Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

a6 3.0 Tdi 2012-3 година   vs cr-v turbo( с двама души вътре и една скоростна кутия ) някъде по магистралата остана отзад ;).

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то с тва ЦР-В не си е базик работа :) предполагам има доста опулени погледи :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6та седан д14++ vs голф 4 1.9тди ПД 131 + чип

Две коли за семейния седан.

Пича три светофара отзад мигаше на парцали и са чудише WTF е станало  :whistle:

 

Хмм..интересно.

 

При мен 6-та седан B16A2 vs Golf VII 2.0 TDI на извънградско.....голфа заслужено е отпред!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

6та седан д14++ vs голф 4 1.9тди ПД 131 + чип

Две коли за семейния седан.

Пича три светофара отзад мигаше на парцали и са чудише WTF е станало  :whistle:

Колега какво си правил по колата та така разминаваш този голф с чипа той трябва да е към 170-180 коня предполагам плюс турбото което скача яко при него

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз се изненадах, че така се получи, защото една година карах такъв голф 200hp и знам на каква е способен, по скоро го отдавам на лош старт и много зле гуми. Той беше дори по назад, но като вкара 3та и хвана сцепление, взе да ме настига ама пътя свърши.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От чип до чип има разлика,може да е бил 170кс,може и 140...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И 140 коня да е плюс турбото пак ми е чудно , явно колегата с голфа е скаран много с драга :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или просто не е настъпвал...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В настоящия уикенд в нашия малък град Смолян се проведе Smolyan Race 2015 :) 
италианско, дрифт и драг

за първи път засичвам време, 16.54 (старт без светофар с време за реакция) - 6-та хеч, d15z6 без интериор с CAI и генерация ;)
Аз съм доволен!
Поздрави на паРадокса, който ги уби на италианското в клас до 200 кс., и взе първото място :)

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пребиваниеее. Време?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мяза на Сивик 7ген купе... предполагам турбо?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астра купе,предполагам е с турбо !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Астрата пловдивска ли беше колега?Има едно момче работи в Меднес при Венци със същата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда црх д16а9  сток vs бмв е36 318ис до 140 бях с 4,5 коли пред него .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПреАтелска гонка от днес хонда црх д16а9 имах и пасажер до мен  Vs бмв е36 320и на варел около 1000 кг  победи ме с кола и малко ,нямаше втори старт иначе щеше да е различно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес направихме ластик между светофарите със Субару Трибека до около 110 почти наравно,в края на втора около калник за мен.Аз със седанчето 6-а и ZC1 DOHC спортен колектор и генерация на газ и дълга кутия от д16у7.После като видях спецификациите на Трибеката 3.6l 24V 190kw 350Nm съм сигурен че пича се излигави и не я натисна докрай.Много готино SUV by the way :) .Не съм сигурен с каква кутия е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трибеката е автомат. Имам такава и мотора е 3,0, тази коя година е била? И само да ти кажа че колата е 2 тона и на старт хич я няма(тя като цяло не е и за това), но като си мръдне кокалите веднъж не е за подценяване. Мисля че не е да не е давал газ човека, просто колата толко си може :) до 100

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тоз моя сперляк и той не е нещо кой знае какво,доста добър за времето си,но почти 3 пъти по-малко нютончета от Трибеката.Но да ако е автомат може би е възможно.Между другото двигателите на Субаруто не са никак лоши,аз доста се позачетох.Сивика е около 1.3т. със всичките анджаклами(все пак е семеен) и АГУ плочка на 36мм.

Ако вземе една духалка ще е друго..... :plane:

Редактирано от Civic ZC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минимето срещу бмв 325тдс на около 200кс летящ от 30 до 200 - около 2.3 коли за Хондата, като имах доста „оправдания”, даже не исках да карам. Ако се подготвя разликата е + още 5,6 коли :) Най сладко ми стана като казаха „ бмвто върви много, тая хонда 1.5 къде отива и 6 втека няма да й помогнат :Д

Редактирано от shtangista2
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята хонда срещу

Toyota Celica 1.8 VVTLi 192ph

на разстояние от 300 метра ,няколко старта летящи и от място,резултата беше равен,тойотата е сток с изключение на генерацията.много съм доволен.

 
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи вървели тия Тойоти... аз мислех че са спрели :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за данните, с които повечето тук сме наясно. Говоря за 190 коньовата... другите ги знаем че са спрели...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

моята хонда срещу

Toyota Celica 1.8 VVTLi 192ph

на разстояние от 300 метра ,няколко старта летящи и от място,резултата беше равен,тойотата е сток с изключение на генерацията.много съм доволен.

 

 

Какво си пипал на твойта Д16? Тая Тойота, ако ти си сток, би следвало да те изяде...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей тука с едно бе ем ве 143кс бензин-аз не исках ама ме накараха(тва не е за хвалене).

http://vbox7.com/play:81a7d07410

Gugoj за да не ме изяде тойотата значи съм поопипал хондата тук там-това е факт.

Редактирано от ivo-tec
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ей тука с едно бе ем ве 143кс бензин-аз не исках ама ме накараха(тва не е за хвалене).

http://vbox7.com/play:81a7d07410

Gugoj за да не ме изяде тойотата значи съм поопипал хондата тук там-това е факт.

 

Ама какво си правил по нея? това е въпроса....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се спами ама ще напиша като напирате толоз:

1-въздушен филтър конусен "JR"

2-дросел от H22

3-смукател от B16

4-сгъстена чрез пилене и гарнитура на тиквата(не много)+настройка с раздвижена ролка

5-маховик фиданза-3кг

6-по лека шайба на кол.вал от 3.2кг на 1.7кг

7-редена кутия с CRX 3-та и 4-та и 4.4 крайно

8-изпускател ибейски

9-генерация на ф 60

10-не на последно място безупречна настройка на компа от едни пичове на който съм адски благодарен.

сори за спама.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се спами ама ще напиша като напирате толоз:

1-въздушен филтър конусен "JR"

2-дросел от H22

3-смукател от B16

4-сгъстена чрез пилене и гарнитура на тиквата(не много)+настройка с раздвижена ролка

5-маховик фиданза-3кг

6-по лека шайба на кол.вал от 3.2кг на 1.7кг

7-редена кутия с CRX 3-та и 4-та и 4.4 крайно

8-изпускател ибейски

9-генерация на ф 60

10-не на последно място безупречна настройка на компа от едни пичове на който съм адски благодарен.

сори за спама.

Брех... Звучи интересно.... даже ще ми е интересно другото лято да се пусна с теб....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък днеска с дизела попребих едно х3 2.5 бензин , верно беше на късо, 0-100 , ама му стана много тъпо гледайки черните пушаци на печката  :whistle:  :whistle:  :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко се спами ама ще напиша като напирате толоз:

1-въздушен филтър конусен "JR"

2-дросел от H22

3-смукател от B16

4-сгъстена чрез пилене и гарнитура на тиквата(не много)+настройка с раздвижена ролка

5-маховик фиданза-3кг

6-по лека шайба на кол.вал от 3.2кг на 1.7кг

7-редена кутия с CRX 3-та и 4-та и 4.4 крайно

8-изпускател ибейски

9-генерация на ф 60

10-не на последно място безупречна настройка на компа от едни пичове на който съм адски благодарен.

сори за спама.

Звучи приятно :) честито и да мачкаш много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цвик 1.5 мини ме срещу е36 328 с някви жокери.... към 8коли за цвик :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и клипче със селиката от летящ старт-там където се чуват бибитките:)(посъбрахме се днес малко ние) при първия старт от място където сме 4 коли тойотата оттърва 2-ра после където сме само двамата от летящ влизат всички скорости както си трябва.

http://vbox7.com/play:b76c4ea308

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стокова таква селика си е средна 15-ка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нз с този сетъп с който съм сега не съм проввал.иначе съм се пускал на сливен преди настройки и др генерация и без смукател с 50 кг багаж без гуми и т.н. дадох 15.6,но това е нереален резултат който няма да има нищо общо при подготвена кола.

да не спамя днес се пуснах с една щкода ТДИ надута на 230 кс казаха на тва разстояние ми направи една кола.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ти какво даваш на 400м.-към shtangista2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

14.8 (от един старт) с 2.3на 60фт, 155км/ч терминална- яко заминал съединител, поради което не направих втори старт. Оттогава сложих къса кутия от 1.3 лек маховик, нов съединител и хубави полусликове. Незнам за време вмомента :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...