Jump to content
iindep3nden7

Хонда Акорд

Recommended Posts

Имам Honda Accord (2005г., 2.4 бензин,163к.с, купе,американската версия).Проблемът е,че колата трепери между 80-90 км, казват ми че са вътрешните карета, някой може ли да помогне?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако само тогава трепери и над тази скорост престава - виж си гумите (балансирай ги).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото ADH-Honda ти е казал. При вътрешни карета ще трепери при по-агресивно ускоряване, не при поддръжка на скорост между 80-90км/ч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При разбити вътрешни карета, възможността да вдигне 80 - 90км/ч е минимална - колата почва не да трепери, а да тресе още при 40 - 50км/ч, все едно ще се разпада реактор по време на земетресението в АЕЦ ФУКУШИМА.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...и аз имам подобна дилема(дали е вътрешно каре),проблемът ми е ,че при потегляне и при превключване от 1-ва към 2-ра имам едно чаткане. Не е от тампоните на двигателя,проверени са.В Тойота сервиза ми поставиха диагноза-разбито вътрешно каре,в Бултрако -Пловдив се изсмяха буквално и ми казаха,че са ми омекнали демпферните пружини на съединителя и от там има луфт. Питаха ме дали има вибрации при 80-90км ,като им казах,че нямам, категорично отхвърлиха версията за карето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега карето не вибрира при поддържане на постоянна скорост, а при ускоряване и то точно около максималния въртящ момент на колата, след което утихва при още по високи обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега напълно вероятно е да е вътрешно каре. Моята е по-старото купе , но се оказа ,че било слабо място вътрешното каре на този модел. При мен имаше едно чаткане само при по-рязко потегляне. Понеже аз съм леко маниак се занимавах ,та смених едното вътрешно каре , другото също е тръгнало , но нямаше налично , понеже модела е леко екзотичен. По описанието ти "чаткане" при потегляне съдя ,че може би е като моето,само че аз не съм го чувал при превключване от 1 на 2ра ,но е възможно и моята да го прави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз за моите симптоми клоня все повече към вътрешно каре.На връщане от морето,по магистралата си ги усетих вибрациите във волана,при 120 при набиране и наклон. Въпросът е къде да ги търся тези карета,оригинално сигурно ще е бая цифра .Втора употреба си е риск,...не знам.Сигурно вървят с полуоската...?ПС:извинявам се,че ползвам темата на колегата,но симптомите са сходни и си мисля,че ще е полезно и адекватно за самия проблем като тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,мисля,че имам такива вътрешни карета с полуоски от моят Акорд,който беше с удар и продадох на части.Акорда беше американски седан 2,4L I-Vtec,2005.Единственият проблем е,че сега съм в София,а останалото от колата е на морето.Скоро ще ходя и ако не си намерил ще ти драсна.Колата беше на по малко от 15 000мили

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дисковеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дисковеПубликувано изображение

 

дидоо, позволи ми да не се съглася напълно с твоето мнение. При две мои японски коли, от различни марки, се е стигало до разбиване на вътрешно каре и наистина се получават силни не постоянни вибрации, най-вече при ускорение, иначе казано при по-силен напън. При изкачване на баир с постоянна скорост също са се усещали силните вибрации, защото тогава двигателя упражнява по-голяма сила върху полуоските, за да се поддържа скоростта.

 

А за колегата с вибрациите ще кажа, че първо се тръгва от по-лесния вариант, а то е да си балансира и четирите гуми. Ако вибрациите са само при висока скорост, то е много вероятно да произхождат от задните колела.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дисковеПубликувано изображение

 

дидоо, позволи ми да не се съглася напълно с твоето мнение. При две мои японски коли, от различни марки, се е стигало до разбиване на вътрешно каре и наистина се получават силни не постоянни вибрации, най-вече при ускорение, иначе казано при по-силен напън. При изкачване на баир с постоянна скорост също са се усещали силните вибрации, защото тогава двигателя упражнява по-голяма сила върху полуоските, за да се поддържа скоростта.

 

А за колегата с вибрациите ще кажа, че първо се тръгва от по-лесния вариант, а то е да си балансира и четирите гуми. Ако вибрациите са само при висока скорост, то е много вероятно да произхождат от задните колела.

 

bliffer,между 80 и 90 километра има много малко време за да се проявят всичките тези симптоми.При мен лично ми се е случвало заради крива джанта,получава се резонанс след 90км а има и друго за да има вибрация,трябва да има дизбаланс а за да се получи трябва да няма поне една съчма в карето,макар че на хондите не е със съчми а с едни плочки.Неме разбираи погрешно не споря,просто и на мен ми е интересно дали проблема може да е от каре.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...