Jump to content
barsi

Х-л " Боляри " Велико Търново

Recommended Posts

Здравейте ,Искам да разкажа как се опитаха да ми провалят почивката ...Накратко :Решаваме със съпругата , че на ще празнуваме годишнината от сватбата в този хотел . Видяхме го в сайта " Колективи " . Изглеждаше супер оферта - 90лв за 2 нощувки , при стандартна 160лв . Съответно , се обаждам да попитам - има ли паркинг хотела , какви са им стайте и т.н.Попаднах на една крайно нелюбезна лелка , която бързаше да ми затвори телефона . Викам си - ок , майната и , хотела по снимките е супер и отиваме ... Пътувам с кола , както 99% от хората и като получих потвърждение , че има паркоместа реших да се запишем .Не ми е първата почивка с ваучери . Доста често си ги ползвам , но за първи път имам такива проблеми .Отиваме на място и почнаха гредите :1во спирам в някаква тясна уличка . Влизам и разбирам , че това им е паркинга ! Пак добре , че се класирах .Даваме си ваучера и доплащаме . Изненадаха ни с някаква хотелска такса по 80 ст на човек на вечер . Ми добре . Дават ни стая № 45 . На последния етаж . Ама " нали сме с ваучери " , което онази русата ми го повтаряше на всеки въпрос относно стаята и беше тази , която бързаше да ми затвори 2 седмици по - рано . Вероятно е собственичката , защото крещеше по всичкия персонал . Абсолютна селяндурка ...Та въпросната стая е на последния етаж . Ама нали сме с ваучери няма тераса и панорама , а гледа към съседната сграда . Ужас . Ама " нали сме с ваучери за това е такава стаята . Ако съм искал да съм доплатил още 70лв да ни дала нормална или да ни върне парите ! " И ми се кара , на всичкото отгоре . А целия град гъмжи от туристи и стай няма никъде ... До тук добре - аз стаята по принцип я ползвам само за спане , а и съпругата е в 5ти месец и не ща да и създавам нерви с допълнителни скандали ...Та отивам да видя стаята . Оказва се , че е с 2 единични легла , с 3см денивелация м / у матраците . Матраците бяха нещо от типа " Тед колори " , където някоя пружина може да ти пробие бъбрек и са страшно меки ! От там - обзавеждането е пред разпад . Мих си филтъра на климатика , за да проработи , телевизора беше Нео , 14 инча , нямахме санитарен комплект в банята , ама нали сме с ваучери ... Та слизам пак , оставяйки горе жена ми / не , че не чу Very Happy / . Почвам да и обяснявам . Тя ми се оправдава , че това не ми е у нас и че за стая , взета с ваучери това е положението и че това било спалня ! Аз съм в шок . Дадоха ни 2 сапуна и 2 шампоанчета . И за 2те нощувки беше това ! Даже кърпите не смениха . Та те не ни изхвърлиха даже кошчето от банята и душ кабината беше потрошена . Върха беше , когато за закуска нямаше за нас яйца и домати , само няколко филийки , по едно медче , масло и сладко от вишни , от тия пакетираните по 12.5 гр ! И това е закуска . Казаха , че ни е това положението , нали сме с ваучери ... Бях покрусен . Писах на " Колективи " , отговориха ми , че ще вземат мерки , още веднага го направих . на 16.08 и си тръгнах на 19.08 До сега никой не се е поне извинил . Ползват си ваучерите за кофти стайте , при положение , че не е това идеята им . Повече там няма да ми стъпи кракът !!!/>

Редактирано от barsi
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление има доста колеги(и аз работя в тоя бизнес), които са абсолютни мърлячи и сами си гонят клиентите.Вдигай пара колкото се може повече и на всички нива!Комисия за защита на потребителите например!Оплачи се в асоциациата за безопасност на храните!Ако има отзиви за този хотел във форумите!НЕ ги оставяй на мира, иначе и други ще пострадат!Цената, която са ти взели е висока, дори и с ваучер!На твое място веднага си взимам парите и минавам на план Б!Другият път провери преди да платиш!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е то план " Б " , но ако трябваше да се връщам обратно щеше да е тегаво ... Имам познати там , но реших да остана заради жена ми . Не и е трудно пътуването все още , но не исках да рискувам .Писах на КЗП " В. Търново " е сега . Ще видя дали и как ще ми отговорят ... После ще търся асоциацията на храните и на хотелиерите , но първите не знам какво ще направят - храните , колкото и никакви да бяха , бяха в срок и правилно съхранени . Направо се отчаях от този " хотел " ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Категоризацията в хотелите е пълен майтап.Пишат, бришат, пари под масата и всичко е ОК!Видя ли колко коментара има премахнати от модераторите?Имало е и по-пострадали от теб с бая псувни сигурно!Единственото ни оръжие като потребители е разгласяване на инфото и естествено никога повече там.Но нали си знаем, не сме задружни и никой на никого не верва, вервай ми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За 45лв. на нощувка стаята си е такава банята също,никакво намаление не си получил просто са си такива цените пък и сега е туристически сезон.Що годе приличните стай са по 65-80лв за двойна стая,отсядал съм във доста хотели из страната и съм забелязал че цената на нощувките не винаги е определяща за вида и състоянието на стайте,понякога зависи и от натоварването,сезона и хотелиера.П.П. Хотел "Боляри" е във старата част на града и е на такова място ,че ако си успял да паркираш въобще си е чист късмет,освен това Търново във момента гъмжи от приходящи,туристи и т.н.-тъй че цената си е баш като за гадна стайчка.И един съвет щом държиш да имаш определени удобства и условия си избирай стаите на место,а и си приготви повечко парички.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За грош пиле - грош пее. Колегата над мен го е казал, че за 45лв не очаквай чудеса, а като цяло поносима мизерия - това е истината.Отделно си има една закономерност в България, че сервиза (обслужването) си ни куца, невъзпитан народ сме си, няма какво да си го крием. Малко са професионалистите, хора които са в този бизнес и умеят да се дистанцират от първичната си простотия (по вида да преценяват категорично какъв и що си и следователно - щом те преценяват, че не си от "тарикатите" и нямаш много пари, значи могат да си правят с теб каквото си искат) и не могат да прикрият глупостта си. Малко са точните хора, повечето са изтърсъци наето за минимални заплати и даващи минимален труд и минимално качество на услугата, това е истината. Аз мога да дам с мен един пример: зимата спечелих от томбола на "Пепси" почивка, уикенд за двама в Боровец (под секрет: не вярвам и не играя в игри, ТОТО, томболи и т.н., това което спечелих бе едно от малкото в живота ми и бе на майтап решено да участвам, но шанс както се казва). Супер ще си каже човек, Боровец, 3 звезден хотел, пълен пансион (закуска, обяд, вечеря), интернет, обучение със ски ползване на екипировка от хотела да се пусне човек няколко пъти на не знам си коя писта и т.н. и всичко това безплатно. В действителност обаче... Хотелът - строен и последно ремонтиран от младините на Бай Тошо. Януари месец, сняг до колене, а в стаята няма отопление (локалното парно е пуснато когато пристигнахме), правете сметка какъв клинч и зъзнене бе). Телевизора (класика в жанра разбира се - 14 инчов Нео/Беко/Краун) фрапиращото при него бе не размера или марката, а че не му работи дистанционното (на рецепцията установихме, че точно този телевизор не работи с дистанционно - пробвахме с няколко, просто си имаше проблем) и така и не ми дадопха друг, работещ телевизор (въпреки над 70% от празните стаи в които със сигурност имаше поне един изправен телевизор), хващаше се само 3 канала (местна чалга телевизия и 2 ефирни до болка познати). Чаршафи, одеала - мой набор, смърдящи на застояло, не прани кой знае от кога. Банята - бива, наскоро ремонтирана (единственото нещо което е обновено последните години) но както казах - локалното парно не е проточен бойлер и нямаше топла вода - нито можеш да се изкъпеш, нито нищо. Интернет - само в лобито (ако може така да се нарече) на хотела. Нямат стаи тип "спалня", а само с две отделни скърцащи чамови легла от времето на Богдан Велински и т.н. Пристигнах Петък вечерта, Събота сутринта напалих с 200 от место ;)/>/> а можех да стоя до Понеделник. Единственото което бе добре (поносимо, прилично да го наречем) бе яденето (шведска маса, една вечеря и една закуска опитах), но не съм толкова изпаднал, че да стоя в тази мизерия и подигравка за едното ядене. А глупаците дори не осъзнават, колкото са смотани и жалки - гледат те, мислят че понеже си спечелил ваучер и си някакъв смотаняк, за който няма смисъл да се напрягат и да бъдат любезни и да ти предложат обслужване като хората. Не правят елементарна логика, че ако се бяха държали любезно, ако не бяха гледали през цялото време на кръв и урина в стил "тоя па сега какво иска пак" и не правеха мизерните номера за това да сложат един поне работещ телевизор, да пуснат парното на стаята от предния ден или поне сутринта, така че да може да се стопли този клинчарник, а не през ноща да спя на 16 градуса.... щях отново да ида и този път щях да си платя като Поп и да почерпя ако съм изкарал добре, но вече - няма да стъпя в тяхната пумия, че дори вече и като чуя "Боровец" и правя кофти асоциации с това курортно селце (знам, че е грешно, но...).Най-големия парадокс бе, че платих единствено (освен за бензина да стигна до там) за това, което ми донесе тази "награда" - платих за Пепси. Както споменах яденето бе добро, но нямаше никакво безалкохолно, то бе платено. Поръчах си Пепси - половин литър пластмасова бутилка за 4лв :D/>/> Такива цени няма дори и на СЛънчев бряг дет се вика, но болен се е*е на легло - като плюскаш и ти приседне и ще умреш от задавяне, няма значение колко струва питието ;)/>/> Манталитет, тва е.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно това е най - скапаното наистина . Принципно , идеята на ваучерите не е да си набиват скапаните стай , а с цел реклама . Ходих до сега на няколко пъти на почивка през сайт , но това за сефте го виждам . Твоето обаче минава всякакви граници . Напомня ми на един уикенд в една хижа - явно това с отоплението си им е хронично на тях . Но в случая бяхсилно възмутен от факта , че " нали сме с ваучери " ... Точно за това не възнамерявам от тук - насетне да почивам където и да е в България, въпреки, че от 1-2 места останах страшно доволен. Пак с ваучери, обаче е чистичко, спретнато и даже ни черпят с кафе сутрин, а сме си платили само за нощувка :) Тази русата, от Боляри, да вземе да си купи ваучери за разходка в Румъния, примерно, да види какво е обслужването. Като се наредиш на опашката и на развален английски поискаш кафе в PVC чашка да те питат- на масата отвън или горе в стаята да ти го донесем или пък как ти чистят стаята и ти сменяват кърпи и ти слагат санитарни принадлежности и това за 160лв с пътя за 2 нощувки. На човек обаче . Ама са 1600км само автобусните преходи. Няма да забравя едната вечер как жена ми искаше да си ляга. Отиваме до рецепцията леко притеснен как да я накарам да направи още една карта за стаята и че ще и я върна утре сабахлен. Това, защото знам какво е по принцип положението. Та отиваме да искаме още един ключ и отговора беше - ОК. Върнете ни я на тръгване. Останах шокиран. В Бг съм ходил само за по 1 нощувка предимно.Едни семейни приятели вчера си дойдоха от Турция на ол инклузив - страшно са доволни и са с ваучери. Просто манталитета ни си ни куца - но това е само към Бг туристи. За чужденците са готови на всичко :( Отвратен съм направо.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много сте прави за обслужването тук, затова ако е в България - селски туризъм, малки къщички, вили или студиа - никога хотел или нещо по - голямо! Тук дори елементарното ежедневие като седнеш на кафе в най - честият случай идва до теб една "мацка" и стои и те чака, рядко може и да вземе да си отвори устата и да каже сърдито "Добър ден" и накрая идва и едва ли не ти хвърля нещата или пък ги оставя в единият ъгъл на масата ние да си ги разпределяме и после като установи, че не сме й оставили бакшиш даже гледа кисело! Преди месец бях в Гърция и на плажа за 5 дена не им оставих нито един път бакшиш, имате ли представа, че даже едната сервитьорка си лафеше с нас цял ден, без ние да я викаме идваше нон-стоп да пита как сме, харесва ли ни плажа, Гърция, времето и какво ли не. По - учтиво момиче не бях срещал въобще в обслужващият бранш, накрая естествено й оставихме каквото подобава й я почерпихме. А на нашите тука кокони ги карам да ми връщат до стотинка! Бакшиша е по желание и се оставя като комплимент към обслужването, той се изкарва, не се дава по презумпция!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...