Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Теро,това Пежо MI16 габровско ли е? И все се каня да те питам,пускал ли си се срещу на Джилепите опела ? :)

Редактирано от martinhristov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не , това е Търновкото Пежо на Мишо. Бая се е позасилело или аз съм спрял защото днеска яко ме дра :)

 

Единствената читава гонка с/у Джалепите и най - реална за мен беше само една. На финала му седях на задната броня . Иначе имаме доста старотве дето аз го бия или той мен.

 

п.п. Ами то не е само това. Колицата доста е правена и върви доста добре. Сега обаче има още по голямо страшилище- на Даката Кадета. Последно ни молатеше мен и Джалепа и то не с малко :P:D

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси,защото тоя Опел хората взеха много да го хвалят.Някаква спортна електроника имал....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) начи и аз ще го бия тва БМВ. Като гледам 0-170 за малко над 23 секе това е моито купе http://www.vbox7.com/play:0988d45a до 170 съм за същото време. На клипа съединителя приплъзва яката и се вижда как ме бави, освен това нямам почти никакви модове и колата ми е с 200 кила по тежка от 5-та хеч. Другото е че двигателя е за основен ремонт (гори ми литър на 2к километра масло)

Колега, ти побеждаваш физиката абсолютно всеки път със същия двигател ( по твои думи даже е за основен ремонт, демек върви по-зле ) и 200 кила отгоре + прецакан съединител правиш това което прави кола -200 кола и с добър съединител. Сподели да не би да я мажеш с нещо тая кола да докарваш въздушното съпротивление до 0 или във вакуум я тестваш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А най голямата победа над физиката беше когато би астра GSI C20X 150к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От астрата паднах с 1 кола. Имаше 20-30 човека :) и както вече казах в нашия град не е като във ваще - да се лъжете и така нататък, ако нещо не е станало както съм го написал, точно след 5 мин 100 човека ще са написали постове, че не е така. Който пък не вярва за основния ремонт може да попита олегата МС Ауто дали не си купих части от него вчера :D п.п. нямам вина, че не знаете как да си правите колите. тя и д14-ката ми не вървеше ...п.п.2. апък английско вти да не съм чул че върви, возих се в едно и не ми направи никакво впечатление

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От астрата паднах с 1 кола. Имаше 20-30 човека :) и както вече казах в нашия град не е като във ваще - да се лъжете и така нататък, ако нещо не е станало както съм го написал, точно след 5 мин 100 човека ще са написали постове, че не е така. Който пък не вярва за основния ремонт може да попита олегата МС Ауто дали не си купих части от него вчера :D п.п. нямам вина, че не знаете как да си правите колите. тя и д14-ката ми не вървеше ...п.п.2. апък английско вти да не съм чул че върви, возих се в едно и не ми направи никакво впечатление

Английското ВТИ върви малко повече от 6та ВТИ,вече се убедих в това.п.п.Чак сега призна че астрата тее била.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Нереално ми се вижда да. Иначе за голфа не е за хвалене. 200 кила е по тежък и 10 коня по малко, а и не се знае в какво здраве е, а за Опелчето, то колко коня беше, 150 , 130 , 115 ?

Кое му е нереалното?! Сравни им характеристиките (килограми, ускорение до 100) и ще се увериш, че няма нищо нереално! Опелчето беше 150+ и олекотено освен това :)

Английското ВТИ върви малко повече от 6та ВТИ,вече се убедих в това.

И мармотът завива шоколада в станьол :D Редактирано от TheDevilTwin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига глупости бе,как английско вти ще върви повече от ЕК4 това е говорене на изуст.А според мен спора трябва да се реши като Рулмейкър се пусна с пича с Ег-то с двувалката а9 и това тунинг купе припадне.... и да го гледат неговите хора да не се лъже тука във форума нали са честни..хахха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак питам:Б16-ки Б18-ски от пловдив,търся за замерване.Ще бъде интересно,просто ей така за резултата,не да сравняваме характеристики.п.п.Пича с Б16-ката с който се дърпахме каза че на трета съм почнал да му дърпам убедително и неможел да ме стигне,и на двата старта.Имаше и един летящ от който ангничанката се измъкна малко по напред.Пак подчертавам че разликата не беше голяма.И стига с тези бавни англичанки,когато бях с Д14-ката съм пробвал с Д15Б2 в пета хеч и разликата беше един калник(може би и половин врата) в полза на Д15-ката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А според мен спора трябва да се реши като Рулмейкър се пусна с пича с Ег-то с двувалката а9 и това тунинг купе припадне.... и да го гледат неговите хора да не се лъже тука във форума нали са честни..хахха

Той човека не претендираше за старт с хеча с А9, а със някакво обсъждано БМВ. Как изместихте нещата. Хеча върви приятно иначе :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не казвам за The Devil Twin а за Rulemaker да се пробва със хеча със а9 да видим колко еднакво вървят.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз нямах предвид колегата TheDevilTwin , не се обиждай, но почети леко назад в темата :) Гонка между колите които назоваваш може да се състои даже клавиатурно и виртуално :D Победата е преднамерено ясна, но какво от това ;) Просто не видях къде колегата с 6-тата генерация купе е предизвикал хетчбега с D16A9 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами написал е че до 130 вървят наравно...според мен е абсурдно това твърдение и за това казвам да се пробват

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май малко да :) Еми една Хонда колкото си върви - толкова. Силата на мисълта не разбива физични закони, нито придава допълнителни конски сили :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че Рулмеикара се бори за наградата която получи Drike тази година на националната среща :) На следващата среща трябва да се проведе гласуване кой дрънка най много глупости из форума :D;) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси и такава награда ли има леле мале !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко бе ора!Кви са тия гонки, дето ми уреждате?! ;) Руулмейкъра никога не е казвал, какви доработки имат колите му, та може да върви и повече от моята... знае ли човек?! ;) Иначе се пускам срещу всичко, което може да се пуска, не ме притеснява дали ще падна или ще бия ;) ................дайте ми Ламбо Галярдо... ;) П.П. Тенк Ю на Терора и на другите колеги, които похвалиха колата ми! ;) П.П. Търся си СТОК ВТИ за замерване, че нали знаете, че има един спор....... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
;) интересното е, че и аз не съм казвал, че ще бия петата на сивик уориър, а просто че до 170 ускорението ни е супер близко.п.п. а що се отнася до В7 - пич, карай си икономика и не се меси в чужди спорове, без да знаеш за какво става въпрос, кой какво кара, какво е вложил и кой е работил по колата муп.п.2. оушън, намери ми цитат да видя къде съм казал че бия астрата, ако не можеш аз ще ти го намеря и ще се извиниш после. става ли?жокер - страница 163-та Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на рулмейкара,незнам защо бях останал с впечетление че беше бил астрата.Грешката е моя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тва е мъжка приказка ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спам : е*ах ви У спамерите ;) ;) ;) ;) ;) [Базик разбира се. (спам)]

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее добре сме пак! Oт както я има темата ,4 години, успяхме да вдигнем почти 200 ... страници! С Д14-ки и Д15-ки :D !!! !!!

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее добре сме пак! Oт както я има темата ,4 години, успяхме да вдигнем почти 200 ... страници! С Д14-ки и Д15-ки :):D:D

Еми кой с каквото има, не всички карат с К, Н, В и тн. мотори :P Както беше казал един колега - с голяма патка всеки може, важното е какво можеш да направиш с малка, дето само дразни :P @ Rulemaker - дали е удобно да споделиш модовете, които си правил по колата?За да не съм оф-топик ;) направихме 2 старта с Д13ката на колегата eddy (с vtec) и бих казал, че колите вървяха що годе идентично. Като си сложи генерацийка и ролка обаче нещата ще стоят по различен начин.Имаше и 1-2 старта с Д14ката (vtec) на NIO - взима ми около кола и половина на булгара :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам тука всички се дърпате с доста бързи коли и ги биете по-вечето та реших и аз да се запиша в темата с моята англичанка-икономика(D15злее-Z3)с газова уредба и на доста километри(просто така я взех),абе както всички знаете доста спрял мотор.Гонката беше с мерцедес 190 1,8 бензинче-не знам колко конски сили е(по думите на момчето 122/125)като и двата старта ме би с по кола(бях на метър от задната му броня)като на 1-ва и 2-ра вървим почти на равно и чак на 3-ма ме дърпа което мисля,че не говори много добре за мерца,ако е 122к.с.,като се има предвид колко е бавна колата ми.За уточнение дърпах се и с още един 190-ка,като положението е същото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и 1-2 старта с Д14ката (vtec) на NIO - взима ми около кола и половина на булгара :)

Кало, ако говориш за стартовете, които направихте преди няколко месеца, доста повече от кола и половина ти взе! Поне 2 коли беше разликата :DПри положение, че аз му сложих 1 кола, а един от стартовете дори ми го взе, направи си изводите, дали е възможно да те бие с толкова малко :P Дадох на Дилян Митев колата си, за да направи старт срещу NIO и го би с 2 коли - това всъщност беше най-добрият резултат!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога не подценявайте д14-ките. започнал си да му дърпаш чак на трета нали?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

никога не подценявайте д14-ките. започнал си да му дърпаш чак на трета нали?

Още на първа и на втора го разтягах... гонката беше на 200 метра, така че трета не сме я пълнили докрай, но на трета си вървеше равностойно с B16-ката :dry: Какво да не ги подценявам - моята кола е пълен сток, за разлика от Д14-ката, така че няма нищо странно, че върви юнашки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

рулмеикър нещо против икономика ли имаш? Пък и не се меся в споровете ви просто по всичко си личи че тази тема не е за на кои колко му върви колата :dry: се пак ако ти имаше д15икономик то несъмнено щеше да е най бързата в БГ ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

B7_

 

пффф ти луд ли си не само в БГ , в цяла Европа !! rulemaker пичч спри наркотиците !

Редактирано от activity

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми със сигурност щеше да е по бърза от ваще, единственото което ме спира да карам най-бързата Хонда в Бг са финансиите ;) Иначе хората които ще направят проекта са светлинни години пред "майсторрите" при който си ги правят болшинството тук.Тя офертата си ми стои от отбора, въпроса е че офертата е за хора, които имат финансовата възможност да я осъщесвят. п.п. за имена не ме питайте, защото ще излезе реклама.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето с много пари нещата стоят по друг начин.Взимаш K20A all motor и го слагаш в crx,олекотяваш и се кефиш на колата....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

rulemaker ,аз си мислех, че само мен ме спират финансите ;) Имам чувството, че имаш предложение от НАСА да направят от хондата совалка ;) Чесно, майна имам чувството, че половината постове в тая тема са твои...Народе темата е сгоних се най на края, а не 5 човека да си правят лаф ;) Сори хора, ама не се сдържах, от няколко седмици тук се въртят мухабети и на 10 поста има един който е по темата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера на прибиране от Русе зад мен имаше едно ПОрше нз какво май 911 беше . Карах някъде с 110 и той започна да ме изпреварва и аз нарочно напънах Хондата и тоя се изтреля като костилка из ду*е :lol::D . "Спора " бързо се разреши . Много обичам с бързи коли да се заядам :cool: да ги видя как се изтрелват .П.С. След това го понастигнах при 160, но разбира се тоя не караше с макс

Редактирано от ianiovski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 часа се изгаврих с едно БМВ 318 :P Само на 1-ва надвиших 4000 оборота, след това не съм! ;) БМВ-то имаше хубав звук... поне това! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера с една женска с рено 19 се по сгонихме , естествено че я резнах

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересен старт е било :) и д ане съм съвсем офтопик бмв е36 компакт с м50б25 -2 коли зад мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тоя пич със зеления кадет ми обяснява, че нямало сивик или црх в бг дето да го бие. от русе е, бил утрепал всичките вте-ци в региона. някой знае ли го къф е щото много ме дразни http://vbox7.com/play:abb00584извинявам се за офф-а\ko stava raspita li hondi ima li vednaga izvajdam GSI TO aide dokaji mi stiga sme pisali palni gluposti nameri honda da zastavame na 4ertata i da razberem aide 4e nadiavam se skoro GSI-to mi niama da e stok 6te si sloja 4ip do 8000 oborota i opela ve4e 6te e kam 180 konia i kam 270-280 nm i otivam v dobrich pri barzia v-tec deto e baran i 6te vi pokaja na vsi4kite honda fenove kak s edin 4ip 6te go rasporia bi me kato hondata mu e nazobana do 9000 oborota i sled osnoven remont glavata mu e smaknata s 0,8 deseti 4isto novi butala segmenti a i 4isto nov saedinitel ima hondata dobre lie i gledai klipa darpami s 3 koli i na 4-ta ve4e sam mu na gaza a opela s preeban saedinitel ve4e i go smenih sega i as imam 4isto nof saedinitel i s stok komp isklu4va na 6400 oborota sega kato se varna s 4ip i nov saedinitel pak 6te pusna klip stiga onia da ne laje kaza mi 4e vkaral hondata v servis da ia boiadisva a dali ia boiadisva ili ia barat o6te neznam ama skoro 6te bada v dibrich na 4ertata pri tosta barz butan v-tec tei 4e ne mi govori za stok v-tec celite sa omreli golf-4etata gi biat\това е от едно лично, което ми е изпратил. сори за кирилицата, ама не съм го писал аз. Пича е заблуден, но има доста хонди около Русе и няма да е зле да му отворите очите хората от неговия регион :lol:

Редактирано от rulemaker
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това мнение не е за тук извиняваи ама неможе НА ВСЕКИ ТъПАК ДА МУ СЕ ОБРЪЩА ВНИМАНИЕ.тоя е някакъв презвъбуден младеж .като гледам клипа пълен гробник :lol:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: ама верно този младеж си е повярвал много....кажи му ако иска да се разходи до Варна да се пробва с един ЦРХ който отива само до 7500 оборота :D;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...