Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

къде изчезна колегата с Добричката хонда да я покаже най-накрая?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 16.06.2011 г. at 18:45, 'neno_11' написа:

къде изчезна колегата с Добричката хонда да я покаже най-накрая?

Липсвам ли ти вече ... когато съм на линия ще се пуснеме нали знаеш, стига си ме търсил под дръво и камък ... Последните 2 пъти не съм ходил има ли някой друг с който да си струва да се пускаш или е все същото? Редактирано от Doomwisher
  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а има едни умрели БМВ-та 2010г на по 280 коня и след пипане от страна на Келеша и най накрая ми взеха една кола преднина:) Говоря ти за Едуард с 535цата, предната седмица непоиска да се пуснем,после при Тонито във Варна срещу 1000лв. и е пред мен:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
:blink:Сериозно ли ве брат! Тоя го знам верно е голям келеш, уж фенче на БМВ, а не си знае номера на двигателя, ти преди го биеше до колкото знам. От място ли се пуснахте или на летящ? Редактирано от Doomwisher

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи това БМВ вече е чипосано, еее опасни са тея баварчета че няма някой натокана Хондичка 1.6 в Добрич да им го сложи :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

някаква Хонда мотор 125 куб. щял да ми маха докъто ме минавал... айде вземи тия 50 метра разлика. не му се вярваше на момчето :D . сега търсим 250 куб. за сверка, за спорта :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То не е много за хвалене ама.. Тая вечер отивахме на кафе с приятелката ми и една нейна позната, Хондата е 1.6 113 коня качена на 16-ка джанта 205/55 гума(доста мудна), на газ, спортен филтър, изгнила генерация и мъфлър на края :). Спирам си на светофара, чакам си зеленото, спира до мене едно младо шофьорче с приятелката си до колкото видях. Кара Гоуф 3 5 врати. Не знам матор и какво има вътре. Дадох му стара, като ми взе една кола, че нямах намерние да се гоня. До края на 2-ра бях 1 кола пред него и ударихме спирачки, че идваха едни гадни топчета. Пусна аварийните момчето за поздрав! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 дена на излиза от Варна по магистралата, под камерите минавам с 50 до мен минава с 60 един Ситроен Ц4. Под камерите на 3-та и почнах да натискам леко пред него, леко отпуска да изостана и тъкмо отпуснах да видя кво пише на задника му и тоя свали една предавка и настъпа. И аз настъпах пуснах на бензин, че с тая газ много зле и до края на 3-тата бах с малко (50-70см) пред него ама на 4-та се изравнихме. Започнахме от 80-90 до малко над 180 и пред мен имаше кола и трябваше да бия спирачките. Човека намали след това и като се отбиваше към летището си свирнахме и вдигнахме ръце. Нямам идея с какъв мотор е бил, предполагам, че е 1,6 120 коня щото ако беше с 1,4 90 коня, както е по тежък от мен щях да го водя доста убедително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 7.06.2011 г. at 15:02, 'rollin' написа:

 

Тоя с Аудито дали не ви демонстрира агресия с тоя разстрел през аварийната лента. :)Нещо тоя Прелюд почва да издиша при 220 километражни ... това по ГПС колко е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 11.05.2011 г. at 20:13, 'jivaka' написа:

 

автомат ли е била 540ката?От всички Хонди твоята ли се води, че върви най-много нагоре?Ти ли кара на Сливен... ако да ... какво време и терминална имаш? Кви коне е тва H22, че не съм много в час с Хондите? С М5ца гледах, че имаш старт ... нагоре какво се случва и на каква дистанция карахте? Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, аз съм правил дръпка с такъв ситроен, хем моята е сивик англичанка и до 120 км/ч бях пред него. Тия ситроени с 1.6 двигателя мисля, че са 110 коня. Поздравления за победата :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 22.06.2011 г. at 6:15, 'MaXo' написа:
  На 11.05.2011 г. at 20:13, 'jivaka' написа:

 

автомат ли е била 540ката?От всички Хонди твоята ли се води, че върви най-много нагоре?Ти ли кара на Сливен... ако да ... какво време и терминална имаш? Кви коне е тва H22, че не съм много в час с Хондите? С М5ца гледах, че имаш старт ... нагоре какво се случва и на каква дистанция карахте?
да той я кара...... мисля, че удари ниска 14ка;)..... х22а заводец е 200 коня.... вече от тук нататък какво е правено и какви коне, само той си знае;) Редактирано от DohcVtec

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 22.06.2011 г. at 6:51, 'stefan26' написа:

Колега, аз съм правил дръпка с такъв ситроен, хем моята е сивик англичанка и до 120 км/ч бях пред него. Тия ситроени с 1.6 двигателя мисля, че са 110 коня. Поздравления за победата :)

Тия ситроени доста си вървят,110 к.с.,1.6 мотор,с много къси скорости е, към 150 н.м. мисля, и до 3000 об.е доста спънат, след тях си получава нещо като турбо и изведнъж обръща оборотомера, много приятна за каране кола, чисто нова. Спирачките са мн. яки ,пипаш педала и те хвърля на таблото.Като седнех в Пежото(306) ми след него, първото нещо което ми правеше впечатление беше, че няма спирачки,отделно все едно карах на Флинстоун количката.След 1-2 км.свиквах.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ъъъъ...комшията кара такова 1.6 110коня ситроен-че , няма по спънат кон,върви по малко от ТД 90к.с.....(вярно семи аутомат е) ама се тая :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този двигател 1.6 не е ли 120к.с. разработен от Форд и Пежо?? Имам приятел с такава Ц4-ка и си върви доста добре, като влезе в обороти и акорда не може да си каже името...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж са по 120коня и 160Нм...мойта кочинка си е Д14 90коня, нямам климатик, няма хидравлика :) Важното е, че бяхме на равно :) И е много интересно как моята тръгва за малко пред него, после се връщам малко по назад...един вид се усеща че кривата на мощоноста не е абсолютно равна а има леки спадове и възходи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как разбрахте, че е 120 коня ? Имат 9 бензинови модификации. Сигурно ситроена е писал, че с VTI се е дърпал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като не знаеш че има, значи няма такъв :blink: Разгледай тук и ще видиш че има. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/citroen/c4/

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По прицип незнам защо е толкова от значение но за С4 1.6 има (110,120 и150 коня)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 24.06.2011 г. at 13:48, 'kvd74' написа:

Тука аз виждам кола пълна с олигофренчета,които си мислят че са в най-мощната кола в България,ама не-доказателството,насрания поглед на детето дето кара ,след като шарана с аудито ги задмина по най-неправилния начин,и сякаш са спрели.

Не той просто ги точкова. :) Даде им малко преднина да види колко могат и после ги приби ,че то докато набере прелуда свърши магистралата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....винаги ще има хейтъри....за това сме на това дередже.../офф

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я тая 14 секундна хонда как добре върви :) Поздравления ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ей Риба,пере те пералнята якоПубликувано изображение

Ей го рибето:

 

Публикувано изображение

Редактирано от policeman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Сега ще бъде публично опют от половината във форума! Браво наистина е много бърза ;)

Редактирано от B7_
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VTI-то срещу бившата ми Астра C20XE(15.2 по г-тек) 2:0 :D :D :D малко по-малко от 2 коли разлика в моя полза :rolleyes:B16A2 vs C20XE по-рано през деня Куков ме разтреля с В20-ката на събора доволно :lol::lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
  На 26.06.2011 г. at 17:48, 'TrAdIuLi' написа:

Тук едно леко стартче с моя приятел Цецко с черното 500конно СубаруЕвала ,че ми даде старт от движение макар и от 50 ........

Какви са тия Сивици, дето обръщат така километражите, бе!В началото реших, че субаруто се гаври и не натиска, но като видях километража преглътнах тежко. Редактирано от Ryuugan

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да бърза е хондата на Ванката като аз наживо виждах как варви това субаро на правата на Сливница просто е терминатор направо, евала за хондата браво ;)

Редактирано от west bam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Само за справка искам да попитам Сивик 5-та ген. VTI ще бие ли BMW Е36 325i (192 коня) на 400м, ако и двете са стокови?Понеже спорим тук с едни приятели, а аз им казвам че хондата ще бие.

Редактирано от NesTea

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са стокови и 2те си мисля, че хондето трябва да е отпред на 400м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D Ако са стокови и двете, мисля че зависи само кой от шофьорите е по-бърз и прецизен в сменянето на предавките.И двете машини за горе долу със сходни динамични показатели.Зависи и от техничесткото състояние на машините и може би на първо място кой е с по-хубавите гуми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата вечер замерих с 3 дизела. Ибиза ФР 131 кона с 1ип (175 коня) Леон 150 коня с чип 180 Леон с с сменено турбо, помпа, настройки, метанол, но БЕЗ сликове. резултат 2х2 победи срещи ФР-а и Купрата с по-една кола, половин кола, един калник. С напомпания дизел Леон свършихме мигач до мигач. така че, поздрав за дизел групата :P :P :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизелите са страшни за дръпки не ги подценяваите

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да споделя и аз 2 старта от снощи..голф 3 ГТИ 150 магарета срещу мен д15б-зле 5-6 коли в моя полза..хонда сивик д16з6 сток пак срещу мен 4-5-6 немога ги зброя.. :ph34r:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.06.2011 г. at 8:25, 'v1k7or' написа:

Ако са стокови и 2те си мисля, че хондето трябва да е отпред на 400м.

Малко ще е спорно но за сега една идея за хондата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

модовете по д15ката са минимални..пълна инжекция по голям дросел,даже няма чип още..с 16ки..без генерация.. д16ката е сток и ГТИ-то е сток..

Редактирано от nikolai/qnkov
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси тия Д15Б2 много люти бря

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да бе като да не повярваш още малко ще бият и ... :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
  На 28.06.2011 г. at 18:01, 'nikolai/qnkov' написа:

модовете по д15ката са минимални..пълна инжекция по голям дросел,даже няма чип още..с 16ки..без генерация.. д16ката е сток и ГТИ-то е сток..

На националната участва ли на драга?
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...