Nedkisa 63 #1 Публикувано 29 Септември, 2013 Здравейте колеги. Искам да попитам дали е възможно да се монтира скоростна кутия от D16Z2 на D15B2 или някой друг двигател от D15 серията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
www.spirit 338 #2 Отговорено 1 Октомври, 2013 Принципно, до колкото знам, скоростите от всичките Д серии са взаимнозаменяеми, само не съм сигурен за двуваловите Д серии дали пасват на останалите Дта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #3 Отговорено 1 Октомври, 2013 За коя генерация Сивик става на въпрос 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #4 Отговорено 1 Октомври, 2013 Карам CRX 2г. Блока e D16Z2, а главата, делко, комп и т.н. са от D16Z5. Идеята ми е да бодна блок от D15 и да запазя скоростите, главата и общо взето всичко друго. Целта на гимнастиката е рекса да се води 90 коня, да не давам грешни пари за данаци. (предпочитам да ги дам за части ). Четох че с доработка главата от Z5 ще стане на D15-ка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #5 Отговорено 1 Октомври, 2013 Четох че с доработка главата от Z5 ще стане на D15-ка.Предполага се, че щом си го чел си проучил в какво ще се забъркаш Ако не се откажеш и стигнеш до финала със закрепването на главата към блока, все още няма да си на окончателен финал.. Прецени си средствата,времето и разправиите, защото е възможно като теглиш чертата на финансите и труда да се окаже по-изгодно да вложиш в друга глава.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #6 Отговорено 1 Октомври, 2013 Ами точно едни такива мисли ме тревожат напоследък и все по-често се замислям за глава от D16Z6. Там обаче имам и смукател, изпускател, делко и комп. Да не говорим, че трябва да се прави и нещо по въпроса с километража (искам си рексовия километраж). Цифра време и финанси... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #7 Отговорено 1 Октомври, 2013 че трябва да се прави и нещо по въпроса с километража :huh: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #8 Отговорено 1 Октомври, 2013 Карам CRX 2г. Блока e D16Z2, а главата, делко, комп и т.н. са от D16Z5. Хмм интересна комбинация,едновалов блок и двувалова глава.Скоростите ще паснат тогава.Ако ще слагаш блок от Д15 по лесно си вземи глава от Д16з6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #9 Отговорено 2 Октомври, 2013 Скоростите ще станат ама другото което си намислил е такъв филм /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #10 Отговорено 2 Октомври, 2013 (Редактирано) По принцип най-добре ще е да си запазя главата и инсталацията, защото много разправия с инсталации, а и пари за всичко трябва да се дават. Ако взема само блок си остава работата по блока да се напасне двуваловата глава. Това не е невъзможно (ясно, че не е и лесно). Та определено по-евтинко ще легне ако се дават пари само за обурудван блок и работа по напасване (или поне се надявам да е така ). Сетих се да питам и какво мога да използвам още от Д16-ката като маховика и съединителя примерно, че съединителя ми е нов че трябва да се прави и нещо по въпроса с километража Мисля, че компа ще трупа грешки ако няма спийд сензор или бъркам (не съм много на ясно) Редактирано 2 Октомври, 2013 от Nedkisa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #11 Отговорено 3 Октомври, 2013 Без VSS да, ще свети чек. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #12 Отговорено 3 Октомври, 2013 (искам си рексовия километраж)Там нямаш грижи, колегата това се опита да ти намекне.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tony-asa 588 #13 Отговорено 3 Октомври, 2013 (Редактирано) По принцип най-добре ще е да си запазя главата и инсталацията, защото много разправия с инсталации, а и пари за всичко трябва да се дават. Ако взема само блок си остава работата по блока да се напасне двуваловата глава. Това не е невъзможно (ясно, че не е и лесно). Та определено по-евтинко ще легне ако се дават пари само за обурудван блок и работа по напасване (или поне се надявам да е така ). Сетих се да питам и какво мога да използвам още от Д16-ката като маховика и съединителя примерно, че съединителя ми е нов че трябва да се прави и нещо по въпроса с километража Мисля, че компа ще трупа грешки ако няма спийд сензор или бъркам (не съм много на ясно) Твоята кола ако не се лъжа беше с блок от едновалова Д серия и глава от двувалова.Ако минеш на управление с Р28 комп ще си пуснеш един кабел от компа от пина за спиид сензора до таблото на рекса.На рекса спиид сензора е в километража и ще си караш с твоето табло.Относно маховика и съединителя,ако си ползваш старата кутия ги прехвърляш на новия блок. п.п. Това за спиид сензора ако минеш на глава от Д16з6 се отнася. Редактирано 3 Октомври, 2013 от tony-asa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #14 Отговорено 3 Октомври, 2013 Тая тема или не мо да я разбера или няма сми . Човека знам че кара рекс с д16з2 и двувълнова тиква .Която е така или инак направена за закачане на едновалов блок .С две думи моо си я ползва .та за кутията ползваш си тая що си е на колата . аз не бих си сменил двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #15 Отговорено 3 Октомври, 2013 Нека да обясня малко по-подробно защо се захващам с този проект. В сегашния си вид двигателя е с едновалов блок и двувалова глава, което показва, че гимнастиката с разпробиването на главата и напасването към едноваловия блок вече е направено от някой ентосиаст в Германия (колата е внос от там). Върви много добре (за сега ми е напълно достатъчно), не съм губил дръпка от както я карам (аман от GTI-ки и 320-ки дето ръмжат повече от колкото вървят). С две думи много ме кефи, ноооооооо отзад става димна завеса като настъпя газта (гори масло около 2л./10 000км), което мисля че си е множко. Та да си дойда на думата така и така двигателя ще се отваря за смяна на сегменти, а възможно и преминаване към ремонтен размер бутала и т. н. и данъкът на тези 110 коня ми е 186 лв. искам да сложа блок от Д15 90 коня, на която данъкът е 15-20 лева. Някой веднага ще каже, че работата по смяната ще легне повече от това което ще спестя от данъци, но поне ще ми остане кефа от това да се почовъркам по двигателя и да знам, какво що и как по него.(Целта оправдава средствата.) В момента работя по купето и скоро ще пусна нова тема с проекта . Искам да благодаря на всички колеги, които изказват мнение по въпроса ми и дават съвети (много са ми полезни). Хванал съм се на хорото и ще го играя до край.... Honda RLZ CRX Forever ..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #16 Отговорено 4 Октомври, 2013 Да не те пратят на Технотест с тоя Д15 франкенщайн, че далаверата от данъците ще отиде по-дяволите.Като ти харесва как върви колата, преглътни данъка, метни едни нови сегменти и продължавай да наказваш Гоуфовете, а не се захващай с история с неясен край.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nedkisa 63 #17 Отговорено 4 Октомври, 2013 Да не те пратят на Технотест с тоя Д15 франкенщайн, че далаверата от данъците ще отиде по-дяволите. Добре де ако двигателя е по-слаб от предишния трябва ли да се прави техно тест. Аз мислих, че го правят само ако новият двигател е по-мощен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marfi_9093 15 #18 Отговорено 4 Октомври, 2013 Технотест минаваш ако слагаш единствено по мощен мотор! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #19 Отговорено 4 Октомври, 2013 Има промяна в закона, без значение какъв е двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове