NezBoy 2 #1 Публикувано 9 Юли, 2013 Здравейте колеги от скоро съм горд собственик на Акорд 1998 - 1.8 - 136 кс. Колата е много хубава, върви страхотн,о окачването е добре, има дребни външни забележки които след време ще се оправят ! Двигателя си върви доста прилично на газ и на бензин, но имам един малък проблем с оборотите, като натисна педала на газта примерно до 2000 оборота и пусна педала оборотите стигат почти до 0 на косъм от угасване и след това се по оправят, но ми се струва, че пак са много ниски (след възстановяването им.) А когато съм в движение и я изключа от скорост и пак натисна газта след което я пусна, на моменти гасне ! Като я купих нямаше такива проблеми, от днеска ги наблюдавам... Дайте някои съвет, някои патил ли е от подобен проблем, към кое да се насоча ? Кабели, свещи или стъпково моторче ??? Надявам се да съм обяснил проблема разбираемо и да не е нещо скъпо и трудно за оправяне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BHTeam 43 #2 Отговорено 9 Юли, 2013 Аз бих казал, макар и с малко не доверие към себе си - дроселова клапа. На миналата проблема беше от това като гаснеше след натискане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JDM as Fuck 15 #3 Отговорено 9 Юли, 2013 (Редактирано) Един приятел си купи същия акорд и след 2-3 седмици се почнаха ядовете колата почна да гасне топла като е студена нему правеше проблеми и масло почна да гълта аз я карах веднъж и няколко пъти му я изключвам от скорост преди легнал полицай и тя и падахо оборотите паднат до 0 дигнеги до 300/400 и угасва пак повтарям това го правеше само ТОПЛА и гледаха стъпковия мотор , дросел , кабели и свещи нищо не помагаше оказаха се 4 счупени бутала Поне тъка му е казал майстора тъка и не стигнах да я видим и аз и той защото заминахме на морето и колата сега седи на части но дано при теб проблема да не е същия , а да минеш по тънката лайсна я с кабели или свещи :Д Редактирано 9 Юли, 2013 от Civic 6 gen Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NezBoy 2 #4 Отговорено 9 Юли, 2013 Лол това е сериозно с буталата, силно се надявам да го нямам този проблем. Като е студена не го прави, предполагам, че защото като е студена е нагласена да държи по високи обороти, все едно е натиснат леко педала на газта. Като загрее и натисна рязко за момент пропадат и се по оправят, но ми се струва, че като се възтановят са към 700 оброта А май трябва да са към 800-900 имам клип и след малко ще го кача. Иначе лесно пали, хубаво варви. А и друго ми направи впечатление, че понякога не го прави това, даже с гасненето ми го направи 2-3 пати и сега не ми гасне. А и то гаснеше като се движа с висока скорост, иначе на място или с 30-40 няма ядове, падат но се вдигат..Клипа е качен в youtube но още не е одобрен, като го одобрят ще дам линк. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Triple "H" 47 #5 Отговорено 9 Юли, 2013 Може ли да купя колата със счупените бутала?!? Нямат стъпков мотор тия коли, имат клапани! Каква е газовата уредба и на бензин гасне ли колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #6 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Стига го вкарвайте във филми човека, счупени бутала и други... Как ще върви добре колата ако е със счупени бутала . Отивай на диагностика като за начало, да проверят датчиците по мотора, ТПС /дали отчита коректно положението на дроселната клапата, дали се променя плавно напрежението на изхода и какво е в затворено положение/, VSS /отчита скороста на автомобила и вдига оборотите на празен ход когато в движение освободиш от скорост/, температурните датчици /на въздуха и охладителната течност/ и като цяло дали всичко функционира нормално. Но според мен започни от почистването на клапана за въздуха на празен ход IACV, като използвай спрей за почистване на карбуратори /с времето този клапан се зацапва и не реагира достатъчно бързо/. Провери всички тръбички които са за вакума, от сервото на спирачките до всмукателните колектори и т.н. /за да не смуче въздух от някъде/. Също така проблема и на газ и на бензин ли го има? Ако си мераклия сам да откриеш проблема си свали задължително програмата "Honda ESM Accord 1998", там подробно е описано всичко. Ако си с 5 пинов конектор за диагностика имаш и един с 2 пина. Него го замости и виж дали няма натрупани грешки. След като с изамостил конектора даваш на контакт и жълтата лампа за чека трябва да свети постоянно, ако почне да мига има отчетена грешка. В Аутодата и в Honda ESM са описани грешките. Ако има отчетена грешка ще се ориентираш по-лесно от къде може да е проблема. Успех! Редактирано 10 Юли, 2013 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #7 Отговорено 10 Юли, 2013 Понеже в началото съм минавал през въпросната дилема за оборотите и идеята е ако преди това си откачал акумулатора за период над 5,10мин., трябва да минеш през процедура за самообучение на празния ход или нещо подобно беше. Откакто ме светнаха за въпросната процедура, проблеми с оборотите нямам. Ако не си се заигравал с акумулатора и/или компа, колегата над мен ти е описал стъпките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
longfinmako 14 #8 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Понеже в началото съм минавал през въпросната дилема за оборотите и идеята е ако преди това си откачал акумулатора за период над 5,10мин., трябва да минеш през процедура за самообучение на празния ход или нещо подобно беше. Откакто ме светнаха за въпросната процедура, проблеми с оборотите нямам. Ако не си се заигравал с акумулатора и/или компа, колегата над мен ти е описал стъпките Сори за спама,но искам да използвам темата и да попитам за тази процедура за самообучение на празният ход.Как по-точно става и еднаква ли е за всички автомобили или по-точно за всички модели на Хонда?Аз съм махал акумулатора и са ми ниски оборотите и симптомите са като на колегата,но при мен никога не е гаснела колата,дори на и на климатик и фарове.Просто удря долу оборотомера и се качва до към 600 rpm.Като изключа някой консуматив,оборотите се вдигат и пак падат до 500/600. Редактирано 10 Юли, 2013 от longfinmako Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NPN 11 #9 Отговорено 10 Юли, 2013 Съгласен с колегата Martins. На сина ми акорда имаше същия проблем преди месец. Отнемаш газта и оборотите рязко падат, вибрации и т.н. Купих спрей за почистване на карбуратори (марката не помня, но ми е в гаража и при желание ще я напиша). Махнахме гумената тръба, която идва от въздушния филтър и обилно пръскане със спрея, а после почистване с мека кърпа и така няколко пъти на затворена и отворена дроселова клапа. След това пръскане при запален двигател ( не зная колко е добре това, но го направихме). Оборотите влязоха в норма 760-780 об/мин и са стабилни. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #10 Отговорено 10 Юли, 2013 Води се за всички с "Programmed Fuel Injection (PGM-FI)" и общо взето, колата трябва да работи на място около 10мин след достигане на работна температура с изключени консуматори (фарове, музика, реотани за стъклото и т.н.). Ако през това време се включи перката, времето през което работи се добавя към 10-те минути. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NezBoy 2 #11 Отговорено 10 Юли, 2013 Колеги май май ще да е от акумолатора, в неделя го смъкнах да запалим един меган на една приятелка, че не беше пален 2 месеца ! След като го запалихме сложихме изтощения акумолатор а моя върнах в Акорда, от тогава го има проблема. Та това с гасненето явно е било за кратко 2-3 пати го направи вчера, днеска цял ден карам никакви ядове с гаснене, леко се сриват и възстановяват.Ето клип - http://www.youtube.com/watch?v=0eSrnfVtnZU вчера го снимах и 1 во беше на бензин, а след това на газ...Аз ще изчистя вс по колекторите с спрей за карбуратори. (като река да чистя ще пиша, че да не е да прецакам нещо при разглобяването и да напръскам нещо което не трябва от тия датчици.) Ако може някои да каже как става това с обучаването на празния ход, че си нямам на идея, до сега не съм бил учител на кола. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #12 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Колегата Fiend по-горе описа отлично как става. Аз лично чакам 2 пъти да включи перката на радиатора и готово. Правил съм процедурата два пъти. Първия път се наложи след смяна на акумулатора, а втория път след като чистих клапана за въздуха на празния ход. Колега NezBoy дано в това да е проблема. Редактирано 10 Юли, 2013 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NezBoy 2 #13 Отговорено 10 Юли, 2013 Благодаря ви много за информацията утре ще го направя и смятам, че ще се оправи. Та имам и още един въпрос пробвах с търсачката, но не намерих нищо ! Ще сменям масло и не знам какво да си взема, не ми се дават адски много пари, нещо средно а и видях един пост за маслата ето и част от него. Колата е Accord 1.8 136 кс F18B2 ( Ако колата е над 200хил.км полусинтетиката е препоръчителна, а дори може да минете и на минерално масло, което да уплътни възникналите от износването хлабини. Напълно синтетичното масло става прекалено „тънко“ за автомобили с голям пробег. То може да доведе до „тракане“ в двигателя, течове на масло и дори до по-сериозни аварии. ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
martins 41 #14 Отговорено 10 Юли, 2013 (Редактирано) Аз последния път сложих Bardahl 10W40 и съм много доволен. Двигателя отихна и работи добре. Едва ли ако я караш с пълна систетика ще се повреди нещо по двигателя, по-вероятно е да го гори в повече. Редактирано 10 Юли, 2013 от martins Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Драгойчо 439 #15 Отговорено 10 Юли, 2013 Ко? Не!Маслото не е маджун, да уплътнява! Слагай препоръчаното от производителя. Щото по тая логика на младите меринджеи, на 300`000 трябва да пълниш грес. А, над 200`000 и то ако се налага, се сменят сегменти, гарнитури, семеринги, регулират и се припасват клапани. Ако се налага - и друга хирургия. И пак се слага препоръчаното от производителя! Или по-добро! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #16 Отговорено 11 Юли, 2013 до сега не съм бил учител на кола. :D/>/> Споко, тя е достатъчно голяма за да се обучи сама :D/> Колега NezBoy дано в това да е проблема. Честно казано за да гасне, може да има и друго. Ще сменям масло и не знам какво да си взема, не ми се дават адски много пари, Благодарение на колегата "Izanagi", карам с Motul 6100 Synergie+ 10W40 и нямам никакви оплаквания от маслото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NezBoy 2 #17 Отговорено 11 Юли, 2013 Та колеги след самообучението колата се стабилизира, сега на газ е по добре от на бензин ! На бенз го има още това сриване от клипа, но е по слабо, както и да е ще се чисти дросела и вс покрай него. Също свещи и кабели ще се сменят, че тия дето са в момента бяха с разтояние над 1.5 някъде и ги направих на 1.1 също са изядени, сигурно са на адски много километри А за маслото в всеки сайт е на различна цена ето и няколко линка.http://fanshop.vwclub.bg/motul-6100-synergie-plus-10w40-5lhttp://www.proparts.bg/product/1313/motul-6100-synergie-10w-40-5l.htmlhttp://www.rexol.bg/index.php?route=product/product&product_id=146http://cardepo.net/index.php?route=product/product&product_id=239Колега Fiend кое да е от линковете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #18 Отговорено 12 Юли, 2013 Всеки сам трябва да си реши с какво масло ще кара. След смяната на три марки масла, се спрях на Motul и до този момент съм доволен. Аз лично си го поръчвам от ТУК Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NezBoy 2 #19 Отговорено 23 Юли, 2013 Колеги това с оборотите се оправи на 70 % явно обучението е свършило голяма работа ! На газ колата е доста по стабилна в ниските от колкото на бензин, при палене на топъл мотор колата се форсира - (нормално за запалващ мотор) и падат до към 300 след което има леко замисляне и се качват до кум 800 . На газ доста по рядко ми падат под 600 !!! ( На студен мотор колата държи високи обороти и за това не се наблюдават подобни сривове.) Имам съмнения, че трябва да почистя вс покрай всмукателните колектори (датчици, клапан и тн..) и да я покарам малко на бензин !Също имам и друг въпрос, понеже си свалях седалката да ми измият мокета, както трябва с машина и откачих буксата на еарбека преместих колата и от тогава свети, че не работят, дало е грешка в компа. Как да я изчистя, имали начин без да свалям акумулатор и без да я закачам към лаптопА ако трябва да закачам колата към компютър за диагностика и изчистване от грешки не е ли по добре да си купя кабел ! Доста съм добър с компютрите и тем подобни неща и ще се справя без проблеми ! (Сам си закачах на старата кола Газовия инжекцион и сам си го настройвах, а също и сам си направих кабел за връзка между компа на газта и лаптопа...) Та с каква букса е Хонда Акорд 1998 1.8 - 136 кс. F18B2 - Гледам ОБД 2 в продавалник има за по 25 лева, но не съм сигурен дали моята е ОБД 2 !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MladenT 0 #20 Отговорено 6 Септември, 2013 Понеже в началото съм минавал през въпросната дилема за оборотите и идеята е ако преди това си откачал акумулатора за период над 5,10мин., трябва да минеш през процедура за самообучение на празния ход или нещо подобно беше. Откакто ме светнаха за въпросната процедура, проблеми с оборотите нямам. Ако не си се заигравал с акумулатора и/или компа, колегата над мен ти е описал стъпките :rolleyes:/>при мен беше също заради това зареждане на компа след откачане на акумулатора,но при пуснат климатик пак го прави същото.Зареждането го направих без пуснати консуматори.. да не би да трябва всичко да е пуснато,когато зарежда компа ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vilianis 0 #21 Отговорено 10 Януари, 2014 Добре къде да намеря тази процедура за самообучение на празния ход? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Fiend 89 #22 Отговорено 10 Януари, 2014 Малко по-нагоре! (#10) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vilianis 0 #23 Отговорено 11 Януари, 2014 Колеги,аз също имам проблем с оборотите,падат до 100-150.Моят Акорд е 2000кб.,147коня,1999г.Светна ми чека,на компютъра излезе грешка от ламбда сонда,но като пуснаха графиката показа че сондата работи нормално/за момента/.Изчистиха грешката оборотите не се оправиха и на другата сутрин чека отново светна.Трябва ли направо да се сменя сондата или има и други варианти,като почистване или нещо друго? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове