Jump to content
redbull

Най-яката драг надпревара за 2013-а

Recommended Posts

post-20139-0-41553800-1379825714.jpgpost-20139-0-54383900-1379825748.jpg

Тук има автомобили с 4, 6, 8, 10 и 12-цилиндрови двигатели. Някои от тях са само с предно предаване, на други водещите им колела са задните, а има и такива, въртящият момент на които се предава и на четирите колела. Автомобилите са от различни класове, но въпреки това се изправят един срещу друг.Иначе казано на старта застават Nissan GT-R Track Edition, SRT Viper, Jaguar F-Type V-8 S, Aston Martin Vanquish, Mercedes-Benz E63 S AMG, Bentley Continental GT Speed, Porsche Cayman S, Audi R8 V-10 Plus, Mercedes-Benz SLS AMG Black Series, BMW M6, Ford Focus ST and Porsche 911 Carrera 4S. Какво се случва и коя от тези расови резачки се оказва най-бърза? А коя е най-бавната? Ще разберете като изгледате клипчето на Motor Trend. Приятно гледане.Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hahahaa Всичко e 12ki i една 14.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доказателство че червените коли вървят много :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Hahahaa Всичко e 12ki i една 14.

Слабичко ли ти се вижда от 0 до 200 км/ч. за 11 секунди .. :P То и на повечето собственици на такива коли им се види малко и започват да променят стоковия им вид и да прибавят още коне и нютони .. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година Авентадорчето би Годзилата ама има тестове с Нисани повдигнати до мощността на Ламбото и там японеца пак мачка яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво ще е новото нисанче-обаче казват че ще е конкуренция на ВейронаПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какво правят там Subaru BRZ /2-рата част/ и Ford Focus - двулитрови мотори с претенции за "суперкар"?

 

200к.с. Субару редом с "Адвентадор" с близо 700 коня.. Тези хора са изтрещели доста :)

Редактирано от pamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам какво ще е новото нисанче-обаче казват че ще е конкуренция на ВейронаПубликувано изображение

 

Това Нисанче никога не е било Нисанче.Не случайно от десетилетия го наричат Годзила.В момента Вейрончето го превъзхожда само на максимална скорост на 5км права отсечка.На писта Фолксвагенчето е ДЕСЕТКИ секунди назад.А NISMO се очаква да прави 100 за 2,1сек.Незнам защо много хора мислят Фолксвагенчето за спортна кола.Потърсете мнението на Гордън Мъри за великото творение на ВАГ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вейрона винаги е бил имиджов автомобил, снобски. Както всяко Бугати. Никой не е имал за цел да го прави подходящ за писта - говорим за колата с най-скъпата аудио система в нея, претъпкана с глезотии и технологии. А няма нужда да плюем по VAG - компанията се справи чудесно с това да направят луксозен автомобил, който е законно да се кара по пътищата, способен да развие над 400км/ч и за това заслужават адмирации. Дори близо 10 години по-късно едва разни коли го достигат по топ скорост.По-интересно е примерно, че доста евтиният Dodge SRT Viper за сега никой не може да го стигне на всеизвестната писта ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, което са направили ВАГ ще го направят и Опел ако разполагат с достатъчен бюджет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може и да си прав, но фактът е, че не са го направили. Сигурно и Булгарплод можеше да пратят човек на луната ако имаха бюджета на НАСА, но това не означава, че трябва да омаловажаваме космическите постижения на американците :)

 

Отделен въпрос е, че Opel е бюджетен бранд на General Motors, които отдавна правят спортни коли (като да кажем Chevrolet Corvette, който в по-старата си версия е със секунда разлика спрямо новата версия на GT-R на любимия ти Nurburging).

 

Публикувано изображение

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За ГТР и Корвет не ми се пише сега, аз лично съм фен на Годзилата.Нюрбургринг не, че ми е любима, просто производителите там си ги мерят :D/> та затова и аз я споменавам.Опел вярно са бюджетни ами Фолксваген какви са?И те са бюджетни обаче напоследък си дават вид, че не са.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VAG не е Volkswagen. Volkswagen е общо взето една от "по-евтините" мблеми в консорциума в който са Bugatti, Porshe, Audi и други премиуми. Версии на 911 също са дългогодишни рекордьори на пистата. Всичко, което казвам е, че не трябва да симплифицираме, генерализираме и плюем на база фенщина - има причина VAG да са една от най-големите компании в света, както General Motors (с техните десетина бранда).Нисан е прекрасна марка, от която голяма част е собственост на Renault и използват общи инжинерни и тестови бази. Значи ли, че заради калпавото Renault Laguna трябва да съдим криво за GT-R примерно :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен е.Ауди(масовите модели), Сеат, Шкода - различават се от Фолксваген само по тенекиите.Двигатели, скоростни кутии, окачване ...........всичко е едно и също, само цените се различават.Да не говорим, че последно време от Фолксваген взеха да се пръкват Поршета(дизелови с двигател, който може да намериш в А4, Q5) и Бентлита.Джипа на Бентли ще е на базата на Туарег.Абе алоооо Туарега е на 10 години вече, те ще го пременят в нови дрехи и ще го продават за 500000.Паджун ще е на базата на А5 което се произвежда от години, ама ще излезе след няколко години и ще го кръстят Порше с 2.0ТДИ и ще струва 3 пъти повече.Не, че имам пари да ги купя де :lol:/> ама и да имам аз лично нещо произведено от Фолксваген не бих купил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джипа на Бентли ще е на базата на Туарег.Абе алоооо Туарега е на 10 години вече, те ще го пременят в нови дрехи и ще го продават за 500000.

Това е все едно да кажеш, че Civic-а е на 31 година, а в Бултрако ти го пробутват за 40 бона. Туарега до тук за тези 10 години има 2 поколения, а въпросното Бентли ще е на базата на 3тата генерация след 2 години. И както 2 коли споделят една платформа или двигател, така могат да нямат нищо общо помежду си.Както и да е, темата е за драг надпреварата, а се обърна на "японското е по-хубаво от боклучавите голфове", така че спирам да пиша, пък няма и да се разсърдя ако някой модератор реши да разчисти след нас :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...