ivaivalito 8 #1 Публикувано 15 Септември, 2013 Здравейте От доста време не съм писал тук защото не съм имал ядове Имам Д15Б2 седан която по принцип си е с ниска задница .Когато я купих като ка4а 4човека и кляка гърнето опира на високи места но това не ми е проблем .Смених преди време пружуните ей така профилактично ,но от известно време вече почна и да опира на неравностите като съм с 3+ човека гумата в калника а съм със стандартните 175/70/13.Някакви идеи как мога да оправя нещата ?Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 926 #2 Отговорено 15 Септември, 2013 (Редактирано) Обстоен преглед на окачването и нови амортесьори. Редактирано 15 Септември, 2013 от darius Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #3 Отговорено 15 Септември, 2013 Обстоен преглед на окачването и нови амортесьори.Окачването е перфектно на всеки 6 месеца го гледам .Прословутите големи тампони съм ги сменил със оригинални от Хонда Не съм сигурен че амортесьорите ще оправят нещата защото и тях съм тествал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bullkiller 51 #4 Отговорено 15 Септември, 2013 Как тества амортисьорите: на ръка , с мобилен тестер, на стенд (в сервиз)? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #5 Отговорено 15 Септември, 2013 Как тества амортисьорите: на ръка :shock:/> , с мобилен тестер, на стенд (в сервиз)?На стенд в сервиз 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #6 Отговорено 15 Септември, 2013 Или сменяш пружините с по твърди , или можеш да подложиш под чашките на амортисьорите около 2см втулка /> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Soichiroo 80 #7 Отговорено 15 Септември, 2013 Може да се предположи,че щом проблема е от /известно време/ би могло да се допусне,че са омекнали пружини един често срещан проблем.Преди време са били сменени профилактично и проблемът е изчезнал ,но не са били сменени с такива оригинални /предполагам/ и от там имаш още една предпоставка да са се предали /без време/.Иначе поне лично аз не виждам от къде може да идва проблемът и то с 13'ки джанти при иначе здраво окачване от към тампони и амортисьори.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #8 Отговорено 15 Септември, 2013 Здрасти колега,Проблема ти е умекнали пружини. Смяни пружините и ще си решиш проблема. Това с амортесьорите го игнорираи. Тяхната работа е единствено и само да обират и успокояват пружините.Успех! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SilverCivic 47 #9 Отговорено 16 Септември, 2013 Този съм го ял с Королата на баща ми. Колкото и да омекнат пружините не е само от тях. След смяната на амортисьорите колата се оправи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #10 Отговорено 18 Септември, 2013 Този съм го ял с Королата на баща ми. Колкото и да омекнат пружините не е само от тях. След смяната на амортисьорите колата се оправи.Аз като смених оригиналните пружини не опираше в калника сега ме е яд ,че не ги пазя .АМортесьорите са перфектни няма смисъл да давам пари за амортесьори ,колкото и да не ми се иска и да не съм фен на направи си сам дори и нови пружини да сложа пак ще кляка няма да опира но ще кляка ,прекалено ми е ниска и опирам гърнетата постоянно .Хич не ми се иска ама я кажете какви са вариантите да се подложи нещо ... Имам един колега караше голф 3ка сега кара А4 които са доста с висока задници и подлага няква транспортна лента на пружините едно като гума ,лично за мен за него няма смисъл щото аудито си е и без това високо ,но уж по красиво било така . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
redbull 160 #11 Отговорено 18 Септември, 2013 (Редактирано) Напълно съм съгласен с колегат MonsterOOD Имам приятел ,който имаше същия проблем.Смени си пружините и всичко се оправи(той си купи втора употреба от форума-макар че не е много препоръчително и е рисковано ,но пък е по евтино).С времето пружините омекват и започват проблемите.При смяна на амортисъори ефекта ще е нулев Редактирано 18 Септември, 2013 от redbull Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
djoro 37 #12 Отговорено 18 Септември, 2013 Остави ги амортисьорите не е от тях , писал съм по горе ама :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #13 Отговорено 19 Септември, 2013 какви са вариантите да се подложи нещо ...Гумени тампони между навивиките на пружината Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skuck 44 #14 Отговорено 19 Септември, 2013 какви са вариантите да се подложи нещо ... Гумени тампони между навивиките на пружината Аз съм чувал, че тогава имало опасност от чупене на пружината... Моята англичанка има подобен проблем... ама при мен опира защото офсета на джантите ми е твърде малък. Така или иначе лятото свърши и скоро ще дойде време да слагам зимните колела, които са си с оригиналните размери, пък на пролет ще гледам да разменя джантите за някакви със по-голям офсет. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #15 Отговорено 19 Септември, 2013 Е за чупенето не знам,така и не успях да ги натоваря толкова пружините. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IcoZL 52 #16 Отговорено 19 Септември, 2013 "...какви са вариантите да се подложи нещо ..." :::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::: Така пружината си работи правилно Това изпълнение, не ти го препоръчвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #17 Отговорено 19 Септември, 2013 Първата снимка на окачване на Хонда ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SSS 0 #18 Отговорено 19 Септември, 2013 От три години карам с такива гумени тампони, само че три на пружина. Нито опира гума,нито се е счупила пружина. Карам с 205/40/17 7.5j Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #19 Отговорено 19 Септември, 2013 И аз съм с подобни тампони, товаря и няма ядове. Преди това седне ли някой на задната седалка, колата е доло.Ако я натовариш зверски, има вероятност да счупиш пружина, един приятел беше счупил на пасат комби, но каза че я бил натоварил нечовешки, смени пружините и пак кара с такива тампони. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivaivalito 8 #20 Отговорено 23 Октомври, 2013 И аз съм с подобни тампони, товаря и няма ядове. Преди това седне ли някой на задната седалка, колата е доло.Ако я натовариш зверски, има вероятност да счупиш пружина, един приятел беше счупил на пасат комби, но каза че я бил натоварил нечовешки, смени пружините и пак кара с такива тампони.от къде да намеря такива тампони ? Като гледам елементарно се слагат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Riko_Chervenia 102 #21 Отговорено 23 Октомври, 2013 Уфффффффффф,колегата Joro7... по горе ти каза на 2 пъти какво да направиш ама много мнения ,много чудо! Измерваш си височината на предите амортисйори на равно място и след това мериш и задните. След което раглобяваш задните ,тоест сваляш пружините и долната чашка на която опира пружината се вади с почукване на горе.После отиваш при читав стругар и ти прави втулка с размера на амортисйора,на височината която ти си си избрал и я заваряваш на долната чашка.Така като вкараш обратно чашката и сглобиш всичко ще получишщ дълголетен ефект. Ако сложиш тези тампони ще си втвърдиш много задницата и няма да има добра федерация на амортисйорите и пак ще ревеш.Аз карам купе и имах същия проблем,но вече нямам защото направих горе описаното.Имай в предвид,че височината на втулката ще повдигне с около1.5 санта в повече задницата от самата втулка.Ще имаш ден-два заигравка ,но ефекта е много добър! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
marchev 23 #22 Отговорено 24 Октомври, 2013 Колега щом ти трие с 13ки доста трябва да кляка. В стержена на амортисьора трябва да има противоударен тампон, провери ги дали са здрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
цаката 1 #23 Отговорено 25 Октомври, 2013 Здравейте колеги тъкмо днес си повдигнах задницата на хеча с едни подложки който купих от от един колега от форума . за мен това е най удачния вариант като изключим слагането на по твърди пружини но тогава не се знае колко ще изкара амортисьора . тези подложки между витките не ги разбирам за мен са глупост ама всеки си знае .Тя пружината е сложена за да пружинира ти като я запълниш половината с гумени изрезки кво остава от нея . та въпросните подложки се завиват за горния край на амортисьора и за купето и така повдигаш само купето без да си тормозиш амортисьорите ето и малко снимки преди и след има голяма разлика а возията се запазва ако те интересува мога да ти покажа снимки преди и след . пиши лс . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове