Jump to content
heineken911

Няколко въпроса

Recommended Posts

Здравейте хонда маняци!

От малък съм фен на марката, и вече настъпи моментът да се присъединя и аз към вашата общност. Да започна от това, че колата ще ми е първа, но карам от 13 годишен ( от 2 години с книжка). Бюджета ми е 6000 лв. за колата и 1000 отделно за обслужване, прехвърляне и т.н. Колата със сигурност ще е Civic ( най-вероятно 5-та или 6-та Coupe). Обаче се колебая с какъв двигател да е. Искам да е пъргава и да ми достави удоволствие кат я карам.

Намислил съм три варианта:

1-ви: Да си взема хондата с VTI двигателя и да я ръчкам, без особени модификации;

2-ри: Да намеря някое читаво купе и да му сложа някой B16 или B18 мотор;

3-ти: Да намеря някое читаво купе с D15 или D16 мотор и да го турбинирам.

Обаче имам няколко въпроса за 3-тия вариант с турбото:

Как се поддържа турбо бензинов двигател? (Спрямо VTi примерно)

С колко скача разхода на гориво? (Ако при нормално каране ми гори над 15 направо се отказвам Публикувано изображение/> )

И колко често дава дефекти? (Не ми се ще всяка седмица да вися пред сервиза)

И последно според вас, кой е най-удачния вариант?

Отворен съм към всякакви мнения, съвети, препоръки, забележки и т.н.

Благодаря за вниманието! Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

варинт 1 ;) оригинално вти си е оригинално вти, не, че не можеш и обикновенната да я направиш вти ама ще ти стъпи на същите пари :) ако турбинираш зависи от частите и майстора който ти я прави за бъдещите ремонти :D щ

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първа кола... от две години с книжка...Препоръчвам ти Д14-ка. Не, че с нея не можеш да бъдеш опасен съшо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЗдравейтеКолега- намери възможност да покараш купе- 6 генерация, независимо с какъв двигател- и си направи изводи/сравнение.D14A4 и от сорта, които са 90 к.с. също не са за подценяване.Успех с покупката и късмет !Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не съм от тези безмозъчни същества дето се правят на "рейсъри". Ти им дай Punto 1.2, те и с него ще се утрепат. Не си мислете, че като съм млад шофьор, ще карам безразсъдно, излагайки на опасност живота си и живота на другите. Публикувано изображение/>Просто мога да преценя, къде мога да настъпвам по-вечко и къде не. Карал съм Сивик 6-та 1.4 90 коня, честно казано не ме впечатли. Возил съм се в едно купе 5-та с d16 мотор 125 коня с някакви малки подобрения и мога да кажа, че като вървеж ми хареса, много бързо се развърташе и имаше добро ускорение. За това 1.4 и 1.5 ги изключвам като вариант. Компромисен вариант може би е малкия Vtec. Чакам още мнения за по горните варианти...Публикувано изображение/>

Редактирано от heineken911

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

търси си някое читаво VTI,и това е-това че е 160 к.с незначи че трябва да караш със 100 в града,и 200 извън-тя до 3000 оборота си е най-нормална кола,аз направо скочих на 133коня,а до преди това не бях карал кола освен на курса и от време на време по някое кръгче с други-и нямах проблеми.Ако си вземеш 75коня или 90 коня след време 6те ти дойде малко и ще те е яд че не взе по мошна.Отдуга страна данака е по-голям.Избирай трезво и най-важното карай нормално.Поздрави.Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...за тия пари които си заделил напараво си вземай готово ВТИ и не се занимавай със смени на двигател пък след време ако ти умалее и посвикнеш с шофирането тогава мисли за Турбо ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хубаво ВТИ е рядкост, но ако намериш такова, е по-добрият вариант според мен. И както е казал колегата преди мен, един ден може и турбо.Самия аз като купувах моята кола не разполагах с бюджет за ВТИ и затова се спрях на икономик и съм доста доволен, но не мога да не си призная, че се замислям за турбо ...Успех с избора!

Редактирано от niko_bo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип не бързам с покупката, ще изчакам докато ми попадне някоя по-читава. За сега остава първия вариант, защото и не знам това лято дали ще имам време за турбиниране или смяна на двигатели и т.н. Искам само да питам има ли заводско Сивик Купе ВТИ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

май има,ама 6-та ген,5-та мисля че няма купе-вти....ама може и да се бъркам,не съм спец по сивиците...:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази обява http://www.cars.bg/c321754 ,мисля че отговаря на това което търсиш.Колата изглежеа гледана и поддържана, говори със собственика и може да се разберете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има 6-та ген. Сивик купе ВТИ, но са фейслифтовите т.е. 2000год. и се предлагат за пазара в Щатите, следователно се намират много трудно.Относно обявата, която колегата Shorty е пуснал: Колата е на колегата Krelion и аз лично съм имал възможността да я видя доста пъти и наистина е страхотна, а цената й е повече от добра.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...