iindep3nden7 0 #1 Публикувано 31 Юли, 2013 Имам Honda Accord (2005г., 2.4 бензин,163к.с, купе,американската версия).Проблемът е,че колата трепери между 80-90 км, казват ми че са вътрешните карета, някой може ли да помогне? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 31 Юли, 2013 Ако само тогава трепери и над тази скорост престава - виж си гумите (балансирай ги). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #3 Отговорено 31 Юли, 2013 Каквото ADH-Honda ти е казал. При вътрешни карета ще трепери при по-агресивно ускоряване, не при поддръжка на скорост между 80-90км/ч. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #4 Отговорено 31 Юли, 2013 (Редактирано) При разбити вътрешни карета, възможността да вдигне 80 - 90км/ч е минимална - колата почва не да трепери, а да тресе още при 40 - 50км/ч, все едно ще се разпада реактор по време на земетресението в АЕЦ ФУКУШИМА. Редактирано 31 Юли, 2013 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #5 Отговорено 3 Август, 2013 ...и аз имам подобна дилема(дали е вътрешно каре),проблемът ми е ,че при потегляне и при превключване от 1-ва към 2-ра имам едно чаткане. Не е от тампоните на двигателя,проверени са.В Тойота сервиза ми поставиха диагноза-разбито вътрешно каре,в Бултрако -Пловдив се изсмяха буквално и ми казаха,че са ми омекнали демпферните пружини на съединителя и от там има луфт. Питаха ме дали има вибрации при 80-90км ,като им казах,че нямам, категорично отхвърлиха версията за карето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pepopenev 1 #6 Отговорено 8 Септември, 2013 Колега карето не вибрира при поддържане на постоянна скорост, а при ускоряване и то точно около максималния въртящ момент на колата, след което утихва при още по високи обороти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #7 Отговорено 8 Септември, 2013 Колега напълно вероятно е да е вътрешно каре. Моята е по-старото купе , но се оказа ,че било слабо място вътрешното каре на този модел. При мен имаше едно чаткане само при по-рязко потегляне. Понеже аз съм леко маниак се занимавах ,та смених едното вътрешно каре , другото също е тръгнало , но нямаше налично , понеже модела е леко екзотичен. По описанието ти "чаткане" при потегляне съдя ,че може би е като моето,само че аз не съм го чувал при превключване от 1 на 2ра ,но е възможно и моята да го прави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Steve Vai 5 #8 Отговорено 11 Септември, 2013 И аз за моите симптоми клоня все повече към вътрешно каре.На връщане от морето,по магистралата си ги усетих вибрациите във волана,при 120 при набиране и наклон. Въпросът е къде да ги търся тези карета,оригинално сигурно ще е бая цифра .Втора употреба си е риск,...не знам.Сигурно вървят с полуоската...?ПС:извинявам се,че ползвам темата на колегата,но симптомите са сходни и си мисля,че ще е полезно и адекватно за самия проблем като тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nautical 1 #9 Отговорено 12 Септември, 2013 Здравейте,мисля,че имам такива вътрешни карета с полуоски от моят Акорд,който беше с удар и продадох на части.Акорда беше американски седан 2,4L I-Vtec,2005.Единственият проблем е,че сега съм в София,а останалото от колата е на морето.Скоро ще ходя и ако не си намерил ще ти драсна.Колата беше на по малко от 15 000мили Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #10 Отговорено 12 Септември, 2013 колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дискове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ВесКо 139 #11 Отговорено 12 Септември, 2013 колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дискове дидоо, позволи ми да не се съглася напълно с твоето мнение. При две мои японски коли, от различни марки, се е стигало до разбиване на вътрешно каре и наистина се получават силни не постоянни вибрации, най-вече при ускорение, иначе казано при по-силен напън. При изкачване на баир с постоянна скорост също са се усещали силните вибрации, защото тогава двигателя упражнява по-голяма сила върху полуоските, за да се поддържа скоростта. А за колегата с вибрациите ще кажа, че първо се тръгва от по-лесния вариант, а то е да си балансира и четирите гуми. Ако вибрациите са само при висока скорост, то е много вероятно да произхождат от задните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido0o_ 29 #12 Отговорено 14 Септември, 2013 колега когато се износи вътршното каре трака само при потегляне или при смяна на скорост заштото обира луфтът от износването а аз лично мисля че имаш криви джанти или дискове дидоо, позволи ми да не се съглася напълно с твоето мнение. При две мои японски коли, от различни марки, се е стигало до разбиване на вътрешно каре и наистина се получават силни не постоянни вибрации, най-вече при ускорение, иначе казано при по-силен напън. При изкачване на баир с постоянна скорост също са се усещали силните вибрации, защото тогава двигателя упражнява по-голяма сила върху полуоските, за да се поддържа скоростта. А за колегата с вибрациите ще кажа, че първо се тръгва от по-лесния вариант, а то е да си балансира и четирите гуми. Ако вибрациите са само при висока скорост, то е много вероятно да произхождат от задните колела. bliffer,между 80 и 90 километра има много малко време за да се проявят всичките тези симптоми.При мен лично ми се е случвало заради крива джанта,получава се резонанс след 90км а има и друго за да има вибрация,трябва да има дизбаланс а за да се получи трябва да няма поне една съчма в карето,макар че на хондите не е със съчми а с едни плочки.Неме разбираи погрешно не споря,просто и на мен ми е интересно дали проблема може да е от каре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове