Jump to content
kalata_r3tr1

Проблем с токовете на Сивик 6ген. 1999г

Recommended Posts

Колеги имам проблем с хондичката ми..След като запаля колата всички токове започват да ми се губят нещоСветлините на арматурното табло, фаровете , плафончето абе всичко започва да премигва (изключително изнервящо е )Когато увелича оборотите мигането пак продължава , но по-учестено!нз какво да правя... помогнете(само да вмъкна с нов акумулатор съм бош)

Редактирано от kalata_r3tr1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери си зареждането как е! И евентуално клемите :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или евентуално алтернатора ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимаш един мултицет, палиш колата и мериш колко волта ти дава на клемите на акомулатора, но според мен ти се губи масата някъде, провери клемите и кабела които е към купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маса, но не само към купето, а всички!...са за проверка, да. :)

Редактирано от d1ma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше същото. Оказа се от алтернатора. Успех

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Генератор е и според мен... Не ги чаткам чак толкова добре нещата, но мисля, че е от регулатора на напрежение ли там как се водеше. Или втора ръка генератор или ревизия на този.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти от 25-ти септември до сега би ли карал с такъв дефект? Вярно, че масово почти никой не си пише решението на проблемите, но... стара тема и е дразнещо да четем възкресения заради колекциониране на мнения :)

 

:offtopic:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново колеги.Писнами от тоя проблем с токовете и се реших по на сериозно да го погледна..връщам се пак в началото да обясня: Не винаги ми примигват токовете , но когато го направи абсолютно всичко ми примигва! арматурно табло , фарове , плафон вентилатор .. абе всичко,дори звука на двигателя се променя усилва се - отслабва и така...Понякога като стане така пускам реотаните на задното стъкло, пуска ветнилатора на 4 и след секунда две се оправя ( това е в най-добрия случай).Замервал съм алтернатора преди показваше ми 14,4V.Вчера го свалих от колата с 300 зора и днес мисля да му направя лека профилактика на работа.Ако някой е имал подобен проблем и го е решил моля да пише!

Редактирано от kalata_r3tr1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пускаш някой сериозен консуматор и се оправя? Какво си огледал и отметнал досега от съветите горе? Провери ли за лоши връзки някъде? Решил си да си го правиш, но не даваш обратна информация.Алтернатора като си го отвориш имаш да провериш състояние на колектор, четки, електронен блок (много малко вероятно от него) изправителни диоди...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Особенно спукан диод как лесно се открива....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес разглобих алтернатора и констарирах че единия от лагерите има голям луфт.. надали проблема ще е от него , но така или иначе съм го отворил реших да подменя лагерите, да изчистя колектора и като цяло да го почистя.Четките са добре има още доста хляб в тях.Мисля да подсиля малко спойките (много зле ми се виждат) Релето немога да го видя дали е добре или не... защото е залято със смола.Диодите пак няма как да ги проверя... Но мисля че ако бяха диодите проблема щеше да го има постоянно!.За сега е това утре мисля да го сгобявам и евентуало да го пробвам вдругиден!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се струва, че проблемът е от реле-регулатора.Логично се връзва и с това, че когато се включи голям консуматор, мигането спира.Все пак хубаво е, че правиш профилактика на алтернатора и му сменяш лагер с луфт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сподели какво е станало след профилактиката и смяната на лагера, че преди ден два отварях капака по други причини и чух, че от моя генератор се чува едно пристъргване периодично и когато мотора е загрял (при ниски обороти), когато пристърже чак се усеща лек спад на оборотите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...