Jump to content
GoMi

Двигателно масло за К20А6 и още нещо за Accord mk7

Recommended Posts

Здравейте колеги ,карам Акорд от около 2 месеца , монтирах му газов инжекцион , разхода е повече от приличен 11-12 градско и от 8.5 до 10.5 извънградско,имам навъртени 7000 км за месец вече но бута масло 400 грама на тези километри( при смяната е налято 5w30 Mobil 3000 Fuel economy,клапаните бяха регулирани преди монтажа на газовата уредба но са регулирани на 20мм/27мм , а по информацията която съм чел из форуми и други трябва да е 21-25/27-32 ? ако не се лъжа).Колата се кара интензивно , нормален стил на шофиране,повечко км на месец, автомобила е тakсиимам няколко въпроса към притежателите на Акорд 2.0 vtec 2003- ;С какво масло карате колите си ?на колко км сменяте маслото ?Бута ли ви масло ?На колко мм трябва да са хлабините на клапаните ?От къде мога да намеря оригинално хидравлично масло ?колата имаше удар и фаровете ми са от англичанка и светят малко повече вляво!!!,опитвъх чрез врътките да ги въртя и местя но стигат до едно положение и повече не се получава има ли някакво решение на това или направо да се ориентирам към други такива , защото е изнервящо вечерно време при извънградско каране , не заслепявам останалите , но видимостта ми вдясно остава много слаба.поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Intake : 0.21-0.25 mm. Exhaust : 0.28-0.32 mm. Смени марката, може да си попаднал на менте масло!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам K20A2,Type R мотора 5w30 Motul clean+ налях като за 1ва смяна и не мога да дам все още отзиви.Чел съм доста по западните форуми и 80% от притежателите на К-серия карат с такова.Оригинално хидравлично масло може да провериш в представителите на хонда в БГ,провери си и маслото в скоростите.Моя Type R е дясна дирекция и фаровете ми имат същия проблем.По евтиния изход е да смениш лупите на късите,поне така си мисля,че трябва да се оправи.Аз все още не съм го правил,но тази зима като си спра колата в гаража ще я правя тази манипулация пък да видим :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно фаровете - най-простото решение е със специална лепенка, която е стандартна и се дава безплатно при влизане и излизане от "острова", мисля че и тук се намират лесно - . Така се решава само проблема със заслепяване на насрещните, но да освети банкета, няма как да стане. Също така само със смяна на лупи пак няма да стане, защото направлението се определя от аксиметричния рефлектор зад лупите.Газта не трябва да е причина за повишен разход на масло...

post-14914-0-78882000-1381950255.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разхода от 400мл. за тия км е съвсем нормален,да не кажа нищоженПубликувано изображениеАко си карал Опел ще ме разбереш от първия пътПубликувано изображение.Моят мотор е К20А2 с компресор и го карам с Сомма 5/50 -доволен съм от маслото.Сменям го на 7к км.,не доливам, защото не се налагаПубликувано изображение.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колегите които карат акорд със този двигател ще споделят ли какво двигателно масло ползват ?гледах няколко масла и от няколко сайта и форума..налага се мнение за Мотул 8100x-cess5 /40 или за Comma 5/30 (което ми се струва доста евтинко) но пък в чуждите форуми особено английските едва ли не е най масово или поне го разбирам аз.Ползвам Мобил в момента 5/30 , харчи го , незнам къде отива по ауспуха няма масло или черно :)и данни със спецификациите на двигателя какво масло може да се налива откъде мога да намеря ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента съм с Castrol Edge 0/30. Но я взех с това масло. Беше само на 600 км с него и не съм го сменял все още. Не мога да ти кажа дали е читаво или не, тъй като съм лаик на тази тема :D. Общо взето преди всяко излизане извън града следя маслото, за сега (около 6-7 хил км) не е мръднало въобще.Ако не си хвърлил око все още, за маслата има доста изписано в темата за седмиците - http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ми BIZOL 0/30 , Motul 5/40 , също и масло Comma 5/30 и още други ..търсих спецификациите на хонда но немога да ги открия за да сравня маслата по данните по тях !откъде може да се намери и масло ОЕМ хонда и на каква цена?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта харчи доста масло около 3 л на 10 000км 5в40, майстори ми казват да скагам 10в40 .Има ли някой които да кара с този интензитет масло и дали ще се промени разхода при смяната му. Колата ми е с 2.4 двигател 190 к.с

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мойта харчи доста масло около 3 л на 10 000км 5в40, майстори ми казват да скагам 10в40 .Има ли някой които да кара с този интензитет масло и дали ще се промени разхода при смяната му. Колата ми е с 2.4 двигател 190 к.с

Колега това е доста голям разход на масло.Аз също имам 2.4 и го карам с 5в30 мобил пълна синтетика за 7 000км от последната смяна и не е пипнало грам маслото.Чел съм по форумите ,че ако маслото не е подходящо двигателя го гори така че сменяи го с такова каквото ти се препоръчва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най голямата грешка ще направиш ако сложиш 10W40 на К24 мотор.Точно той иска тънко масло...поразрови малко и прочети има писано за този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка сложих това масло : BIZOL 5/40 Green Oil Дотук за няколко дни имам 2000 км , не е мръднало маслото по щеката .... да покараме малко и в града и да видим.http://prikachi.com/images.php?images/290/6724290x.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги аз тука от няколко дни забелязвам че при студен старт се появява едно чукане за малко и изчезва (30 секудни) смених маслото последния път със 0в40 както го дават по каталог но се чудя дали вече не е за друг вискозитет щото е на 101000 хиляди мили. Примерно 5в40 или 10в40 става въпрос за Сивик 2.0 160 к.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...