Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

1-ва гонка за годината: Хонда Сивик 1.6 вс Опел Астра 1.6 (ПАТРУЛКА) - резултат - 50 коли в моя полза последвани от 15лв в полза на куките! :):lol::D

...ти да не си заложил 15 кинта,че ще паднеш :cool: ..иначе в движение си направихме гонка с един Еспейс собственика каза,че е 115 коня 2.0 кубатура.От 50 до 130 поне 50 м след това изключих на свободна мислех,че е свършило,но оня не се беше отказал име застигна и се наложи да продължа беше излязъл при 150км/ч една кола пред мен до 180 остана на 4 коли зад мен и се примири ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро си купих сивик 6 ген хечбек (d15z6) и още не съм се гонил , но от извесно време един авер с опел тигра 1.6 16в (106 коня) иска се згоним и ми е интересно какво ще стани ако някой е пробвал таква гонка нека сподели .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от летящ от 70 до кам 120 му направих 2 коли някаде... :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от летящ от 70 до кам 120 му направих 2 коли някаде... :lol:

Мен ме интерисува какво ще стани от място .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ми щом от летящ го отупах от място няма да има шанс

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5.00 сутринта Габрово. Тръгване от Механото-спирката. Хонда сивик Д15Б2 <-> Пежо 106 рали. Хондата води с 2 коли преди ляв завои посока стадион Априлов. Скорост на Хондата 130-140км/ч. Скорост на Пежото ??? 2-3 коли одзад. Малко недозавиване на Хондата но остава в платното си и ускорява в 70% в завоя. ГОЛЯМО недозавиване на Пежото -напускане на платното и късмет само бордюр.

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: Тоя фен редовно се захапва. Единия път ми подаде лоста аз бях с Голфа ( :cool: ), даже не мислих че се гоня, защото го карам винаги със забита газ в ламарината (1.4 е) ама явно пича реши че се гоним и веднага подаде :) Там е малко кофти завоя ако не го знаеш с колко може да минеш. Скоро една комшийка пак така изправи там ама уцели 2 коли насреща. п.п. Док, ейтака ако караше и на пистата ... стигане нямаше да имаш ;):D И завоя е десен не ляв :huh: Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здр. колеги търся някоя вти(сток) за замерване,може и не толкова сток.За региона на софия.....; ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1-ва гонка за годината: Хонда Сивик 1.6 вс Опел Астра 1.6 (ПАТРУЛКА) - резултат - 50 коли в моя полза последвани от 15лв в полза на куките! :lol:;):D

...ти да не си заложил 15 кинта,че ще паднеш :lol:
Хаха - не, просто не знаех, че са ме подгонили и след около 1км спрях и те ме настигнаха! Разминах се с 15 левчета подкуп, щото повече нямах! :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро се пробвах 2-3 пъти с една алфа 147 от тези дето са 120 к.с. мислех си, че ще вървим наравно, но се оказа, че моя икономик D15Z6 като подмине 5000 оборота и направо излита пред тая алфа :lol: И от летящ старт с 60 км/ч до към 80 вървим заедно и от там до към 115 излизам 3-4 коли пред алфата :lol:Обаче пък преди 2 дни едно БМВ 120d такъв бинокъл ми даде, че ;):lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче пък преди 2 дни едно БМВ 120d такъв бинокъл ми даде, че ;):lol:

Нищо чудно, 163hp са си доста (или след 2007 дори 177hp), като това е дизел и въртящия момент към тия коне е доооста (340/350Nm). :lol:Аз много имам мерак да подам лоста на едно такова, интересен ми е резултата, но досега не съм имал тази възможност. Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И като каза бмв та тази вечер Киро така раздаде на едно бмв че чак бмв то се счупи в опит да догони киро с пускане на нитро ;) Бяха една сурия баварки за подкрепа уж ама много им се смях,даже щеше да ги блъсна докато се гонеха, никой не ми направи път да мина напред и щеше да направя консерви от бмв та :lol:пп;киро евала братле много бегаш,давай клипа

Редактирано от JeepersCreepers

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е смешно бе трагично е Е30 2.5 с нитро да го счупиш срамота,продължавай така и няма да има каква кола да ти докарат да се пускаш :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:084c95dc - тук паднах(с кола) бях с икономичния чип.(къде ли гледам на гонка с икономията). :blink:http://vbox7.com/play:a35be85c ТУК сложих които трябваше и нещата веднага си доидоха на мястото. !!! Редактирано от K1r1L
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Тая Хонда заслужава паметник до Лукойла

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига е да няма да мре колата че да и слага паметник :blink:По скоро един билборд не се закачайте с тази хонда и снимкатаи !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига е да няма да мре колата че да и слага паметник :blink:По скоро един билборд не се закачайте с тази хонда и снимкатаи !!!

Маи ще идвам до морето да видя как ще ми се отрази морския бриз и да видя тоя седан

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хахахаах ми ела де колко време те врънкам ,за теб специално ще сложим икономичния чип :blink:хем ще ми докараш тубата,че и аз да покарам малко че с тия бебешки налягания от0,4 ми писна !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аааа няма да е скоро,ще чакам за да мога и 1-2 плажа да направя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сивика ми срещу сеат леон 1.9 ТДИ с не го знам колко коня е малко го изпуснах на страта но !!! http://video.data.bg/27/109063

Редактирано от atanasbe

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се дръпнах с колега със зелена англичанка, доста изтупана изглеждаше - първия път не знаех че иска да се дръпнем но щом настъпи реших да видя точно какво ще направи - според мен англичанката вървеше колкото моята на тези скорости на които ги изтествахме (на два пъти се изрязахме в Дружба въпреки че нямаше много място, нещо до към средата на 3-та). Моята е 5-та д16з6 сток и върви точно като такава.. Сериозно го подозирам колегата че имаше някаква б16 под капандурата (или нещо нагоре) щом дори в тези скорости в които съм най-силен бяхме наравно а той принципно е по-тежък...пък и на рев го докарваше.. Ако може да си признае какъв двигател има...

Редактирано от asentchernaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

днес се дръпнах с колега със зелена англичанка, доста изтупана изглеждаше - първия път не знаех че иска да се дръпнем но щом настъпи реших да видя точно какво ще направи - според мен англичанката вървеше колкото моята на тези скорости на които ги изтествахме (на два пъти се изрязахме в Дружба въпреки че нямаше много място, нещо до към средата на 3-та). Моята е 5-та д16з6 сток и върви точно като такава.. Сериозно го подозирам колегата че имаше някаква б16 под капандурата (или нещо нагоре) щом дори в тези скорости в които съм най-силен бяхме наравно а той принципно е по-тежък...пък и на рев го докарваше.. Ако може да си признае какъв двигател има...

колега не подценявай англичанките , и в тях има живот, аз мисля че най много да д16у2 ако не и д16у3 и при тях има някои в които има сила !!! поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тежки англичанки нямат абсолутно никакъв шанс срещу д16з6-7-9 в 5 ген.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тежки англичанки нямат абсолутно никакъв шанс срещу д16з6-7-9 в 5 ген.

еее чак пък никакъв, не съм сагласен понеже с моята у3-ка дето е само 113 коня съм дръпнал достатакива но повечето са били купета за хеч не помня и са падали !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как кола която е с около секунда по бавна дърпа .!Прични (ИЛИ шофера е некадърник или колата е капуТ) :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам как кола която е с около секунда по бавна дърпа .!Прични (ИЛИ шофера е некадърник или колата е капуТ) :P

сигорно :tooth:
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези тежки англичанки нямат абсолутно никакъв шанс срещу д16з6-7-9 в 5 ген.

еее чак пък никакъв, не съм сагласен понеже с моята у3-ка дето е само 113 коня съм дръпнал достатакива но повечето са били купета за хеч не помня и са падали :P
абе и да не е хеч а седан 5-та с двигател д16з6 ако е наред не би трябвало да си отпред..без да те подценявам може да са били седан 90 коня или шоферите да били неопитни.. мен например като бях взел мойта още на първия ден се дръпнах с една корса гси 1,6 пипана не мога да кажа колко коня но не по-малко от 110, на първата дръпка не можах да тръгна изобщо и ме наказа много, на втората пък не уцелих трета и пак ме би със съвсем малко но ме би. Усещах че ще го бия тоест че колата ми е по-мощна, но той ме би. И обратното, не искам да ти казвам със старата японка 1,4 какви добри дръпки съм правил, например срещу опел гси астра 136 коня, просто я изненадах и я вкарах в правилните обороти, и докато астраджията докато се усети вече нямаше време да реагира щото трябваше да спира Искам да кажа че е много относително но конкретно в случая на тази силата си й личеше някак си, и звука дори заглуши моя което не е никак лесно –витека ми вкл още на 2900 оборота.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ехееее ти сигурно имаш I-Vtec.. :P П.С. Англичанките си вървят доста добре така, че не ги подценяваите!

Редактирано от B7_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не искам да съм заядлив, но сега пък 90-тки не са със сигорност ,понеже момчетата са ми приатели и са с купета д16з9-125 кончета , и старта си го правим от място :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина не са за подценяване англичанките,нищо че малко по-тежички.Особенно тази на колегата Mom40_87 върви доста добре.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя върви, ама доколкото се сещам май не беше пълен сток колата му нали ? :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега не искам да съм заядлив, но сега пък 90-тки не са със сигорност ,понеже момчетата са ми приатели и са с купета д16з9-125 кончета , и старта си го правим от място :blink:

колега и аз не искам да съм заядлив, казвам каквото мисля и предлагам да не спорим понеже някак става тъпичко. Аз друго питах и изведнъж всички собственици на англичанки се почустваха подценени :tooth:Пък на колегата за I-VTEC дето е писал ами не е такъв нормалния си е просто му е сменен режима при който се пуска и това не е някаква тайна или трудно да се направи.. така дойде колата от чужбина настроена, така си работи и това много ме кефи просто казах че прави колата доста шумна още при 2900 оборота, ако иска да се разходи до младост да му демонстрирам. Редактирано от asentchernaev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

2900 :blink: контролер или чип ? Според мен тези обороти са прекалено ниски за втек.И да не съм съвсем Офф.-гонка с Вектра(С20N май мотор,посгъстен)почти кантар на 400 м,много добре върви ,а и с моите 90 кс ,толкова :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що да е контролер или чип ? Те на икономиците там им се пуска Втека :blink: Иначе опела има и генерация (по спомен) и чеп.Двигателя е ц20не. Той още от преди си вървеше повече от нормален такъв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми спомена и нещо, за друга глава, барабар с валовете и всмукателя, но като гледах изпускателя, не ми се видя като фабричен, най-малкото не беше чугун, а стоманен...ако говорим, за един и същи човек :blink:П.П. Да не съм оф, същата вектра преди ми слагаше половин-една кола - сега май към две, да не са и повече :tooth:

Редактирано от LAMER

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи е от хе изпускателя.

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...пичове Англичанка 125кс. няма никакъв шанс срещу Купе 5 ген. 125кс. аз съм се пускал.Просто килата си казват думата.На хонделите всяко кило отгоре оказва влияние :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пък на колегата за I-VTEC дето е писал ами не е такъв нормалния си е просто му е сменен режима при който се пуска и това не е някаква тайна или трудно да се направи.. така дойде колата от чужбина настроена, така си работи и това много ме кефи просто казах че прави колата доста шумна още при 2900 оборота, ако иска да се разходи до младост да му демонстрирам.

 

Колега, не е нормалния. Не правиш разлика между VTEC и VTEC-E. (Не говорим за i-VTEC.) И това, че е шумна, не означава нищо (все пак и ако спукаш гърне става какафония, но файда няма, нали така).

 

Мисля, че е редно поне с едно-две изречения да се внесе яснота по въпроса, за да не се излагаме пред хората, все пак не само ние си четем форума. И ще ме извините за offtopic-а (тук вали от 1 седмица и нямам никакви стартове), но

 

VTEC-E е версия на SOHC VTEC, която се използва за увеличаване ефективността на двигателя във ниски RPM. Когато си (в твоя случай) под 2900 оборота, по един от (двата) всмукателни клапани на всеки от цилиндрите не отваря напълно, а едвам, водейки до обедняване на сместа. Над тези обороти се плъзга едно щифтче (използва се налягането на моторното масло, както при нормалния VTEC), което заключва въпросния клапан към другия и вече двата отварят напълно, водейки до по-богата (нормалната за двигателя) смес.

 

Тоест накратко в най-ниските обороти двигателя се скопява допълнително за икономия с бедна смес, а в средни и високи RPM просто си работи нормално. Системата VTEC-E (economy) не се използва за увеличаване производителността на двигателя във високи RPM, както е при DOHC/SOHC VTEC, а за увеличаване ефективността на двигателя във ниски RPM.

 

Така че, не, няма нищо общо, и дори от 1000 оборота да го направиш да се "включва", колата ти няма да тръгне повече. Още повече включването много рано дори и на нормалния VTEC (да речем на 4000 оборота) с допълнителни контролери или чип, е една голяма (всеобща и на психическа основа) заблуда, че води до положителни резултати. Но това е друга тема.

 

Мерси за вниманието. Поздрави!

 

ПП. Сега видях, че Теро ме е изпреварил !!!

Редактирано от В16А2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък вчера се сгоних с една мацка с червена MR2.За разстояние от 3 светофара в адското задръстване успях да пристигна на последния с около 30сек. преднина...пеш... :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...