kalata_r3tr1 2 #1 Публикувано 23 Септември, 2013 (Редактирано) Колеги имам проблем с хондичката ми..След като запаля колата всички токове започват да ми се губят нещоСветлините на арматурното табло, фаровете , плафончето абе всичко започва да премигва (изключително изнервящо е )Когато увелича оборотите мигането пак продължава , но по-учестено!нз какво да правя... помогнете(само да вмъкна с нов акумулатор съм бош) Редактирано 23 Септември, 2013 от kalata_r3tr1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cool24 46 #2 Отговорено 23 Септември, 2013 Провери си зареждането как е! И евентуално клемите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #3 Отговорено 23 Септември, 2013 Или евентуално алтернатора Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalata_r3tr1 2 #4 Отговорено 23 Септември, 2013 къде трябва да го направя това ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rumenbo 8 #5 Отговорено 23 Септември, 2013 Взимаш един мултицет, палиш колата и мериш колко волта ти дава на клемите на акомулатора, но според мен ти се губи масата някъде, провери клемите и кабела които е към купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d1ma 40 #6 Отговорено 23 Септември, 2013 (Редактирано) Маса, но не само към купето, а всички!...са за проверка, да. Редактирано 23 Септември, 2013 от d1ma Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
joro__ 0 #7 Отговорено 24 Септември, 2013 При мен беше същото. Оказа се от алтернатора. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalata_r3tr1 2 #8 Отговорено 25 Септември, 2013 нов алтернатор ли си взе ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #9 Отговорено 10 Януари, 2014 Генератор е и според мен... Не ги чаткам чак толкова добре нещата, но мисля, че е от регулатора на напрежение ли там как се водеше. Или втора ръка генератор или ревизия на този.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #10 Отговорено 11 Януари, 2014 Ти от 25-ти септември до сега би ли карал с такъв дефект? Вярно, че масово почти никой не си пише решението на проблемите, но... стара тема и е дразнещо да четем възкресения заради колекциониране на мнения Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalata_r3tr1 2 #11 Отговорено 13 Януари, 2014 (Редактирано) Здравейте отново колеги.Писнами от тоя проблем с токовете и се реших по на сериозно да го погледна..връщам се пак в началото да обясня: Не винаги ми примигват токовете , но когато го направи абсолютно всичко ми примигва! арматурно табло , фарове , плафон вентилатор .. абе всичко,дори звука на двигателя се променя усилва се - отслабва и така...Понякога като стане така пускам реотаните на задното стъкло, пуска ветнилатора на 4 и след секунда две се оправя ( това е в най-добрия случай).Замервал съм алтернатора преди показваше ми 14,4V.Вчера го свалих от колата с 300 зора и днес мисля да му направя лека профилактика на работа.Ако някой е имал подобен проблем и го е решил моля да пише! Редактирано 13 Януари, 2014 от kalata_r3tr1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #12 Отговорено 13 Януари, 2014 Пускаш някой сериозен консуматор и се оправя? Какво си огледал и отметнал досега от съветите горе? Провери ли за лоши връзки някъде? Решил си да си го правиш, но не даваш обратна информация.Алтернатора като си го отвориш имаш да провериш състояние на колектор, четки, електронен блок (много малко вероятно от него) изправителни диоди... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #13 Отговорено 13 Януари, 2014 Особенно спукан диод как лесно се открива.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalata_r3tr1 2 #14 Отговорено 13 Януари, 2014 Днес разглобих алтернатора и констарирах че единия от лагерите има голям луфт.. надали проблема ще е от него , но така или иначе съм го отворил реших да подменя лагерите, да изчистя колектора и като цяло да го почистя.Четките са добре има още доста хляб в тях.Мисля да подсиля малко спойките (много зле ми се виждат) Релето немога да го видя дали е добре или не... защото е залято със смола.Диодите пак няма как да ги проверя... Но мисля че ако бяха диодите проблема щеше да го има постоянно!.За сега е това утре мисля да го сгобявам и евентуало да го пробвам вдругиден! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
movx2000 40 #15 Отговорено 13 Януари, 2014 На мен ми се струва, че проблемът е от реле-регулатора.Логично се връзва и с това, че когато се включи голям консуматор, мигането спира.Все пак хубаво е, че правиш профилактика на алтернатора и му сменяш лагер с луфт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hondaracer 11 #16 Отговорено 25 Януари, 2014 Колега, сподели какво е станало след профилактиката и смяната на лагера, че преди ден два отварях капака по други причини и чух, че от моя генератор се чува едно пристъргване периодично и когато мотора е загрял (при ниски обороти), когато пристърже чак се усеща лек спад на оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове