме и тогава ми обясни какъв е мотора.След което както си карахме на 2-ра и двамата с около 40 решихме да направим един летящ и като тръгнахме,той ритна съединителя уж да го изстреля,но се получи грозна картинка,направо го разцепих:)))))Въпреки всичко излезе точен и ме поздрави:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Фен сигурен ли си, че е било 170 коня ти моменто може би ще го дръпнеш но за не повече от 50-60м после става грозно но не и за БМВто говорим си реално надявам се да не ми се сърдиш :)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозно е това : Карам си аз и по едно време виждам енджълайс зад мен на около 30-40 метра настига ме (късно вечерта е) доста бързо и се изравнява с мен .. свалят се стъклата и оня фен ми вика айде 1 старт ;) нещо ми жегна някак си работеше по едно дебело нали се сещате ? но след секунди си помислих хмм тъпа 2-ка с чип :D ще го смажа.. излизаме от града на една права слагаме ги и от старта оставам с 2 коли брее и изгледа става по лош за наще :D:D;) до 210 бях с 4-5 коли назад .. и просто този небеше в моя клас :) беше 328 с ванос и чип и много къс дифернцял но мен не ми дреме пускам се със всичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес си карам аз с 100 км/ч някъде и един голф 3 сигурно беше 1.9 ТДИ и изхвърча покрай мен .Аз на майтап викам чакай малко да го подразна настигнах го някъде про 130 км/ч и го минах и тоя почна да надува ,викам си аз чакай да те видя аз . Напънах хонделата и го сцепих някъде 160 дигнах, но имаше много силен вятър . А и аз бях на газ (моно инжекция) ,ако бях на бензин нямаше да ме види :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грозно е това : Карам си аз и по едно време виждам енджълайс зад мен на около 30-40 метра настига ме (късно вечерта е) доста бързо и се изравнява с мен .. свалят се стъклата и оня фен ми вика айде 1 старт ;) нещо ми жегна някак си работеше по едно дебело нали се сещате ? но след секунди си помислих хмм тъпа 2-ка с чип :D ще го смажа.. излизаме от града на една права слагаме ги и от старта оставам с 2 коли брее и изгледа става по лош за наще :D:D;) до 210 бях с 4-5 коли назад .. и просто този небеше в моя клас :) беше 328 с ванос и чип и много къс дифернцял но мен не ми дреме пускам се със всичко :)

ти с какво беше викаш? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма за какво да се сърдя.Отсечката беше доста повече от 50-60м.,а момчето се оплакваше,че блокажите го спъвали,което не мисля,че беше вярно,защото от летящ няма как.Да 170 коня беше,защото си говорихме с пича ;)

Фен сигурен ли си, че е било 170 коня ти моменто може би ще го дръпнеш но за не повече от 50-60м после става грозно но не и за БМВто говорим си реално надявам се да не ми се сърдиш :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW 2.5 са 192 коня и нагоре.Да не бъркаш с 2.3 те са 170 коньови.Ти с коя кола си го бил на летящ такова БМВ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

BMW 2.5 са 192 коня и нагоре.Да не бъркаш с 2.3 те са 170 коньови.Ти с коя кола си го бил на летящ такова БМВ

айде бе ? май не си много сигурен в думите си я си помисли за е30 2.5 колко коня са :P м20б25 170 коня с картализатор и м20б25 без катализатор 171 :P Редактирано от fresh4y

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз пък днес се сгоних с едно БМВ петица бензин

Публикувано изображение

Би трябвало 530 да е..

до 100 наравно

после ми направи 2 коли някъде :P

 

п.п. тия 530 имали 3 разновидности

от 230 до 270 hp :P

Редактирано от Stancho

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък днес се сгоних с едно БМВ петица бензин

Публикувано изображение

Би трябвало 530 да е..

до 100 наравно

после ми направи 2 коли някъде :P

 

п.п. тия 530 имали 3 разновидности

от 230 до 270 hp :D

Най-накрая да се запиша и аз в тази тема! :D

 

Точно с такова БМВ, само че 525 дизел се гонихме днес около 15км по пътя за Враца! :lol:

С пича се заядохме по случайност, но се оказахме на един ъкъл и постоянно се задминавахме с усмивки на лицата!

Измежду постоянното гонене направихме поне 3 дръпки от летящ старт от към 100км/ч - аз почвах от 100 на 3-та и до края на 3-та БМВ-то почваше да ме минава и към 160-170км ми беше с 1-2 коли отпред!

Държа да отбележа, че аз бях с още 3-ма човека в колата а в бавареца беше само шофьора! :)

 

П.П. Аз съм със Сивик 5-та хеч Д16А9 + бонуси! :D

 

П.П.П. някой да знае, колко коня е това БМВ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...