honda5500 2 #1 Публикувано 30 Юли, 2013 Здравейте, Имам акорд 2001 и 2-3 пъти ми се случва да ми изгасне колата,както си работи на едно място и след това като тръгна да я запаля,акумулатора няма почти никакъв ток !!! Дават ми ток,и след 5 -10 мин. колата си пали без проблем. След това си работи нормално. На другия ден никакъв проблем ! Последно ми го направи този проблем вчера в жегата с пуснат климатик и чакане на светофар. Точно преди да изгасне,притрепери все едно ми свършва бензина. Карам на газ по принцип.Акумулатора съм го купил нов преди около 2 години,но първия път,когато ми се случи това той си беше на няма и година.... Сега не знам нов ли да купувам,или да търся другаде проблема. Може ли жегата да е причина за това,или проблема е някъде другаде......Ако някой е имал такъв проблем,моля за съвет.Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #2 Отговорено 30 Юли, 2013 При мен беше умряла клетка на акумулатора. Симптомите същите като при теб. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #3 Отговорено 30 Юли, 2013 (Редактирано) умряла-умряла,но тогава няма ли да го прави по-честичко....на мен ми го е правила 2 пъти за повече от година..... Клетката като "умре" нали си остава "умряла",няма как да се "съживява" и да "умира" 2-3 пъти в годината... Ако съм сигурен,че това е проблема,ще си взема нов акумулатор,въпреки,че този е на две години и купен от магазин нов ! Просто не ми се дават 150-160 лв. ей така,само да пробвам... :)/>/> Редактирано 31 Юли, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #4 Отговорено 30 Юли, 2013 (Редактирано) Просто измери. Както казах симптомите бяха същите. Един път на няколко месеца.При една умряла клетка ми показваше малко над 9V при необходими 12V.Това беше при мен, при теб проблема може да е друго. Редактирано 31 Юли, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #5 Отговорено 30 Юли, 2013 (Редактирано) Еми ще го мерна,но сега като си работи всичко нормално и си пали едва ли ще покаже 10 волта. Не знам дали нещо от голямата жега не губи стабилна връзка по инсталацията..... Някой друг колега, ако е имал такъв проблем нека и той да каже. Редактирано 31 Юли, 2013 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #6 Отговорено 31 Юли, 2013 Не можете ли да пишете без да се цитирате един друг Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #7 Отговорено 31 Юли, 2013 Можем... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fisherman 9 #8 Отговорено 31 Юли, 2013 Ако гасне когато си работи причината е другаде,можеби в алтернатора.На таблото да не премигва понякога акомулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
afe 7 #9 Отговорено 31 Юли, 2013 Колега премери ли акумулатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #10 Отговорено 31 Юли, 2013 (Редактирано) не примигва въобще,просто изгасна и веднага след това дори аварийните едвам мигат от слаб ток....странна работа....Тези дни наблюдавам какъв е волтажа докато си карам и си е нормален 13.5-13.8 и 14(сутринта) за налко и после си държи пак 13.5-13.8 Редактирано 1 Август, 2013 от MIYAMOTO ЦИТАТИ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #11 Отговорено 31 Юли, 2013 (Редактирано) Колега премери ли акумулатора? не колега,утре сутринта преди да я запаля ще го мерна и ще пиша. Редактирано 1 Август, 2013 от MIYAMOTO Ако продължаваш в същия дух с цитатите,ще ти затворя темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #12 Отговорено 1 Август, 2013 1. Ако имаш съмнения в акумулатора иди в магазин, където прадават такива. Там разполагат с 'товарна вилка' и срещу левче (поне на мен толкова ми взеха) ще проверят състоянието му.2. Ако имаш близък приятел с подходящ акумулатор, помоли да си ги размените за известно време. Ако отново ти се яви описания проблем ще си на 100% сигурен, че причината не е в акумулатора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda5500 2 #13 Отговорено 3 Август, 2013 (Редактирано) Така, не знам защо колегата "MIYAMOTO" ми редактира и дава "предупреждения" след като двата цитата НЕ бяха на постове непосредствено след съответните "Reply",както е описано в "Правило 2 - За темите:т.8. Не цитирайте човека, който е непосредствено преди вас в списъка с мнения. Има бутон" Не се познаваме иначе щях да си помисля,че има нещо лично към мен.Пак повтарям и може да провери "колегата" МИЪАМОТО,че и двата ми цитата НЕ бяха на непосредствени репла-я ! Както и да е,щом са му дали право да "коли и беси" негов си избор. Няма да продължавам тази тема,или другата ми такава,както и да започвам нови . Явно не може да се разчита на подкрепа от страна на "модератори",или каквито са там,дори и след като си си взел бележка от предупрежденията. П.П. не знам какъв е този друг форум на Хонда и досега винаги съм търсил подкрепа именно тук-в този форум,но явно има причина хората да търсят помощ там. Може и да ме баннат след този мой "post" ,но все пак това е просто форум,а не жизнено важен "site" за да ми попречи на ежедневието. Някой да напише след колко репла-я (2,3,4.....10)може да се използват "цитатите" или ги махнете въобще,щом и след спазване на правилата написани за този форум,пак раздавате наказания и предупреждения ! Хайде със здраве ! Редактирано 3 Август, 2013 от honda5500 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #14 Отговорено 3 Август, 2013 Ако искаш мога и да ти трия мненията както би следвало да го правя Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
fenabg 2981 #15 Отговорено 3 Август, 2013 По добре аз кое бе видял по рано щеше да е заключена вече. Сега си смени акумулаторa и си Карай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове