Mickelangelo 2 #1 Публикувано 19 Август, 2013 Колеги вчера вечерта акумулатора ме предаде ... когато завъртях ключа всичко угасна .. та с бутане се получи работата .. и днес реших да пробвам да го заредя ... и въпроса ми е ..Нали при зареждане клетките се отварят и от вътре балбукат ... ако една от клетките не бълбука отишла ли си е ? Другото което ме притеснява е това че това се случи лятото...И 2 рия ми въпрос е на свободна оборотите падаха доста ( след бутането ) да търся ли друг проблем и евентуално идеи къде ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pamo 346 #2 Отговорено 19 Август, 2013 (Редактирано) Слагаш нов и приключваш. Оборотите падат, защото караш на алтернатор... Редактирано 19 Август, 2013 от pamo 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #3 Отговорено 20 Август, 2013 след смяната на акумулатора колата една така държи ниски обороти ... замериха динамото всичко е ОК зарежда ... а преди смяната всичко си беше ОК някакви идеи какво се е случило ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Pascualle 30 #4 Отговорено 20 Август, 2013 Обучи си IACV-то и проблема с оборотите ще ти се реши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fashion_m 23 #5 Отговорено 23 Август, 2013 (Редактирано) За да не отварям нова тема ще пиша тук.1. Какъв акумулатор да купя за Сивик 6-та генерация 1.4 бензин, от гледна точка на ампераж и стартов ток?2. Как при смяната да направя така че да не ми се прекъсва въобще тока към колата защото радиото ми е с код, който не знам?3. Кои марки акумулатори са добри?4. Да ми препоръчате магазин в Пловдив с богат избор на марки и добри цени?Благодаря. Редактирано 23 Август, 2013 от fashion_m Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #6 Отговорено 23 Август, 2013 (Редактирано) Аз бих гледал за Varta , Bosch и Exide.Ако имаш туби , усилватели и тем подобни "гъзарии" ще ти трябва по-мощен ако ли не си вземи 44Ah плосък какъвто е за теб.Гаранции дават всички по 2-3 години в зависимост от сериите така , че няма да имаш проблеми.Аз карам с Varta 3та година.Забравял съм фаровете 8 часа , музиката повече от 1 ден и въпреки всичко нито 1 път не ми е падал до момента така , че следващият пак ще ми бъде от същата марка.За музиката...Честно казано когато сменяхме поставка за чаши на Ауди А2 трябваше да му разкачим аудиото което е с код.След 10 мин се усетихме , че може би сме го нулирали и като го закачихме тръгна.Нямам идея при Хонда как стоят нещата. Редактирано 23 Август, 2013 от Mkilla Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fashion_m 23 #7 Отговорено 23 Август, 2013 (Редактирано) Мен ме притеснява това, че след като взех ток от друга кола пак малко бавно ми въртеше стартера. А на другата кола супер бързо й се върти стартера. Редактирано 23 Август, 2013 от fashion_m Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #8 Отговорено 23 Август, 2013 Това , че си взел ток от друга кола не значи , че си заредил твоят акумулатор Щом сега едвам въртиш след 3-4 месеца при 0 градуса ще трябва да ти дават ток при всяко излизане с колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kokodaf 266 #9 Отговорено 23 Август, 2013 ......... 1. Какъв акумулатор да купя за Сивик 6-та генерация 1.4 бензин, от гледна точка на ампераж и стартов ток? - http://forums.hondab...entry1057267306 - фабрично моят бе Национал Панасоник 55 А/h и 530 А на хеча. Вече има и по 100 А/h JDM стандарт 2. Как при смяната да направя така че да не ми се прекъсва въобще тока към колата защото радиото ми е с код, който не знам? - в запалката се поставя источник на напрежение докато трае процедурата по подмяна на акумулатора - дори 12 волта батерийка върши работа. 3. Кои марки акумулатори са добри? - Акумулатора е консуматив, като си има гаранция. На добрите и отличните няма да ти харесат цените - http://akumulatori.b...%BB%D0%BE%D0%B3 4. Да ми препоръчате магазин в Пловдив с богат избор на марки и добри цени?- нямам опита. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Зион 35 #10 Отговорено 23 Август, 2013 Aз карам D15Z6 с Varta 45Ah и няма никакви проблеми-колеги имам чувство че на нашите хонди каквато и част да сложим ще ни върши работа верно качествени коли са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mickelangelo 2 #11 Отговорено 24 Август, 2013 аз су купих Bocsh Silver s4 45A 3 години гаранция .. a проблема с оборотите се оправи след 2 дни ... сам .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stef@n 15 #12 Отговорено 21 Ноември, 2013 Доколкото прочетох из форума, за моя Civic 1.4/90 D14A4, са му достатъчни 44 (45) Ah. Обаче колата я карам само през почивните дни и е на открито, дали не е по-добре да взема 52 Ah ? Иначе съм си харесал тази Varta , понеже пак от четене в форума разбрах, че правят модели на Bosch и Berga (ама може и да не съм прочел правилно) а за българските производители има предимно негативни мнения ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове