Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

аз съм се дърпал с корса 1.4 16 60 коня и няма 6анс убих я поне 3-4 коли на 400м. Оба4е оне ден се дръпнах с една тигра 1.6 16в с генерация 110коня някъде била и си ми слойи една кола.Тигрите вървят само старта и взех и след тва ме наперда6и яко :P:P:)

Няма такъв двигател.... 1,4 8кл моно е 60 коня... може да се пробваш с мен, аз съм със същия, че ми е много интересно къде съм спрямо Д15....Ако е била 1.4 16кл на дали щеше да го биеш освен ако не си правил някакви ъпгрейди...ПС сега видях, че не си от София... Някой със сток Д15 ако обича спорта да сподели :P
корсата бе6е колега 90 коня просто в бурзината съм объркал и го бия яко.Оня ден па се пусках с него 6тот махнал катализатора и бе6е със 100 октана,но резултата бе6е съ6тия убих го и то с 2 коли наи-малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апък ако твоя мотор е 60 коня с д15 няма6 никакъв 6анс без да се обижда6 колега ама си е факт :P:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest icko

апък ако твоя мотор е 60 коня с д15 няма6 никакъв 6анс без да се обижда6 колега ама си е факт :D:rolleyes:

Пробвал съм се с Д14 на англичанка (90кс) и там имам шанс, само че тя е доста по-тежка.... та за това се чудех къде съм спрямо Д15, знам че не съм отпред, но колко отзад..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробваи и 6те разбере6 това е на4инът но аз 90 коня цорса я одирам яко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апък ако твоя мотор е 60 коня с д15 няма6 никакъв 6анс без да се обижда6 колега ама си е факт ;);)

Пробвал съм се с Д14 на англичанка (90кс) и там имам шанс, само че тя е доста по-тежка.... та за това се чудех къде съм спрямо Д15, знам че не съм отпред, но колко отзад..
колега колко ти тежи колата ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

800 някъде празна и около 900 с мен и бензин.. без да броя 30тина кила боклуци в багажника.. бе бая лекичка си е...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

апък ако твоя мотор е 60 коня с д15 няма6 никакъв 6анс без да се обижда6 колега ама си е факт :P:)

Пробвал съм се с Д14 на англичанка (90кс) и там имам шанс, само че тя е доста по-тежка.... та за това се чудех къде съм спрямо Д15, знам че не съм отпред, но колко отзад..
колега колко ти тежи колата ?
не съм сигуен но ни6то не е променяно по нея колкото е заводско :P но определено е повече от тиграта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да вдигна малко темата акто се похваля с попеда.Аз със сивик 1.5 90hp а другата кола беше пасат 1,8 125hp .Направихме няколко старта и всичките ги взех доста убедително макар и че при потегляне въртя много гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се похваля ;) изядах една калибра 2.0 115коня (както им викаме тука "Колибри")2 дръпки направихме и 2те ги взех като едната с доста убедителен старт, а другата с равен старт ама после дръпнах напред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз да се похваля ;) изядах една калибра 2.0 115коня (както им викаме тука "Колибри")2 дръпки направихме и 2те ги взех като едната с доста убедителен старт, а другата с равен старт ама после дръпнах напред ;)

Колега ти с 1,4 90 коня а колибрито със 2,0 115 ама от тях сигурно полвината са вече магарета,другата полвина болни от шап.Как няма да го натупаш на 1/4 миля...лошо само че след това те застига много лошо

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E браво 109 коня са тия корси един приятел има сьщата докато бях с Д16- та си го млатех като стой та гледай само мо взимаше старта но след 3-та го минавах а и с калибра сьм се гонил 115 коня и сьм имал победи но попаднах на една запазена калибра която ми даваше ядове и така още един пьт честито за победата :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен една Корса 1.4 пълна инжекция такъв ластик ми направи на около 350м,че срам ме хвана твърдят че не е пипана ама не вярвам щото тоя ходи с нея да се дърпа редовно.Според мен Корса GSI 1.6 ще отнесе сивик1.4(90кс.) на 400м

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2 седмици имам колата, нито съм се гонил нито знам какво може.Но вчера при ограничение 50 ме мина един джип Никан много лошо. Аз реших, че трябва да не оставям така нещата пред гаджето ми и го издухах безкомпромисно. По-на долу охлабих газта и отново ме мина, естествено аз пак реших, че ще го гоня и той реши да завие на ляво (където започват 3 светофара и само една права). За мое нещастие със 120 не ми се минаваше през легналия полицай, но за него нямаше проблеми та чак ми стана смешно. Точно на завоя преди правата реших да го взема по-екстремно, с прилична скорост (която не забелязах каква беше). Завоя беше десен, аз се изнесох доста в лявата част на пътното платно и го изрязах. Не бива да ви учудва, че колата поднесе доста прилично и така да се каже направих първият ми ДРИФТ с новата ми Хонда :D (без да искам!) След като овладях машината и стъпих на правата светна червен светофар. На него ме чакаше джипа с марка Нисан. Спрях до него, той свали стъклото и ми каза: - "Евала пич, ти ме върна в младежките години, направихме си го много готино а ти взема перфектно последния завой! Само, че аз прескачам легналите полицаи :D "

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Еди Ведьр е прав 90 коня хонда неможе да издуха корса 109 коня защото корсата е по лека и повечко коне аз с мойта почти на кантар бях с такава корса с по половин калник му взимах доста добре варвят тия корси :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата Еди Ведьр е прав 90 коня хонда неможе да издуха корса 109 коня защото корсата е по лека и повечко коне аз с мойта почти на кантар бях с такава корса с по половин калник му взимах доста добре варвят тия корси :cool:

Аз съм готов да пробвам такава корса и да ви докажа, че 90к.с. Honda ще отнесе корсата както трябва. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти няма да я отнесеш а направо ще я разбрулиш, гледал сьм твоята какво прави с едни рена едото беше 136 коня а другото 150 варви ти на колеле колата бате :):cool::)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest zmeq

Нова жертва на Бургаската тупалка,отнесох Астра ГСИ 150 кс+ чип,генерация,регулатгор за горивото и спортен филтър 1ви старт 7-8 коли 2ри старт 5-6 коли,оня му са пресра след като 3 дена ма кара да се пускаме :):P;););):P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз така с мойта бивша Д16-ка насолих един фият браво 1.8 115 коня 3 старта 2 за мен един за него, че забуксувах вика ми точно така ама варлашлата "Каков е тоя хиундай бре мани ги тия жьлтури нишо не са кадьр да направят " нарочно вместо хонда му викаше хиундай все едно хондите никой не ги знае ама като го насолих спря да говори даже биеше плесници на тавана на фията си писал сьм по горе в темата за дрьпката ако на някой му се рови да види и така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо така е замряла тази тема. Преди няколко вечери се дърпахме с една патрулка от старт. На старта доста я издухах ама грешно влязох в един завой и патрулката ме изпревари. А мамка му много вървят тези астри полицейските. Не можах да я догоня, направо не ми се вярваше. Оказа се после че била около 150 коня. А аз съм с двигател D16Y8. Така, че смятам да се замисля ако ми се наложи някои ден да бягам от ченгета. Мислех си че не им вървят толкова астричките. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest brummm

Масовите Астри дето ги внесоха са стандартни 1.4 и не правят нещо собено :lol: Има обаче от старите астри полицейски 2.0 16В което май май убаво върви с 150кс. :P Обаче по някаква необяснима за мен причина куките карат доста сносно, нз дали не минават през такива обучения по екстремно шофиране... на теория със сигурност ги учат де.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

Минават през обучение... лично съм наблюдавал!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минават задължително. Не знам колко читаво е това обучение, но го има. А и ако ти се отдава.....Знам че повечето астри са 1.4, но тази определно не беше. Той като ми святкаше да спра при една гонка с Голф :( много се замислих ако реша да избягам дали изобщо ще ме стигне :) ама добре, че не взех това решение :) . А и той се учуди доста да види две жени в колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Екотека на Опел 2.0 16кл е 136кс. което на тва купе не са малко.В Плевен съм се дърпал с няколко патрулки по пътя София-Русе,1.6 умират на около 180,моята д15б2 подминаваше 210 на газ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе ако разчиташ да избягаш благодарение на "по-бърза" кола по разнообразните пътища нема много да се получи, трябват ти поне 250кс... Щото тва че дърпаш астра 1.4 от място с 2-3-5 дължини на първия завой ти отпада като предимство :) В ютюб ги има сумати клипчета на ултра спортни коли с по 300кс и нагоре дето пак нищо немогат да направят... ако полицай се опита да те спре от място може да имаш шанс ако бързо се скатаеш :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-бързата кола е по-бавна от куршума...Така че ако се гоните "на ужким" - добре, но в реалния живот не го правете!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И най-бързата кола е по-бавна от куршума...Така че ако се гоните "на ужким" - добре, но в реалния живот не го правете!

Да има го и тва :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да разкажа един пресен случй. отдавна си говориме с едно приятелче (кара Голф ГТИ 90 к.с.) но не сме се надъхвали да се дръпнем а и аз нямам опит тренирал съм старт но даже незнам дали е добър въпреки че не превтрам. тва е първата ми колица и мн исках да видя как ще се представи четох доста из форума горе долу как трябва да се предстаеи тоя двигател и горе долу какви колици да мачка и бях сигурен че колкото и неопитен да съм тоя голф требе да мре в краина сметка още поввече че и тоя от когот я купувах вика Голф 115 кс. неби трябвало да е проблем за тая кола дори и с малко зор. Та пускаме се ние по лек наклон тръвам си перфектно 3500 оборота около 6300-6500 вкарвам втора ония заминаваааа и така 3-та цедя колкот може щтот човека е с 2 коли напред и няма всичко свърши.... колата има лек проблем наистина предърпва нещо при смяна на предавките но уж след това е добре но за този голф би трябвало и с тва предърпване да няма проблеми мисля аз. Ако някой има наблудения с такива голфета и тоя двигател на хонда да каже

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич пиши какъв е твоя двигател !!! ако е 1.3 има някакъв шанс да те бие. Скоро се дърпах с 1 гоуф 3, чесно паднах от стола.Него знам къв двигател беше 1.6 ли 1.8 непишеше ама беше Тюнинг от вред.Та..... перчими се по 1 кръстовище и аз карам зад него.Като излязохме на правата ляв мигач и като спрял го резнах.После го изчаках и тръгнах пак да ускорявам ония голф бучи зад мен яко(докато беше близко до мен) , докато нацедя 2-ра ония беше да непреовиличавам ама поне 70 метра зад мен. После го изчаках да ме изпреари и ония пак тръгва да настъпва ама кара по средата на пътя и аз съвсем леко подавам на 2-ра и щях да му се кача отгоре и се отказах да се "гоня" с него защото москвича ми вървеше повече...

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам мислех че съм написал двигателя на прифила ми Д15б2...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжелявам мислех че съм написал двигателя на прифила ми Д15б2...

:rolleyes: колегите с такъв двигател да споделят какво става като се пуснат срещу такъв голф, ама мойто мнение че трябва да го сцепиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колега, ако голфа е ГТИ не е 90 коня, а 116 2.0. 90-то коня мисля че са ГТ. Ама и 116 да е мисля че пак имаш шанс макар и по-малък. А ако е 90 или ти нещо неможеш да караш или колата ти е за ремонт. Аз с икономката ги мачкам такива голфчета по светофарите (те ми се напъват и аз ги отказвам :puke: ) . Скоро пък се озовах в една импровизирана гонка кадет и голф 2-ка, явно бяха малките мотори защото аз спирам зад тях на светофара, те се помпят яко, тръгват, аз ги изчаквам 2-3 секунди гааааззз и до другия светофар ги настигам и трябва да намалям след тях :angry:. А пък една вечер на един пешеходен светофар ми се напъна едно БМВ май беше Е46 комби дизел. Очаквах да ме сцепи ама... до трета го държах половин кола отпред и като стигнахме 110-120 (сигурно вече щеше да ме мачка) дадох десен мигач и се нахаках в бензиностанцията :D . На пича сигурно му стана тъпо.... :)

Казах че колата не е наред нещо но въпреки това си мислех че трябва да го бия ами не съм на ясно с голфовете но знам че е моно инжекция 1.8 може и да не е ГТИ а само ГТ но е 90 коня и не е пипан освен едно гарне спортно:D, а и тои неможеше да кара мн добре като гледах. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо колега, ако голфа е ГТИ не е 90 коня, а 116 2.0. 90-то коня мисля че са ГТ. Ама и 116 да е мисля че пак имаш шанс макар и по-малък. А ако е 90 или ти нещо неможеш да караш или колата ти е за ремонт. Аз с икономката ги мачкам такива голфчета по светофарите (те ми се напъват и аз ги отказвам :huh: ) . Скоро пък се озовах в една импровизирана гонка кадет и голф 2-ка, явно бяха малките мотори защото аз спирам зад тях на светофара, те се помпят яко, тръгват, аз ги изчаквам 2-3 секунди гааааззз и до другия светофар ги настигам и трябва да намалям след тях :). А пък една вечер на един пешеходен светофар ми се напъна едно БМВ май беше Е46 комби дизел. Очаквах да ме сцепи ама... до трета го държах половин кола отпред и като стигнахме 110-120 (сигурно вече щеше да ме мачка) дадох десен мигач и се нахаках в бензиностанцията :D . На пича сигурно му стана тъпо.... :)

Казах че колата не е наред нещо но въпреки това си мислех че трябва да го бия ами не съм на ясно с голфовете но знам че е моно инжекция 1.8 може и да не е ГТИ а само ГТ но е 90 коня и не е пипан освен едно гарне спортно:), а и тои неможеше да кара мн добре като гледах. :angry:
Аз имам 1.8 моно 90кс. Тука на един наш колега съм карал купето 101кс бая време, общо взето като възможности са абсолютно идентични, мотора 1.8 е с малко по-добър въртящ момент, но пълк е малко по-спънат в крайните обороти, 8В е. Тъй че като си оправиш колата, можеш да очакваш равен резултат. Пояснения: Голф 3 ГТИ 8В = 115кс, 16В = 150кс. Голф 3 ГТ - 101кс, 8В пълна инжекция. :))))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.8 моно 90кс. Тука на един наш колега съм карал купето 101кс бая време, общо взето като възможности са абсолютно идентични, мотора 1.8 е с малко по-добър въртящ момент, но пълк е малко по-спънат в крайните обороти, 8В е. Тъй че като си оправиш колата, можеш да очакваш равен резултат. Пояснения: Голф 3 ГТИ 8В = 115кс, 16В = 150кс. Голф 3 ГТ - 101кс, 8В пълна инжекция. :angry:)))

...пич ти ме разсмя яко купе 101 коня да върви като голф 1.8 90 кс. тва купе ако си е наред ще направи поне 3 коли на голфарата на 400м,а сивика 90 коня също ще го размаже давал съм на много хора да ми пробват колата и казват,че тяхната по дърпа ама накрая друго се получава просто трябва да умееш да си караш колата Редактирано от Еди Ведър

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.8 моно 90кс. Тука на един наш колега съм карал купето 101кс бая време, общо взето като възможности са абсолютно идентични, мотора 1.8 е с малко по-добър въртящ момент, но пълк е малко по-спънат в крайните обороти, 8В е. Тъй че като си оправиш колата, можеш да очакваш равен резултат. Пояснения: Голф 3 ГТИ 8В = 115кс, 16В = 150кс. Голф 3 ГТ - 101кс, 8В пълна инжекция. :angry:)))

...пич ти ме разсмя яко купе 101 коня да върви като голф 1.8 90 кс. тва купе ако си е наред ще направи поне 3 коли на голфарата на 400м,а сивика 90 коня също ще го размаже давал съм на много хора да ми пробват колата и казват,че тяхната по дърпа ама накрая друго се получава просто трябва да умееш да си караш колата
Защо си сигурен, че Хонда 1.4 90к.с. ще бие голф 1.8 90к.с. ?Имал съм такава Хонда и много пъти съм се пробвал с такива голфове, 1-а и 2-ра съм мн отпред, но на трета ме минаваха, като спрял - Хондата си беше наред :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сигурен, че Хонда 1.4 90к.с. ще бие голф 1.8 90к.с. ?

Колега според мен не става въпрос за 1.4 90 коня а за 1.5 90 коня д15б2 Hatchback, който няма да има никакви проблеми с такъв голф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сигурен, че Хонда 1.4 90к.с. ще бие голф 1.8 90к.с. ?

Колега според мен не става въпрос за 1.4 90 коня а за 1.5 90 коня д15б2 Hatchback, който няма да има никакви проблеми с такъв голф.
кво се пените са, някъде нагоре съм написал как стоят нещата, тва е възоснова на хиляди километри каране на двата варианта и градско и извънградско... качвал съм се на едното слизайки от другото цялото минало лято... малко на различно място им се пада въртящия момент, но като резултат е същото...Опааа 1.8 мотора не е в голф а в Сеат Толедо с малко по различен софтуер и стотина кила по-леко купе... пак е същия двигател де... Редактирано от brummm

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сигурен, че Хонда 1.4 90к.с. ще бие голф 1.8 90к.с. ?

Колега според мен не става въпрос за 1.4 90 коня а за 1.5 90 коня д15б2 Hatchback, който няма да има никакви проблеми с такъв голф.
Да за такава става въпрос хечбек д15б2 95г. да изясним най накрая. Но явно има мн впечатления от едната до другата крайност такаче ще видим като отстранят проблема скоро време :) (поне се надявам :Д

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо си сигурен, че Хонда 1.4 90к.с. ще бие голф 1.8 90к.с. ?

Колега според мен не става въпрос за 1.4 90 коня а за 1.5 90 коня д15б2 Hatchback, който няма да има никакви проблеми с такъв голф.
И има ли разлика? За хечбек верно не знам, но със седан 1.5 карахме на абсолютен кантар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...