Jump to content
ivaivalito

Калника опира в гумата

Recommended Posts

Здравейте От доста време не съм писал тук защото не съм имал ядове :) Имам Д15Б2 седан която по принцип си е с ниска задница .Когато я купих като ка4а 4човека и кляка гърнето опира на високи места но това не ми е проблем .Смених преди време пружуните ей така профилактично ,но от известно време вече почна и да опира на неравностите като съм с 3+ човека гумата в калника а съм със стандартните 175/70/13.Някакви идеи как мога да оправя нещата ?Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обстоен преглед на окачването и нови амортесьори.

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обстоен преглед на окачването и нови амортесьори.

Окачването е перфектно :) на всеки 6 месеца го гледам .Прословутите големи тампони съм ги сменил със оригинални от Хонда :) Не съм сигурен че амортесьорите ще оправят нещата защото и тях съм тествал :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как тества амортисьорите: на ръка :shock: , с мобилен тестер, на стенд (в сервиз)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как тества амортисьорите: на ръка :shock:/> , с мобилен тестер, на стенд (в сервиз)?

На стенд в сервиз :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или сменяш пружините с по твърди , или можеш да подложиш под чашките на амортисьорите около 2см втулка Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да се предположи,че щом проблема е от /известно време/ би могло да се допусне,че са омекнали пружини един често срещан проблем.Преди време са били сменени профилактично и проблемът е изчезнал ,но не са били сменени с такива оригинални /предполагам/ и от там имаш още една предпоставка да са се предали /без време/.Иначе поне лично аз не виждам от къде може да идва проблемът и то с 13'ки джанти при иначе здраво окачване от към тампони и амортисьори....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,Проблема ти е умекнали пружини. Смяни пружините и ще си решиш проблема. Това с амортесьорите го игнорираи. Тяхната работа е единствено и само да обират и успокояват пружините.Успех!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този съм го ял с Королата на баща ми. Колкото и да омекнат пружините не е само от тях. След смяната на амортисьорите колата се оправи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този съм го ял с Королата на баща ми. Колкото и да омекнат пружините не е само от тях. След смяната на амортисьорите колата се оправи.

Аз като смених оригиналните пружини не опираше в калника сега ме е яд ,че не ги пазя :) .АМортесьорите са перфектни няма смисъл да давам пари за амортесьори ,колкото и да не ми се иска и да не съм фен на направи си сам дори и нови пружини да сложа пак ще кляка няма да опира но ще кляка ,прекалено ми е ниска и опирам гърнетата постоянно .Хич не ми се иска ама я кажете какви са вариантите да се подложи нещо ... Имам един колега караше голф 3ка сега кара А4 които са доста с висока задници и подлага няква транспортна лента на пружините едно като гума ,лично за мен за него няма смисъл щото аудито си е и без това високо ,но уж по красиво било така .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегат MonsterOOD Имам приятел ,който имаше същия проблем.Смени си пружините и всичко се оправи(той си купи втора употреба от форума-макар че не е много препоръчително и е рисковано ,но пък е по евтино).С времето пружините омекват и започват проблемите.При смяна на амортисъори ефекта ще е нулевПубликувано изображение

Редактирано от redbull

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Остави ги амортисьорите не е от тях , писал съм по горе ама :lol:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви са вариантите да се подложи нещо ...

Гумени тампони между навивиките на пружината ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

какви са вариантите да се подложи нещо ...

 

Гумени тампони между навивиките на пружината Публикувано изображение

 

Аз съм чувал, че тогава имало опасност от чупене на пружината... Моята англичанка има подобен проблем... ама при мен опира защото офсета на джантите ми е твърде малък. Така или иначе лятото свърши и скоро ще дойде време да слагам зимните колела, които са си с оригиналните размери, пък на пролет ще гледам да разменя джантите за някакви със по-голям офсет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е за чупенето не знам,така и не успях да ги натоваря толкова пружините.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"...какви са вариантите да се подложи нещо ..."

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

 

 

Публикувано изображение

Така пружината си работи правилно

Публикувано изображение

Това изпълнение, не ти го препоръчвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата снимка на окачване на Хонда ли е ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От три години карам с такива гумени тампони, само че три на пружина. Нито опира гума,нито се е счупила пружина. Карам с 205/40/17 7.5j

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с подобни тампони, товаря и няма ядове. Преди това седне ли някой на задната седалка, колата е доло.Ако я натовариш зверски, има вероятност да счупиш пружина, един приятел беше счупил на пасат комби, но каза че я бил натоварил нечовешки, смени пружините и пак кара с такива тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с подобни тампони, товаря и няма ядове. Преди това седне ли някой на задната седалка, колата е доло.Ако я натовариш зверски, има вероятност да счупиш пружина, един приятел беше счупил на пасат комби, но каза че я бил натоварил нечовешки, смени пружините и пак кара с такива тампони.

от къде да намеря такива тампони ? Като гледам елементарно се слагат

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уфффффффффф,колегата Joro7... по горе ти каза на 2 пъти какво да направиш ама много мнения ,много чудо! Измерваш си височината на предите амортисйори на равно място и след това мериш и задните. След което раглобяваш задните ,тоест сваляш пружините и долната чашка на която опира пружината се вади с почукване на горе.После отиваш при читав стругар и ти прави втулка с размера на амортисйора,на височината която ти си си избрал и я заваряваш на долната чашка.Така като вкараш обратно чашката и сглобиш всичко ще получишщ дълголетен ефект. Ако сложиш тези тампони ще си втвърдиш много задницата и няма да има добра федерация на амортисйорите и пак ще ревеш.Аз карам купе и имах същия проблем,но вече нямам защото направих горе описаното.Имай в предвид,че височината на втулката ще повдигне с около1.5 санта в повече задницата от самата втулка.Ще имаш ден-два заигравка ,но ефекта е много добър!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега щом ти трие с 13ки доста трябва да кляка. В стержена на амортисьора трябва да има противоударен тампон, провери ги дали са здрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги тъкмо днес си повдигнах задницата на хеча с едни подложки който купих от от един колега от форума . за мен това е най удачния вариант като изключим слагането на по твърди пружини но тогава не се знае колко ще изкара амортисьора . тези подложки между витките не ги разбирам за мен са глупост ама всеки си знае .Тя пружината е сложена за да пружинира ти като я запълниш половината с гумени изрезки кво остава от нея . та въпросните подложки се завиват за горния край на амортисьора и за купето и така повдигаш само купето без да си тормозиш амортисьорите ето и малко снимки преди и след има голяма разлика а возията се запазва ако те интересува мога да ти покажа снимки преди и след . пиши лс .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...