Jump to content
honda5500

Акорд 2001 гасне

Recommended Posts

Здравейте, Имам акорд 2001 и 2-3 пъти ми се случва да ми изгасне колата,както си работи на едно място и след това като тръгна да я запаля,акумулатора няма почти никакъв ток !!! Дават ми ток,и след 5 -10 мин. колата си пали без проблем. След това си работи нормално. На другия ден никакъв проблем ! Последно ми го направи този проблем вчера в жегата с пуснат климатик и чакане на светофар. Точно преди да изгасне,притрепери все едно ми свършва бензина. Карам на газ по принцип.Акумулатора съм го купил нов преди около 2 години,но първия път,когато ми се случи това той си беше на няма и година.... Сега не знам нов ли да купувам,или да търся другаде проблема. Може ли жегата да е причина за това,или проблема е някъде другаде......Ако някой е имал такъв проблем,моля за съвет.Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен беше умряла клетка на акумулатора. Симптомите същите като при теб.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

умряла-умряла,но тогава няма ли да го прави по-честичко....на мен ми го е правила 2 пъти за повече от година..... Клетката като "умре" нали си остава "умряла",няма как да се "съживява" и да "умира" 2-3 пъти в годината... Ако съм сигурен,че това е проблема,ще си взема нов акумулатор,въпреки,че този е на две години и купен от магазин нов ! Просто не ми се дават 150-160 лв. ей така,само да пробвам... :)/>/>

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Просто измери. Както казах симптомите бяха същите. Един път на няколко месеца.При една умряла клетка ми показваше малко над 9V при необходими 12V.Това беше при мен, при теб проблема може да е друго.

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Еми ще го мерна,но сега като си работи всичко нормално и си пали едва ли ще покаже 10 волта. Не знам дали нещо от голямата жега не губи стабилна връзка по инсталацията..... Някой друг колега, ако е имал такъв проблем нека и той да каже.

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не можете ли да пишете без да се цитирате един друг :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако гасне когато си работи причината е другаде,можеби в алтернатора.На таблото да не премигва понякога акомулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега премери ли акумулатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

не примигва въобще,просто изгасна и веднага след това дори аварийните едвам мигат от слаб ток....странна работа....Тези дни наблюдавам какъв е волтажа докато си карам и си е нормален 13.5-13.8 и 14(сутринта) за налко и после си държи пак 13.5-13.8

Редактирано от MIYAMOTO
ЦИТАТИ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега премери ли акумулатора?

не колега,утре сутринта преди да я запаля ще го мерна и ще пиша. Редактирано от MIYAMOTO
Ако продължаваш в същия дух с цитатите,ще ти затворя темата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1. Ако имаш съмнения в акумулатора иди в магазин, където прадават такива. Там разполагат с 'товарна вилка' и срещу левче (поне на мен толкова ми взеха) ще проверят състоянието му.2. Ако имаш близък приятел с подходящ акумулатор, помоли да си ги размените за известно време. Ако отново ти се яви описания проблем ще си на 100% сигурен, че причината не е в акумулатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, не знам защо колегата "MIYAMOTO" ми редактира и дава "предупреждения" след като двата цитата НЕ бяха на постове непосредствено след съответните "Reply",както е описано в "Правило 2 - За темите:т.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Има бутон" Не се познаваме иначе щях да си помисля,че има нещо лично към мен.Пак повтарям и може да провери "колегата" МИЪАМОТО,че и двата ми цитата НЕ бяха на непосредствени репла-я !

Както и да е,щом са му дали право да "коли и беси" негов си избор. Няма да продължавам тази тема,или другата ми такава,както и да започвам нови . Явно не може да се разчита на подкрепа от страна на "модератори",или каквито са там,дори и след като си си взел бележка от предупрежденията.

 

П.П. не знам какъв е този друг форум на Хонда и досега винаги съм търсил подкрепа именно тук-в този форум,но явно има причина хората да търсят помощ там. Може и да ме баннат след този мой "post" ,но все пак това е просто форум,а не жизнено важен "site" за да ми попречи на ежедневието.

Някой да напише след колко репла-я (2,3,4.....10)може да се използват "цитатите" или ги махнете въобще,щом и след спазване на правилата написани за този форум,пак раздавате наказания и предупреждения !

Хайде със здраве !

Редактирано от honda5500

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако искаш мога и да ти трия мненията както би следвало да го правя :angry:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По добре аз кое бе видял по рано щеше да е заключена вече. Сега си смени акумулаторa и си Карай

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...