Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Неприятно ми е да изпадам в полемики с професионалисти. Мислех, че лафче да става тук... за тва пишем. Извинявай, че наречената от теб "гонка"  не се класира за да й отделиш внимание от пълното ти  с бензин и масло ежедневие. Поисках мнение и го получих, за което благодаря, но начинът ти на писане е надменен. Надменност, която трудно ще подплатиш с нещо в един форум. Бъди си голям, няма проблем, но се замисляй малко преди да пишеш към мен, моля те. 
Какво значи "А твоето кончерто, ако е 130 коня, аз съм трамвай" ??? Щото аз  имах предвид за автомобила, че ако е останал с над 100 коня от младините си пак добре. Ако искаш ги провери Д16А9 колко коня са по документи. Аз твърдя, че колата няма толкоз под капака, а ти какво искаше да кажеш само ти си знаеш.  Ако пък имаше предвид, че е повече от 130 коня - еееее мерси мерси !! 

 

Не се дърпам всеки ден. С този се замерих... Лъскава колица, проверихме се. Какъв е проблемът, че съм писал тук за това?

 

 

Та по темата. Вчера някакъв стар СААБ  кабрио ми се набра на теглича. Свалих една предавка и газ, ама той само тва чакаше. Хубаво, че и двамата имаме акъл та спряхме веднга след тва :)  Готино е да се заиграеш с шофьори, а не деца!!!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше коментар-получи го. Щом си писал в темата-значи си готов да получиш хвалба/критика.Ако си очаквал да ти се сваля шапка-явно си доста заблуден. Надменен тон на писане нямам.Просто ти казвам отстрани как излеждат нещата.

пс. Имах предвид, че колата ти не 130кс, а доста по-малко.

Поздрави

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искаше коментар-получи го. Щом си писал в темата-значи си готов да получиш хвалба/критика.Ако си очаквал да ти се сваля шапка-явно си доста заблуден. Надменен тон на писане нямам.Просто ти казвам отстрани как излеждат нещата.

пс. Имах предвид, че колата ти не 130кс, а доста по-малко.

Поздрави

 

 

Хаха....  Моите уважения, но твоето не беше нито хвалба, нито критика, а просто инфантилен коментар без цел. Може би единствената ти цел беше да насер*ш отсрещния. 

Нека и аз ти кажа как стоят нещата отстрани - надменен ти е тонът. И учтиво те помолих да го смениш. НЕ знам ти какъв си, но аз нямам зор някой да ме хвали по форуми, критиките от някой форумджия няма да ти казвам откъде ми минават. Да ме наричаш заблуден с лека ръка не е в тона на нормалното. Нито съм ти длъжен, нито съм някой хлапак, пред който можеш да си издуваш егото.  В тази тема не прочетох, че трябва да сме на писта задължително. До колкото разбрах ВСЕКИ може да пише за ВСЯКАКВА проверка дори по улиците. 

  Кое ти даде повод да си мислиш, че търся похвала? Може би репликата "някой знае ли" ??? И щом си имал предвид, че кончертото е много под 130 коня, къде беше смисълът на коментарът ти тогава???  Аз го казах първо, а ти след  това го подвърждаваш ли, какво?  Или просто ти се искаше да си трамвай?И колко коня е колата ми, ще ми кажеш ли? Че гледам си отличник в онлайн-Дино-теста. 

Цялата работа беше, че си търсеше с кой да се заядеш ли не знам....  Хайде сега "кажи последната дума"  с нов коментар от типа: "колата ти ако не е кончерто аз съм трамвай" или "ако има как да стана трамвай"  ... Аз няма да отговарям повече на твоите "творения".

Поздрави.

 

 

 

Колега ARMAVEL, голфа далечко ли остана ? Сега на обедната ми почивка от терасата гледам светофарна гонка:някъв наточен черен опел кадет срещу пежо 205 ГТ. Кадетът прескочи кръстовището направо, а пежото тръгна все едно го дърпа нещо. Кадетът тръгна и си остана първи. Същия светофар, един сивик 5-та се отвори много мазно на един голф, напълни ми душата. Поне три коли му направи за тия 200м  ... Кви 200 м сигурно няма 100 :)  :)   Това на "6-ти септември" пред пазара.

Редактирано от madmaxxxx
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

D14A4 vs:

колегата армавел - няма нужда от гласен резултат - тир волво с ремаркето :D

520ка - кола за хондичката

друга д14ка - 2 ръна - 1ви рън кола за мен, 2ри рън кола за него (гумите трябва да се сменят май със зимни вече :D)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16з9 сток срещу д15минимето на Мош  :crazy:  -на 2 и 3та започвам да броя тирове :xmas: трябваше да замерим и с Бигмош,но това ще остане за следващ път :honda:

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изпуснах и това...Преди 2дни идвах накъм Перник от Велес и позади мен караше ауди а7,когато имахме възможност да изпревариме,помислих си че на газ ще го "здухам" обаче :bye: каза аудито.Сега гледам му характеристиките :huh:  3.0 V6 supercharged 8speed automatic transmission  :sayjin: 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се за пресилената ми реакция. Но така без да се познаваме да комуникираме малко ми беше в повече. MonsterOOD, ще приема на сляпа вяра това, което казваш за приятеля ти. Ако познаваше и мен, щеше да разбереш, че относно коли аз критика не отказвам никога. Но тук бях изгубил логиката просто: 

Казвам, че едва ли са останали 130 коня в колата ми (въпреки, че е шлайфана и ремап-ната) и питам възможна ли е въпросната случка с кола 2,2 Л  150 коня.ОТ коментарът на момчето разбрах, че трябвало да му взема ТИРОВЕ на тоя лексус, но паралелно с това каза, че колата ми със сигурност не е 130 коня. Тоест ако е много по-малко, дръпката си е за хвалба, не си ли съгласен? Със стар кошер, непригоден за дръпки, с по-малко от 130 коня, 1.6 Л. не можа да ме мине, докато не пуснах газта :) ??? :)   Вече ако беше казал, че този лексус 2,2 150 коня и една стокова д13-ка ще му прави тирове.... Аз лично нямаше да го повярвам и нямаше да се разправям толкова да отговарям, дискусията щеше да е приключила :)

Сега ако пише някой с Д13-ка, че е правил тирове на такъв лексус направо си млъквам и продължавам да си чета :)  :) 

Още повече, че хич несе мисли за обстоятелствата: Може аз да не съм шофьор, беше влажно, на стартиране карахме наравно нарочно на първа  един с друг дебнейки се кой ще захапе първи(светофарна гонка) и т.н. и т.н. Знам ли. Щом murdera наистина има опит с дръпки на писта, може и наистина да има право, че на същото разстояние на писта в състезателни условия и същите коли - > кончертото ще му прави два трамвая на тоя насран Лексус :)  

Моите прогнози, познавайки автомобила си, са, че щях да му скоча с половин една кола на старта и щяхме да сме наравно докато не минем на трета и той не ми помаха към средата на тази трета за довиждане :)

 

По темата: 

На влизане в София присъствах на следното нещо, кажете повече ако имате инфо:

 

Ауди S6, изглеждаше много наточено, спря на първия светофар след Църна маца вдясно на един CL 65 AMG и буквално го принуди да се проверят с лошо гледане и припомпване. Тръгнаха заедно и после аудито седеше с половин кола до последно преди да спра да ги виждам ясно напред. Тъ.... Кажете момци? Аз хич не ги разбирам като конфигурация тези две коли специално. Знам само, че са от големците :) 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още една Б16-ка с филтЕр и генерация,под ножа на Мини-ми то мИ :D

Редактирано от МОШ
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Хах, звярът вляво направо огъна асфалта и хвърли огън и жупел веее хахахахахха. Баси кефа :)

Кво стана накрая, че нищо не разбрах :)

Редактирано от madmaxxxx

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На равно до около 160

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз бях тогава на Булгара онзи ден: d15mini me, но единствената гонка без да ми секат пътя дрифтаджии или паркирващи беше срещу някакво лупо 1,4 100 коня.. няколко коли за мен и бмв е30 328 на варел.... 4-5 коли за бмвто :D . От преди малко пак на Булгара се събрахме с една стокова б16-ка и пунто 1,8 131кс с някакви валове и колектори от алфа - по около 2 коли и на двамата. :) 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, не караше ли астра/вектра 1.8/2.0 8в?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво ви е мнението за сивик 8, 2.2 , i-ctdi, в смисъл, като бегачка?

Без да съм състезател,  ми се струва, че на светофар например, по малките коли ми взимат старта / например Пунто, 1.9/ Верно, не се напъвам, кой знае колко, сменям предавките на 2000-2300 оборота, но все пак...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) Сменяш предавките на 2-3 оборота и това го наричаш състезание?Задръж до 4-4500 и помахай на пунтото 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Из фиат форума, разминах сивик 8ма 2.2 140кс. с пунто 1.9 105 коня  :punch: Колата не е бегачка, но върви доста прилично...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко отчет за днеска: Мини ме—то срещу на bimero 320ката към 2 коли за мен,20ката кантари 328ца с която не се пуснах.Една кола срещу street warrior с неговата 1.5Нисан с13 или нещо такова 170кс ми седи на задната броня.Четири пет коли срещу ибиза фр дизелс чип към 180 190кс но явно неможе да кара момчето би трябвало да падам.Срещу тойота мр2 2.0 който окопае старта той пада.Отново много стартове...типично за вторник вечер :D

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква една кола бе човек... паднах поне с три! :D Трябва да си с редена кутия щото кат вкараш трета и почвам да те губя.. :-D :) Според мен нормално се развиха нещата.. ти имаш време 15.4 на Сливен, а аз 16.1 на Кондо..Иначе с на Бимеро БМВто бяхме почти кантар снощи... на трета почвам да го минавам леко ама нямаше място. Супер му върви 20ката (е46) :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

че тя не е ли над 170 коня.....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми гаранция ги има толкова... а и беше на варел и той, като колегата Щангиста2 :D

Редактирано от Street-warrioR

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е чак пък варел ;d Задните седалки на 5ген сивик тежат макс 10кг :D

Редактирано от shtangista2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е46 2.0 не е настроена(беднааа), със заводския комп е, но има нов изпускател/всмукател  и след 5к тъпче яко..

Редактирано от murdera
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заиграхме се с едно пежо 407 купе. Някой знае ли какви са им двигателите? Четох, че май нямат под 160 коня. 

Сигурно ще ми се смеете де, ама каквото - такова. От движение сме равни и от старт със зимни гуми - равни. Знам, че са бая тежки тия или се бъркам? А бе.... поизложих се пак май....  Кончертото с неговите останали сигурно 80 коня :)   Не можах да му  защитя честта. Положението спаси леко пресилената усмивка на шоферчето, което явно беше сигурно, че ще му дишам праха, ама не стана. Доста тъпо му беше.  Нямахме много време за лафче, че идваше зеления сигнал. Мисля, че стартът ми беше посредствен или най-много среден като ниво. И пак равни. Не знам дали нямат дизелови агрегати тия купета. Някой ако се е замервал с такова или подобно да сподели, моля.

Редактирано от madmaxxxx
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия пежа са трагично бавни... не мисля че те трябва да са ти мярка...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой от тез пежа вървът на бургия.едно такова 6так 211коня от 80 нагоре ми избяга доволно,така че всичко зависи от мотора

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някой от тез пежа вървът на бургия.едно такова 6так 211коня от 80 нагоре ми избяга доволно,така че всичко зависи от мотора

Да, точно него намерих като инфо, но не вярвам да е било такова :)  Най-слабото, което намирам е 162 коня, та ми стана интересно. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

някой от тез пежа вървът на бургия.едно такова 6так 211коня от 80 нагоре ми избяга доволно,така че всичко зависи от мотора

Да, точно него намерих като инфо, но не вярвам да е било такова :)  Най-слабото, което намирам е 162 коня, та ми стана интересно. 

 

Нещо не си намерил добре.Има 2.0 мотор 133 или 136 коня бензин на пежо 406 купе!Най срещания мотор по-пътищата на тази кола, най вероятно е било с този мотор!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро  д13ката ми с дуал карб ,без катализатор и спортен филтър!Срещу бмв е46 предполагам 318i 115коня или 316 е46 105кс.От летящ старт на 2ра кола до кола вървим като вкарах трета и му направих около кола и повина напред...На четвърта бмвето се държеше на същото разстояние и към 140- 50 много леко тръгваше да ме застига!На максимална гаранция ще ме мине. :tongue1: Преди няколко дни срещу много нисък голф 3 1.6GT 101hp беше лепнат зад мен карах на 3 та с около 60-70 км натиснах до края на трета ме налазва!Чудя се ако тръгнем от място какво ще стане някой ако знае да сподели...Хонделата ми пада от 6 генерация хечбек 1.4ис 90коня!До 100 вървим кола до кола и до края на трета е 3-4-5 коли напред различно!А и да подчертая колата е с 195/50R15На всичките гонки!Поздрави на всички и помнете не повишавайте конете когато хората ви питат колко мощна ви е колата!Не излагайте марката,защото така правим впечатление че хондите не вървят!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

говорим за 407,ти за 406 бива де  :smile1:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 407 купе 2.0 дизел 136к.с , както ръчка , така и автоматик ... Колата е доста тежка 1550+ кг

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз срещу опел бертоне 2.0 турбо близо малко над 200 коня, бмв 335 4x4 305 коня. На 2ра вече ги гледах в далечината пред мен.  :) Доста голяма разлика, но пък е весело :)

Редактирано от markup
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...