Jump to content

Recommended Posts

Колеги вчера вечерта акумулатора ме предаде ... когато завъртях ключа всичко угасна .. та с бутане се получи работата .. и днес реших да пробвам да го заредя ... и въпроса ми е ..Нали при зареждане клетките се отварят и от вътре балбукат ... ако една от клетките не бълбука отишла ли си е ? Другото което ме притеснява е това че това се случи лятото...И 2 рия ми въпрос е на свободна оборотите падаха доста ( след бутането ) да търся ли друг проблем и евентуално идеи къде ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш нов и приключваш. Оборотите падат, защото караш на алтернатор...

Редактирано от pamo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

след смяната на акумулатора колата една така държи ниски обороти ... замериха динамото всичко е ОК зарежда ... а преди смяната всичко си беше ОК някакви идеи какво се е случило ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обучи си IACV-то и проблема с оборотите ще ти се реши ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да не отварям нова тема ще пиша тук.1. Какъв акумулатор да купя за Сивик 6-та генерация 1.4 бензин, от гледна точка на ампераж и стартов ток?2. Как при смяната да направя така че да не ми се прекъсва въобще тока към колата защото радиото ми е с код, който не знам?3. Кои марки акумулатори са добри?4. Да ми препоръчате магазин в Пловдив с богат избор на марки и добри цени?Благодаря.

Редактирано от fashion_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бих гледал за Varta , Bosch и Exide.Ако имаш туби , усилватели и тем подобни "гъзарии" ще ти трябва по-мощен ако ли не си вземи 44Ah плосък какъвто е за теб.Гаранции дават всички по 2-3 години в зависимост от сериите така , че няма да имаш проблеми.Аз карам с Varta 3та година.Забравял съм фаровете 8 часа , музиката повече от 1 ден и въпреки всичко нито 1 път не ми е падал до момента така , че следващият пак ще ми бъде от същата марка.За музиката...Честно казано когато сменяхме поставка за чаши на Ауди А2 трябваше да му разкачим аудиото което е с код.След 10 мин се усетихме , че може би сме го нулирали и като го закачихме тръгна.Нямам идея при Хонда как стоят нещата.

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ме притеснява това, че след като взех ток от друга кола пак малко бавно ми въртеше стартера. А на другата кола супер бързо й се върти стартера.

Редактирано от fashion_m

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това , че си взел ток от друга кола не значи , че си заредил твоят акумулатор :) Щом сега едвам въртиш след 3-4 месеца при 0 градуса ще трябва да ти дават ток при всяко излизане с колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

.........

1. Какъв акумулатор да купя за Сивик 6-та генерация 1.4 бензин, от гледна точка на ампераж и стартов ток? - http://forums.hondab...entry1057267306 - фабрично моят бе Национал Панасоник 55 А/h и 530 А на хеча. Вече има и по 100 А/h JDM стандарт

2. Как при смяната да направя така че да не ми се прекъсва въобще тока към колата защото радиото ми е с код, който не знам? - в запалката се поставя источник на напрежение докато трае процедурата по подмяна на акумулатора - дори 12 волта батерийка върши работа.

3. Кои марки акумулатори са добри? - Акумулатора е консуматив, като си има гаранция. На добрите и отличните няма да ти харесат цените - http://akumulatori.b...%BB%D0%BE%D0%B3

4. Да ми препоръчате магазин в Пловдив с богат избор на марки и добри цени?- нямам опита.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз карам D15Z6 с Varta 45Ah и няма никакви проблеми-колеги имам чувство че на нашите хонди каквато и част да сложим ще ни върши работа :)верно качествени коли са ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз су купих Bocsh Silver s4 45A 3 години гаранция .. a проблема с оборотите се оправи след 2 дни ... сам ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото прочетох из форума, за моя Civic 1.4/90 D14A4, са му достатъчни 44 (45) Ah. Обаче колата я карам само през почивните дни и е на открито, дали не е по-добре да взема 52 Ah ? Иначе съм си харесал тази Varta , понеже пак от четене в форума разбрах, че правят модели на Bosch и Berga (ама може и да не съм прочел правилно) а за българските производители има предимно негативни мнения ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...