Jump to content
icetohonda

Имам проблем МОЛЯ ПОМОГНЕТЕ!

Recommended Posts

Колеги имам един проблем с моята Хонда с който не мога да се справя нито аз и вече няколко майстора.Колата е акорд 99г 2.0 VTEC F20B6 газ/бензин. не работи добре, работи като на три цилиндъра. всички работят а само 3-ти работи ама много малко и колата тресе на празен ход и го прави и на газ и на бензин.по запалителната система всичко съм сменил свещи,кабели,дистрибуторна капачка и палец и си дава ток много добре но проблема си остана.отидох на диагностика и ми казаха че трябва да се регулират клапаните.направиха реглажа и пак същото замерихме компрецията и е много добра 12 бара и на 4-те.после ми казаха че са клапани ама за правене. свалихме главата паснахме клапаните шлайфахме главата въпреки че майстора който я прави ми каза че са добре и е нямало нужда да се правят ама свърши тая гарнитури и така на татака,сгобихме я и пак същият проблем и вече се побърквам защото пак тресе а вече съм дал над 600 лв и незнам какво да правя.Гледахме и гарнитурата на всмукателните колектори да не би да смуче въздух от някъде и всички маркучи за вакумите и няма скъсан даже като извадя някой маркуч и колата променя работа на двигателя . правихме пак диагностика и и показва че няма грешки. Имал ли е някой такъв проблем и ако знаете с нещо което може да ми помогнете или да дадете някой съвет къде да търся проблема ще съм ви много благодарен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

привет.ако имаш проблем с прекъсване е доста вероятно да е по запалителната система.пробва ли да вземеш назаем делко и кабели за проба.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама аз ги смених : кабели,свещи,дис.капачка и палеца и пак същото вече имам два комплекта защото моите са здрави и пак го има преблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

работи като на три цилиндъра. всички работят а само 3-ти работи ама много малко и колата тресе на празен ход и го прави и на газ и на бензин.

Сваляй дюзата на 3-ти цилиндър и я занеси на почистване с ултразвук, после монтирай и виж дали ще се оправи ..Щом си сменил всичко по горивната система, щом и компресията е навсякъде еднаква, най вероятно дюзата не разпръсква добре, а и когато си на газ, продължава да вкарва бензин в цилиндъра ..
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aз го ядох вече това дърво с тоя матор . 1 имаш ли газ не че е от значение .2 като растуряхте главата сетихте ли се да премерите Р.вал и по точно гърбиците на проблемния цилиндър.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mar_tod

 

Как скапаният инжектор вкарва бензин в цилиндъра на газ?!?

Фен, да не бъркаш "Ф" двигателите с "К"?!? Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата не е споменал с каква уредба е и как е настроена, но ако е направена да си върти бензиновата помпа и когато е на газ, за да охлажда дюзите и иглата на дюзата не затваря хубаво, не е като да не може да пропуска бензин ..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги благодаря на всички за вашите мнениа ама накрая опитахме да измерим компресията на ново защото само това остана и се оказа че въпросният 3-ти цилиндър няма компреция :(( незнам кака са го мерили миналия път. свалихме двигателя и се оказа счупено бутало и сегменти.купих сегменти и си намерих бутало обаче имам още един проблем не мога да намеря гарнитура за главата, то има но ми трябва по дебела защото с последния шлайф явно са свалили доста от главата и сега буталата удрят в главата и ми трябва по дебела.Та въпроса ми е знаете ли къде в софия изработват и правят гарнитури по поръчка защото по каталог няма по дебела само една гарнитура има къде ли не звънях вече/.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е бати майсторите имаш човек, първо не могат ти намерят пробелма, мерят компресия-имало!!!/>!, свалят -качват глави на поразия, мерят компресии нямало, главата шлаифали с един пръст дебелина на стъпката, то по евтино щи легне си купиш цял мотор. Не знам една кола от стопанин или от майстор може да страда повече, не обвинявам тебе, принципно си задавам въпроса.

Редактирано от Слави CR-V
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето човек който прави гарнитури.http://preludebg.com/forum/17-983-1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей това точната диагностика на дефекта се оказва голям проблем у нас. Аз съм със същата кола, и при мен все така става че трудно се откриват дефектите. Дано най накрая приключиш с проблема. Между другото може ли да споделиш откъде си взел и колко струват чарковете по запалителната система , че и аз май ще сменям скоро капачка палец и кабели, преди седмица като докоснах капачката на делкото при запалена кола и ме изпра тока :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Боже колко мъка има по тоя свят,Боже......

  • Нагоре 2
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добрите ти опции да откриеш и отстраниш точно проблема са няколко, да намериш някой с твоята кола или подобна които е имал същите проблеми и да ти каже как си ги е решил и да ти ги оправи и на теб,или да отидеш при някой майстор от форума или да се мъчиш сам, или просто да отидеш в ауторизирания най-близък сервиз на хонда покраи тебе.Но най-лошото което можеш и може би си направил е да отидеш при някой квартелен майстор които не е виждал хонда а цял живот прави немски и френски коли и хал хабер си няма и ти е прецакал колата. или ти е дал грешна диагноза и т.н.Колегите с трудно откриващите проблеми мисля че при по голямата част на хондите се намират доста трудно проблемите.Освен ако човека които оправя или ремонтира колата не е много запознат с нея тогава ще реши и открие проблема лесно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Като за начало смени сервиза и майсторите. Отиди някъде да ти направят диагностика като хората, да видят как работят всички датчици и системи по мотора. Ако нямаш възможност почвай сам. Инсталираш си Аутодата или по-добре "Honda Accord ESM" и четеш какво пише, по-точно как се проверява всеки датчик и т.н. Тресене на празен ход може да се получи дори само от дефектен температурен датчик на охладителната течност. Успех!

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...