д15з8 0 #1 Публикувано 2 Септември, 2013 (Редактирано) Моля някой ако знае читъв майстор на инсталации да помогне.Та да поясня малко за проблема имам Хонда Сивик д14а4 хеч японка,попадна ми двигател д15з8 англичанка и реших да го сменям.От там започнаха мъките.Нито една букса не пасваше и майстора ми реши да преправя буксите и да запази част и от моята инсталация,но се оказа неуспех.Стартера си върти помпата подкачва но нямам ток към дюзите и съответно не пали и майстора ми съобщи че неможе да се занимава повече.Някой аком оже да помогне ще съм много благодарен.По възможност да е окръга Сливен Стара Загора,но и по дълече да е няма проблем.Благодаря предварително. Редактирано 2 Септември, 2013 от д15з8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #2 Отговорено 4 Септември, 2013 Майстора ти, освен ако не е за без пари, що се е хванал като не знае какво върши? ECU-то сменено ли е? Сигурен ли си че няма ток към дюзите? А ток към свещите?1. Без смяна на компютъра няма как да запали, ако сте го сменили важно е да знаеш че на д14 инжекторите се командват два по два, т.е. имаш 2 кабела от еку-то към инжекторите. На D15Z6(8), са си 4-ри кабела, по един за всеки инжектор. Намери пинаут на екуто и навържи инжекторите.2. Ако нямаш ток на свещите, провери правилно ли са свързани датчиците от делкото към еку-то.3. Дори и да запали, ще светнат няколко грешки, липсващи датчици и т.н. Там вече една по една се чистят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #3 Отговорено 7 Септември, 2013 ECUто е сменено като и инжекциона но ми загубиха оригиналния ключ уж ми изолираха имобилайзера но когато дам на контакт лампата за имото мига а лампата за чека старт свети постоянно.Смятам да пробвам ECU-то на друга кола да ръзбера дали е от имото . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #4 Отговорено 10 Септември, 2013 Това, че лампата на имобилайзера мига след падаването на контакт е признак, че имобилайзера работи и не разпознава ключа. Казаха ли ти как са "изолирали" имобилайзера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #5 Отговорено 14 Септември, 2013 Да казаха ми че са го изолирали софтоерно.Наистина е от умото,пробвах ECUто на друга кола върти но не пали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rockton 12 #6 Отговорено 17 Септември, 2013 (Редактирано) ECUто е сменено като и инжекциона но ми загубиха оригиналния ключ уж ми изолираха имобилайзера но когато дам на контакт лампата за имото мига а лампата за чека старт свети постоянно.Смятам да пробвам ECU-то на друга кола да ръзбера дали е от имото .-Нищо не са "изолирали", затова свети и не пали ,имото реже инжекторният цикъл!Връщай се при тези дето УЖ са премахнали имото, да го махнат наистина или да ти връщат парите за това (ако са ти взели) :rolleyes:/> Редактирано 17 Септември, 2013 от rockton Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #7 Отговорено 21 Септември, 2013 (Редактирано) Да от имото беше програмираха ми компа и имото със софтоер от друга кола и наи накрая запали,но незная защо чека пак свети постоянно.Някой ако може да помага. Редактирано 21 Септември, 2013 от д15з8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #8 Отговорено 21 Септември, 2013 ,но незная защо чека пак свети постоянно.Някой ако може да помага.Защото нищо не са направили и а само ми кажи как па програмираха обд2 комп Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #9 Отговорено 21 Септември, 2013 Да от имото беше програмираха ми компа и имото със софтоер от друга кола и наи накрая запали,но незная защо чека пак свети постоянно.Някой ако може да помага.Ненаучна фантастика. Интересно как са ти "програмирали" имобилайзера - с червения ключ или без него?!? :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #10 Отговорено 22 Септември, 2013 Някой колега да го насочи към читав сервиз/майстор докато тая кола все още е цяла. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #11 Отговорено 25 Септември, 2013 (Редактирано) Нямам си напредстава как го направиха без клю4 но е факт колата си пали и върви.Процедурата беше следната:отидох с моя комп имото и антенката взеха имото и от другата кола след 40мин ги донесоха и компа палише с моя имобилайзер на другата кола след това ми направиха чип същия къто на другата кола и когато се прибрах колата ми запали без проблем но чек лампата свети постоянно незнам проблем ли е.Колата си ръботи без проблем. Редактирано 25 Септември, 2013 от д15з8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #12 Отговорено 25 Септември, 2013 ,но незная защо чека пак свети постоянно.Някой ако може да помага.Защото нищо не са направили и а само ми кажи как па програмираха обд2 компНямам си напредстава как го направиха без клю4 но е факт колата си пали и върви.Процедурата беше следната:отидох с моя комп имото и антенката взеха имото и от другата кола след 40мин ги донесоха и компа палише с моя имобилайзер на другата кола след това ми направиха чип същия къто на другата кола и когато се прибрах колата ми запали без проблем но чек лампата свети постоянно незнам проблем ли е.Колата си ръботи без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 3 #13 Отговорено 26 Септември, 2013 Вярно е. Не е научна фантастика а факт. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #14 Отговорено 26 Септември, 2013 (Редактирано) ... и когато се прибрах колата ми запали без проблем но чек лампата свети постоянно незнам проблем ли е.Колата си ръботи без проблем.Интересно каква грешка дава ... Колега, ако разбереш - сподели Редактирано 26 Септември, 2013 от SR-71 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #15 Отговорено 30 Септември, 2013 ... и когато се прибрах колата ми запали без проблем но чек лампата свети постоянно незнам проблем ли е.Колата си ръботи без проблем.Интересно каква грешка дава ... Колега, ако разбереш - споделиok Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
д15з8 0 #16 Отговорено 20 Януари, 2014 ... и когато се прибрах колата ми запали без проблем но чек лампата свети постоянно незнам проблем ли е.Колата си ръботи без проблем.Интересно каква грешка дава ... Колега, ако разбереш - споделиokне е боло грешка просто не съм закъчил датчика за въздуха и за това е светила лампата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SR-71 125 #17 Отговорено 20 Януари, 2014 Колега, откачен сензор се възприема като грешка от ECU-то :-) Сега двигателя би трябвало да работи по-икономично и по-добре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #18 Отговорено 21 Януари, 2014 3 месеца ли кара така?Майстора наби ли го?Фенче,кво му има на ОБД-2-то.Даже не се разглобява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове