Jump to content
vdon

HONDA - CRV 98г - 128кс

Recommended Posts

Здравейте, колеги!След всички разправии около моята хонда, най-накрая я подкарах дето се вика нормално. За сега я карам успешно, но само в София, още не съм излизъл на дълго. Вече минах някъде към 250-300км само градско и то Люлин - Лозенец през центъра - сутрин в 8.00 и вечер в 17,30, както му се вика в час пик. Всеки път сипвам по 20лв газ, което прави някъде към 17литра газ и за мое огромно учудване, джипката не може да мине 100км градско, ама това не е в сичко не може и до 90км да я докарам. Един път газта свърши някъде към 85км, друг път 79км, и третия път 83 нещо такова. След това се отказах да я засичам по-вече, но мисля, че този разход не е нормелен. По мои груби сметки този разхдод е около 19/100км газ с обикновенна газоваСамо да кажа, че колата е автоматик и е с обикновенна газова, не е с ГИ, има някви там емулатори, които нещо си залгъват ама кво е що е - един италиянец знае и аз не го познавам :rolleyes:/> .Скоро ми предстои да ходя до морето и нещо взех да се притеснявам дали да не си хвана влака :rolleyes:/> , в смисъл незнам какъв разход да очаквам на дълго. Дали има шанс да падне на 12-13л на 100км или да се примирявам с високия разход на горивоИма и друг проблем, който не знам дали е нормален, след като заредя газ и поне няколко часа от сачмата на зареждачката изпуска по-малко газ. Пробвах го със сапунена вода - прави балончета, но вечерта вече не го прави и мисля, че спира да изпуска, но това със сигурност не е нормално. Дали изкарва само газта, която се намира между зареждачка и бутилката - тоест в тръбата или и аз не знам де, то че ще отида на газаджия това е сигурно. И дали от тук може да ми се губят 1-2литърчета. Ако някой има наблюдения нека да помогне

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Когато взех моята със същият мотор, но ръчни скорости и пак с обикновена газова разхода ми беше 20/100 :) Сега след посещение при газаджия е 11л извънградско и 15 градско (Шумен...разбирай че за тези кратки разстояния дори не успява да загрее). При теб е нормално да е малко по-висок разхода заради автомата. Принципно колите ни ги дават 9.2-10л градско на бензин. Провери си чека да не би да ти дава грешка 1 и да ти е заминала ламбда сондата. Газовата ти след като си с емулатор най-вероятно е и с електрически клапан който отваря толкова колкото мачкаш педала на газта. Принципно се скапва този клапан и прави каквото си иска. При мен не държаха и клапаните на и след изпарителя и пускаха непрекъснато газ. Проблема се реши с подмяна на клапаните които изпускаха и ми пълнеха колекторите и слагане на ръчен клапан след този електрическият.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... Принципно колите ни ги дават 9.2-10л градско на бензин. ...

ЦР-В автомат по каталог гори 13.2 градско, 8.6 извън града.Смени си зареждачката, струва 20 лева за да не ти изпуска газта. Редактирано от гената.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен (знаеш я, същата като твоята) градския ми разход при кротко каране е около 14-15 газ, извънградско 10-11. Ако настъпвам идва повече. Мисля че при теб трябва да е подобен, така че нещо определено не е наред. Доколкото помня смени въздушния филтър, кабелите и делкото така че остава свещи или нещо по самата газова. А на бензин направи ли засечка колко е горе долу? За да знаеш в коя система да издирваш проблемите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и друг проблем, който не знам дали е нормален, след като заредя газ и поне няколко часа от сачмата на зареждачката изпуска по-малко газ. Пробвах го със сапунена вода - прави балончета, но вечерта вече не го прави и мисля, че спира да изпуска, но това със сигурност не е нормално. Дали изкарва само газта, която се намира между зареждачка и бутилката - тоест в тръбата или и аз не знам де, то че ще отида на газаджия това е сигурно

Пробвай след като заредиш с нещо натисни сачмата така ще разбереш дали изпуска само газта в тръбата или и от бутилката изпуска.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще водя колата на доктор, да видим за какво иде реч. Но и аз като цяло мисля, че този разход не е нормален. Иначе за пробата на сачмата вчера я натиснах с ключа на вътре за малко и се чу доста силно налягане да свъсти, като отпуснах натиска, сачмата явно пак запуши. Сега не изпуска газ пробвах със сапунена вода и с мириз не се вижда и не се усеща. Пак натиснах сачмата с ключа и тя пропадна около един сантиметър на вътре, но газ не излезе - странна работа. Но стига да може ще кажа на майстора да го смени. Иначе колега swartalf - твоята красавица беше с газов инжекцион, а моята е с обикновенна газова, така че едва ли ще достигна твоя разход, аз се бях наточил поне 100км да мина с 20лв или 17литра газ, ама уви и май в София трябва, като тракторите да си мерим разхода - моточаса, а не в литри за киометри. Лека вечер от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще водя колата на доктор, да видим за какво иде реч. Но и аз като цяло мисля, че този разход не е нормален. Иначе за пробата на сачмата вчера я натиснах с ключа на вътре за малко и се чу доста силно налягане да свъсти, като отпуснах натиска, сачмата явно пак запуши. Сега не изпуска газ пробвах със сапунена вода и с мириз не се вижда и не се усеща. Пак натиснах сачмата с ключа и тя пропадна около един сантиметър на вътре, но газ не излезе - странна работа. Но стига да може ще кажа на майстора да го смени. Иначе колега swartalf - твоята красавица беше с газов инжекцион, а моята е с обикновенна газова, така че едва ли ще достигна твоя разход, аз се бях наточил поне 100км да мина с 20лв или 17литра газ, ама уви и май в София трябва, като тракторите да си мерим разхода - моточаса, а не в литри за киометри. Лека вечер от мен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не сменяи зареждачката, нищо и няма, излишни пари на вятъра. Виж да не би да си с ламбда контрол, а колко ли корекно бачка!?!?!? по добре с кранче, ако никои не може да ти каже работи ли нормално по добре го махни и си сложи кранче и някои да ти я регулира. С каква марка изпарител си и как е монтиран?? ако е ренцо ланди от там имаш 2 литра отгоре :D/> няма по лошо нещо от стар ренцо :)/> Аз за разсхода ми в града няма да споменавам да не ви депресирам :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен (знаеш я, същата като твоята) градския ми разход при кротко каране е около 14-15 газ, извънградско 10-11.

Аз мислех, че моята гори много но като гледам е добре.Градско ми е 15-16 без да се чудя дали да натисна повечко педала.Както дойде.Извън града е около 13 при 130-140 км.АКо нямаш добър майстор мога да ти препоръчам момчетата от Прогаз до Сточна гара.Аз там си слагах моята и съм много доволен.А и половината от тях карат Хонда така че знаят за какво става въпрос.Дано по-бързо да я оправиш и да и се радваш а не да я мислиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Щом след изфъскането сачмата ти е пропаднала значи всичко е ОК. Това налягане дето е излязло е това което остава в тръбичката, след като излезе и сачмата пропада. Ако продължава да фъска тогава вече е проблем.

Редактирано от koko__2002

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Газовата ми е Ловато - всичко по нея си пише ловато, даже на някой маркучи пише ловато. Днес ходх при майстора ми и ми вика - АМИ ЩЕ ХАРЧИ Я - ХЕМ ИСКАМЕ ДА СЕ ВОЗИМ НА ДЖИП, ХЕМ АВТОМАТИК, ХЕМ КЛИМАТИК - ами ходи си с метрото тогава ще ти харче 0,2/100. Та всичко по колата ми си е било нормално - това дето ми изпуска газ е просто газта, която е между бутилката и сачмата. Обясни ми, че все нещо остава по тази тръба и то трябва да отиде някъде и затова си изпуска по-малко. После спира, защото няма какво да изпуска. Иначе днес направих рекорд минах 95км с 20лева или 17литра, ама съм я карал с галене на газта. Явно и начина на каране си има също значение, ще я пробвам да карам по-нежно пък ще видим

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

с обикновенно газово брц 128 коня црв автомат харчеше ми 12,5л в града.м/у другото м/у тръбата и съчмата винаги ще има газ,това което спира газта да изтече навън е точно съчмата,ако ти изтича от там значи имаш проблем

Редактирано от Lenovo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

vdon - тоя твоя майстор явно не му се е занимавало, че ти говори такива работи. Това си е повдигната лека кола с нейните 1400 кг какъв джип е? Има коли които тежат повече. Тоя разход според мен е висок какви са тия 18 литра на 100?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с обикновенно газово брц 128 коня црв автомат харчеше ми 12,5л в града.м/у другото м/у тръбата и съчмата винаги ще има газ,това което спира газта да изтече навън е точно съчмата,ако ти изтича от там значи имаш проблем

Не баламосваи човека, проблем няма, то ако чакаш тая съчма да ти държи газта в бутилката...... :D Сондата си има клапан за тая цел дето при зареждане и определено налягане се отваря за да се пълни бутилката, спре ли налягането от пистолета клапана се затваря, и да имаш съчма на зареждачката и да нямаш все тая, просто без нея при откачане на пистолета изхвърля газта от тръбата и е неприятано а и опасно за всички наоколо. Та за това е съчмата, ако не вярваш забии една отверка на твоята и чакаи да ти изтече газта от бутилката а ако ти изтече наистина имаш проблем с сондата :) И за мен тоя разсход е висок ама знам ли, мога да кажа само ако я карам аз в моя си град :) що не смениш и газстанцията, между другото от къде зареждаш? За течове на газ проверявано ли е ? Моята гори 11,5-12 в пловдив с ги брц, а шибаната ми ланча с обикновено ловато под 10 не мога да я сваля.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото Слави е прав- от къде зареждаш? Защото преди 2 седмици заредих на OМV (въпреки че се бях зарекал там да не зареждам) и оборотите ми заиграха като танцьор на състезание а и разхода ми отиде 14 Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Висок си е този разход, според мен първо смени газстанцията и ако пак е същото положение отиди за настройка на газовото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха така здравейте, сега пак мога да пиша. Нещо не ми даваше вчера да пускам нови отговори. Та значи съм зареждал от няколко бензиностанции - първа беше ОМВ, после Еко, после Лукойл, сега последния път сипах от Шел и от там май минах най-много. Имам и Рено 19 автоматик 1800куб. 90кс, с обикновенна газова обикновенно зареждам или от Шел или от Екото и с 20лв/17литра в София минавам 120-130км. иначе извън града ми пада под 9/100 Относно сачмата на зареждачката, си направих експеримент с ключа натиснах я вчера и тя исъска за малко и после пропадна с около един сантиметър на вътре, но пък не изпуска газ след това. Значи ми изпуска само няколко часа след като заредя, после гледах не го прави. А за разхода не знам - още не мога да свикна с тази Хонда, то като я настъпя лекичко и веднага отива над 3000оборота, иначе като върна газта и ми пада на 1500 така ли е при вас. В събота живот и здраве мислим да изпробваме новата магистрала до морето и ще я видя на дълго как ще се държи. Дано само ми стигне газта от София до Пловдив и после май разбрах, че след Стара Загора нямало къде да се зарежда, така че се надявам да не ме изненада. Но за разхода в София според мен също май е малко множко, нищо, че сутрин 8-9км до работа ми ги минавам за 45минути, то за толкова иначе бих стигнал до Пловдив, като стъпя на магистралата :rolleyes:/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

магистралата ще покаже как е разсхода ти, в София е относително, караи с не повече от 120 инак пак ще се чудим нормално ли е не е ли да гори толкова :) До колкото знам автоматиците имат някъв овър драив или кво беше там, и е с малко по дълга 4 та от наща 5 та. Демек аз на 120 съм с 3500 об а ти може би ще си с 3000.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... като я настъпя лекичко и веднага отива над 3000оборота, иначе като върна газта и ми пада на 1500 така ли е при вас. ...

Да, така трябва да е. На моята падат до около 1000-1300.

... може би ще си с 3000.

Със сигурност :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ами то като карам из София най много до 100-110км съм вдигал, но ми прави впечатление, че на четвърта със 100км оборотите ми са 3000 и не знам дали със 120км/ч ще ги докарам пак до 3000. Пък знам ли може би моята нещо не е наред, но още не съм вдигал за постоянно тази скорост. Просто по тези улички с дупки и пълно с камери няма как. И другото което ми прави впечатление е че след като набере към 100км и 3000 оборота, колата има сили за още и така се засилва, че е пълна лудница направо. То там реното ми започваше да издиша, а тази хонда все едно, че тепърва започва да набира. Като се прибера или от морето ще напиша какъв разход ми е дала. Дано да е към 12-13 най много :rolleyes:/>

Редактирано от vdon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти след 140 да видиш кво е, като се развърти на 4000+ об :) - самолет.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

... че на четвърта със 100км оборотите ми са 3000 ... тепърва започва да набира. ...

Значи,4-та ти е т.нар. overdrive. Aз на магистралата, т.е. с постоянна скорост, 100 км/ч. ги поддържам на 2500 об/мин., 120 км/ч - 3000.Обаче ... не съм наясно, дали няма някаква разлика в моята ( JDM ) ск.кутия, и твоята ( предполагам "европейска") ск.кутия. Моята кутия на 3-та и 4-та скорости ( на 1-ва и 2-ра не знам ) има LOCK-UP. Това означава, че ако задържиш една постоянна скорост торк-конвертора се заключва, т.е. връзката между двг и скоростите става твърда. Тогава вече ги няма ония загуби, които се получават при предаване на въртящия момент чрез масло.С две думи - излизаш на Црна Маца, вдигаш 100 км/ч, и спираш да ускоряваш. След малко трябва да усетиш все едно ти се включва 5-а, и оборотите падат ( при мен е с 300-400 оборота). Ако това не се случи леееекичко отпусни газта, ама много лееко, да не ти падне скоростта. Ако и тогава не се случи, значи или лок-ъпа не ти работи, или изобщо нямаш такъв :oТогава, понеже вече си на разклона за Нови Хан, т.е. започва баир, както си караш със 100, те хваща яд, че нямаш лок-ъп, сритваш газта до ламарината, кик-дауна включва на 2-ра, след няколко секунди отива на трета. Оборотите тръгват нагоре, ама нема се пуашиш, дръж газта до ламарината, докато отидат над 5000. Е тогава се случва това, за което Слави спомена ... на Вакарел си със 150-160, и точно на върха изпадаш за няколко секунди в безтегловност, после се приземяваш ( гледай да не улучиш моста над магистралата ), връщаш газта, и се кефиш на оставащия до морето път!п.п. Това, дето го написах, си е живата истина, обаче не го приемай за чиста монета, т.е. не я карай от Нови Хан до Вакарел на 5000 об/мин.Направи го за няколко минути, вкарай я в 5500-6000 оборота на първия баир, просто колкото да усетиш, как върви В20, 128 коня, автомат, натоварен с жената, децата и прилежащият им багаж :cool: Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то като карам из София най много до 100-110км съм вдигал, но ми прави впечатление, че на четвърта със 100км оборотите ми са 3000 и не знам дали със 120км/ч ще ги докарам пак до 3000...:rolleyes:/>/>

Ако не можеш да ги докараш до 3000 със 120км/ч и нямаш други проблеми, си смени термостата и всичко ще си дойде на мястото ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идвa ми още сегa дa я изкaрaм, aмa я дa отидa по пернишкaтa мaгистрслa, че тук до нaс и дa видя зa кaкво иде реч.Нa бутилкaтa ми пише 45литрa, днес реших дa я нaпълня до горе, но зa моя изненaдa нa 30литрa спря дa пълни. Кaкво може дa и имa, то aз и до пловдив нямa стигнa с този мой рaзход,

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ми кво, поплавъка ти не е настроен :)/> и не се оплакваи, моята събира едва 23 литра щото е 27 литрова, разбираи след 7 дни като пуснат магистралата мога да заредя на последното ОМВ на 30 км от пловдив и до бургаз не мога да стигна :)/> е освен ако не карам с 80 :lol:/> Можеш да идеш при газаджията да ти пипне поплавъка макар че за тореидна бутилка си е маисторлък да я направиш като по книга да събира 80 % макар че на мен ми отне има няма 10 мин играчка с поплавъка и сега на ланчата бутилката е 24 литра и събира 21 и малко като по учебник, някои път чак не мога да се понасям :D/> Само искам да питам колегата Tihony какво общо има термостата с 3-те хиляди оборота и 120 те км?

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Слави този поплавък от къде мога да го врътна малко да си го настроя - тоест да си увелича полезния обем на бутилката. И трябва ли бутилката да е празна или може да има газ в нея. Това някъде по бутилката ли има кранче или врътка за настройка или е някъде вътре в нея. Или да търся майстор, то ми е зор защото довечера мислим да пътуваме и ако можех нещо сам да направя, че точно днес вече не ми се ходи по майстори. А бутилката ми е кръгла и се намира на мястото на резервната гума, но като вдигна масичката отгоре няма нищо - глатка си е бутилката само пише разни неща по нея. Под колата като легна има някви кабели, букси разни неща там.

Редактирано от vdon

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо не можеш да направиш ти , по добре не я пипаи, щото се сваля цялата сонда , демек отваря се бутилката, а трябва да е празна, после нагласянето си е пинизчиска работа, след тв ати трябва и ново уплътнение а ти такова няма да имаш. Пълни колкото събере и тва е. Ще зареждаш по често :) Врътките по нея са кранчета за спиране на газта а не за настроика, поплавака се настроива чисто механично на свалена сонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Само искам да питам колегата Tihony какво общо има термостата с 3-те хиляди оборота и 120 те км?

При неизправен термостат, термодатчика "отразява" в компютъра на кутията, че колата е студена и не се задейства lock up-a. По така описаните причини 3000 rpm на 100 км/ч. автомата превклщчва само до 4-та, без да задейства lock up-a. Това го казвам от личен опит (а и доста канадци са минали по този път). Като си купих колата имах същия проблем, установих го при едно дълго изпреварване. Гаста до долу, изпреварване на 3 тира, антифриза загрява(поради неадекватна работа на термостата) и хоп lock-up. Така за 1 мин., след като се охлади антифриза поради високата скорост и въздушна струя това "благо нещо" да си с 3000 rpm на 120 км/ч. изчезва (докато не дойде следващото изпреварване, разбирасе :rolleyes: ). След смяна на термостата проблема изчезна !Това е общото на термостата с 3-те хиляди оборота и 120 те км. ;)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха, ясно, научих още нещо, умна кола бре :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само за автоматиците май важи.При мойта съм с ръчни скорости и при 100 км ми държи 3000 оборота на 5-та.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само за автоматиците май важи.При мойта съм с ръчни скорости и при 100 км ми държи 3000 оборота на 5-та.

Да, само за автомата е :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрaвейте, от морето. Тa зa рaзходa от София до Пловдив шел хепи 15/100,кaто съм кaрaл със среднa скорост -150км. после зaредих нa омв петолъччкaтa, не съм вдигaл нaд 120км, но с климaтик и рaзходa пaднa нa 13/100. След товa не съм зaреждaл. Товa с понижaвaнето нa предaвките го имa и вече го усвоих, дa го комaндвaм, но оборотите пaдaт с 100км нa 2200 и кaто кaрaм с 120 нa 2600-2700, с 140 нa 3000-3100 товa е кaто нaблюдение от мен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найс, аа?! :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...доИде ли ти сЪрце на място ся :) На връщане кат караш с 100 ще я свалиш под 10. Абре Краси що не каза по на време че тоя автомат може такива магии да си взема автомат, ми си ожулих подметките с тея педали и си откачих рамената става с тая ръчка по средата, да не говорим за слуховия апарат че вече чувам само ниско честотни звуци :D 2600 със 120 тц тц тц тц не въ я срам :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То и аз разбрах късно ... има-нема година и нещо, след като я купих :DАз съм си така ... първо купувам, после чета ... предимства/недостатъци ... бла-бла-бла :cool:С новата стана пак така - отидохме, видяхме, покарах, подписа (Тя ... съпругата), депозит ... айде у дома, айде на компа ... и разбрах, какво си е купила (Тя, съпругата).А кога разбрах "Що е то интелиджънт vtec?!" ... не ме питай :P

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите наблюдения за разхода на газ са идентични - ако я къткаш до 100 км/ч е около 9-10 без климатик; от 100 до 120 е 11-12 и над 120 вече картинката става грозна и печална (за портфейла). :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тaкa е но нaй вaжното е че джипa си върви, то дето 11 тaм и 13

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ааа да бе, 100 000 км по 2 литра са 2 тона газ!!! по 1,20=2500 лева :) бъзикам се, не се втелясваи, караи да върви хубаво, да ти прави кефа, пък то всичко е преходно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като равносметка мога да кажа, че последно заредих точно 30литра газ в хондата и изминах 250км, което прави 12/100, карал съм между 90 и 110км. Това е като разход, който ми показа за скромните 1100км. Също така ми направи впечатление, че въпросното понижаване на предавките на четвърта не винаги ми сработва. Трябва да набера до към 120км и тогава се задейства. Като цяло съм много доволен от начина на управление на Хондата, от динамиката, от стойката на пътя и комфорта в купето, е майка ми уши едни специални дунапренени възглавнички за предните седелки и с тях е доста по удобно :rolleyes:/> , а по неже минахме от петолъчката на горе по Котелския проход, жената отново я хвана морска болест, малко се кандилка на ляво и на дясно по завоите в планината, но все пак си е доста по-висока кола от старата ми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Под 10 разход за CRV може да се постигне единствено с каране около 90 и без никакво рязко натискане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...