Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

леле почнахте да вадите едни от най-силните атмосферки на форума срещу чипнато 120Д автомат :lol: ще ни се смеят ако разберат БМВ-джийте :lol: :lol: :lol: по-интересно ще е срещу на Симо 5-та СИР-а примерно ;) (синия пловдивски, който спечели италианското на националната)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледам тука едни клипове на "господар" Б18-ката бие с малко BMW330i na MAXO доколкото разбирам.То е към 250 коня,но е по-тежко от 120Д,което пък е 200 коня .За това си мисля,че ще има интрига.

Редактирано от ilian83

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ахахахаха интрига няма да има....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мислиш ,че ще падне Б18-ката ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо сравнявате коли с 1сек разлика на 400м :) Б18ката върви адски.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква 1 сек. някой знае ли колко е БМВ 120Д с чип-197 коня на 400м?Като се засече колата тогава ще говорим.1сек може да изгубиш само от реакция на старта.После ходи го гони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ако кара някой ламер,може и да заспи докато стартира,тука говорим за сериозни работи и няма как да стане такава разлика.А и после ходи го гони е при равностойни коли ама едната като е ниска 14ка другата ниска 15ка.... разликата на 400м ще е 10+ коли :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

123d което фабрично е 203-4 коня дава 15-15.2 на 400.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При това с ръчни скорости,тоя автомат е по бавен на старта

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е тръгва с газ и спирачка с въртене на гуми без проблем.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

много почнахте да ги анализирате :blink: . това БМВ прави зверски старт :ph34r: смятайте, след като беше умишлено зад мен на старта, от клипа се вижда какво се случва. смея да кажа, че много малко коли от тия, с които съм се гонил ми взимат старта. това че е автомат в никакъв случай не му пречи. там няма какво да се обърка. колата е доста силна и има доста добро доускорение. ВТИ с чипче и колекторче няма как да му се противопостави е изводът от цялата работа. изкефен съм от бавареца. новите автоммтични скоростни кутий с 1000-та режима на работа са перфектни за ръчкане! дори и в една неспортно ориентирана кола като това БМВ се справят повече от блестящо. не ми се миси какво ще е 135i :blink: а ако поговорим малко на изуст, теоритично БМВ-то е под 15 сек гаранция ;) и разликата идва от това, че винаги ще си дава константи времена заради старта и автомата.и за да ви дам още един хинт, ще ви кажа че хеча 5-та който също отпадна е 110 киловата на гумите на дино ;) вие си правете сметката как върви 1-чката :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем че бмвто е висока 14ка,тогава ти нали беше 14.9-15.0 ? А като ти прави 4 коли на 400м какво става? Ако имаш път към Сф,драсни едно лс да ги замерим с моя кораб майка(който си е висока 15ка(15.8) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не виждам нищо чудно в цялата ситуация. Сравнявате пак несравними коли. Хонда няма кола в класа на тва БМВ, било то нова или стара. Само да споменем че 120d струва колкото нов Акорд или Сивик Тайп Р. Бавареца е нов дизел на 5-6 години, със задно предаване, 2.0л и е 197к.с. и 410Nm и струва над 55000лв нов. А сега кажете ми коя хонда от форума или от гамата, която сега е актуална се доближава поне малко до комбинацията от тези показатели. Гледайте реално на нещата, карайте си колите за по няколко хиляди лева и се радвайте на емоциите - не преанализирайте! :lol:

 

П.С. Нов дизел на 5-6 години, със задно предаване, 2.0л., 197к.с. и 410Nm = Публикувано изображение

Редактирано от zarrick
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е тръгва с газ и спирачка с въртене на гуми без проблем.

така е аз леко само го цъкам на 2000об. колкото да върти там и после заварка на газта и върти гуми...1м :lol: пробвал съм на 3000об/старт и се окопава малко. после гледаш само пътя и огледалото за обратно виждане - оборотомери, предавки и тем подобни детайли не те вълнуват особено :lol: но такива стартове са вредни за кутията понеже маслото и загрява бързичко и не трябва да се прекалява.БМВ-то не е нищо особено, но просто е кола на 100% - мотор, кутия, окачване, управление, динамика и затова като е пакет и работи в синхрон си дава приятни резултати само с едни по-големи джанти/гуми и ремап. 2 бона тунинг и търкаляш по улиците.какви времена дава на 400м. незнам и никога няма да разбера. предназначението е друго и затова си нямам на идея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Евала колега! Страхотен пост! Прав си за това - конкретното БМВ с тези екстри, които има (те са много) е било 67-68 000лв ново. Само екстрата 6-степенен автомат е 5 хилки. Ама ние даваме газ за кеф - не за резултати. Васката поне знае, че кой каквато кола има под ръка се замерва без значение резултата. Какъв е смисъла иначе да си караме колите и да ги чоплим постояно ако само лаем по кафетата. И аз карам Сеат Леон ФР ТДИ и като се кача от Бимър-а на него и ми се реве :ph34r: Просто има премиум марки и останалите коли. И за съжаление от там идва тоталната разлика в цената.Знам, че масово се хейтват БМВ-та и мохабеда е, че БМВ може да го бие само друго БМВ, тоест ебаси мъртъвците. Аз лично съм отсякал с ФР-а стотици видове БМВ-та произведени последните 30 години, но по-новите не са като старите. И за едно си прав - като караш кола на предно и кола на задно едновремено ти става ясно, че предното предаване няма как да има нищо спортно в него и принципно е практично, но не и динамично :blink: . С предно си пазаруваш от Била и толкоз. Нито завои, нито стартове нищо. Колата ти винаги има една тежка котва отпред и тотална липса на динамични характеристики на шасито.Аз лично нямам намерение повече да карам коли на предно предаване. Но това е пределно ясно на всички фенове на моторспорта...

Редактирано от Dragi4
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си съвсем прав. Специално Хонда имат няколко модела с предно предаване, които ще направят смешни коли с два класа по-високо от тях. Такива са Японските версии на Сивик Тайп Р и на Интегра Тайп Р. Но тези коли са конструирани да са максимално ефективни на писта, а не на драг или дрифт. Замисъла на всяка що годе спортна хонда е именно да е ефективна на писта - с приоритет към динамично управление. Не знам защо се е наложило драга като мерило на този тип коли, той изобщо не им е силата. Както и да е, всяка система си има преимущества и недостатъци. Да отричаш едната защото си почитател на другата е несериозно. Това обаче е друга тема и мисля да не навлизаме повече в оффтопик.

Редактирано от zarrick
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

..............................................Съгласен съм колега! Не съм запознат, но знаеш как е в общия случай на предното предаване. Не отричам нищо, всяка кола и технология си има + и -.Просто споделям мнение - предното не ме кефи и толкоз. Аз говорех по принцип за предаването, не за Хонда или коя да е друга марка.Важното е да има фенове и да се дава газ разумно и безопасно :D

Редактирано от Dragi4
�е цитирайте предходното мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да приемем че бмвто е висока 14ка,тогава ти нали беше 14.9-15.0 ? А като ти прави 4 коли на 400м какво става? Ако имаш път към Сф,драсни едно лс да ги замерим с моя кораб майка(който си е висока 15ка(15.8) :)

нали, странна работа. ще се повторя пак. вече имам чувството, че го пиша на всяка една страница в тази тема. не мога да давам 14.9 на всеки старт. от 10, 3,4 да са такива, останалите са по-слаби. не съм машина, а й колата не може да дава 100% максиума винаги. може и вината да е в мене. като споделям, колко давам казвм най-доброто, което съм постигнал. на Калояново на националната имам записнао 15.3 применро. при тия атмосферки с невроятните си 150 нютона всичко е от значение, особенно килата. кога съм с пълна газова или с празна газова или с 5 литра бенз, или с 20 литра. какъв е бензина въртре, дали е 95, дали е 100 октана. всичко е от значение. (повтарям, че в случея с гонката с бимъра нищо от изброените няма значение :D )какви марки са колите при замерването е все едно, важното е газ да се дава. все пак всичко е за спорта и за шоу. никой не печели никакви дивиденти от това. и в крайна сметка си ръчкаме ежедневните коли. както обикалям кафетата вечер, така отивам и давам старт.прекалено много се анализира, а в крайна сметка всичко е за удоволствие ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво, най-после да видим свестен клип а, не само стопове!

  • Нагоре 3
  • Надолу 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз искам да призова за спазването на добрия тон щото иначе ........... почивчици, и без тва им е сезона ся!

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еее едно пипнато дизелово БМВ като отупа няколко пипнати хонди и вие вече ще го линчувате и ще го редите с варелите от ютуб

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера защо се снима на старта, като там така или иначе автомобилите тръгват заедно и реално няма такъв интерес. Ако на самият старт едната кола вземе 2-3 дължини над другата то значи гонката не е успорвана => не е интересна. Снимайте на финала, за да се виждат тия "2-3-4-5" коли дето си ги правите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз съм виждал такива дължини да се стопяват :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Естествено, това е ясно, въпроса е в това, че като се отразява дадена гонка се казва крайният резултат, а не положението на старта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а защо не провате от летящ старт да се гоните щом е проблема в старта?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не мога да разбера защо се снима на старта, като там така или иначе автомобилите тръгват заедно и реално няма такъв интерес. Ако на самият старт едната кола вземе 2-3 дължини над другата то значи гонката не е успорвана => не е интересна. Снимайте на финала, за да се виждат тия "2-3-4-5" коли дето си ги правите.

На гонката от клипа с Васката има и клип на финала...И двете коли са върнали газта, но разликата е огромна. Всички са на старта, затова клиповете са от там. Явно е по-интерсно за тези, които присъстват там. На вас очевидно Ви е по-интересен самият резултат. Тъй като не е приоритет, затова рядко има клипове от финала...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре,а защо не провате от летящ старт да се гоните щом е проблема в старта?

Колега, ще ти дам един жокер - един дизел за да развие 100км/ч е минал от 1-ва на 2-ра и е на 3-а...Та ако има летящ старт и се избегнат 1-ва и/или втора резултата ще е още по-добър, но не за Хондата...Пробвано е. Проблемът с летящия старт, е че рядко и двете коли тръгват едновременно...Ако направим летящ и съм 3-а примерно на 2000об/ин (всички НМ чакат) тогава повярвай ми става безинтересно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отказвам летящ старт с дизелов чипосан автомобил :lol: :lol: :lol: пробвано, не е интересно :blink::dry: мдам гледах клипа от финала. бай Илия е върнал газта, а аз съм е върнал още преди това, колите минават на свободна през "опеарторите" с огромна разлика помежду им :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледате нещата от грешната страна, не Е бЪрзо бмв-то е а вие сте бавни .Сдна прилично пипната кола ще го отнасе доста грубо ...просто това е кола направена да си ходиш с нея до магазина да пазаруваш, но не много че е и малЪк багажника... :rolleyes:

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е много трудно да биеш стоков седан вти :lol: аз бих го тествал тва бмв ама е далече че тука само мки тормозим :P

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Гледате нещата от грешната страна, не Е бЪрзо бмв-то е а вие сте бавни .Сдна прилично пипната кола ще го отнасе доста грубо ...просто това е кола направена да си ходиш с нея до магазина да пазаруваш, но не много че е и малЪк багажника... :rolleyes:

Точно така :lol: Колата е просто един компактен премиум автомобил. Става за джуркане назад напред из България и чужбина и отделно е с доста по-спортно поведение от много други спортни и нетолкова спортни коли. Нищо повече.Стига с тия БМВ-та качвайте някакви други клипове да се лае :D Редактирано от bai_ILIA
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне при мен нямам проблем с летящият старт с чипосаните БМВ-та даже е по-добре че много късам съеденители:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледате нещата от грешната страна, не Е бЪрзо бмв-то е а вие сте бавни .Сдна прилично пипната кола ще го отнасе доста грубо ...просто това е кола направена да си ходиш с нея до магазина да пазаруваш, но не много че е и малЪк багажника... :rolleyes:

correct! все пак говорим за 15 сек коли :rolleyes: в крайна сметка е важното да се дава газ и да има забавление :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да попиша за последните 10 дни кво напрайх с икономика :DSeat Ibiza TDI, не съм сигурен дали беше с 1 или 2 червени букви, ама много черно пушеше, от 50 до към 120 ми взе към една кола. После спряхме на един светофар, но аз бях зад него и при тръгването на 6000 оборота трябваше да пусна газта за момент, защото не искаше да се дръпне от лентата и щях да го цуна отзад :D останах на 2-3 коли зад него и така си вървяхме заедно до към 110, ама такива пушилки, чак почти му се скриваше колата, явно нещо барано имашеGolf 3 TDI с червено I пича на един светофар ми бипка и вика аре, при което не можах да реагирам веднага и излезе 2 коли пред мен, но на 70 км вече го настигнах и му махах за чао :DSkoda Octavia ми се лепна на един паваж и ми мигаше 2 минути в задния жам, след което ме изпревари и ми пусна аварийни... Паважа свърши, хвана ни светофар след което стана много грозно за него, чак не можех да повярвам, че до 100 беше на поне 4-5 коли зад мен, нямам идея с какъв мотор е била, явно нещо доста слабо...И накрая Mazda MX3 Пича спря до мен на един светофар и ме попита 1.4 ли съм :D Казах му да и той измрънка ами айде да я видим след което още на 1-ва разбра, че не съм 1.4 ахахах до края на 3-та беше някъде на 2-3 коли зад мен :DТова е от мен и моите светофарни подвизи :D :D :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

интересно маздата с кой мотор беше?:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Амиии сигурно ще е бил някой 1.5 или 1.6 До колкото знам има такива с 1.6 105 коня мисля и 1.8 V6 ама там не се класирам със сигурност :DНо пича определено си търсеше да се дърпа с 1.4, явно е бил такава и се е взел за бръз :D

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...на 100% е била 1.6 90коня другите ще те бият без проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това имах предвид,тя мх-са са потежки от 323ките и не вървят повече от тях,дори и при шестаците.имах 323 в6 и затова го казвам от опит.Едва ли мазда ще бие хонда ако са изравнени силите:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хайде да не го бие мазда 1.8 без проблем :) нека колегата Drike да каже как е ударил такава със англичанка Д16у3 :lol: така че неможе да сте сигурни дали ще го бие "без проблем" :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...