christo 14 #1 Публикувано 26 Октомври, 2013 Здравейте колеги Понеже в нета няма достатъчно написано за нашия модел реших да пиша в тази тема какво правя ,какво съм направил или просто какво съм намерил за модела което би заинтригувало останалите собственици на Харви .Това в никакъв случай не е проект понеже няма да правя нищо фрапиращо по колата си просто доизпипвам работите който гледам всеки ден и са ми трън в очите . Поздрави 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #2 Отговорено 26 Октомври, 2013 Преди около седмица сложих ветробраните , на Heko са около 55 евро с доставка до кипър , доволен само че преди монтаж трябва да се сложи двойно залепяща лента по цялата дължина иначе леко провисва в средата .Днес нямах какво да правя и реших да сменя цвета на часовника , което стана по следният начин :Отваряте часовника ,махате го , на рамката на часовника има оранжева пластмаса , изкъртвате я най безмилостно взимате някакъв прозрачен дебел найлон аз използвах парче от опаковка на парфюм , след което го затъмних с нормално фолио за прозорци (мисля че беше 20%) после го наместих на мястото му и го закрепих с горещ силикон . Това е ефекта : следващото което смятам да направя е да сменя подсветката на километража и парното , пробвах с диодни крушки , не става пластмасата е оцветена , едно че е слаба светлината ами че е и жълта , пробвах снощи да изчистя панела на парното с лакочистител , жълтата боя падна но и буквите се затриха .Решението : панела на парното го поръчах километража не още , ако някой иска да знае от къде и как да пита на лично че да не спамя излишно , за сега е това . Наздраве и весел уикенд . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svesevo 9 #3 Отговорено 28 Октомври, 2013 ...охххх......луд умора нямаааа..... Преди около седмица сложих ветробраните , на Heko са около 55 евро с доставка до кипър , доволен само че преди монтаж трябва да се сложи двойно залепяща лента по цялата дължина иначе леко провисва в средата . Днес нямах какво да правя и реших да сменя цвета на часовника , което стана по следният начин : Отваряте часовника ,махате го , на рамката на часовника има оранжева пластмаса , изкъртвате я най безмилостно взимате някакъв прозрачен дебел найлон аз използвах парче от опаковка на парфюм , след което го затъмних с нормално фолио за прозорци (мисля че беше 20%) после го наместих на мястото му и го закрепих с горещ силикон . Това е ефекта : следващото което смятам да направя е да сменя подсветката на километража и парното , пробвах с диодни крушки , не става пластмасата е оцветена , едно че е слаба светлината ами че е и жълта , пробвах снощи да изчистя панела на парното с лакочистител , жълтата боя падна но и буквите се затриха . Решението : панела на парното го поръчах километража не още , ако някой иска да знае от къде и как да пита на лично че да не спамя излишно , за сега е това . Наздраве и весел уикенд . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #4 Отговорено 28 Октомври, 2013 Здравейте момчета Един колега попита за цвета на конзолата ми и реших да пусна снимчици Няма нищо сложно в изработката тъй като аз съм неук в бояджийството и мисля че се получи сравнително добре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #5 Отговорено 13 Ноември, 2013 Има развитие Плазмите дойдоха Всъщност не са напълно бели както очаквах а са си сини направо но това не ми е проблем , както забелязвате стрелките са невидими за момента но съм им измислил цяр и на тях - ув боя и ще бодна два ув диода .Инсталацията въобще не е сложна като илзключим това че стрелките трябва да се изкарат . Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 13 Ноември, 2013 Чудничко,само внимавай с "червения" сектор,че е "тунинг"... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #7 Отговорено 13 Ноември, 2013 Червеното в комбинация с уж чисто бялото беше с цел JDM LOOK ама не се получи работата Въпреки това си ми харесва Маркони сега си ми паднал да те питам В другия форум четох твое мнение :''твърда возия след яколко мода на окачването се оправя возията.Би ли казал в какво се състоят модовете че ми е интересно Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 14 Ноември, 2013 Нищо сложно.Колкото ида не ми се искаше смених оригиналните пружини.Стареят мамка им,нищо ,че на външен вид им няма нищо.Карах и без стабилизираща щанга,но само за офроуд е по-добре,на шосе губиш стабилност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #9 Отговорено 14 Ноември, 2013 Аха , след смяна на пружини по комфортна ли стана возията ? аз ще сменям амортисиори скоро ако ще има разлика ще сменя и пружините . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #10 Отговорено 14 Ноември, 2013 Той- Маркони не ти казва всичко:D/>!Трае си за едни тампончета където ги скъсява, за да му вози по-меко дупето:D/>!Питай го /ако иска да издаде тайната/, или му намери темата тук ,в този подфорум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #11 Отговорено 14 Ноември, 2013 Ауу леко го издаде май Ако реши че може да сподели тази голяма тайна да ми пише на лс .Айде наздраве Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #12 Отговорено 14 Ноември, 2013 Не е тайна,щом съм го споделил веднъж...Резнах тампоните(новите)на половина,за да увелича свободния ход на амортисьора при оффроуд,където общо взето гледам да подобря колата.В града едиствено това помага на легналите полицаи.Естествено тоя моя селския тунинг раваля устойчивостта на магистрала ,където стъпвам рядко..Както и друг път съм казвал Харвито е онеправдано от към тунинг части и нямам кой знай колко голяма свобода,а и в кризата не е редно да се наливат пари за глупости,НО ,ако имах едни свободни 10к,нямате идея ква фурия ще стане... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #13 Отговорено 14 Ноември, 2013 Смятам да пропусна Неискам да намалям стабилноста на харвито ще сменя всичко както японеца го е казал щото с тая височина на купето ако почна да си правя експерименти може да се търкалям в някоя канавка, иначе благодаря за инфото Не ми отговори имаше ли осезаема разлика след смяна на пружините и какви пружини сложи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #14 Отговорено 15 Ноември, 2013 Би трябвало да има,но не е осезаема.Със сигурност спуках преден джам заради тампоните.Пружините няма значение какви са ,аз сложих шведски мисля че бяха ...има тема някъде назад за тях.Клиренса,който спечелих беше около 1,5 см.Но ,ако не влизаш на черно няма смисъл.В духа на темата да допълня един бъг,който още не съм решил как да го предотвратя.При преминаване на река,гръмнах ламбда сонда.Рязкото охлаждане явно пукна кристалите вътре.Говоря за половин метър вода.Смених с NGK,оригиналната беше Denso.Преди да я сменя,карах около 800км с чек и забелязах ,че разхода ми падна доста,разбирайте 7/100 газ,като мощноста и динамиката пострада съвсем малко.Понеже нямах възможност да гледам на таблета си тримовете,които при чек седят на 1-ца,развих свещите да проверя за какво става въпрос,Цвета беше една идея по-бедно от перфектната смес.С работеща ламбда цвета е 2 идеи богата смес.Почвам да се замислям за тунунг по бензиновата карта.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #15 Отговорено 15 Ноември, 2013 Май си доста напред с проучванията Айде прави и после казвай какво е станало Аз също имам проблеми с тампоните на амортисиорите , след нова година ще ги сменя и двете смятам да сложа KYB . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #16 Отговорено 18 Ноември, 2013 Реших да си осветя копчетата понеже никакви ги няма ... диодна лента 3 диода обърнати към светлоодвода и заляти с гореш силикон . за да ги включа използвах цокъли от диодни крушки , понеже има само две крушки панела двете врътки се свързват заедно .Ефекта ...Копчетата на климатика също не избегнаха LEDизирането Вътре копчетата имат цветни блендички , за щастие не са боядисани жълти като всичко друго .. Крайният резултат Врътките не светят толкова силно наживо и не дразнят . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #17 Отговорено 19 Ноември, 2013 Чудесно е станало.Ако те дразни може да добавиш по един резистор последователно на диодите на врътките да се изравни интензитета спрямо таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #18 Отговорено 20 Ноември, 2013 ....,Почвам да се замислям за тунунг по бензиновата карта....Ако измислиш тунинг за тази идея веднага се записвам да ми я направиш и на мен - срещу заплащане разбира се !Като си без ламбда и си с бедна смес - светна ли чека и за бедна смес или не ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
5 GTT 178 #19 Отговорено 21 Ноември, 2013 Колега! Би ли казал лесно ли се сваля конзолата с врътките?! И каква е процедурата, че имам изгоряла крушка на врътката за вентилатора?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #20 Отговорено 21 Ноември, 2013 Като си без ламбда и си с бедна смес - светна ли чека и за бедна смес или не ?Не съм сигурен,какво точно ме питаш,но ще пробвам.Когато ЕКУ-то изолира датчик,който и да е,гледа да не записва грешки,произлизащи от основния виновник.Тук има и нюанси ,които съм забелязал лично(говоря за 2000 година и нагоре).При неточно регулирана газ-карта,след бедна смес ми вади неработещ цилиндър.Това естествено е следствие,Но причината не е неработеща сонда ,а бедна смес.Дефакто няма хардуерен виновник преди прекъсването.За тунинга,можеби по коледните празници,но е крайно гъдел,в смисъл газовата карта съм си я бутнал,имам си 3 карти зимна ,лятна и спортна,четвърта карта изкусурявам оффроуд.В момента в който излезе някой газово ЕКУ със софтуер за андроид,веднага сменям доброто старо Тартарини,че сега един 7-инчов асус си ходи с колата....Идеята за тунинг на бензиновата карта ,дойде след като имах проблем със сондата,но не знам докато е работила,колко вярно е показвала.Това тепърва ще го установя.Денсо е много сериозна фирма и не правят случайни неща,влагани оригинално в автомобилите,изключая афтермаркет свещите.Сега съм с НЖК(сонда) и първото извънградско ще свалям статистики.Не съм си и помислял да сменям мощност и динамика,само козметични неща с цел икономия.СИлов тунинг е немислим с катализатор,който все още ползвам.Доволен съм си от динамиката на бензин,като може да се бутне още малко над 3000 оборота в режим "баир".Най-вероятно тая дупка се оправя с в-тек мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
K1r1L 860 #21 Отговорено 21 Ноември, 2013 (Редактирано) Тази дупка се оправя само със силов тунинг . :lol:/> няма как да искаш 1300 кг със 100 коня 140НМ да има сила :)/> по баир Иска модове за засилване на средния и ниския диапазон .Втек мотора също има дупка до 4500-800 оборота спред мен без да съм го карал ;)/> така си мисля . Редактирано 21 Ноември, 2013 от K1r1L Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #22 Отговорено 21 Ноември, 2013 Колега! Би ли казал лесно ли се сваля конзолата с врътките?! И каква е процедурата, че имам изгоряла крушка на врътката за вентилатора?!Издърпваш пластмасовата конзола , (на щипки е ) почни я отдулу откъм радиото и внимавай да не я надраскаш , махаш буксите на часовника, аварийните, и реотана за задния прозорец .Махаш врътките който са набити , просто дърпаш , после взимаш едно макетно ножче и леко отлепваш пластмасовият шаблон ( този който осветява ) на двойно залепяща лента е , не се притеснявай залепва без проблеми после , и крушките са пред теб 2 х Т5 крушчици . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #23 Отговорено 22 Ноември, 2013 Колега! Би ли казал лесно ли се сваля конзолата с врътките?! И каква е процедурата, че имам изгоряла крушка на врътката за вентилатора?!Издърпваш пластмасовата конзола , (на щипки е ) почни я отдулу откъм радиото и внимавай да не я надраскаш , махаш буксите на часовника, аварийните, и реотана за задния прозорец .Махаш врътките който са набити , просто дърпаш , после взимаш едно макетно ножче и леко отлепваш пластмасовият шаблон ( този който осветява ) на двойно залепяща лента е , не се притеснявай залепва без проблеми после , и крушките са пред теб 2 х Т5 крушчици .само бих добавил една забележка.. до "Макетното ножче" всичко е ОК.. но не е нужно да отлепваш пластмасовия шаблон.. даже мисля че въобще не е предвидено да се отлепва.. отзад на тази конзолка има букси черни, звърташ на 90 град и издърпваш крушката заедно с буксата от задната страна.. така се сменят и на централното табло .. не разглобяваш стрелките и фолиото от предната страна.. просто отзад има едни букси, завърташ и вадиш.. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #24 Отговорено 22 Ноември, 2013 Колега! Би ли казал лесно ли се сваля конзолата с врътките?! И каква е процедурата, че имам изгоряла крушка на врътката за вентилатора?!Издърпваш пластмасовата конзола , (на щипки е ) почни я отдулу откъм радиото и внимавай да не я надраскаш , махаш буксите на часовника, аварийните, и реотана за задния прозорец .Махаш врътките който са набити , просто дърпаш , после взимаш едно макетно ножче и леко отлепваш пластмасовият шаблон ( този който осветява ) на двойно залепяща лента е , не се притеснявай залепва без проблеми после , и крушките са пред теб 2 х Т5 крушчици .само бих добавил една забележка.. до "Макетното ножче" всичко е ОК.. но не е нужно да отлепваш пластмасовия шаблон.. даже мисля че въобще не е предвидено да се отлепва.. отзад на тази конзолка има букси черни, звърташ на 90 град и издърпваш крушката заедно с буксата от задната страна.. така се сменят и на централното табло .. не разглобяваш стрелките и фолиото от предната страна.. просто отзад има едни букси, завърташ и вадиш..Напълно съм съгласе с теб но за мен си е трън в гъза да изкарвам целия панел , а като имаш в предвид че ако отлепиш шаблона няма да му навреди защо да откачам целия панел , за мен беше по лесно и затова го предлагам ако някой предпочита нека го изкара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
M&M 236 #25 Отговорено 1 Декември, 2013 Колегата christo бе така любезен да обясни подробно монтажа на плазмения километраж и сайта от който е спазарен.Аз съм навит за поръчка ,ако има и други колеги можем да пробваме и масова поръчкаchristo :www.moman.eu Вадиш километража , разглобяваш го , маха се стъклото после черната рамка (на щипки са и двете , следва сложното .... махаш стрелките (тва си е гадно и после трудно се наместват махаш болтчетата на циферблатите , махаш ги и тях ,слагаш новите прекарваш кабелчетата и взимаш ток от една от крушките ,после слагаш стрелките но не слагаш стъклото ,слагаш го на колата слагаш буксите и като дадеш контакт стрелките ше идат на майната си , вадиш и слагаш докато застанат на място направи снимка преди да почнеш че да видиш после как стоят в покой .Не е трудно но трябва търпение Колега ако ще поръчваш пробвай да го поръчаш на полски език ... ако е на английски цената е с 17 евро повече ... и ако поръчваш километраж + парно не поръчвай втори инвертор включен е в комплекта с километража Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mohican 12 #26 Отговорено 4 Декември, 2013 Я като сте подхванали осветлението да питам, осветен ли е по някакъв начин циферблата за изминатите километри, че нощно време не се вижда . Така ли си е по принцип Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #27 Отговорено 4 Декември, 2013 Я като сте подхванали осветлението да питам, осветен ли е по някакъв начин циферблата за изминатите километри, че нощно време не се вижда :unsure:/>/> . Така ли си е по принцип :rolleyes:/>/>Осветен е да.. аз съм му сложил една LED лампичка.. и свети много хубаво.. бяло.. сменя се като другите крушки, отзад на таблото въртиш буксата и издърпваш. Успех ;)/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #28 Отговорено 4 Декември, 2013 Аз сложих една крушчица т5 но е много дълга и не е съвсем равномерно осветен , ще му дойде времето и на него Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #29 Отговорено 4 Декември, 2013 Колегата christo бе така любезен да обясни подробно монтажа на плазмения километраж и сайта от който е спазарен.Аз съм навит за поръчка ,ако има и други колеги можем да пробваме и масова поръчкаТова си е глезотийка,но предпочитам да харча пари за полезни работи,по-скъпи гуми,по-добри спирачки,по-здрави маншони,масло.Ако намерите распорка за предните макферсони ще се включа,може и да не е раздвижена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #30 Отговорено 8 Декември, 2013 Здравейте момчета , някой знае ли от кой модел стрелките биха паснали на харвито , говоря за стрелки с диодно осветление понеже оригиналните не се осветяват а искам да си сложа осветени .Ако нкой си има на идея да сподели , благодаря предваритвлно . поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
christo 14 #31 Отговорено 15 Февруари, 2014 Ето малък напредък по проектчето с километража , стрелките са от Ebay 30$ влчзоха перфектно без рязане . Поздрави 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hukumo 39 #32 Отговорено 17 Февруари, 2014 Много добре е станало! поздравления Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове