Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

...............Голф 3 ГТ - 101кс, 8В пълна инжекция. ;)))).........

Те таково животно нема пич ;)

 

 

Голфа е 1.8 моно 90 коня

 

 

и се научете веднъж завинаги че:

 

C, CL, GL, GT, е ниво на оборудване в купето а не на двигателя

и няма нищо общо с TD, TDI, GTI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;)

Те таково животно нема пич ;)

 

 

Голфа е 1.8 моно 90 коня

 

 

и се научете веднъж завинаги че:

 

C, CL, GL, GT, е ниво на оборудване в купето а не на двигателя

и няма нищо общо с TD, TDI, GTI

Много интересен начин на оформление на постовете! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest themowl

Всичко зависи от шофьора и най вече от колицата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

това да не ви е рали?! то много трудно да караш направо и да сменяш скоростите, когато трябва.... ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

FREEBOY, колега ЕДИТ-ни си поста докато не са те нападнали драгаджиите :blink: Ако не беше трудно една и съща кола нямаше да дава времена с по 1-2 сек. разлика в зависимост от шофера :boxed: И аз предпочитам пистата пред драга, но драг феновете също заслужават подобаващо УВАЖЕНИЕ!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

....с коли над 130 коня,че като те надбягат да имаш оправдание,че са по мощни от теб и затова си загубил :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

....с коли над 130 коня,че като те надбягат да имаш оправдание,че са по мощни от теб и затова си загубил :blink:
значи искаш да кажеш,че възможностите ми се простират само да коли с по-малко от 130 коня?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

никои ли няма да даде мнение?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

никои ли няма да даде мнение?
Можеш да се мериш със всякакви, стига да ти доставя удоволствие :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

искам да задам едно въпросче,на всички имащи информация!!!аз карам д16з9 и ми е интересно да знам с какви кори мога да си позволя да се меря????

никои ли няма да даде мнение?
аз съм с д16з6 то като твойто ама пляскам наред квито коли ми попаднат така ,че смело се пускай :)е аз съм далеч от сток все пак де

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър

значи искаш да кажеш,че възможностите ми се простират само да коли с по-малко от 130 коня?

...разбра ме погрешно просто коли до 130 коня трябва да ги биеш,а от там нагоре вече каквото стане зависи много от състоянието на колата и твоя опит в драга....FREEBOY Червеното ВТИ от СТ,Загора го взе колега от форума модератор май беше а иначе момчето от Ст.З русия му беше ника казваше че бие 2.0 GSI и даже едно момче с такава го потвърди ако биеш безпроблемно GSI значи имаш шанс :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...............Голф 3 ГТ - 101кс, 8В пълна инжекция. :lol:))).........

Те таково животно нема пич :P Голфа е 1.8 моно 90 коня
Има такова животно бате, 1.6 е мотора 8В и е точно 101 коня, многоточков инжекцион (така наречената "пълна инжекция" :P ) Две разновидности са, единия е с код на мотора AЕК, другият е AFT (малко по-висок въртящ момент, монтира се на последните Г3) - слагат се и на някой модели Ауди :P Иначе си прав за буквичките CL, GL и т.н., но има и такава особенност, че на GT примерно се слагат само два мотора - 1.6 101 к.с. и 1.8 90к.с. ... та ориентировъчно можеш да предположиш и по буквите долу-горе какви коне е колата :P Същото важи и за GTI - там са също два вариант на двигатели - 2.0 8V (2E; ADY) и 2.0 16V (ABF)- съответно 115 к.с. и 150 к.с. ... е, има и едно GTI с TDI мотор, но то е доста рядко срещано, особенно по българските пътища, та то е 110 к.с. (AFN)Ето тук един линк с всички Г3 мотори

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

значи искаш да кажеш,че възможностите ми се простират само да коли с по-малко от 130 коня?

...разбра ме погрешно просто коли до 130 коня трябва да ги биеш,а от там нагоре вече каквото стане зависи много от състоянието на колата и твоя опит в драга....FREEBOY Червеното ВТИ от СТ,Загора го взе колега от форума модератор май беше а иначе момчето от Ст.З русия му беше ника казваше че бие 2.0 GSI и даже едно момче с такава го потвърди ако биеш безпроблемно GSI значи имаш шанс :dry:
Бия ги, но в СтЗ ходят слухове, че това ВТИ е правило 5 дължини на 2.0 16-ките....никак не ми се вярва :dry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пет... десет дьлжини прави. Глупости!Аз лично се пусках 3-4 пьти с вьпросното ВТи, и дистанцията на която финиширахме беше все около една кола, в негова полза .С +20 коня отгоре и по-добри скорости, колко мислиш че може да избяга напред?!... не е совалка,все пакАй мислете трезво!

Редактирано от stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не пет... десет дьлжини прави. Слухове!Аз лично се пусках 3-4 пьти с вьпросното ВТи, и дистанцията на която финиширахме беше все около една кола, в негова полза .С около 20 коня отгоре и по-добри скорости, не става совалка :tooth:

Знаех си...в нащо село само говорене. И аз първия път като слизах долу, след няколко дни чух че са ме начупили - при положение, че втората не влезе нито веднъж...Не знам кой си, с теб карали ли сме?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest west bam

Аз вече се уверих, че варвят тия опели Ц20ХЕ тука в Пелина има една доста наточена червена астра е подминала е сток вида си доста ама ме изкефи яко :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest bobchu

днеска се пуснах с едно пунто 1.4 турбина!кво да жи кажа даже не очаквах,че може да го победя,обаче факт!няма първа,няма 2-ра,нема-3,нема 4-та,още от началото си седи 1 кола зад мен и тва си е!пуснахме се 3-пъти и резултата беше почти еднакъв! после пича ми вика "абе мене нещо ми глъхне мотора,в момента тва не и е силата и тем подобни!абе умря от яд ви казвам!то си е и за яд да те бие по-слаба кола(като коне 125 срещу 136 + турбо и е по лек)ама тва е положението,хондакиса си е хондакис

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера се дърпах с една алфа 156 2.0 Т.SPARK 150кс - 1200кг ама вътре имаше хора и беше ~1450кг със 100 октана , а аз си бях със v-power 95 и още един човек ... 1400кг имах. Та какво се получи ... тръгнахме и до 200 не успя да ме настигне ама после незнам ограничител ли имам ама закова 6000 оборота и повече от 200-202 км/ч не вдигнах и тогава 4ак ме мина с 215-220 така каза той. Но доволен съм, по каталог й дават 8.6 до 100 ,а прелюда не се даваше smile.gif Очаквах че още в началато ще вземи да ме понастига ама нещо не се получи пък и аз малко се замотах с трета .. незнам той как е карал ама това е ,после ми каза: "ама ти тръгне първи""ама аз не я настъпах" ..и все пак има 20коня отгоре и пак не успя да ме настригне до 200П.П. Копнато от новата тема която пуснах

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами значи и аз я пробвах моята хондичка доста добре се справя имайки предвид размера на двигателя и конските и сили д16ъ8 126кс купе пробвах я с едно рено 19 ф16 137кс на парва го разпънах с една дължина после на равно на втора и трета но на четвърта ме би копчето но нали се сещате вече на каква скорост бяхме отишли :P)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:P много съм разстроен. Нещо не ми се връзват по кръстовищата ;) днеска 2 бегачки срещнах и никоя не пожела да с пробва ;) добре че ходих до София че поне на магистралата си по начесах крастата. В общи линии като жикна 3-та и нещо не могат да ме изпреварят.
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

;) много съм разстроен. Нещо не ми се връзват по кръстовищата :P днеска 2 бегачки срещнах и никоя не пожела да с пробва ;) добре че ходих до София че поне на магистралата си по начесах крастата. В общи линии като жикна 3-та и нещо не могат да ме изпреварят.

Ако ме беше срещнал някъде из града нямаше да си толкова отворен :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа засрами се де :P На икономката ли се дървиш? Нея и сток да си ша я отмааш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

johnyboy икономката сме я тествали :P добре си върви

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ме беше срещнал някъде из града нямаше да си толкова отворен ;)

абе аз сега съм се тунинговал ;) и щях да се отворя, в следствие на което щеше да ме отнесеш ама лошо няма ;) само да загрея "летния" кец и ще правим дръпки.

Аааа засрами се де ;) На икономката ли се дървиш? Нея и сток да си ша я отмааш ;)

няма ми обиждате бегуната ;);)
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има такова животно бате, 1.6 е мотора 8В и е точно 101 коня, многоточков инжекцион (така наречената "пълна инжекция" :) ) Две разновидности са, единия е с код на мотора AЕК, другият е AFT (малко по-висок въртящ момент, монтира се на последните Г3) - слагат се и на някой модели Ауди ;)

Дам малко съм се объркал защото колегата говореше за 1,8 и си помислих че има предвид за 1.8 - 101 коня а иначе 1,6 - 101 го знам водят се от новите форсирани двигатели които се монтират на 4-ворките и се слагат на 3-ки след 95-96 год. Това за Ауди не го знаех, обаче там в Ауди си имат един мноо смотан двигател 2,0 Е който е 90 коня, срам и позор за моторната индустрия :)

 

.........вече на излизаме на Цариградското тоя даде гас и ни подмина с един яко пренебрежителен поглед викам на братчеда "Боби я срьчкай хондата, тоя ни изгледа се едно караме заска" само това му трябваше на братчеда от 5 направо на 3 та и гас настигнахме го при Метро и малко след Метро рендето почна бая са се отдалечава зад нас..............

Вие хубаво сте го наказали обаче знаете ли че малко след OMV-то понякога засядат полицайки с радар, та добре че не сте ги уцелили ;)

Редактирано от slus4o©

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един приятел който караше на баща си Б4-та с такьв двигате 2.0 Е 90 коня доста спьнато беше

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се е пробвал срещу по- лекички машини от типа на Toyota AE 86 с 4A-GE мотор или Peugeot 205 1.9 GTI?Срещу тежки голфове е лесно... :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа засрами се де :rolleyes: На икономката ли се дървиш? Нея и сток да си ша я отмааш :dry:

Зависи коя икономка :rolleyes: Сток vs сток - в зависимост от състоянието :cool: Сток икономка си беше когато спокойно си мачкаше сток Б2 седан..Ама какво му е било състоянието на Б2-то не знам.Само твоята Б2-ка е някаква ненормалница, тя комплексира дори и ВТЙ-ки :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой да се е пробвал срещу по- лекички машини от типа на Toyota AE 86 с 4A-GE мотор или Peugeot 205 1.9 GTI?Срещу тежки голфове е лесно... :)

Понеже на всяко кръстовище има по една AE 86... да имах възможност, с удоволствие ще се пусна срещу тази легендарна кола за да ме отнесе като куцо пиле - домат. Ама сега да говориш глупости... много добре знаеш, че тези коли а рядкост и именно затова питаш. Тежки голфове... оф, както и да е. Иначе аз се пуснах с тролея онзи ден, скъса ме... на 3-та терминалната ми скорост беше по-ниска от неговата! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора как мислите ако се сборя с бмв 2000 куб 150 коня имам ли шансове защото като го карам ми се струва че ще бъде наказано пп. не съм се сгонил още защото приятеля ми току що го купи това го пишя за да няма ами сгонисе пък ще видиш

Зависи дали е с и без блокаж.На старта(от място)може да го дръпнеш с някой метър,но общо взето ще му дишаш прахоляка...А за БМВ-то трябва да имаш известен опит,за да го ръчкаш,така че си зависи и от шофьорите...Но успех все пак,ако се "сгонвате"!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хора как мислите ако се сборя с бмв 2000 куб 150 коня имам ли шансове защото като го карам ми се струва че ще бъде наказано пп. не съм се сгонил още защото приятеля ми току що го купи това го пишя за да няма ами сгонисе пък ще видиш

Зависи дали е с и без блокаж.На старта(от място)може да го дръпнеш с някой метър,но общо взето ще му дишаш прахоляка...А за БМВ-то трябва да имаш известен опит,за да го ръчкаш,така че си зависи и от шофьорите...Но успех все пак,ако се "сгонвате"!!!
От тогава са минали 2 години може и да са се сгонили вече :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е колега и каква беше равносметката от ластика :geek:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам че е било VTR - че ;) Около 110 кончета са...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колко отдавна не съм се сещал за тази темапоредният ''хондомразец'' в случая приятелче от години реши пак да се базика.''ей какво правят дръпнатите бре?чувам нещо че са им спряли ориза напоследък и ще има бунтове'' :D и такива работи,та решаваме една вечер да си правим импровизирано стартче.той кара Е36 купе 318is.на око правата беше около 300метра,но все пак трябва и да се спира после,та да речем 200 и малко чисти.пускаме се и на първа си вървим рамо до рамо,той включва втора и аз малко се показвам напред,след моята втора обаче нещата излизат в негова полза и така до кам 120 вече съм с близо кола отзад и трябва да се спира.паднах и то ми беше ясно че ще е така,но по важното за мен беше,че през цялата първа френда ме гледаше така :) ,хахахах сякаш малко тъпо му стана :P .сега чакам бай Кольо да реши един проблем и да слагаме двата кейхина :D ,и да видя тогава как ше ме гледа пак :) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest HondaFanatic

Незнам дали е за тук въпроса....но един от един др форум вече ме изкарва извън релси с някъв Голф 2-ка на някой си Алекс (светло зелен) , постоянно ми се перчи с него че бил по добър от Хондите...и се чуда някой порбвал ли се е с/у него ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали е за тук въпроса....но един от един др форум вече ме изкарва извън релси с някъв Голф 2-ка на някой си Алекс (светло зелен) , постоянно ми се перчи с него че бил по добър от Хондите...и се чуда някой порбвал ли се е с/у него ?

Ако става дума за същия Алекс, не ти е казал хич грешно. Неговия Голф понавървява, имаше сума теми преди време. Този голф е пипнат с много пари, желание и професионализъм. Нека не забравяме, че има и охлювче под капака, освен всичко останало. И да се пробва някой срещу него, не мисля, че атмосферен двигател ще му се опъне много-много. Освен тази си кола, той кара и EVO. Според четеното във форума, човека разбира от автомобили и е в притежание на задоволяващи суми пари, с които да захрани гоуф-а така, че да мачка наред. :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз това се опитвам да набутам в на моя фр. главата че този Голф не е току така нормален...п.п Благодаря за инфото !

Редактирано от HondaFanatic

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше и зелена двойка , и май 2-ката беше с турбо , а 3-ката не.Ама до колкото знам ги разпродаваше или поне 2-ката със сигурност и се занимава сега с истинската машина - евото :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...